Loading...
nl

Heaven

Heaven
Heaven dec 7 '06
Hallo allemaal,

Mijn naam is Heaven, en ben 22 jaartjes jong.
Ik ben op dit forum gekomen via mijn schoonzusje.

Ik ben vroeger best wel veel bezig geweest met spiritualiteit, maar de laatste jaren wel weer wat minder.

Ik heb er altijd wel veel intresse in gehad, en ben er ook meerdere malen mee in aanraken mee gekomen. Ik heb een aantal jaren terug voorspellende dromen gehad... De ja Vu komt veelste vaak voor naar mijn gevoel..waar ik jullie later wel over zal vertellen.

Ik hoop dat dit forum voor mijzelf meer duidelijkheid over sommige dingen zal brengen..

Als er nog vraagjes zijn, beandwoord ik ze graag...

Liefs,

Heaven
Delen:
LPChip
LPChip dec 7 '06
Welkom Heaven. :)Welkom bij de zoektocht naar jezelf. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. :)
Charlie
Charlie dec 7 '06
Welkom en veel steun en wijsheid toegewenst.
Wendy's
Wendy's dec 7 '06
Welkom
Mirreke
Mirreke dec 7 '06
Welkom op het forum!

Groetjes Mirreke
Thomas A
Thomas A dec 7 '06
een geinspireerde tijd wens ik je toe

Thomas
Acheliah
Acheliah dec 7 '06
Heaven Welkom

Groetjes Dinie
paula39
paula39 dec 7 '06
welkom Heaven

Liefs Paula
mause
mause dec 7 '06
welkom
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Wat een warm welkom weer :D. Ook wens ik je hetzelfde toe, Welkom!
Heaven
Heaven dec 11 '06
Ik ben eigenlijk pas net nieuw, Maar heb zo het gevoel met posten, dat het best wel een hecht groepje is ... en dat een buitenstaander daar niet zo heel erg snel tussen komt...opzich maakt dat niet uit.. maar ik heb zo het gevoel dat ik hier niet zo goed thuis hoor...

Het zal waarscheinlijk wel aan mij liggen.. en vindt het ook erg jammer.. maar als je ergens wat post... maakt niet uit in welk topic dan praat men nogal gauw over jou gedachten of vraag heen.. en dat vindt ik jammer...

Ik wil iedereen heel erg bedanken die mij een beetje inzicht op mijzelf hebben gegeven!
Ik waardeer het heel erg.

Groetjes, en misschien tot ziens...
Heaven
Tamara26
Tamara26 dec 11 '06
Jammer Heaven!
Dit is vast niet de bedoeling geweest.
Spreek in ieder geval voor mijzelf.
Maar ja, jammer hoor.
LPChip
LPChip dec 11 '06
Inderdaad Heaven. Het laatste wat wij willen is dat iemand zich buitengesloten voelt.

Een forum is er juist om met z'n allen over een onderwerp te praten. Dat betekend wel, dat als je alleen een opmerking geeft, en niet echt een vraag, het heel moeilijk is om daarop te kunnen reageren. Misschien dat dat de reden is geweest waarom men "over je gedachten heen praat"? Want dat is absoluut niet de bedoeling.
Thomas A
Thomas A dec 11 '06
Het is raar Heaven dat mensn wel op een forum gaan en dan inderdaat niet ingaan op wat anderen schrijven. Valt me op dit forum trouwens nog wel mee. ik zit ook nog op enkele andere forums en op 1 daarvan is het schering en inslag. Het zijn meestal wel altijd de zelfde personen en bijkomstige grap is dat ze ook nog de topics helemaal naar zich toe trekken en ook vaak de hekkesluiter zijn.

Hecht groepje zie ik zelf niet zo, wel zijn sommige deelnemers elkaar meer sympathiek gestemd, maar dat houd je altijd.

liefs

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 12 '06
Hoi Heaven,

Ik vind het erg jammer dat je het zo ervaard. Het is mijn bedoeling zeker niet om iemand wel of niet voor te trekken. Uiteraard heeft Thomas wel gelijk dat je bepaalde voorkeuren hebt, maar dat geld voor iedereen denk ik. Toch wil ik als beheerder wel opletten of er wat meer ontopic wordt gekletst. Misschien dat de moderators hier ook wat meer op kunnen letten ;). Heb je dus in het vervolg een vraag Heaven, schroom dan niet om een topic te openen!

p.s. De meeste van ons hebben ook een sociaal leven, en kunnen dus niet ieder uur van de dag hier rond hangen (hoewel het vaak zo lijkt ;)). Als er dus ergens niet op gereageerd word kan het dus ook zijn dat het nog niet is gelezen. Er zijn hier iedere dag rond de 70 actieve onderwerpen! Dat is dus een hele klus. En daar kan dus best een berichtje van jou tussen het wal en het schip vallen. Ik hoop dat je dit begrijpt.

p.s.2. Ik vind het heel goed dat je het geuit hebt dat je het zo voelt. Daar kunnen we dan tenminste iets mee doen.
Heaven
Heaven dec 12 '06
Bedankt dat jullie daar toch nog even op reageren, het kan natuurlijk een groot deel aan mijzelf ook liggen.. maar dat was heel erg mijn gevoel...

Ik zal nog een poging gaan wagen om misschien met een andere kijk op het forum verder te komen..

heel erg bedankt voor de reacties

groetjes,

Heaven
Debiorah
Debiorah dec 12 '06
Sorry Heaven ook nog welkom van mij. Heel knap van je dat je zo je gevoelen uit! Op deze manier kunnen wij ook een reactie geven. Het lijkt soms idd of er over je heen wordt gepraat. Maar dat is zeker niet opzettelijk. Het is gewoon zo dat niet iedereen hetzelfde toe te voegen heeft. Denk maar aan jezelf, je hebt gewoon meer met het ene dan met het andere onderwerp. Als je toch graag gehoord wilt worden kun je ook iemand een persoonlijk bericht sturen. Iedereen is hier in ieder geval erg open en zullen je nooit willen buitensluiten. Het is juist een van de doelen van dit forum om ervaringen met elkaar te kunnen delen. Ook jouwn mening en ervaringen zijn de moeite waard! Heel veel plezier op het forum en alleen jezelf zijn is genoeg.

Liefs, Deborah
Wendy's
Wendy's dec 12 '06
Welkom :D
Heaven
Heaven mei 15 '07
En hallo allemaal again, ik ben weer terug!
LPChip
LPChip mei 15 '07
Welkom terug. :)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki