Nou Misschien zit ik er helemaal naast..
Ik heb namelijk nogal een rare reading voor je..
Ik verwoord soms wat raar, maar als je een vraag hebt, stel die gerust.. dan kan ik het onderbouwen ..
Misschien kun je hier iets mee, misschien niets..
Dan laat het maar gerust los
Ik zie een zakelijke persoon..
Iemand die gedachten goe dom kan zetten in de juiste woorden..
Ik krijg de naam Alianta (achtig) en Belg?
Daarnaast voel ik veel ideeën, die ploffen als het ware uit je hoofd.. goede ideeën.. je zou zo mee kunnen doen aan het beste idee van nederland.. ontwikkelen zie ik ook bij je, alsof je iets ontwikkeld.. dat kan van software zijn tot architect..
Rechterarm / hand geeft last.. is dit een muisarm?
Ik teken jouw aura in een spiraal..
Ken jij die spiralen die mensen wel eens in huis ophangen om slechte energie weg te drijven?
Ik vraag me af of jij huizen kan reinigen, of menschen..
Je voert namelijk slechte energie direct af, waardoor het niet echt kan blijven hangen..
Ik teken een groot kruis bij je voeten en een doodskist, ben je recent iets dierbaars of iemand dierbaars verloren en is deze persoon nog niet in het hiernamaals..?
Het is namelijk een teken van een recent verlies, dat nog zeker geen plek heeft kunnen krijgen.
Waarom ik een groot kruis én een doodskist teken weet ik niet..
Ik werk ook met symbolieken, als je niemand bent verloren, dan zou het wel eens een einde van een periode kunnen betekenen, waarin je spiritueel hebt moeten sterven en weer op hebt moeten staan.. (Tarotkaarten?)
Twee ingangen in jouw lichaam, bij jou whart.. het lijken een soort van poorten te zijn.. Nu weet ik niet of dat een extra poortje is, om entiteiten te ontvangen (voor dat huizen reinigen) en dan via het spiraal direct af te voeren..
En / of je nog een poortje hebt om telepatisch dingen te kunnen ontvangen.. ?
Misschien weet jij het..
Ik zie een gouden horloge, gekregen van een manspersoon?
Iemand die niet eenzaam, maar een alleenheid heeft..
Iemand die zich verbonden voelt met alleen zijn en dit ook helemaal niet erg vindt.. je vindt alleen zijn niet erg, omdat je dan zaken op een rijtje kunt zetten..
Daarnaast ben je ook iemand die wel graag fysieke warmte heeft..
Ik weet nu niet of je een relatie hebt, maar volgens mij ben je wel een relatietype, om het zo maar te zeggen..
Trouw, warm en een goede intelligente gesprekpartner, die meer een maatje is dan een sensuele stoot.. dat zou bij je passen..
Verder zie ik iemand die veel met zijn hoofd doet..
Ik zag dat de keel een streep kreeg, wat vaak betekent dat je niet alles uit kan spreken wat je voelt.. je mag niet alles zeggen en kiest diplomatiek uit wat je gaat zeggen, in bijvoorbeeld reading..of woordenwisseling..
Vind je dat jammer?
heb je ooit de neiging om mensen te waarschuwen?
Bovenmatige intelligentie..
Iemand die weet waarvoor hij op deze mooie aarde is gekomen..
Respect heeft voor alles wat leeft (hoe zetten ze toch al dat slechte eten om in zuiver bloedcellen en hersencellen)
Vragen om te ontwikkelen, doorvragen om te ontwikkelen, uitzoeken, desnoods nachtenlang.. maar wat je in de kop heb, heb je nog niet in de kont..
Eigenwijze kerel.. in omgang met anderen (niet op internet, maar gewoon in real life) beetje eigenwijs, omdat je veel dingen weet, kun je overal over meepraten..
je weet het niet vluchtig, maar zoekt het uit, en probeert een dialoog of discussie aan te gaan / uit te lokken.... maar dat past bij je.. dus mensen accepteren het ook van je..
Dit was het zo'n beetje
Eigenlijk..