Mijn eerdere lezing voor jou
Ik zie geen kinderen bij je, en ik heb het idee dat je ook niet erg gesteld bent op ze.. Hoewel ik wel denk dat je interessant voor ze bent.. gekke gezichten trekken, leuke bek maken, kinderen lachen en dan is het weer zat?
Nooit een kinderwens gehad, en kon tot voor kort ook niet zo goed met ze overweg. Dat is wel veranderd de laatste jaren. Kon wel met verstandelijk gehandicapte en autistische kinderen overweg en ook mee gewerkt.
Ik zie als symbool een paraplu..
Een beschermende persoonlijkheid.. OH WEEEE als men aan je vrienden komt!! Ik zie je zo vroeger als puber een vriendin verdedigen.. oh wee als men in je buurt kwam..
Paraplu zegt ook iets over het niet toe willen laten van gaven die 'van boven' komen.. Iedereen heeft het in zich, alleen jij sluit je er voor af..
Misschien zou je het eens moeten proberen om een lezinkje te doen, oefen eens op vrienden, ga eens reiki nemen ofzo, zodat je jezelf ontdekt op andere fronten..
Het waren niet vrienden maar dieren die ik beschermde. En wat betreft die gaven van boven; die ken ik maar al te goed en ben daardoor wel voorzichtig geworden in het gebruik hiervan. Weet ook dat ik ze alleen voor anderen en het grote geheel kan gebruiken.
Ik voel een beetje alleenheid bij je, alsof mensen je niet altijd helemaal begrijpen.. je weet veel van binnen, maar draagt daarover weinig naar buiten..
Je komt over als een van binnen wetend iemand, die wijs is..
Alleen in het begrijpen van sommige dingen. Ik kan mijn ervaring niet overdragen aan iemand anders. En iedereen ervaart de dingen op hun eigen manier. Dit kan een alleenheid geven maar toch ook een al-een-heids-gevoel. En die laatste is er wel het meest van de tijd. Maar dat is niet makkelijk over te dragen in woorden.
Ik heb het idee, datgene waar jij mee bezig bent, dat dit niet past binnen het leven dat je leidt.. ik krijg een beetje zwarte sokken bende door, Katholiek, gereformeerde bende, mensen die strak in God geloven .. ben je opgegroeid in zo'n omgeving? Of herken je er iets in?
Waar anderen dingen niet mochten zijn, homoseksualiteit, 'anders zijn' ik zie heel sterk dat je mee hebt moeten lopen met de rest.. (ik raak ook soms vorige levens aan in lezingen, maar misschien als je er in verdiept, dat je dan bepaald gedrag herkent, wat jij doet wat karmisch is)
Ben wel opgegroeid in zo'n omgeving maar niet mijn ouders waren zo. Liep wel mee maar in mijn eigen voetsporen. Heb wel altijd respect gehad voor de leefmanieren van anderen. Dus geen was buiten hangen op zondag, geen auto wassen, niet stofzuigen of iets anders wat herrie maakt.
Je bent op zoek naar een maatje.. een ECHT maatje, waar je alles kunt delen.. zelfs je soms ietwat vreemde gedachtengoed..
Dit was ik wel altijd maar sinds 10 jaar al niet meer omdat ik hem gevonden heb. Ookal kan hij mijn "vreemde" gedachten wel begrijpen hij sleurt me wel weer terug op aarde.
Ik zie een zeer oplettende persoonlijkheid, iemand die ziet wat er gaande is, iemand die je niet voor de gek kunt houden, een echte mensenkenner.. iemand die anderen geen kans geeft zodra de kans verkeken is..
daar moet je wel moeite voor doen maar is zeker niet uitgesloten een niet zo vergiffenisvol persoontje, eenmaal gekwetst..
even goeie vrienden maar wel ver weg van elkaar MAAR... je hebt een sterke kant.. je bent (bijna) een alwetend mens en draagt veel bij aan wetenswaardigheidjes en kan over bijna alles meepraten.. Ik zie iemand die erg geïnteresseerd is in anderen en iemand die het prettig vind om te doorgronden..
Ja, maar dat is wel iets dat niet iedereen prettig vind.
Verder zie ik een pauw als totemdier binnenkomen (effe een koffie nemen en mijn 'luisteren naar dieren' boekje erbij pakken!!
KWINTESSENS: wederopstanding en wijze visie (oplettend (goh wat toevallig)
MACHTSCYCLUS: Lente en herfst
en euhm, ze schreeuwt bijna griezelig...
Een pauw-hen (dat is wat jij bent dus) bezit magnefieke beschermende eigenschappen, beschermend en daardoor machtig! De pauw-hen is minder sierlijk dan haar soortgenoot man, ze is op de achtergrond en wordt niet zo bewonderd als de man. Ze trekt zich terug op de achtergrond en zal het over zich heen laten komen.
Een pauw heeft lelijke voeten!! (hhihih)Verdiep je eens in mystiek en symboliek (zoals ik net heb gedaan met die paraplu) Onze voeten zijn ons fundament, de basis van onze structuur.. verdiep je eens in voetreflexologie, maak grbruik van de kennis daarvan....
Haha, ik heb vreselijk moeilijke voeten. Doorgezakt, snel overspannen en geïrriteerd. Voetreflexologie; daar ga ik me maar eens in verdiepen.
Weer komt die hogere visie en wijsheid terug, (de ogen in de veren van de pauw) De pauw was in staat giftige slangen te doden!!
Hij heeft talloze ogen (vandaar de oplettendheid)
Bestudeer eens de mythen rondom de pauw en je komt iets te weten over je vorige levens ..
ga ik ook maar eens doen. Dat van die slangen komt me wel bekend voor
Turqouise als steen en kleur (Dat is ook mijn steen)!!
De primaire persoonlijkheid van turquoise
(we wonen in een turquoise huis)
De turquoise persoonlijkheid is buitengewoon koel, kalm en zeer evenwichtig, maar er brandt een flink vuur achter dat koele uiterlijk. Turquoise kan goed onderscheid maken. Ze zijn heel onafhankelijk en, als ze dat willen, buitensporig ambitieus. Als je een turquoise steen hebt uitgekozen, dan zegt die tegen je dat je partij moet kiezen. Turquoise zegt de hele tijd dat je eens op moet schieten. Het is moeilijk voor turquoise mensen om partij te moeten kiezen, omdat ze altijd openstaan voor de mogelijkheid dat alle partijen gelijk hebben.
Dit klopt als een bus De diepste liefdesaffaires in je leven hebben te maken met de kleur turquoise. Deze kleur worstelt vaak om emotionele controle. De belangrijkste eigenschappen van deze mensen komen het best naar voren in persoonlijke relaties. Samenzijn met een partner - dat wil iemand met een turquoise karakter wel. Ze hebben er een hekel aan alleen te zijn. Goed met dieren om kunnen gaan is typisch een trekje van turquoise.
Donker - hindernis van donker turquoise
Donker turquoise kan koud en afstandelijk zijn, maar als ze zich inspannen om in gesprek te komen kunnen ze een opschepperige en onbetrouwbare indruk maken. Dit zijn bij uitstek de mensen die je op je gevoel werken en geneigd zijn tot vleierij, maar van nature zijn ze narcistisch ingesteld. Ze raken in liefdesaffaires verzeild omdat ze maar niet kunnen besluiten wie ze nu echt willen. Ze kwijnen weg en storten in als het object van hun begeerte vertrekt en hen achterlaat. Ze verknoeien onnodig veel tijd met dagdromen en wachten op die volmaakte partner die nooit komt.
Dit was zeker zo toen ik jonger was, nu niet meer.
Turquoise kristallen: Turkoois - Smithsoniet - Aquamarijn
Licht - persoonlijkheid van licht turquoise
Licht turquoise is het licht van de liefde op een individueel romantisch niveau. Deze mensen hunkeren ernaar van het leven te genieten. In het dagelijkse werk kunnen het mensen zijn van twaalf ambachten, dertien ongelukken; niets onderbreekt eigenlijk echt hun speurtocht naar persoonlijke liefde. Ze zijn er helemaal op gericht die ene metgezel, de liefde van hun leven, te vinden die hen, daarvan zijn ze overtuigd, naar Utopia zal brengen. Ze kunnen geweldig charmant zijn en het zijn fantastische minnaars. Ze blijven uitzien naar een sensuele en spirituele tweelingziel.
Licht turquoise kristallen: Aquamarijn - Turkoois - Smithsoniet
Genezend turquoise
Turquoise kan een trage genezer zijn maar houd vol, uiteindelijk werkt het wel. Het is een goede kleur voor het helen van emoties en pijn aan het hart. Het is heel goed voor het kalmeren en helen van het zenuwstelsel. Het helpt ook bij niet al te ernstige huiduitslag en andere problemen met de huid en ook bij lichte koorts en andere infecties. Het is een voortreffelijke kleur voor het aanmoedigen van zelfonderzoek en kan behulpzaam zijn bij het gladstrijken van gevoelskwesties. Turquoise is de enige kleur die je eerst aan jezelf laat denken in plaats van altijd aan anderen. Het is een geweldige trooster voor iemand die zich alleen en onbemind voelt.
Ik ga in Nederland maar eens op zoek naar een mooie turquoise steen.
Lieve groetjes van Heidel
Wederom dank je wel Heidel en we zien elkaar vast eens hier