Lieve Lenaaaaaaaaaaaaaa10..
Bij jou heb ik de de behoefte om jouw auraatje te reinigen..
Het is een bollig en wolkerig aura.. met één vastzittend entiteitje.. die zit niet IN jou, maar wel in jouw aura..
Ik heb het symbool van de oneindigheid getekend.. (het dubbele symbool):
Oneindig symbool. Dit is het symbool dat binnen de wiskunde word gebruikt om oneindig aan te geven. Als voorbeeld een deling door nul levert een oneindig getal op dat we dan aangeven met dit symbool. Dit symbool heet ook Lemniscaat en dat is een Grieks woord dat bloemenguirlande betekent en gebruikt werd wanneer een overwinnaar na een gevecht onthaald werd. Ook komt de lemniscaat voor in de tarot, in de Magiër (Le Bateleur) die ook wel de jongleur wordt genoemd. Zijn hoed heeft de vorm van een lemniscaat: het eeuwigheids principe. Dat duidt erop dat hij met zijn scheppende activiteiten in verbinding staat met goddelijke krachten. Het is een symbool voor het evenwicht tussen het stoffelijke en het geestelijke.
Verder heb ik je helemaal vol getekend.. met allerlei dingetjes..
Fielefouwtjes noemen we dat in mijn dorp
Twee bollen die je beschermen, die bollen zijn overleden personen..
Ik zie de kleur paars en donkerblauw bij je, nachtkleuren vind je prachtig, liefst met een volle maan en sterren er in... gefascineerd door die gekleurde lucht in Alaska (hoe heet dat ook alweer?) , waar al die kleurenprachten te zien zijn.. mystiek en mysterie zijn jouw ding?
Ik zie iemand die moeite heeft met het loslaten van gebeurtenissen, je pakt het in, neemt het mee.. ik weet niet in hoeverre je er zelf last van hebt, maar je bent net een olifantje, die niets vergeet...je bent zelfs in staat om te onthouden, dátgene wat anderen vergeten.. beetje leuke onozele dingen, zoals weet je nog toen.. en toen en toen..
Een anekdotevertelster tijdens feestjes..
Heb jij een stram en pijnlijk lichaam?
Ik voel namelijk een soort van onbuigzaamheid naar jezelf.. misschien zelfs last van de knieën.. je bent zeeeer sterng voor jezelf, je gunt jezelf niet gauw een verzetje.. je gaat maar door en door en door..
Ik weet niet of je kinderen hebt.. maar het lijkt alsof er ooit iets is geweets met je baarmoeder.. is die misschien weggehaald?
Ik krijg endomitriose door, of andere vastzittende baarmoederklachten..
Verder zie ik een rare fiets.. die heb ik ook getekend.. eem fiets met een hoog stuur..
je hebt een groot hart en een warme persoonlijkheid naar je medemens..
Toch schroom je niet om hun de waarheid te vertellen..
Ik zie je ook wel eens heerlijk sjaggerijnig zijn met een chocoladedag..
Overgangsklachten (nu al??!!)
Je nieren hebben ook wat extra aandacht nodig..
Stroom je wel genoeg?
Drink je genoeg.. (nee geen alcohol
)
Je hebt moeite met fysiek knuffelen, behalve met dieren en kinderen..
Je bent niet 'aanhalig'
Diep van binnen wil je wel, maar weet je niet hoe...
Heb je het niet geleerd om te knuffelen?
Waren je vader en moeder niet knufelig?
Je zit vaak met je benen over elkaar, rechtse been over de linkse..
Je wil geen energie van anderen erbij hebben.. je blijft bij jezelf.. dat is heel knap..
Anderen hebben wel eens je leven op proberen te slokken, maar ergens ben jij sterk genoeg om dat niet te laten gebeuren...
Er komt nu iets, wat je misschien nog niet herkend...
Maar, je werkt vaak achter de coulissen, je bent bescheiden en strijkt of looptniet met de eer weg..
Jouw werk wat je doet met anderen (ik zie je zo iets met paranormale dingen doen, kaartlezen enzo) maar je bent er bescheiden in..
Je geeft tips en adviezen en hebt een adviserende rol in jouw leven..
Mensen vrage jou om raad en je weet ze te raken met de juiste woorden..
Heb jij een glazen bol in je huis?
Misschien wel leuk om er iets mee te gaan doen..
Hoewel jij geen glazen bol of kaarten nodig zou hebben om mensen te 'doorzien'
Meisje, sleep eens niet zoveel met je mee..
Je bent een sterke persoonlijkheid.. maar toont ook haar zwakke kanten..
Ze geeft toe wanneer het eventjes niet gaat en staat weer op, strijkt de kleding recht en zegt zo.. nu niet meer zuerne, we gaan ertegenaan...!!
Qua daginvulling.. komt er niets door.. volgens mij weet jij wat je wilt (al langer geleden) en ben je gegaan voor datgene dat bij je past..
Is deze man je eerste huwelijk die jouw foto heeft geknipt..
Want er komen namelijk twee zielsverwanten door..
verwarrend.. ben je in je huwelijk ooit verliefd geweest?
Of juist voordat je jouw huidige man leerde kennen door omstandigheden een andere geliefde kwijt geraakt..
Ik zie namelijk een onafgemaakte liefde..
Nou meid..
Pfffffffff, het is niet zo zwaar als het gelezen lijkt.. er komen veel mooie en wijze dingen binnen..
Ik vind je een mooi mens.
Je trekt trouwens te kin naar achteren (ik weet niet of het je op is gevallen)
Dat betekent dus dat je jezelf liever terugtrekt dan op de voorgrond staat..
Dááág meid..
Succes met alle readings ehehehe..