Loading...
nl

vlademira zouden jullie mijn foto willen lezen

vlademira
vlademira mei 23 '09
ik zou graag wat weten over mijn zwangerschap maar een algemene reading is ook goed



Delen:
Justme1808
Justme1808 mei 23 '09
welkom vlademira
admin
admin mei 23 '09
Mooie buik! Welkom Vlademira.
Maryssa
Maryssa mei 24 '09
Lieve Vlademira,

Ik heb naar je foto gekeken..

Balans
Ik krijg letterlijk door dat je in balans bent en er geen moeilijke toestanden zijn. Je bent gelukkig en op je plek.

Liefde
Ben jij samen met je jeugdliefde. Volgens mij een behoorlijk nuchter type jouw man.

Wegcijferen
Je bent heel persoonlijk en warm in je contact naar anderen. Cijfert jezelf vaak te veel weg

Zwangerschap
Volgens mij heb je in het begin te maken gehad met behoorlijk wat acné in je gezicht is nu weer wat gestabiliseerd. Ik denk dat je zwanger bent van een jongetje.

Weiland
Ik krijg je te zien in een weiland met groene regenlaarzen aan. Lekker een beetje rondkuieren en de wind op je gezicht en door je haar voelen

Sprankelend
Ik vind je bijna van de foto af sprankelen. Ha wat ben jij vrolijk! Fluiten en neuriènd loop jij door het huis.

Paarden
Rijd jij paard

Dorp
Woon jij in een dorp, een hechte gemeenschap waar iedereen mekaar kent.

Jaloezie
Er wordt gekletst en mensen zijn jaloers op hoe julie leven. Pas op met aan wie je wat verteld..volgens mij een vriendinnengroepje wat achter je rug om kletst

Benen
Zo hee ik krijg me een partij zware benen hier! Heb je daar last van, knieen zijn ook gevoelig bij jou

Nou Vlademira dat is wat ik uit je foto heb kunnen lezen. Laat maar even weten of het klopt of niet.
vlademira
vlademira mei 28 '09
Lieve Vlademira,

Ik heb naar je foto gekeken..

Balans
Ik krijg letterlijk door dat je in balans bent en er geen moeilijke toestanden zijn. Je bent gelukkig en op je plek.
([/b]er zijn juist hele moeilijke toestanden ons zoontje (die in mijn buik blijkt een afwijking te hebben[b]

Liefde
Ben jij samen met je jeugdliefde. Volgens mij een behoorlijk nuchter type jouw man.ik ken mijn man pas sinds 2 jaar maar heb wel het gevoel dat we elkaar al van een vorrig leven kennen hij is een heel gevoelig type die nuchter wil over komen

Wegcijferen
Je bent heel persoonlijk en warm in je contact naar anderen. Cijfert jezelf vaak te veel wegja dit klopt helemaal geen woord aan toe te voegen

Zwangerschap
Volgens mij heb je in het begin te maken gehad met behoorlijk wat acné in je gezicht is nu weer wat gestabiliseerd. Ik denk dat je zwanger bent van een jongetje.ja klopt en ik krijg een jochie ja

Weiland
Ik krijg je te zien in een weiland met groene regenlaarzen aan. Lekker een beetje rondkuieren en de wind op je gezicht en door je haar voelen ik heb een hekel aan tuinieren en zo maar ik mag wel heel graag wandelen

Sprankelend
Ik vind je bijna van de foto af sprankelen. Ha wat ben jij vrolijk! Fluiten en neuriènd loop jij door het huis. ik ben echt nooit shagerijnig dit iriteerd mijn man wel eens hihi

Paarden
Rijd jij paard ik heb vroeger wel paard gereden maar door een ongeluk durf ik niet meer mijn zusje rijd wel paard en heeft ook een eigen paatd echt een schat van een dier

Dorp
Woon jij in een dorp, een hechte gemeenschap waar iedereen mekaar kent. ik ben opgegroeid in een klein dorpje en woon nu een beetje tussen dorp en stad in maar in ons wijkje ken wel iedereen elkaar

Jaloezie
Er wordt gekletst en mensen zijn jaloers op hoe julie leven. Pas op met aan wie je wat verteld..volgens mij een vriendinnengroepje wat achter je rug om kletst ik denk dat dit iets van vroeger uit is ben altijd heel erg gepest geweest en heb nu van meerdere gehoord dat dit was omdat ze jalours waren mijn ouders waren niet bepaald arm

Benen
Zo hee ik krijg me een partij zware benen hier! Heb je daar last van, knieen zijn ook gevoelig bij jou het jochie in mijn buik heeft een afwijking aan zijn boven benenen en voeten kan dat het ook zijn

Nou Vlademira dat is wat ik uit je foto heb kunnen lezen. Laat maar even weten of het klopt of niet. [/quote]
Maryssa
Maryssa mei 28 '09
Hallo Vlademira,

Dank je voor je reactie. Dat is heel moeilijk dat jullie te horen hebt gekregen dat je kleintje een afwijking heeft aan zn beentjes en voetjes. Dat heb ik niet uit de foto op kunnen pikken, het leek alsof die zware benen en knieën bij jou horen. Ik wens je heel veel sterkte en liefde toe en wie weet dat er iemand anders is die ook je foto wil lezen voor je.

Liefs
vlademira
vlademira jun 1 '09
Maryssa dankjewel
frettenfan
frettenfan jun 2 '09
Ik kan geen fotolezen, maar wens je iig veel sterkte en succes met jullie zwangerschap.
vlademira
vlademira jun 18 '09
kindje is overleden na 23 weken zwangerschap
Emuca
Emuca jun 18 '09
Ahwww :C

Dat is echt rot. Sterkte.
Lena
Lena jun 18 '09
gecondoleerd vlademira met het verlies van je kindje
heel veel sterkte voor de komende tijd..
Maryssa
Maryssa jun 18 '09
Lieve Vlademira wat ontzettend naar. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd voor jou en de mensen om je heen.
admin
admin jun 18 '09
Beste Vlademira,

Gecondoleerd. Wat vreselijk is dit.
Ik wens je heel veel sterkte.
Natalie1986
Natalie1986 jun 18 '09
gecondoleerd!!
wat erg !! ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!

Liefs Natalie
admin
admin jun 18 '09
LIeve Vlademira,

Heel veel kracht toegewenst met het verlies van je kindje..
admin
admin jun 18 '09
Mijn hart gaat op dit moment uit naar jullie,
veel sterkte en veel liefde om je heen !
admin
admin jun 19 '09
Heel veel kracht lieve Vlademira,

Zonder dat ik verder had gelezen, had ik je foto al gelezen. blush
Ik stuur dat nu niet meer in, wil je het evengoed lezen, dan stuur ik het je nog toe, en dan laat je maar weten hoe je het wilt ontvangen.

Liefs,
Marjan
dromer
dromer jun 19 '09
Lieve Vlademira,

Ik wens jullie heel veel kracht toe in deze moeilijke tijd!

Sterkte!
Cialara
Cialara jun 19 '09
Ach Vlademira,

Wat vreselijk voor jullie! Gecondoleerd en heeeel veel sterkte de komende tijd.

Liefs Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '09
Jeetje wat erg. Heel veel sterkte met dit verlies.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki