Hallo Pascal,
Leuk dat je ook je foto laat lezen. Eens kijken..
* Gevoelig en heel zorgzaam maar tegelijk ook heel stoer van karakter.
* Motor rijden, niet zo'n crossding maar echt een mooie chopper met veel chroom, mooie leren tassen erop. Je gaat wel voor kwaliteit
* Je kunt er soms dingen uitgooien waarvan je later denkt o jee heb ik dat gezegd? Oei dat moet ik snel weer recht trekken of wat meer nuanceren
* Muziek....hmmmm...doe jij iets in de muziek? Speel jij in een band? Gitaar? Ehm ik denk iets van bas of elektrische gitaar een zwarte denk ik.
* Ijdel je houdt er van om lekker te ruiken, een mooi overhemd te dragen er goed uit te zien. Bizar krijg een soort van eau de toilette te ruiken het is een frisse geur met wat kruidige tonen er in merk krijg ik niet scherp. Wel een dure fles hahah
*Humor is erg belangrijk voor jou lekker lachen en ouwehoeren en pilsje drinken met je vrienden maar ook thuis lekker ouwehoeren en klieren met de vrouw en kids haha leuk hoor!
* Heb jij een eigen zaak?
* Volgens mij was je vroeger een ruig type, ruig in de zin van jankende gitaren, veel aandacht van de dames en daar ook wel uitbundig van genieten, leren kleding, een fles whiskey met vrienden een beetje doen wat god verboden heeft zeg maar. Je leek ruig maar was dat niet je was de gevoeligste uit de band / vriendengroep
* Mountainbiken met vrienden door de bossen raussen volgens mij ben je nog niet zo lang geleden behoorlijk gevallen wond op je knie
* Even loeren naar je gezondheid...hoge bloedruk, best wel snel transpireren, iets met je kaak of kies
* Trouw ben je. Je weet wat er te koop is en je geniet van de rust en de liefde om je heen, je bent wel op je plek
Nou dat was wat ik uit je foto kon halen laat maar weten wat er klopt en wat niet hè?
Groetjessss