Loading...
nl

Heel verdrietig, maar toch ook niet

el_ter
el_ter mei 24 '09
In de nacht van vrijdag 10 april en zaterdag 11 april is mijn vriend, mijn beer mijn alles vermoord en ik ben daar getuige van geweest. Nu ik stond binnen en het gebeurde buiten maar als een geliefde sterft dan voel je dat, mijn hart werd er uitgerukt. Ik heb me vreselijk zorgen gemaakt dat hij zo in de war zou zijn dat hij niet goed over zou gaan. Maar sinds vorige week zondag heb ik een berustend gevoel dat het wel goed is gegaan en heb ik over zijn overgaag gedroomd. Ik heb maandag de draad van MIJN leven weer opgepakt en ben weer gaan zingen. (Dit had ik voor een groot deel opgegeven voor onze toekomst we hadden een cafeetje samen).
Omdat er nog niets geregeld was voor ons (we hadden pas 2,5 jaar een relatie en waren pas 1 jaar gescheiden) samen en de zaak en het huis op zijn naam stond gaat alles naar zijn broer. Dat vind ik op zich nog niet erg hoor want wat is rijkdom als je geen liefde kent. En al loop ik tegen een muur van bureaucratie aan en heb ik niets en de dader 3 maaltijden per dag, ik heb mijn waardigheid nog en dat pakt niemand me af. Ondanks dat ik mij zo verdrietig en gefrustreerd voel, voel ik me ook gelukkig met de wetenschap dat ik onvoorwaardelijke liefde heb mogen beleven tussen een man en een vrouw, ik kende dat alleen van mijn ouders.
Dat is wat we hadden die 2,5 aardse jaren, ik weet dat onze liefde in onze zielen voortgaat en altijd voort zal gaan, toch doet mijn hart zeer en mis ik hem zo vreselijk en wou ik soms dat als ik over ons droom ik nooit meer wakker zou worden zodat ik voor altijd damen met hem was. Ik mis het aardse met hem maar vind dan ook meteen weer dat ik dat niet mag omdat ik Terry zijn rust moet gunnen.

Is er misschien iemand die mij kan helpen iets meer innerlijke rust te creeeren, of die tips heeft om hiermee om te gaan
Edi.
Delen:
Lena
Lena mei 24 '09
gecondoleerd met je verlies el_ter.maar wat een verhaal op zich is dit....er heeft zich nog al wat afgespeeld
het enige wat ik weet dat een rouwproces voor iedereen weer anders verloopt.
maar er veel over praten helpt ernorm....
hoop dat er lieve mensen zijn die je steunen hierin..
Natalie1986
Natalie1986 mei 24 '09
Gecondoleerd, Jij bent toch die vrouw achter de bar van laurenshof he?
Ik kwam daar heel vaak! Ik wil je heeeeeeel veel sterkte wensen en ik hoop dat je hier je rust een beetje kan vinden!
Ik weet 100% zeker dat Terry heel vaak bij jou is en bij zijn zoon!! Het is heel moeilijk om een dierbare te verliezen terwijl hij juist degene was die iedereen hielp! Als er ruzie was in laurenshof dan stond Terry erboven op om ze uit elkaar te krijgen! Juist zulke mensen worden het slachtoffer frownZo spijtig gewoon..
Ik kan er niet bij met mijn hoofd..
Normaal kan je zeggen dat het vanzelf slijt maar ik kan me heeel goed voorstellen dat het een heel ander verhaal wordt als je zomaar van het leven beroofd wordt. Ik kan je dan ook geen goede tips geven behalve dat je er goed over moet gaan praten met dierbare personen of maatschappelijk werk / slachtofferhulp.

veel liefs Natalie
el_ter
el_ter mei 24 '09
Thanks nathalie,

ja dat ben ik inderdaad. Ik kan niet anders dan praten en slachtofferhulp heb ik ingezet bij de praktische dingen zoals het regelen van urgentie voor een woning, uitkering etc. Ik wil nu alleen maar voelen en niet tegen muren en gesloten deuren aanlopen, maar aan de andere kant wil ik dat wel omdat ik hiermee door mijn verhaal dan ook tegen vreemden te moeten vertellen misschien bij hun ook wel weer iets wakker maak, want ik weet wel dat er een hoop mensen slapen hoor. Anderzijds lijkt het net alsof ik er niet zielig genoeg uit zie om de dingen zoals een uitkering etc. zelf voor mekaar te krijgen. Maar wat moet ik dan? Een zielig hoopje mens spelen terwijl ik dat niet ben. Ik ben verdrietig ja, mag het? Maar zielig ben ik allerminst ik wordt namelijk omringt door liefde en ik heb nog steeds een ijskast gevuld en die blijft gevuld dat weet ik zeker ik heb namelijk een hele fijne familie en heb hele fijne vrienden en dan zijn er ook nog mensen zoals jij en iedereen hier op de site. Maar het is soms troebel hoor.

Liefs Edi
admin
admin mei 24 '09
Beste Edi,

Sterkte en gecondoleerd.

Ja, het is scheef, de dader krijgt alle aandacht, terwijl de slachtoffers moeten het maar uitzoeken. Heel hard en cru. Zo is deze maatschappij. En straks nog verkorting van straftijd en steun met herintegratie terwijl jij het de brokken zit.

Ik kan proberen je te steunen via reiki-op afstand.

Groeten en heel veel sterkte....
Hans
frettenfan
frettenfan mei 24 '09
Tjee wat erg om dat mee te maken zeg, heel heftig zeg.

Ik kan je niets anders zeggen dan heel veel sterkte.
Natalie1986
Natalie1986 mei 24 '09
Ja, ik kan het me voorstellen!

Het is natuurlijk heel onverwachts gebeurd niemand had dit zien aankomen.. Dat er zulke rare mensen op de wereld zijn..
Tuurlijk mag je verdrietig zijn dat is je goed recht! je verliest je man. Gelukkig zijn er heel veel mensen die om je geven en je steunen..
Het klinkt misschien hard en koel maar misschien was zijn tijd gekomen.. Al hoewel ik me wel altijd afvraag waarom het zo bruut moet gaan. Maar misschien is het nu nog even doorbijten ik weet zeker dat jullie elkaar weer in de armen kunnen vliegen wanneer ook jouw tijd is aangebroken. Hij zal op je wachten..
Misschien ben je daarom ook hier beland? om troost te zoeken door het feit een beetje te verzachten. Het idee dat je elkaar vroeg of laat weer kunt omhelzen is natuurlijk iets heel prachtigs!

Liefs Natalie
el_ter
el_ter mei 24 '09
Jazeker, ik weet ook dat dat gaat gebeuren, Terry heeft gezegd dat hij zal wachten, hij verschijnt soms in mijn dromen ik zou willen dat ik ze iedere dag had omdat ze zo mooi en echt zijn, ik beleef het gewoon. Misschien is dat ook wel zo? Het geeft mij troost en kracht om door te gaan.
el_ter
el_ter mei 24 '09
Dank je Hans dat vind ik fijn.

Liefs Edi
Natalie1986
Natalie1986 mei 24 '09
kan ook zijn dat het een uittreding is he! dat jullie zielen echt bij elkaar komen. Meestal wordt dat gezien als een hele heftige droom!
Maar het is dan geen heftige droom maar meer een uittreding.
admin
admin mei 24 '09
als ik het goed begrijp, is je ex-vriend waarmee je 2,5 jaar bij was en een jaar van gescheiden, vermoord?
Je hebt het "gevoeld" in je hart, je wist dus dat het stond te gebeuren ook, misschien?
je bent even bang geweest dat ie niet goed zou overgaan, maar je voelt nu toch een soort rust, omdat je droomde dat alles goed is.
Op dit moment probeer je het te verwerken.
En het is natuurlijk een shock. Dat is zeker.
Je hebt er mooie momenten mee ervaren, lees ik, je noemt het onvoorwaardelijke liefde wat er was, tijdens jullie relatie.
Mooi, om te koesteren.

De raad die ik kan geven, is Tijd... praten... rust... en het gebeuren met liefde omringen.

Veel liefs, van mij

Bellefleur
el_ter
el_ter mei 24 '09
Hoi bellefleur, Nee we kwamen beiden uit andere relaties en officieel ben ik pas een jaar gescheiden terwijl ik met Terry 2,5 jaar een relatie heb. In 2004 is mijn huwelijk al stukgelopen. Nu ja stuk gelopen ik ging links hij wilde rechts. Ook goed.
admin
admin mei 24 '09
oh, ok, ik begrijp het.
ik wens je heel veel sterkte in het proces van verwerken.
En een mooie toekomst voor je.


Je hebt een mooie avatar gekozen, vlinders! Leuk. grin
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 24 '09
Natuurlijk gecondoleerd.

Heel triest en niet waarop je bedacht zou kunnen zijn.

Fijn dat je hem zijn rust gunt.

Ik hoop met mijn hart dat je op de rest van je vragen en eventueel tegenstrijdigheden antwoord vindt.

Liefs, Paulette
Cialara
Cialara mei 24 '09
Lieve Edi,

Gecondoleerd met het verlies van je lief. Het is voor iedereen moeilijk om een geliefde te verliezen, maakt niet uit hoe lang je al bij elkaar bent...

Wens je veel sterkte bij het verwerken.

Liefs Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '09
Jeetje wat een zwaar en heftig verlies. Ik kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is om de draad dan weer op te pakken.

Heel mooi dat hij nog in je dromen komt om je te helpen en misschien kan hij je vanaf de plek waar hij nu is, nog veel beter helpen.

Ik wens je heel veel sterkte en als we nog meer voor je kunnen doen dan moet je het maar laten weten.
Emuca
Emuca mei 25 '09
Lieve Edi

Wat een ongelofelijk tragisch verhaal. Iets wat je niet ziet aankomen. Iets wat je totaal niet verwacht. Iets waar je niet vanuit gaat... En toch gebeurd het. En het is vreselijk. Ik wens je al het licht van de wereld en heel veel kracht om dit te kunnen verwerken.

Liefs,
Emmy
admin
admin mei 25 '09
Hoi Edi,

Troostende woorden zijn hier al zo veel neergezet..
Ik geef je een dikke knuffel! Welkom lief mens.
Maryssa
Maryssa mei 25 '09
Lieve Edi,

Iets als dit is niet te bevatten...er zijn geen woorden voor.
Heel veel liefs, kracht en dikke knuffel voor jou. Ik wens je een mooie lezing toe van jullie foto.
Beschermengel
Beschermengel mei 25 '09


Fijne herinneringen geven ons kracht,..... en zijn liefde voel je altijd om je heen...

heel veel sterkte lieve Edi.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki