Loading...
nl

Foto, Robbert

admin
admin mei 21 '09
Wie heeft er zin om mijn foto te lezen!?¡¿

Ben benieuwd wat er allemaal te voorschijn komt smile:

Delen:
admin
admin mei 21 '09
Hallo Robbert, het is nogal een kleine foto, maar ik wil het best voor je proberen.

Je bent iemand die op zich best verstandig is, het tot op een bepaalde hoogte prettig vindt om met zijn leeftijdgenoten omgaat, maar toch ook iemand die graag zijn eigen tijd gebruikt om zaken uit te spitten waar zijn nieuwsgierigheid om vraagt om antwoorden op te krijgen. Je bent een echte zoeker, en dan vooral om jezelf helemaal te leren kennen. Je bent een vriendelijk persoon, met soms wat moeite om zichzelf helemaal te laten zien. Het kan zijn dat je dit van huis uit niet helemaal gewend bent. Heb je van huis uit met het geloof (of sterke overtuigingen van je opvoeders) te maken gehad, waardoor je bij sommige dingen waar jij een bepaalde stap in wilt zetten, je af gaat vragen of het wel goed is, en of dit wel mag? Het zijn dan niet jouw persoonlijke gevoelens, maar barrières op dat moment. Ik denk dat het voor jou verstandig kan zijn om bijvoorbeeld je gevoelens op papier te zetten omdat je bij tijd en wijlen best uit de slof kan schieten, of het schiet bij jou naar binnen waardoor je stil wordt, omdat je niet goed weet of aanvoelt hoe jij je kan uiten. Ik zie je vaker alleen, studerend en zoekend, afvragend. Je staat zeker open voor het spirituele, dat kan je hier vinden. Lees en laat dingen op je inwerken.

Dit was het voor zover .. wil je laten weten hoe en wat?

Dank en groeten, Bart
Fatna
Fatna mei 21 '09
ik kan niet echt fotolezen maar je hebt een lief gezicht
admin
admin mei 21 '09
Bedankt voor je mooie reading Bart!

Mijn eigenschappen kloppen zoals je ze omschrijft.
Kwa geloof ben ik wel met een bijbel opgegroeid maar ben al sinds mijn geboorte me al geheel bewust van mijn bron. Dus een geloof heb ik nooit gehad, wel een boeddhistische levenhouding en eigen levens visies.

Als mens ben ik altijd een eenling geweest omdat mensen vaak niet weten wat ze met me aan moeten. Ook door dat ik emoties en gevoelens van mensen overneem en dus nooit uitga enzo.

Dus je zit al heel goed met je reading kwa het menselijke in me. Nu ben ik ook wel benieuwd in hoeverre jullie mijn ware aard kunnen readen ^_^
Aan gezien je vleugels hebt en allemaal ontwikkelde chakra's hebt zou het gevoelt moeten kunnen worden Bart wink. Maar het hoeft niet hoor. Ik vind het gewoon leuk een reading te krijgen en heb er geen gedachte achter ofzo. Het is dan ook meer om te kijken of het forum een beetje bij me past. Ik zelf geef ook readings en geniet van het spirituele leven.

@Fatna: Dank je haha.

Greets, Robbert.
admin
admin mei 21 '09
Graag gedaan Robbert!

Wie zegt dat ik vleugels heb Robbert, ik leef hier op aarde en jammer genoeg kan ik niet vliegen wink

Maar ik ben van mening dat ieder die zijn "ballast" kan ontstijgen, zich open kan zetten voor de "Bron", zijn ego steeds meer laat wat het is, zich een "engelmens" kan noemen.

De symbolen, bollen en kleuren waar hier over gesproken wordt hebben daar betrekking op. De precieze betekenis weet ik niet. Het is namelijk geen "universele reading zoals gebruikelijk denk ik". Ik denk dat het betrekking heeft op de wijsheid en de kennis die Hans in zich heeft, waardoor hij deze ook kan uittekenen op papier. De symbolen zouden volgens mij makkelijker interpreteerbaar moeten zijn als je de kennis hebt waarop de symbolen, kennis en associaties op gestoeld zouden moeten zijn.

Groeten, Bart
Heidelroos
Heidelroos mei 21 '09
Dag Core,

Wat voor readings geef je?
admin
admin mei 22 '09
@Heidelroos: Er zijn allemaal manieren om een reading te geven. Maar ik zelf geef voor keur aan 1-2min een energie brug maken en dan auto schrift waarin je dingen op schrijft die je voelt. Dat is het makkelijkst en eigenlijk altijd raak als je zelf geen dominante emoties in je draagt.

@Bart: Mijn visie op je eerste regel is dat het ego een tegen ballast van het leven is die steeds meer met je op balans komt en daardoor ook meer in harmonie.
Je hebt het trouwens over Hans..? Zie niks van hem, of heb je het over zijn methode van readings geven?

(Laten we trouwens niet te ver offtopic gaan, dit vind ik ook wel leuk maar readings krijgen mag ook haha)

Greets, Robbert.
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Tis jouw topic, jij bepaald..
Dus ga zoveel off topic als je wilt..

Ik zal eens kijken of ik je fotootje kan lezen ..
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Nou Misschien zit ik er helemaal naast..
Ik heb namelijk nogal een rare reading voor je..
Ik verwoord soms wat raar, maar als je een vraag hebt, stel die gerust.. dan kan ik het onderbouwen ..

Misschien kun je hier iets mee, misschien niets..
Dan laat het maar gerust los smile

Ik zie een zakelijke persoon..
Iemand die gedachten goe dom kan zetten in de juiste woorden..

Ik krijg de naam Alianta (achtig) en Belg?

Daarnaast voel ik veel ideeën, die ploffen als het ware uit je hoofd.. goede ideeën.. je zou zo mee kunnen doen aan het beste idee van nederland.. ontwikkelen zie ik ook bij je, alsof je iets ontwikkeld.. dat kan van software zijn tot architect..

Rechterarm / hand geeft last.. is dit een muisarm?

Ik teken jouw aura in een spiraal..
Ken jij die spiralen die mensen wel eens in huis ophangen om slechte energie weg te drijven?
Ik vraag me af of jij huizen kan reinigen, of menschen..
Je voert namelijk slechte energie direct af, waardoor het niet echt kan blijven hangen..

Ik teken een groot kruis bij je voeten en een doodskist, ben je recent iets dierbaars of iemand dierbaars verloren en is deze persoon nog niet in het hiernamaals..?
Het is namelijk een teken van een recent verlies, dat nog zeker geen plek heeft kunnen krijgen.

Waarom ik een groot kruis én een doodskist teken weet ik niet..
Ik werk ook met symbolieken, als je niemand bent verloren, dan zou het wel eens een einde van een periode kunnen betekenen, waarin je spiritueel hebt moeten sterven en weer op hebt moeten staan.. (Tarotkaarten?)

Twee ingangen in jouw lichaam, bij jou whart.. het lijken een soort van poorten te zijn.. Nu weet ik niet of dat een extra poortje is, om entiteiten te ontvangen (voor dat huizen reinigen) en dan via het spiraal direct af te voeren..
En / of je nog een poortje hebt om telepatisch dingen te kunnen ontvangen.. ?
Misschien weet jij het..

Ik zie een gouden horloge, gekregen van een manspersoon?

Iemand die niet eenzaam, maar een alleenheid heeft..
Iemand die zich verbonden voelt met alleen zijn en dit ook helemaal niet erg vindt.. je vindt alleen zijn niet erg, omdat je dan zaken op een rijtje kunt zetten..

Daarnaast ben je ook iemand die wel graag fysieke warmte heeft..
Ik weet nu niet of je een relatie hebt, maar volgens mij ben je wel een relatietype, om het zo maar te zeggen..
Trouw, warm en een goede intelligente gesprekpartner, die meer een maatje is dan een sensuele stoot.. dat zou bij je passen..

Verder zie ik iemand die veel met zijn hoofd doet..
Ik zag dat de keel een streep kreeg, wat vaak betekent dat je niet alles uit kan spreken wat je voelt.. je mag niet alles zeggen en kiest diplomatiek uit wat je gaat zeggen, in bijvoorbeeld reading..of woordenwisseling..

Vind je dat jammer?
heb je ooit de neiging om mensen te waarschuwen?

Bovenmatige intelligentie..
Iemand die weet waarvoor hij op deze mooie aarde is gekomen..
Respect heeft voor alles wat leeft (hoe zetten ze toch al dat slechte eten om in zuiver bloedcellen en hersencellen)
Vragen om te ontwikkelen, doorvragen om te ontwikkelen, uitzoeken, desnoods nachtenlang.. maar wat je in de kop heb, heb je nog niet in de kont..

Eigenwijze kerel.. in omgang met anderen (niet op internet, maar gewoon in real life) beetje eigenwijs, omdat je veel dingen weet, kun je overal over meepraten..

je weet het niet vluchtig, maar zoekt het uit, en probeert een dialoog of discussie aan te gaan / uit te lokken.... maar dat past bij je.. dus mensen accepteren het ook van je..

Dit was het zo'n beetje wink
Eigenlijk..
admin
admin mei 22 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Nou Misschien zit ik er helemaal naast..
Nou helemaal niet hoor! Ik bibberde al voor ik begon te lezen, dat geeft aan hoe waardevol en mooi het is wat je voor mij schrijft!

Ik heb namelijk nogal een rare reading voor je..
Ik verwoord soms wat raar, maar als je een vraag hebt, stel die gerust.. dan kan ik het onderbouwen ..

Misschien kun je hier iets mee, misschien niets..
Dan laat het maar gerust los smile

Ik zie een zakelijke persoon..
Iemand die gedachten goe dom kan zetten in de juiste woorden..
Zakelijk ben ik wel ja. Heeft altijd wel in me gezeten. Of ik gedachten goed om kan zetten naar woorden kan kloppen. maar nooit zo bekeken.

Ik krijg de naam Alianta (achtig) en Belg?
Hmm, nee daar voel ik niks bij om eerlijk te zijn. Niet als gids en niet als persoon.

Daarnaast voel ik veel ideeën, die ploffen als het ware uit je hoofd.. goede ideeën.. je zou zo mee kunnen doen aan het beste idee van nederland.. ontwikkelen zie ik ook bij je, alsof je iets ontwikkeld.. dat kan van software zijn tot architect..
Ja ik ben een webdeveloper/webprogrammeur. Kortom, ik ben altijd bezig dingen te bedenken en uit te werken. Heel goed aangevoeld!

Rechterarm / hand geeft last.. is dit een muisarm?
Ik heb niet persee last van mijn rechterarm maar ik ben er constant mee bezig (vanwege me werk natuurlijk haha).

Ik teken jouw aura in een spiraal..
Ken jij die spiralen die mensen wel eens in huis ophangen om slechte energie weg te drijven?
Ik vraag me af of jij huizen kan reinigen, of menschen..
Je voert namelijk slechte energie direct af, waardoor het niet echt kan blijven hangen..
Ik weet niet precies hoe het in elkaar steekt maar ik ben altijd positief ingesteld en zie altijd het goede in de eigen waarheid van iedereen. Daarom laat ik dingen snel los. Vanuit dat standpunt help ik ook vaak mensen door gewoon naar ze te luisteren of advies te geven. Het is vaak indirect reinigen. Reinigen zelf zie ik altijd als het weglopen voor je problemen en het niet aangaan van uitdagingen.

Ik teken een groot kruis bij je voeten en een doodskist, ben je recent iets dierbaars of iemand dierbaars verloren en is deze persoon nog niet in het hiernamaals..?
Het is namelijk een teken van een recent verlies, dat nog zeker geen plek heeft kunnen krijgen.
In de buurt van mijn huis zweven entiteiten die geen rust hebben kunnen vinden. Maar ik kan ze ook niet helpen, ondanks dat komen ze geregeld naar mij. Ik denk dat je dat voelt. Van nacht ben ik er namelijk nog mee bezig geweest.

Waarom ik een groot kruis én een doodskist teken weet ik niet..
Ik werk ook met symbolieken, als je niemand bent verloren, dan zou het wel eens een einde van een periode kunnen betekenen, waarin je spiritueel hebt moeten sterven en weer op hebt moeten staan.. (Tarotkaarten?)
Dat is goed mogelijk. Sinds een paar weken straal ik namelijk oranje/beige vleugels constant. Ik heb altijd wel mooie wit licht gevende vleugels gevoelt maar dat is niet constant.

Twee ingangen in jouw lichaam, bij jou whart.. het lijken een soort van poorten te zijn.. Nu weet ik niet of dat een extra poortje is, om entiteiten te ontvangen (voor dat huizen reinigen) en dan via het spiraal direct af te voeren..
En / of je nog een poortje hebt om telepatisch dingen te kunnen ontvangen.. ?
Misschien weet jij het..
Pff dat kan met van alles van mij te maken hebben. Ik leef zowat met entiteiten om me heen. Maar heb ook ooit eens 2 mensen geleerd met telepathie tegen elkaar te praten, dus dat staat ook open.

Ik zie een gouden horloge, gekregen van een manspersoon?
Deze kan ik nu niet plaatsen. Maar denk ook niet dat het voor mij bedoelt is?

Iemand die niet eenzaam, maar een alleenheid heeft..
Iemand die zich verbonden voelt met alleen zijn en dit ook helemaal niet erg vindt.. je vindt alleen zijn niet erg, omdat je dan zaken op een rijtje kunt zetten..
Ja, regelmatig ben ik alleen om te genieten van het leven. Maar vaak ben ik liever alleen omdat ik anders constant energieën en karma kan voelen en aura's zie van mensen... tongue

Daarnaast ben je ook iemand die wel graag fysieke warmte heeft..
Ik weet nu niet of je een relatie hebt, maar volgens mij ben je wel een relatietype, om het zo maar te zeggen..
Trouw, warm en een goede intelligente gesprekpartner, die meer een maatje is dan een sensuele stoot.. dat zou bij je passen..
Via verbondenheid kan je tijdelijk samen gaan met een ander, dat is opzich heel mooi en kan eeuwig duren. Ik kan het wel bij mezelf plaatsen, maar ergens zoekt iedereen dit hehe.

Verder zie ik iemand die veel met zijn hoofd doet..
Ik zag dat de keel een streep kreeg, wat vaak betekent dat je niet alles uit kan spreken wat je voelt.. je mag niet alles zeggen en kiest diplomatiek uit wat je gaat zeggen, in bijvoorbeeld reading..of woordenwisseling..
Ja klopt, omdat ik dingen kan aanvoelen als de dood en ernstige ziektes.

Vind je dat jammer?
heb je ooit de neiging om mensen te waarschuwen?
Vaak blijf ik niet hangen in zulke gedachtes en laat ik ze los na bv een reading.

Bovenmatige intelligentie..
Iemand die weet waarvoor hij op deze mooie aarde is gekomen..
Respect heeft voor alles wat leeft (hoe zetten ze toch al dat slechte eten om in zuiver bloedcellen en hersencellen)
Vragen om te ontwikkelen, doorvragen om te ontwikkelen, uitzoeken, desnoods nachtenlang.. maar wat je in de kop heb, heb je nog niet in de kont.. Haha, ja dit is meer jouw ingeving. Daar ga ik niet voor mezelf over oordelen. Iedereen heeft zijn eigen waarheid en intelligentie die bij hem of haar past.

Eigenwijze kerel.. in omgang met anderen (niet op internet, maar gewoon in real life) beetje eigenwijs, omdat je veel dingen weet, kun je overal over meepraten..
Dat klopt denk ik wel, altijd praat ik mee.

je weet het niet vluchtig, maar zoekt het uit, en probeert een dialoog of discussie aan te gaan / uit te lokken.... maar dat past bij je.. dus mensen accepteren het ook van je..
Ja, het ervoor open staan om suggesties en ervaringen van andere te horen daar groei jezelf door en dan hoef je het vaak zelf ook niet bewust mee te maken.

Dit was het zo'n beetje wink
Eigenlijk..

Zo, een mooie reading hoor! Met een hele mooie energie die erin verwerkt zit! Als we allemaal zoals jouw zouden zijn dan leefde we in een betere wereld winkhaha.

Mijn commentaar staat in het groen in de reading. Heel erg bedankt voor de reading!

Greets, Robbert.
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09

Dit is uhm..
Groetjes..
admin
admin mei 22 '09
Hallo Robbert,

Ik zag dat je het topic van Hans hebt gevonden. Is het mogelijk om mij een reading te geven (om weer offtopic te gaan). Dit naar aanleiding van je een deel van je antwoord:

Aan gezien je vleugels hebt en allemaal ontwikkelde chakra's hebt zou het gevoelt moeten kunnen worden Bart wink.

Ik hoor graag van je.

Groeten, Bart
admin
admin mei 22 '09
Origineel bericht van: Bart
Hallo Robbert,

Ik zag dat je het topic van Hans hebt gevonden. Is het mogelijk om mij een reading te geven (om weer offtopic te gaan). Dit naar aanleiding van je een deel van je antwoord:

Aan gezien je vleugels hebt en allemaal ontwikkelde chakra's hebt zou het gevoelt moeten kunnen worden Bart wink.

Ik hoor graag van je.

Groeten, Bart

Hoi bart,

Wat een eer dat ik je een reading mag geven wink

Ik voel een lange levens weg waarin je lange tijd niet met het spirituele bezig bent geweest. Je hebt het dan ook altijd belangrijk gevonden als mens goed in elkaar te moeten zitten om spiritueel bezig te zijn. Geloof doe of deed je aan sporten waarbij je je richte op je conditie. Je hebt namelijk een keel chakra die goed functioneert. Je bent een man van je woord. Je houdt van pittig eten. Je hebt je leven behoorlijk goed op een rijtje, je verveelt je soms een beetje tijdens je werk maar vind je werk geloof ik wel leuk. Je hebt het nooit heel erg belangrijk gevonden om veel vrienden te hebben, hechte vrienden vind je belangrijker. Maar ik heb wel het gevoel dat je veel vrienden om je heen verloren hebt. Nu komt ook naar voren dat je mensen die je lief zijn een paar jaar terug verloren hebt. Dit is ook een trigger geweest waardoor je onbewust nog meer met het spirituele begonnen bent. Nu is het van een uit de hand gelopen hobby een vaste levens stijl geworden.
Je geniet volgens mij elke dag van het leven alsof het de laatste kan zijn, zo probeer je altijd andere aan het lachen te krijgen en probeer je saaie gezins momenten te verkomen. Je hebt een vrouw die je los laat met het spirituele maar er zelf geloof ik niet veel van af wil weten. Dit vind je ergens wel jammer want ik voel een soort verbondenheid naar andere mensen die je zoekt.

Zo, zou je nu nog een afbeelding van jezelf kunnen laten zien bart? haha....was dat even vergeten te vragen, want nu is er een kleine kans dat ik ook dingetjes van andere op pik als ik het vanuit de energie van je teksten doe.

Greets, Robbert.
admin
admin mei 22 '09
Origineel bericht van: Heidelroos

Dit is uhm..
Groetjes..

Zo! Is die tekening puur vanuit je gevoelens gemaakt? Want dat kruis is wel heel erg groot...met een doodskist eronder. shocked

Maar ik vind dat je de reading wel heel goed gedaan hebt en die tekening is dan een mooie souvenier van mijn Heidelroos experience. haha.

Greets, Robbert.
admin
admin mei 22 '09
Hoi bart,

Ik voel enige arrogantie, is dat van mij of pik ik dat van een ander op winkHaha grapje Robbert, houd je toch ook wel van?

Ik voel een lange levens weg waarin je lange tijd niet met het spirituele bezig bent geweest.
Lange levensweg is misschien wat overdreven, maar wel een tijdje. Dit met een reden.

Je hebt het dan ook altijd belangrijk gevonden als mens goed in elkaar te moeten zitten om spiritueel bezig te zijn.
Klopt.

Geloof doe of deed je aan sporten waarbij je je richte op je conditie. Je hebt namelijk een keel chakra die goed functioneert.
Nee, sport niet. Ik zing wel, misschien heeft dit met de keelchakra te maken? smile

Je bent een man van je woord.
Inderdaad.

Je houdt van pittig eten.
Nee.

Je hebt je leven behoorlijk goed op een rijtje, je verveelt je soms een beetje tijdens je werk maar vind je werk geloof ik wel leuk.
Klopt inderdaad Robbert.

Je hebt het nooit heel erg belangrijk gevonden om veel vrienden te hebben, hechte vrienden vind je belangrijker. Maar ik heb wel het gevoel dat je veel vrienden om je heen verloren hebt. Nu komt ook naar voren dat je mensen die je lief zijn een paar jaar terug verloren hebt. Dit is ook een trigger geweest waardoor je onbewust nog meer met het spirituele begonnen bent. Nu is het van een uit de hand gelopen hobby een vaste levens stijl geworden.
Hechte vrienden zijn inderdaad veel belangrijker voor me. Ik heb veel mensen verloren, niet alleen met dood maar ook door andere gebeurtenissen. Eigenlijk ben ik - voor zover ik weet - al bezig met paranormale/sprirituele zaken, maar het echte uitspitten later.

Je geniet volgens mij elke dag van het leven alsof het de laatste kan zijn, zo probeer je altijd andere aan het lachen te krijgen en probeer je saaie gezins momenten te verkomen.
Klopt:)

Je hebt een vrouw die je los laat met het spirituele maar er zelf geloof ik niet veel van af wil weten. Dit vind je ergens wel jammer want ik voel een soort verbondenheid naar andere mensen die je zoekt.
Precies Robbert, die zoek ik, maar er komen steeds meer mensen op mijn pad met die tegen dingen aankijken op een andersoortige manier, gelukkig.

Zo, zou je nu nog een afbeelding van jezelf kunnen laten zien bart?
Komt inderdaad nog.

haha....was dat even vergeten te vragen, want nu is er een kleine kans dat ik ook dingetjes van andere op pik als ik het vanuit de energie van je teksten doe.
Greets, Robbert. [/quote]

Ik vind zeker dat je een goede lezing hebt gedaan Robbert, dank je wel smile
admin
admin mei 22 '09
Hoi bart,

Ik voel enige arrogantie, is dat van mij of pik ik dat van een ander op winkHaha grapje Robbert, houd je toch ook wel van?

Ik voel een lange levens weg waarin je lange tijd niet met het spirituele bezig bent geweest.
Lange levensweg is misschien wat overdreven, maar wel een tijdje. Dit met een reden.

Je hebt het dan ook altijd belangrijk gevonden als mens goed in elkaar te moeten zitten om spiritueel bezig te zijn.
Klopt.

Geloof doe of deed je aan sporten waarbij je je richte op je conditie. Je hebt namelijk een keel chakra die goed functioneert.
Nee, sport niet. Ik zing wel, misschien heeft dit met de keelchakra te maken? smile

Je bent een man van je woord.
Inderdaad.

Je houdt van pittig eten.
Nee.

Je hebt je leven behoorlijk goed op een rijtje, je verveelt je soms een beetje tijdens je werk maar vind je werk geloof ik wel leuk.
Klopt inderdaad Robbert.

Je hebt het nooit heel erg belangrijk gevonden om veel vrienden te hebben, hechte vrienden vind je belangrijker. Maar ik heb wel het gevoel dat je veel vrienden om je heen verloren hebt. Nu komt ook naar voren dat je mensen die je lief zijn een paar jaar terug verloren hebt. Dit is ook een trigger geweest waardoor je onbewust nog meer met het spirituele begonnen bent. Nu is het van een uit de hand gelopen hobby een vaste levens stijl geworden.
Hechte vrienden zijn inderdaad veel belangrijker voor me. Ik heb veel mensen verloren, niet alleen met dood maar ook door andere gebeurtenissen. Eigenlijk ben ik - voor zover ik weet - al bezig met paranormale/sprirituele zaken, maar het echte uitspitten later.

Je geniet volgens mij elke dag van het leven alsof het de laatste kan zijn, zo probeer je altijd andere aan het lachen te krijgen en probeer je saaie gezins momenten te verkomen.
Klopt:)

Je hebt een vrouw die je los laat met het spirituele maar er zelf geloof ik niet veel van af wil weten. Dit vind je ergens wel jammer want ik voel een soort verbondenheid naar andere mensen die je zoekt.
Precies Robbert, die zoek ik, maar er komen steeds meer mensen op mijn pad met die tegen dingen aankijken op een andersoortige manier, gelukkig.

Zo, zou je nu nog een afbeelding van jezelf kunnen laten zien bart?
Komt inderdaad nog.

haha....was dat even vergeten te vragen, want nu is er een kleine kans dat ik ook dingetjes van andere op pik als ik het vanuit de energie van je teksten doe.
Greets, Robbert.

Ik vind zeker dat je een goede lezing hebt gedaan Robbert, dank je wel smile[/quote]

Bedankt :), ik geef niet vaak readings zonder foto's. Maar bij jouw voel je al veel vanuit de energie van je teksten.

Ben blij dat je het een mooie reading vond, alleen wel jammer dat het van het pittige eten niet klopt haha, klopt de reading weer niet helemaal wink.

Ene enige arrogantie? Ga toch tulpen buiten zetten! haha

Greets, Robbert.
admin
admin mei 22 '09
De tulpen stonden al buiten Robbert smile
Greets, Bart
admin
admin mei 22 '09
De tulpen stonden al buiten Robbert smile
Greets, Bart

Ene, welke kleuren hebben je tulpen? tongue
admin
admin mei 22 '09
Hoi Robbert,
Heb hier een foto van mezelf geplaatst, misschien dat je nog iets anders krijgt.

http://www.fotogratis.nl/fotoalbum/foto_detail.asp?uid=20923&Album_id=5523&fid=75170
Groetjes, Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Hoi Robbert,

Ik lees graag je foto. Wat grappig was dat ik een typo maakte en er stond holi Robbert smile. Je ziet er wel heilig uit, maar zo heilig ben je helemaal niet haha.

Hoe dan ook, ik zie een ongeduldig persoontje die moeite heeft met wachten. Nou hebben wel meer mensen dat, maar bij jou is dat toch wel iets sterker aanwezig.

Je bent wel een grappenmaker met een ondeugend gevoel voor humor. Toch zit er ook wel een gemene kant aan je, en heb je gemene trekjes. Je bent niet altijd even eerlijk.

Je bent op dit moment erg aan het zoeken en ontdekken en zeker je spirituele gaven worden in rap tempo ontdekt. Ik kan je alleen maar stimuleren om er meer mee te doen, want ze zijn bij jou rijkelijk aanwezig.

Ik denk dat je de afgelopen weken, hier al veel hebt geleerd en dat je dat nog zal blijven doen. Er gaat een moment komen dat jij andere mensen gaat onderwijzen en dan zal je zeker Merudi niet uit het oog verliezen.

Goed dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420