Loading...
nl

Fatna

Fatna
Fatna mei 21 '09
ik ben nieuw hier en heb een boel vragen

even kort voorstellen

ik ben Fatna, 28 jaar, moeder van een zoon van 2 en sinds kort interesse in het paranormale en spirituele

er is een soort aura reading gedaan waar de lezer goud zag in mijn aura en een goude bol zag in mij of in mijn aura , dat is me niet duidelijk..

deze persoon stuurde me door naar deze site en dan specifiek naar hans om hem meer te vragen over dit goud in mijn aura en of ik misschien engelen energie heb..

volgens hans ben ik inderdaad een engelmens en zit er een wit/gele bol met zwevende gouden draden bij mijn hart...

wie kan mijn vertellen wat de gave is die bij die wit/gele bol hoort?? en ben ik nou een cherubijn engel omdat er goud in zat??

jullie moeten me niet kwalijk nemen, ik probeer het te begrijpen maar ik snap er nog steeds niet veel van ondanks hans zijn moeite

wat is mijn taak dan, wat is mijn gave?? kortom wat moet ik hier nou mee??

edit: ik heb de kenmerken van engelmens gelezen maar ik ben niet paranormaal zover ik weet, ik heb ook geen bewust contact met andere engelen e.d. dus die hele term van engelmens was tot voor vandaag nog nooit gehoord
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '09
Ik denk dat als je even wat geduld hebt er steeds meer dingen op zijn plek gaan vallen. Misschien dat een fotolezing je nog wat extra informatie over jezelf geeft, dus die kan je altijd ook nog aanvragen.

Ik weet niet precies hoe het zit met "combi" bollen, en of goud en wit/geel ergens voor staat.
Cialara
Cialara mei 21 '09
Hoi Fatna,

Welkom hier op het forum. Leuk dat jij ook zo'n bolletje met je meedraagt! Ik heb er ook een en weet het ook nog niet zo lang. Ook ik worstel een beetje met de zelfde vragen als jij, dus ik herken het wel.

Ik heb gisteren een korte reading via een medium gehad in groepsverband en daar werd het weer helemaal niet genoemd, alleen dat ik mijn Hekje (mijn grens dus) dicht bij moest houden. Ik heb gezien dat hier heel veel verschillende engelmensen zijn, met allemaal een ander bolletje en allemaal met andere gaven, inzichten en karakters.
Ik denk dat mijn taak zich vooral beperkt tot mijn gezin, voor anderen weet ik het niet, dat is iets wat je zelf uit moet gaan zoeken en waar denk ik de meesten wel een vermoeden van hebben of het ook aan het uitzoeken zijn.

Natuurlijk wil iedereen hier je wel helpen en je kunt hier ook heel veel lezen over en contact hebben met andere engelmensen. Heel veel plezier in ieder geval, en succes met je zoektocht, het zal je ongetwijfeld wel helder worden.

Liefs Jorine
admin
admin mei 21 '09
Welkom Fatna ! smile
Eruan
Eruan mei 21 '09
Hartelijk welkom!
Ik hoop dat je een antwoord op je vragen vinden zal!
Veel plezier! smile
Cialara
Cialara mei 21 '09
Hoi Fatna,

Ik heb nog een vraagje, wie was degene die bij jou die gouden bol in eerste instantie zag?
Heidelroos
Heidelroos mei 21 '09
Hey meis..

Welkom..


smile
Ben de gij een Brabantse?
Woar ergent?
admin
admin mei 22 '09
Hoi Fatna, leuk dat je erbij komt!
Fatna
Fatna mei 22 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Hoi Fatna,

Ik heb nog een vraagje, wie was degene die bij jou die gouden bol in eerste instantie zag?


dat was heidelroos maar dan op een ander forum...
zij stuurde me door naar hans en hij heeft bevestigt dat er een wit/gele bol zit met gouden draden erin....klinkt leuk maar weet nog steeds niet wat het wil zeggen..

@heidelroos

ik woon inmiddels in den haag alweer wat jaren maar ik heb lang gewoond in brabant , Deurne!!
Beschermengel
Beschermengel mei 22 '09
Welkom Fatna!
admin
admin mei 22 '09
Origineel bericht van: Fatna
klinkt leuk maar weet nog steeds niet wat het wil zeggen..
En dat is het bijzondere aan het onderwerp spiritualiteit: er is niet altijd een verklaring. Of de verklaring komt in de verre toekomst. Iets wat je dus moet accepteren.
admin
admin mei 22 '09
hartelijk welkom fatna.
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Eniroj
Hoi Fatna,

Ik heb nog een vraagje, wie was degene die bij jou die gouden bol in eerste instantie zag?


dat was heidelroos maar dan op een ander forum...
zij stuurde me door naar hans en hij heeft bevestigt dat er een wit/gele bol zit met gouden draden erin....klinkt leuk maar weet nog steeds niet wat het wil zeggen..

@heidelroos

ik woon inmiddels in den haag alweer wat jaren maar ik heb lang gewoond in brabant , Deurne!!


Heeeeeeeeee, ik heb op Vreekwijk gewerkt wink
Wat doe jein vredesnaam in Den Haag..
Is wel lekker bij het strand, maar die brabantse mentaliteit!!!
Dat MOET je toch missen ehehehe..
Fatna
Fatna mei 22 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Eniroj
Hoi Fatna,

Ik heb nog een vraagje, wie was degene die bij jou die gouden bol in eerste instantie zag?


dat was heidelroos maar dan op een ander forum...
zij stuurde me door naar hans en hij heeft bevestigt dat er een wit/gele bol zit met gouden draden erin....klinkt leuk maar weet nog steeds niet wat het wil zeggen..

@heidelroos

ik woon inmiddels in den haag alweer wat jaren maar ik heb lang gewoond in brabant , Deurne!!


Heeeeeeeeee, ik heb op Vreekwijk gewerkt wink
Wat doe jein vredesnaam in Den Haag..
Is wel lekker bij het strand, maar die brabantse mentaliteit!!!
Dat MOET je toch missen ehehehe..


joh op vreekwijk, zal ook geen makkelijke baan zijn geweest

ja ik ben na me huwelijk in den haag terecht gekomen (man heeft hier eigen zaak)
ja het strand is lekker maar ik mis deurne toch ook wel hoor, niet zozeer de mentaliteit maar het groen en de zuivere lucht in deurne, elke keer als ik in deurne ben adem ik zo diep in, heerlijk die gezonde lucht..
admin
admin mei 22 '09
Deurne; dus nog meer Brabant op het forum... smile
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Alle grote engelen worden geboren in Deurne? wink
Fatna
Fatna mei 22 '09
ja hoor tuurlijk hahahah
trouwens ik ben geboren in delft
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Oh ehehe, was anders wel héél toeval geweest..
Fatna
Fatna mei 22 '09
welk engelmens is wel in deurne geboren dan??
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Hans wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki