Loading...
nl

sheveld

sheveld
sheveld mei 23 '09
Wie wil/kan mijn foto lezen?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Hoi Sandra,

Misschien vind je het leuk om je ook even voor te stellen in het voorstel forum?
sheveld
sheveld mei 23 '09
Ik wilde ook gelijk mijn foto hier plaatsen, maar kennelijk ben ik toch nog niet zo handig met deze computerdingen. Hoop dat het zo ook lukt!

Groetjes Sandra
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Ja hoor is prima gelukt. Dit is je foto:
Nymira
Nymira mei 25 '09
Hallo Sandra...

Ik zie dat je foto nog niet gelezen is dus wil ik het wel even proberen...

ik zie een wat altruistisch ingestelde bescheiden vrouw die er niet zo van houd om op de voorgrond te treden...
Je helpt graag andere mensen...maar vooral ook dieren , zie je nog wel met een collectebus lopen voor de dierenbescherming etc..
Je kinderen zijn alles voor je, zie je dan ook als een hele zorgzame en betrokken moeder maar ook iemand die bijv.veel meehelpt met organiseren op school van activiteiten etc. , lekkere hapjes maken op een schoolfeest etc...maar vooral ook in het creatieve...je hoeft er niet veel vool terug...als de kids lol hebben is jouw dag al goed...

Gaan ze misschien naar de vrije school oid ? Want je lijkt me ook echt een wat alternatief ingestelde vrouw die bijv. liever eerst het dokter vogelboek tevoorschijn haalt of het met homeopathie probeert of misschien antroposofie oid..
Iemand die zeer bewust met het milieu omgaat en bijv. eco-afwasmiddel bij de natuurwinkel koopt en ook haar kinderen dit wil meegeven , een stukje verantwoordelijkheid voor de natuur om ons heen.

Ik denk dat je ook zeer creatief bent en dol op knutselen...bijv. kleding maken , van oude dingen iets moois maken...aquarellen, met de kids koekjes bakken etc.ik noem zo maar wat....
Je bent al tevreden met weinig..blij als je bijv. ergens op een rommmelmarkt iets leuks op de kop kunt tikken ..je gooit vast ook niet zomaar iets weg maar dit gaat dan naar de derde wereld landen of een of ander goed doel...

Je vind het heerlijk om in de natuur te vertoeven en bijv.
lekker vakantie in eigen land.
Je houd ervan om de vrede te bewaren en zegt daarom ook niet altijd waar het op staat...je zult niet snel ruzie met mensen krijgen denk ik...echter je hebt wel je eigen standpunt maar maakt die op een bescheiden manier duidelijk...

Je bent erg gevoelig en neemt veel op van je omgeving...soms denk je weleens onterecht dat sommige dingen aan jou liggen als mensen reageren op een bepaalde manier en neem je dat op je schouders terwijl het dus ook gewoon aan de ander kan liggen.
Volgens mij ben je ook erg nieuwschierig naar alles wat met het spirituele te maken heeft...heb je onlangs een cursus gevolgd (reiki)of wil je dit gaan doen maar weet je niet precies waar je moet beginnen ? ik voel wel heel veel warmte bij je handen volgens mij zou je goed energie door kunnen geven....ik zie veel groen bij je...
Ook zag ik net een jong hertje ....geen idee wat dit betekent...
En , wat ik als laatste binnenkrijg is de vraag : waarom voel jij je schuldig als je wat meer tijd voor jezelf vrijmaakt ?waarvoor moet je jezelf compenseren ?

Nou ik ben benieuwd of het een beetje klopt...warme groet van Nymira.
admin
admin mei 25 '09
Hoi Hoi,

Hier een reading van mij smile

Je bent iemand die graag alleen is maar zich ook kan vermaken als er een groepje mensen om je heen zijn. Alleen heb ik niet het gevoel dat je iemand bent die echt discussies voert.
Geloof ik heb je altijd moeite gehad je emoties en ervaringen te delen met andere. Dit is mede omdat je in je jeugd veel gekwetst werd door andere schoolieren.

Spiritualiteit voel ik wel niet bij je. Het is niet vanuit jouw aanwezig maar je staat er heel mooi voor open. Dit komt waarschijn omdat je kinderen door een fase gaan van spiritualiteit waarin jij ze wilt steunen?

Als ik jouw aanvoel krijg ik pijn in mijn onder rug. Dit komt doordat je veel stress hebt in je leven die je niet los laat. Het loslaten van situaties is soms nodig maar dat lukt jouw niet goed. Je neemt als een spons veel op. Zo alles wat jouw kinderen beleven neem jij over in jouw aura en daardoor heb je jouw stress maar ook nog die van andere en die kan je niet loslaten. Dit geeft lichamelijke problemen waarvan de pijn in de onder rug het duidelijkst gevoeld word.

Haha ik weet niet precies hoe het komt maar er schiet me een situatie te binnen waarin je ruzie hebt over het tv kijken van je man? Mijn gevoel zegt dat je een man hebt waar je van houdt maar de plank mis slaat met de opvoeding van de kids. Dit geeft dan op veel rumorigheid in het huis. Dit gecombineerd met de stress die je al hebt kan je soms enorm gefrustreerd raken om niks.

Je hebt bergen van energie en uithoudings vermogen. Elke dag is dan ook te kort voor je.

Echte vrienden heb je geloof ik niet, maar je hebt wel veel mensen om je heen waar je vaak levens ervaringen mee deelt.

Ok, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt.
Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
Prada
Prada mei 25 '09
Hey ik lees ook graag je foto.. ik typ altijd gewoon alles wat er in me op komt, mocht er iets niet duidelijk zijn kun je het altijd vragen dan kan ik het je wat uitgebreider uitleggen als je wil...

Ik zie een liefdevol iemand, je bent iemand die eerst aan een ander denkt en daarna pas een keer aan jezelf.. Je ziet graag iedereen gelukkig, als er iemand verdrietig is zul jij een van de eerste zijn die de ander gaat troosten.

Je bent rustig en zachtaardig, je kunt wel eens een beetje onzeker zijn vooral met mensen in je buurt die het tegenovergestelde van jou zijn (druk/luidruchtig/en alleen aan hunzelf denken en daardoor wel vaak alles voor elkaar kunnen krijgen)

Jij bent eerlijk en wilt zo ook behandelt worden als andere door hun gepraat en geslijm hogerop komen, kun je daar wel van balen. Jij werkt er zo hard voor en lukt het niet altijd snel je doel te bereiken terwijl andere dat zo voor mekaar hebben! Maar eerlijkheid duurt het langst! De mensen die jou goed kennen weten dan ook precies wat ze aan jou hebben!

Hmm er komt paarden in me op? weet niet precies wat, heb je er iets mee?

Houdt jij zo van lezen? Lekker alleen in een luie stoel?? Volgens mij houdt jij wel van lekker je eigen ding doen!

Heb het idee dat je 1 of 2 (directe) familieleden hebt waar jij heel close mee bent en alles voor over hebt? Zijn dat je kind? En wie nog meer? Het liefst ben je alleen maar met die persoon(en) dan kunje even alles vergeten van het 'echte leven' (om zo maar ff te noemen)

Ik krijg nu helaas niets meer uit je foto.
Ben erg benieuwd naar wat je ervan vondt!

xx Sabine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420