Loading...
nl

Even voorstellen...Mirreke

Mirreke
Mirreke dec 2 '06
Hoi allemaal!

Ik ben Mirreke, 33 jaar, getrouwd en moeder van een dochter van 5 jaar.
Zolang ik me kan herinneren ben ik geinteresseerd in het spirituele. Ik leef en denk ook spiritueel. Ik ben nu 7 jaar met een keihard bewustwordingsproces bezig wat dus angst en hyperventilatieaanvallen met zich meebrengt. 1 van mijn belangrijkste levenslessen tot nu toe. Ik put veel steun uit het paranormale en ben ook een hsp. Of ik een gave ontwikkeld heb....denk het wel. Maar door de angsten zijn deze momenteel erg onderdrukt. Maar mijn intuitie is wel erg goed ontwikkeld, nu nog alleen op mezelf kunnen richten.
Groeten Mirreke
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 2 '06
Welkom Mirreke. Ik hoop dat je kunt vinden wat je zoekt. Dit word altijd tegen iedereen gezegd, dus ik zal het niet nalaten ;). Bij dit forum hoort ook een hoofd site. Die kun je vinden op http://www.merudi.net. Veel plezier met het ontdekken van jezelf.
jo
jo dec 2 '06
Welkom hier
oo angst en hyperventilatie aanvallen is zo erg!
sterkte daarmee.
wat betekend hsp?
Gr Jo
mause
mause dec 2 '06
welkom hier. en veel lees en leer plezier.
Mirreke
Mirreke dec 2 '06
Bedankt voor jullie reacties!
@Jo: hsp betekent hoog sensitief persoon.

Ga vandaag lekker wat rondlezen hier.
indigo
indigo dec 2 '06
Hey mirreke ik heb net je foto gelezen. Ik had het gevoel dat je dingen zag. Maar nu heb ik mijn bevestiging :)Die angst aanvallen met hyperventilatie komen mij heel erg bekend voor. Ik heb dat ook jaren gehad. Nu heb ik ze nog soms. Gister nog zelf. Maar vroeger echt paar keer per dag. Wat mij hielp is en tijdens zo'n aanval een witlicht om jezelf heen te maken en je ogen te sluiten. Ik werd er rustiger door waardoor je ook rustiger gaat ademen. Het helpt ook om dan snel naar buiten te gaan. Maar was bij mij ook niet altijd mogelijk omdat ik het ook gewoon in winkels kreeg. Maar ik hoop dat het snel beter met je gaat!

Liefs,
indigo
paula39
paula39 dec 2 '06
weet je wat bij mij ook wel helpt,vooral in winkels
een beetje neurieen,gaat nu lekker trouwens met die sinterklaasliedjes hahaha

Liefs Paula
LPChip
LPChip dec 3 '06
Mirreke, welkom op het levensforum :)

Ik zeg het tegen iedereen, en daarom nu ook weer. :)Als je vragen hebt, schroom niet om ze te vragen, we antwoorden hier met liefde. :)

Ik moet zeggen dat ik vroeger ook veel last heb gehad van angst aanvallen enzo. Ik vind dit op zich wel een boeiend onderwerp, en heb daarom besloten om er een nieuw topic over te starten. :)
Mirreke
Mirreke feb 8 '07
Ik wist niet waar ik het neer kon zetten daarom doe ik het hier.

Vandaag is de sterfdag van mijn moeder. Het is nu 10 jaar geleden dat ze bij ons weg werd gehaald. Ze overleed aan een dubbele hersenbloeding. Ze was pas 43 jaar.

Ik ga straks naar het kerkhof om een mooie kaars met kandelaar neer te zetten. Onder haar schilderij heb ik al waxinelichtjes branden.

RIP mam!
Tamara26
Tamara26 feb 8 '07
Sterkte!
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Heel veel sterkte meid.
LPChip
LPChip feb 8 '07
Veel sterkte Mirreke.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 8 '07
Veel sterkte!
Wendy's
Wendy's feb 8 '07
Sterkte!!!
Mimi*
Mimi* feb 8 '07
Heel veel sterkte!

Veel Liefs,
Mirreke
Mirreke feb 8 '07
Dank je wel allemaal! Dit is het eerste jaar dat ik niet alleen aan de slechte dingen van die dag denk. Het is een lach en een traandag.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '07
Geweldig om te horen! Het loslaten is begonnen.
Mirreke
Mirreke mrt 15 '07
Ik lees nog af en toe mee. Maar ik ben nog wel aanwezig... Ben wel heel erg happy momenteel. Mijn grootste droom is nl uitgekomen......
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 15 '07
Nou ben ik nieuwschierig ;).
Mirreke
Mirreke mrt 16 '07
Het gaat erg goed met me momenteel. Therapie is geweldig, had ik nooit verwacht. Mijn therapeut verstaat zijn vak heel goed en het werpt nu al vruchten af. Ik doe weer meer dingen maar bouw dit wel rustig op. Ik vind het ook niet erg om nu naar therapie te gaan, ik kijk er zelfs naar uit.
Verder heb ik sinds een week een eigen paard. Mijn grootste droom is uitgekomen en geheel onverwachts ook nog. Hier ga ik nu om de dag naar toe. Het is heel snel en onverwachts gegaan maar ik ben heel erg blij met haar. Tis echt een scheetjuh!

Verder gaat mijn ontwikkeling in het spirituele ook in een sneltreinvaart voor mijn gevoel. Ik merk de "bordjes" nu op en doe er ook wat mee. Het gaat gewoon heel erg lekker.
Ik begin mijn valkuilen beter te kennen en luister nu ook naar mijn lijf.

Groetjes Mir
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki