Hoi Hoi,
Hier een reading van mij
Je bent iemand die graag alleen is maar zich ook kan vermaken als er een groepje mensen om je heen zijn. Alleen heb ik niet het gevoel dat je iemand bent die echt discussies voert.
Geloof ik heb je altijd moeite gehad je emoties en ervaringen te delen met andere. Dit is mede omdat je in je jeugd veel gekwetst werd door andere schoolieren.
Spiritualiteit voel ik wel niet bij je. Het is niet vanuit jouw aanwezig maar je staat er heel mooi voor open. Dit komt waarschijn omdat je kinderen door een fase gaan van spiritualiteit waarin jij ze wilt steunen?
Als ik jouw aanvoel krijg ik pijn in mijn onder rug. Dit komt doordat je veel stress hebt in je leven die je niet los laat. Het loslaten van situaties is soms nodig maar dat lukt jouw niet goed. Je neemt als een spons veel op. Zo alles wat jouw kinderen beleven neem jij over in jouw aura en daardoor heb je jouw stress maar ook nog die van andere en die kan je niet loslaten. Dit geeft lichamelijke problemen waarvan de pijn in de onder rug het duidelijkst gevoeld word.
Haha ik weet niet precies hoe het komt maar er schiet me een situatie te binnen waarin je ruzie hebt over het tv kijken van je man? Mijn gevoel zegt dat je een man hebt waar je van houdt maar de plank mis slaat met de opvoeding van de kids. Dit geeft dan op veel rumorigheid in het huis. Dit gecombineerd met de stress die je al hebt kan je soms enorm gefrustreerd raken om niks.
Je hebt bergen van energie en uithoudings vermogen. Elke dag is dan ook te kort voor je.
Echte vrienden heb je geloof ik niet, maar je hebt wel veel mensen om je heen waar je vaak levens ervaringen mee deelt.
Ok, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt.
Graag hoor ik wat je ervan vond.
Greets, Robbert.