Loading...
nl

Kleuren.

admin
admin mei 23 '09
Dit wordt een kleurenrubriek.
Door mijn studie's van therapeutische Aura Soma kleurenconsulente, en mijn eigen trillingsgevoel rond kleuren,
en het bewustzijn met kleur als levende energie,
ook vanuit het idee, dat er hier een enorme interesse is in kleur,
zal ik de kleuren, die ik goed ken, hier op deze topic belichten.
Vanaf de basiskleur Rood tot aan het Magenta/indigo,
okidokio smile?
Delen:
Cialara
Cialara mei 23 '09
Hey, leuk dit topic Bellefleur! Ik heb wel een aantal lievelingskleuren dus ik ben benieuwd wat die betekenen...
Begrip
Begrip mei 23 '09
hihi toftof! net wat ik wou ne toppic over kleurtjes! laugh

wil je bruin en zwart er ook bijvoegen, of zit da tussn die kleuren? haha
admin
admin mei 23 '09
Die kleuren zitten daar niet bij.
waar ik over ga schrijven, zijn de kleuren.
Donkerrood,
Rood
roze
Coraal
Oranje
Goudkleurig,
Geel
Olijfgroen,
groen
Turqoois
blauw
violet
koningsblauw
Magenta/indigo.

en Wit licht, uiteraard
Cialara
Cialara mei 23 '09
Oh ik zie mijn lievelingskleurtjes al: turqoise, magenta, donkerrood en paars/violet... ben erg benieuwd!
Beschermengel
Beschermengel mei 23 '09


Leuk! ik ben erg benieuwd, ik ben (zoals vele) erg gevoelig voor kleuren je kunt altijd aan mijn kleren(de kleur) zien hoe ik me voel en draag ik wel eens iets wat ik eigenlijk niet wil die dag maar niet anders kan omdat het in de was ligt.. dan voel ik me niet prettig.
Begrip
Begrip mei 23 '09
haha, ik vint ale klerutjes mooi laughmaar als ik een leivelingskleurtje moet kiezen of meerdere, zou dit maar ééntje zijn en dit zou dan wit zijn, ik ken persoonlijk niemand die wit zeer mooi vint wha ha nuja =d
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Wat een leuk topic Bellefleur.
Mijn kleuren staan er ook al bij zie ik smile
Goudkleurig, Turqoise....
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Heel goed idee! Ben benieuwd naar mijn favoriete kleur, blauw.

En natuurlijk de Merudi kleuren smile.
gast
gast mei 23 '09
Ben ook benieuwd wat die kleuren in een aura betekenen. Ik kan wel aura's zien maar die ik zie zijn altijd wit. Ik zie dus geen (of juist alle bij elkaar) kleuren in het aura.
Ik ben ook eens iemand tegen gekomen die mij zij dat mijn aura ook wit is en dat ik daardoor alleen maar wit kan zien bij anderen. Ben dus wel benieuwd wat die kleuren voor jou betekenen.
Heidelroos
Heidelroos mei 23 '09
Mijn kleur is groen..
Ik hou van groen.. smile

Mooi Bellefleur.. je naam zegt het al hé..
admin
admin mei 24 '09
Ja, ik ben een kleurenmens, het spectrum van wit Licht.



Ik heb even nagedacht hoe ik deze topic zou maken.
en heb besloten het zo te doen :

- om de zoveel dagen (vb 4 dagen), wordt er een kleur belicht,
- deze kleur zal dan het thema worden tijdens die dagen, en komt op verschillende manieren aan bod.
- je mag steeds, nadat de info erover is verschenen, over deze kleur schrijven, wat het met je doet, wat je erbij voelt,
- je mag/ kan anekdotes vertellen, of eens een mooi plaatje neerzetten, dat jouw aanspreekt..
- je kan vragen stellen
- je mag aanvullend zijn ,liefs wel ja.
enz...enz... het wordt een open topic, waarin de kleuren gaan leven.

Naderhand als de kleuren zijn beschreven, zal ik een aparte topic openen, met louter alleen de info over kleur, zodat jullie daar naartoe kunnen om te gaan lezen over een bepaalde kleur.

liefs, Bellefleur.


vanavond komt dus de eerste kleur aan bod, ROOD.
admin
admin mei 24 '09
Hier ook groen (liefst met een beetje blauw erdoor)
Maryssa
Maryssa mei 24 '09
Ik hou erg van rood maar er zijn meer kleuren die ik mooi vind. Alle roodnuances vind ik mooi. Kan het niet elke dag dragen omdat ik me soms niet ROOD voel hihi. Het heeft veel power, mijn aura schijnt ook behoorlijk uit rood te bestaan misschien dat het daarom zo bij me past. Als ik ooit trouw zou ik misschien wel voor een jurk in het paarsrood gaan of bordeaux maar hee zover zijn we nog nie. Het is wel bijzonder hoe kleur-voorkeuren veranderen naar mate ik ouder wordt.
Begrip
Begrip mei 24 '09
Origineel bericht van: gast
Ben ook benieuwd wat die kleuren in een aura betekenen. Ik kan wel aura's zien maar die ik zie zijn altijd wit. Ik zie dus geen (of juist alle bij elkaar) kleuren in het aura.
Ik ben ook eens iemand tegen gekomen die mij zij dat mijn aura ook wit is en dat ik daardoor alleen maar wit kan zien bij anderen. Ben dus wel benieuwd wat die kleuren voor jou betekenen.


ik heb identiek hetzelfde als jou, van de mensen zie ik de aura's zo goed als altijd wit, oftewel een mengelmoes van alle kleuren, heb dit al een keer gezien bij een boom, is echt mooi! maar bij de bomen zag ik dit bijvoorbeeld enkel bij de linkerkant of bij de top ofzo, dus niet de hele boom winken bij de vogels zie ik het sinds al bijna een half jaar nu zeker elke dag, ik zie dat het bij elke vogel blauw is, donkerblauw
Begrip
Begrip mei 24 '09
ma tzijn lik bolletjes rond de vogels dak zie, kan dit?
Nymira
Nymira mei 24 '09
Heee wat een leuk topic...
ik ben ook gek op kleuren en wel grappig dat die door de jaren heen meeveranderen....
Eerst had ik mijn kamer oranje met goudgeel geverfd....later de kamer roze en nu ben ik inneens helemaal verzot op een specifieke kleur groen ...een soort frisse linde en limoengroen (van mn leven nog nooit eerder gedragen) wil mn kamer nu ook deze kleur....en goud heb ik altijd mooi gevonden..mn boedda heb ik met bladgoud gedaan.
oh ja en mn slaapkamer lavendelblauw
Cialara
Cialara mei 24 '09
Ik ben gek op rood, en vooral in m'n schilderijen komt dit tot uitdrukking! De pot cyaan-rood is altijd als eerste leeg...
Nymira
Nymira mei 24 '09
WAUW erg mooi gedaan !...ik krijg inspiratie om ook weer es wat te gaan doen....
Begrip
Begrip mei 24 '09
kben echt erg, ik vind rood echt geen mooi kleur, heb er precies een afkeer van, tmaakt me lik ergens bang, tjaagt me precies op, kweet niet hoe het komt, nog nooit bij stilgestaan, heb dan ook zo goed als niks roods in men kamer, of het is een schoolmap, en in men kleerkast hangt ook niets rood, of het is een topje met wit en rode strepen dat ik nooit draag
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki