Loading...
nl

Dit jaar GEEN hooikoorts

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Eigenlijk is dit het tegenovergestelde van een lichamelijke klacht, maar was toch wel benieuwd hoe dit kan. Ik heb namelijk ieder jaar last van hooikoorts. En dan heb ik het erg, en kan niet wachten totdat de regen valt. Dit jaar heb ik er echter helemaal geen enkele last van terwijl het dit jaar vele malen erger te zijn dan andere jaren.

Ik heb geen idee hoe dit nu kan (klaag er overigens niet om hoor haha), maar vroeg me af of jullie dit kennen, of misschien meer van weten.
Delen:
Emuca
Emuca mei 25 '09
Ik weet niet zoveel van hooikoorts... maar misschien ben je eroverheen gekomen? Of is de reactie zo heftig dat het lijkt alsof er niks is? Ik weet enkel dat je van hooikoorts wel af kan komen. Mijn vriendin had ook hooikoorts, maar is door een alternatieve genezer genezen... Heb je misschien het afgelopen jaar een behandeling gehad die zich nu toevallig ook nog extra uit?
admin
admin mei 25 '09
Laatste jaren veel hooikoorts gehad, omdat ik 'letterlijk' tussen de boeren woonden, rondom het huis was niets dan wei en hooi.
Dit jaar blijft het bij keelkriebels en neusverstopping en wat oogirritatie.
Er is geen berkeboom in de buurt, dus dat scheelt.
Maar de hooimaand, augustus...ik ben benieuwd.
admin
admin mei 25 '09
Hooikoorts is een reflex van het Lichaam, waarbij een soort van afweer mechanisme in gang treed,
om datgene wat 'als mogelijk schadelijke stof' wordt geregistreerd, af te schermen.
Fatna
Fatna mei 26 '09
nu jullie het zeggen, mijn man heeft normaal gesproken ook waterige oogjes en verstopte neus....soms nog erger

dit jaar heb ik hem echter nog niet gehoord

was me niet eens opgevallen
Cialara
Cialara mei 26 '09
In mijn familie is hooikoorts zeer aktief zeg maar... zelfs op het strand hadden ze er zaterdag nog erg last van en dat terwijl de wind uit zee kwam... dus het zit wel degelijk in de lucht!

Waarom jij het dandit jaar opeens niet hebt? Eeeehhh, dat is heel opvallend ja, bijzonder! Want in principe kun je er niet zomaar van het een op andere moment vanaf komen, zeggen de doktoren. Dus aan jou de vraag; wat zijn de veranderde omstandigheden?

Mijn middelste `zoon heeft er dit jaar ook minder last van, maar die heeft een 3jarige kuur waar hij nu bijna mee klaar is en die werkt voor hem dus goed...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik weet niet zoveel van hooikoorts... maar misschien ben je eroverheen gekomen? Of is de reactie zo heftig dat het lijkt alsof er niks is? Ik weet enkel dat je van hooikoorts wel af kan komen. Mijn vriendin had ook hooikoorts, maar is door een alternatieve genezer genezen... Heb je misschien het afgelopen jaar een behandeling gehad die zich nu toevallig ook nog extra uit?
Nee ik ben er helemaal niet voor behandeld, dat is het gekke. Maar misschien is de samenstelling van de pollen, dit jaar anders waardoor er minder allergie optreed.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Dus aan jou de vraag; wat zijn de veranderde omstandigheden?

Nou wat het kan zijn, ik ben vorig jaar verhuisd, maar toen was ik nog wel flink aan het klussen. Ik had daarmee redelijk wat irritatie van al het stof. Voordat ik verhuisde woonde ik letterlijk naast het bos en had ik vloerbedekking. Dit jaar woon ik dus in mijn nieuwe huis en klus ik veel minder en heb ik houten vloeren. Misschien dat hiermee de basis een stuk beter is, waardoor ik niet zo last van buiten heb.

Wel een goede om zo even over na te denken, want ik had er nog niet aan gedacht laugh.
admin
admin mei 30 '09
Guppie... wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 30 '09
helaas had ik dit jaar wel last komt denk ik door de boom achter bij ons!
silly
silly jul 6 '09
ik heb dit jaar ook veel minder last (slik wel medicijnen maar normaal nog veel last, en de zelfde medicijnen)

terwijl we in februari zijn verhuisd naar een plek tussen de weilanden en veel gras en hooi dus....
zelfs gras in de tuin en ik kan gewoon buiten zitten met gras maaien, zonder extra last, nou dat heb ik nog nooit gekund...

vond het ook al vreemd maar zo te lezen zijn er meer dit jaar....
Cialara
Cialara jul 6 '09
Mijn zoon heef er anders nu toch behoorlijk last van gekregen, de laatste 3 weken; tot bloedneuzen aan toe! Maar bij ons heeft het ook bijna niet geregend al 3 weken niet geloof ik... alle buien waaien langs ons heen...
admin
admin jul 6 '09
Mijn dochter heeft nog nooit hooikoorts gehad, en dit jaar voor het eerst wel eek
lia
lia jul 8 '09
Wat men "hooikoorts" noemt, kan ook ontstaan doordat de doorstroming van energie tussen hart- en miltchakra niet meer (optimaal) is.Meestal wordt dan niet of niet goed gereageerd op medicijnen en wordet er ook geen allergie voor bepaalde stoffen gevonden.

Vaak is daar met een paar energetische behandelingen verbetering in aan te brengen.

groeten, Lia

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki