Loading...
nl

Gevoelig zijn voor elektriciteit

Emuca
Emuca mei 25 '09
Hallo iedereen!

Ik heb de laatste dagen erg veel last van het feit dat ik amper stekkers kan aanraken, omdat ik dan schokjes krijg. Zelfs mijn computer kan op sommige plaatsen niet aangeraakt worden, omdat het pijn begint te doen.

Ik heb verder altijd wel gehad dat sommige batterijen bij mij echt eeuwig meegaan, en andere dingen zijn weer extreem snel leeg...

Iemand enig idee wat ik tegen mijn pijnlijke vingers kan doen?
Delen:
Caius
Caius mei 25 '09
klinkt misschien stom ..maar het enige wat ik kan bedenken zijn handschoenen laugh
ik herken trouwens het geen wel ... wat jij hebt bij mezelf ...bij mij zijn het periodes.
Emuca
Emuca mei 25 '09
Handschoenen met dit weer? Geintje zeker? tongueMijn handen zijn altijd zo warm... Ik draag zelfs in de winter zelden handschoenen.
Caius
Caius mei 25 '09
ik zit vol geintjes tongue...hopelijk weet iemand er een antwoord op ...ook ik heb bijna altijd behoorlijk warme handen.
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Ik weet dat als je schoenen draagt met rubberen zolen je dat veel hebt wat je beschrijft. Misschien draag je andere schoenen sinds kort?
Emuca
Emuca mei 25 '09
Nee, ik draag altijd dezelfde schoenen. Ook al zijn de gaten nog zo groot, ik haal pas nieuwe als het echt niet meer kan...
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Dan is het dat dus niet. Wel vervelend dat het pijn doet! eek
Emuca
Emuca mei 25 '09
Nogal. Het is heel vervelend... Vooral als je een laptop hebt...
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Hey Angel,

Ik heb er iets over gevonden..misschien kun je er wat mee (bron:http://forum.fok.nl/topic/667517)

De schokken worden veroorzaakt doordat JIJ je oplaadt aan je omgeving. Als je dan in de buurt komt van iets dat 'geaard' is, bijvoorbeeld op het moment dat je de kraan bijna aanraakt, springt een vonk over van jou naar de kraan. Jij ontlaadt je aan de kraan.

Dat je het de laatste tijd meer hebt, komt waarschijnlijk door het weer, doordat er een koude (eh niet echt nu hè) droge lucht hangt, laadt je eerder en hoger op dan bij warm vochtig weer. (bij vochtig weer word je weer ontladen door de vochtige lucht)
Het kan ook zijn dat je ineens een drogere huid hebt, een synthetisch kledingstuk hebt gekocht, of je haar langer is. Dit alles veroorzaakt, of draagt bij, aan het feit dat je meer 'opgeladen' kunt worden dan anders.

Verder hebben dames meer last van de schokken dan heren, dit zeer waarschijnlijk door de drogere huid, en vaak langere haren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Betekend inderdaad dat je je vaker moet aarden en je teveel met je hoofd "in de wolken" rondhangt. Zodra je dus een schokje krijgt, is het echt een moment waarop je wakker geschud word. Zodra je wat aarde oefeningen gaat doen, of wat meer met Rood bezig gaat, zul je veel minder schokjes krijgen.
Emuca
Emuca mei 25 '09
Met rood bezig gaat?
En welke aarde oefeningen zijn er?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Ik bedoel daarmee, rode kleding dragen, een rode steen dragen of een rode sjaal dragen of iets dergelijks.

Rood is namelijk de kleur van het aarden.

Een aarde oefening is stevig te gaan zitten. Je voeten naast elkaar en een beetje uit elkaar te doen. Stel je dan voor dat je je stuitbotje uitsteekt. Alsof je een antenne uitschuift naar beneden. Deze schuif je dan de aarde in, en ga je net zolang verder totdat je in de kern van de aarde bent. Door dit te doen, aardt je je.

Het helpt ook om je derde oog te sluiten en je "dak" dicht te zetten.
Emuca
Emuca mei 25 '09
Ik zal wel eens wat roodkleurig uit de kast trekken morgen... smile
Cialara
Cialara jun 20 '09
Ik heb het ook een hele tijd gehad, dat ik steeds overal schokjes kreeg; inderdaad zelfs als ik de kraan aandeed en dan m'n hand onder de straal wilde doen...knetter!

Sinds ik Reiki heb en mezelf iedere dag behandel en dus ook daarbij de grondingsoefening uitvoer, is het wel stukken minder geworden wink
admin
admin jun 20 '09
Ik heb inderdaad hetzelfde. Altijd schokjes ... en dat is een teken dat ik me weer goed moet aarden inderdaad!!!
Grappig dat ik dat hier ook terugvind!!!
expansive
expansive sep 23 '09
Bericht verwijderd ivm reclame
Emuca
Emuca sep 23 '09
Eh... misschien is het leuk om niet overal hetzelfde bericht te plaatsen?
Maryssa
Maryssa sep 23 '09
Helemaal mee eens AOD. Expansive, reclame maken is prima maar Merudi is daarvoor niet de plek.
liesanne
liesanne sep 23 '09
ik word een beetje nerveus van zoveel 'zon'....
Maryssa
Maryssa sep 23 '09
Ik heb de berichten verwijderd en een pb gestuurd naar de persoon in kwestie dat het hier niet de bedoeling is om reclame te maken en op deze manier overlast te veroorzaken.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki