Loading...
nl

Lena fotolezing van 4?

Lena
Lena mei 19 '09

hier ben ik dan...
goed af te lezen denk ik dat ik het inmiddels een beetje zat was..
vers van de pers door mijn man vanmidag gemaakt...
Delen:
gast
gast mei 19 '09
Haha, wel leuk om je nu een keer helemaal te zien. Wat zie je er anders uit dan met een petje en een zonnebril winkIk had je echt niet herkent confused
liesanne
liesanne mei 19 '09
wauw wat een foto's....

Lena, leuk je te zien.... ik had het beeld van een blonde vrouw bij jou.... grinJe doet me heel erg denken aan een vroegere collega, een Finse. Gast, van jou had ik natuurlijk al meer foto's gezien, wat een grappige foto is dit. En Heidel, jou had ik een beetje gezien, leuk om ook bij jou een beeld te hebben..

Als Bellefleur er nog bij komt is het vierluik compleet.... wink

gast
gast mei 19 '09
Ja, jammer dat jij er niet bij kunt, Liesanne.
Heidelroos
Heidelroos mei 20 '09
Lenaaaaaaaaaaaaaaaa,

Ik had jou blond verwacht!!!
Aahaha, goed man..

Ik 'lees' je morgen of vanmiddag..
Moet zometeen gaan wandelen.. tongue
Helma
Helma mei 20 '09
Ja, maf zeg, ook ik dacht dat je blond was, Lena! Daarentegen zijn je antwoorden altijd behoorlijk intelligent, dus geen link met slim zijn of niet: heel erg leuk je eens te zien hoor.
admin
admin mei 20 '09
Hi Lena, wat leuk je eens te zien, ik had geen ideeen of je blond of zwart was. Je ogen komen bekend over voor mij.
Waarom kan jij geen foto plaatsen Liesanne?
Eruan
Eruan mei 20 '09
Heej! Leuk om je nu ook te zien!
Ik moet zeggen dat ik ook het idee had dat je blond was... Waarom? Ik weet niet...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '09
Grappig dat jullie dat denken. Ik had wel het idee dat je donker haar had. Als ik tijd heb zal ik zeker je foto lezen.
Nymira
Nymira mei 20 '09
Hoi Lena,

Leuk om bij jou nu ook een beeld te hebben...ik zal het even proberen...Eh je laat je niet 'zomaar'lezen.... wink

Het eerste wat ik voel in de eerste 'laag'is een soort van "ik moet het nog zien allemaal , en kom maar op laat eerst maar zien wie jij bent dan kom ik over de brug " een ietwat koele en kritische blik(kat uit de boom)..die anderen snel doorziet..
Ik denk dat je erg selectief bent in wie je in vertrouwen neemt en aan wie je je diepste gevoelens toont...
Maar als je mensen eenmaal in je hart gesloten hebt gaan ze er ook niet zomaar uit dan bloei je helemaal open ik denk dat je ook erg trouw bent dan in vrienschappen..
In dit laagje zit ook een bepaalde geirriteerdheid en kan je op het eerste gezicht weleens wat stekelig overkomen op mensen waardoor ze wat afstand bewaren...je laat je ook niet zomaar overdonderen en kan goed je evenwicht bewaren in die situaties en het hoofd koel houden...later als je thuis bent komt het er wel uit....
Achter deze laag zit wat verdriet en teleurstelling over waarom de dingen zijn gegaan zoals ze zijn gegaan je had het graag anders gezien heb het idee dat je wat zoekende bent naar manieren om dit achter je te laten....soms wou je dat je wat luchtiger kon zijn naar dingen en ze sneller los kon laten..je zou meer willen lachen...als een onbezorgd kind weer meer plezier willen hebben....en dat kind zit er nog steeds alleen is het wat ondergesneeuwd geraakt....

Je bent een kritische vrouw met oog voor detail...iemand die niet zomaar iets aaneemt van een ander en met de anderen 'meeloopt'en uberhaupt zomaar meeloopt met een bepaalde stroming of hype dat is niets voor jou..
"doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" past bij jou...je bent daarom ook een sterke persoonlijkheid denk ik...

Religie.....ben je misschien katholiek opgevoed en heb je iets met het klooster ?Ik zie je nog wel een soort retraite willen doen met andere vrouwen in een klooster om dichter bij jezelf te komen ..een soort rustfase waardoor dingen helderder voor je worden en je met een nieuwe start verder kunt gaan..
Je houd van soberheid en eenvoud, bescheiden ben je ook denk ik, nuchter maar ook met veel gevoel voor humor...
je bent een betrokken vrouw met een warm en zuiver hart ...

Doe je iets administrafiefs ? Ik zie je nog wel lopen met dossiers en telefoon aannemen etc. ..mensen kunnen van je op aan op je werk...je bent accuraat en goed in staat het hoofd koel te houden in stressituaties..
Volgens mij hou je ook van natuurlijke middelen en natuurlijke en eerlijke voeding...zelf dingen maken, jam etc.
denk dat je ook lekker veel kwijt kunt in tuinieren ...even lekker lekker met de handen bezig en alles van je af laten glijden....ook fietsen/wandelen in de natuur.
No 1 dingetje, heb je misschien ook last van 'verzuring'? dwz pijnlijke stijve spieren/ gewrichten ?

Nou Lena dit was het even ...ben natuurlijk benieuw wat er wel/niet klopt....warme groet Nymira.
Maryssa
Maryssa mei 20 '09
Hey lieve Lena,

Wat leuk om ook jou te zien! Ik zal typen wat er in me opkomt en laat dingen die ik al weet van je achterwege.

* Hmm onderwijs is het eerste dat in me opkomt...geef jij les? Je zou het super kunnen.

* Als ik naar je kijk zie ik ook een indiaanse vrouw / Eskimo vrouw. Heb je daar wat mee met die culturen?

* Ik zie je bloemen schikken in vazen en er lekker je hele huis mee vol zetten. Jij bent zo'n type die bloemen koopt bij de bloemist maar er zelf een bloemstuk van maakt. Creatief dus en mooi kleurgevoel.

* Orgineel en creatief ook in je ideeën. Volgens mij was jij toen je kinderen nog klein waren een moeder die de leukste spelletjes kon bedenken en zelf heerlijk mee doen en uitbundig lol hebben met de kids. Wat leuk!

* Je hebt een groot respect voor de natuur en dankbaarheid als je de schoonheid ervan ervaart. Ik zie je echt staan op een heuvel en genietend kijken naar het uitzicht, heel bewust alle indrukken in je opnemen en diep ademhalen.

* Volgens mij heb je in het verleden kleding gemaakt voor jezelf / kindjes. Ik heb het gevoel dat je handig bent met stoffen en handwerken.

* Je hebt een enorm rechtvaardigheidsgevoel. Het maakt dat gebeurtenissen waarbij onrecht in het spel is jou ook heel erg uit je doen kunnen brengen. Het kan jou echt fysiek misselijk maken alsof je moet overgeven. Je kunt dierenleed op tv of in real life niet aanzien. Het asiel moeten ze jou ook niet insturen want je neemt alle diertjes mee naar huis

* Even verder naar je kijken Lena, pietje precies iemand die heel perfectionistisch is iets meer naar jezelf toe dan naar anderen volgens mij.

* Hmm ik zie je in de weer met klei / boetseren / beelden. Doe je dat of heb je dat als hobby gehad?

* Intuïtief onderlegd pikt veel dingen op

* Jij bent iemand die mensen snel door heeft. Kunt door iemand heen kijken en je weet gewoon of iemand goed bedoelingen heeft of niet. Het gaat als vanzelf je hebt zelf helemaal niet het idee dat je mensen scant of iets dergelijks maar je doet dat wel.

* Even kijken naar je gezondheid..gewrichten, onderrug, wat vocht vast houden zo nu en dan. Hmm komt in me op dat je wat meer water zou mogen drinken. Ow ik krijg mn schouder rechts te voelen die zit meer vast dan de linker volgens mij je zou je best wel een massage kunnen gebruiken, het zit best wel vast bij je.

Nou lieve Lena dat was wat ik eruit kon oppikken. Laat maar weten wat er wel en wat er niet klopt. Nu ga ik eens kijken naar wat anderen uit je foto hebben gelezen..

Liefs x
Lena
Lena mei 20 '09
Origineel bericht van: liesanne
wauw wat een foto's....
je moest eens weten hoe dat is gegaan...

Lena, leuk je te zien.... ik had het beeld van een blonde vrouw bij jou.... grinJe doet me heel erg denken aan een vroegere collega, een Finse. Gast, van jou had ik natuurlijk al meer foto's gezien, wat een grappige foto is dit. En Heidel, jou had ik een beetje gezien, leuk om ook bij jou een beeld te hebben..

Als Bellefleur er nog bij komt is het vierluik compleet.... wink

blond ja echt leuk om jullie reacties te lezen...
natuurlijk zit er een klein verfje door,maar ben echt donker...
dat vierluik was ontsprongen uit gast heidel liesanne and me... ;)de bengels hier..
dus liesanne.... nu jij nog... wink
bellefleur laat nog op zich wachten....de batterijen zijn nog niet zover...

Lena
Lena mei 20 '09
Origineel bericht van: NiMS
Grappig dat jullie dat denken. Ik had wel het idee dat je donker haar had. Als ik tijd heb zal ik zeker je foto lezen.

ben helemaal benieuwd na deze 2 jaar hier...... smile
maar leuk nims...dat je hem ook leest
Lena
Lena mei 20 '09
Origineel bericht van: Karin
Hi Lena, wat leuk je eens te zien, ik had geen ideeen of je blond of zwart was. Je ogen komen bekend over voor mij.
Waarom kan jij geen foto plaatsen Liesanne?

mijn ogen nu maak je me wel nieuwsgierig uiteraard...
Lena
Lena mei 20 '09
Origineel bericht van: Helma
Ja, maf zeg, ook ik dacht dat je blond was, Lena! Daarentegen zijn je antwoorden altijd behoorlijk intelligent, dus geen link met slim zijn of niet: heel erg leuk je eens te zien hoor.

ja helma blond rood of zwart het maakt allemaal niks uit...maar iemand in het echie zien is wel leuk... je hebt anders geen flauw idee achter je pc
ja ik heb jou natuurlijk wel al gezien... smile
Lena
Lena mei 20 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Lenaaaaaaaaaaaaaaaa,

Ik had jou blond verwacht!!!
Aahaha, goed man..

Ik 'lees' je morgen of vanmiddag..
Moet zometeen gaan wandelen.. tongue

Haaaaa Heidel
blond nog wel,waar waren je antennetjes.....bliep...
maar voel me vereerd ben zeer benieuwd
Lena
Lena mei 20 '09
Hallo Nymira
fijn dat je de foto hebt gelezen voel me echt vereerd...
en kom er binnenkort op terug uiteraard...
nog even wachten op wie hem nog meer leest..
lieve groet
Lena
Lena mei 20 '09
hey die maryssa

wat leuk en ook een hele eer hier gelezen te mogen worden door jou...
geef je wel vast een hint..zie je niet meerdere personen in deze foto?
maar kom er nog op terug hoor...
nog even wachten op de rest.. laugh
lieve groet
Maryssa
Maryssa mei 20 '09
Hahaha Lena, heb je wat figuranten opgesteld in het klimop struikgewas? laugh

Zie het nu pas na jouw hint hahahha
Heidelroos
Heidelroos mei 21 '09
Lieve Lenaaaaaaaaaaaaaa10..

Bij jou heb ik de de behoefte om jouw auraatje te reinigen..
Het is een bollig en wolkerig aura.. met één vastzittend entiteitje.. die zit niet IN jou, maar wel in jouw aura..

Ik heb het symbool van de oneindigheid getekend.. (het dubbele symbool):
Oneindig symbool. Dit is het symbool dat binnen de wiskunde word gebruikt om oneindig aan te geven. Als voorbeeld een deling door nul levert een oneindig getal op dat we dan aangeven met dit symbool. Dit symbool heet ook Lemniscaat en dat is een Grieks woord dat bloemenguirlande betekent en gebruikt werd wanneer een overwinnaar na een gevecht onthaald werd. Ook komt de lemniscaat voor in de tarot, in de Magiër (Le Bateleur) die ook wel de jongleur wordt genoemd. Zijn hoed heeft de vorm van een lemniscaat: het eeuwigheids principe. Dat duidt erop dat hij met zijn scheppende activiteiten in verbinding staat met goddelijke krachten. Het is een symbool voor het evenwicht tussen het stoffelijke en het geestelijke.

Verder heb ik je helemaal vol getekend.. met allerlei dingetjes..
Fielefouwtjes noemen we dat in mijn dorp wink

Twee bollen die je beschermen, die bollen zijn overleden personen..

Ik zie de kleur paars en donkerblauw bij je, nachtkleuren vind je prachtig, liefst met een volle maan en sterren er in... gefascineerd door die gekleurde lucht in Alaska (hoe heet dat ook alweer?) , waar al die kleurenprachten te zien zijn.. mystiek en mysterie zijn jouw ding?

Ik zie iemand die moeite heeft met het loslaten van gebeurtenissen, je pakt het in, neemt het mee.. ik weet niet in hoeverre je er zelf last van hebt, maar je bent net een olifantje, die niets vergeet...je bent zelfs in staat om te onthouden, dátgene wat anderen vergeten.. beetje leuke onozele dingen, zoals weet je nog toen.. en toen en toen..
Een anekdotevertelster tijdens feestjes..

Heb jij een stram en pijnlijk lichaam?
Ik voel namelijk een soort van onbuigzaamheid naar jezelf.. misschien zelfs last van de knieën.. je bent zeeeer sterng voor jezelf, je gunt jezelf niet gauw een verzetje.. je gaat maar door en door en door..

Ik weet niet of je kinderen hebt.. maar het lijkt alsof er ooit iets is geweets met je baarmoeder.. is die misschien weggehaald?
Ik krijg endomitriose door, of andere vastzittende baarmoederklachten..

Verder zie ik een rare fiets.. die heb ik ook getekend.. eem fiets met een hoog stuur..

je hebt een groot hart en een warme persoonlijkheid naar je medemens..
Toch schroom je niet om hun de waarheid te vertellen..

Ik zie je ook wel eens heerlijk sjaggerijnig zijn met een chocoladedag..

Overgangsklachten (nu al??!!)

Je nieren hebben ook wat extra aandacht nodig..
Stroom je wel genoeg?
Drink je genoeg.. (nee geen alcohol smile)

Je hebt moeite met fysiek knuffelen, behalve met dieren en kinderen..
Je bent niet 'aanhalig'
Diep van binnen wil je wel, maar weet je niet hoe...
Heb je het niet geleerd om te knuffelen?
Waren je vader en moeder niet knufelig?

Je zit vaak met je benen over elkaar, rechtse been over de linkse..
Je wil geen energie van anderen erbij hebben.. je blijft bij jezelf.. dat is heel knap..

Anderen hebben wel eens je leven op proberen te slokken, maar ergens ben jij sterk genoeg om dat niet te laten gebeuren...

Er komt nu iets, wat je misschien nog niet herkend...
Maar, je werkt vaak achter de coulissen, je bent bescheiden en strijkt of looptniet met de eer weg..
Jouw werk wat je doet met anderen (ik zie je zo iets met paranormale dingen doen, kaartlezen enzo) maar je bent er bescheiden in..
Je geeft tips en adviezen en hebt een adviserende rol in jouw leven..
Mensen vrage jou om raad en je weet ze te raken met de juiste woorden..

Heb jij een glazen bol in je huis?
Misschien wel leuk om er iets mee te gaan doen..
Hoewel jij geen glazen bol of kaarten nodig zou hebben om mensen te 'doorzien'

Meisje, sleep eens niet zoveel met je mee..
Je bent een sterke persoonlijkheid.. maar toont ook haar zwakke kanten..
Ze geeft toe wanneer het eventjes niet gaat en staat weer op, strijkt de kleding recht en zegt zo.. nu niet meer zuerne, we gaan ertegenaan...!!

Qua daginvulling.. komt er niets door.. volgens mij weet jij wat je wilt (al langer geleden) en ben je gegaan voor datgene dat bij je past..

Is deze man je eerste huwelijk die jouw foto heeft geknipt..
Want er komen namelijk twee zielsverwanten door..
verwarrend.. ben je in je huwelijk ooit verliefd geweest?
Of juist voordat je jouw huidige man leerde kennen door omstandigheden een andere geliefde kwijt geraakt..
Ik zie namelijk een onafgemaakte liefde..

Nou meid..
Pfffffffff, het is niet zo zwaar als het gelezen lijkt.. er komen veel mooie en wijze dingen binnen..
Ik vind je een mooi mens.

Je trekt trouwens te kin naar achteren (ik weet niet of het je op is gevallen)
Dat betekent dus dat je jezelf liever terugtrekt dan op de voorgrond staat..

Dááág meid..
Succes met alle readings ehehehe..

Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy