Loading...
nl

Gast fotolezing van 4?

gast
gast mei 19 '09
Delen:
Maryssa
Maryssa mei 19 '09
Hey wat leuk om je te zien Gast!

Erg leuke foto! Even kijken naar je en dan wil ik vooral dingen typen die ik niet al heb gelezen over je hier...

* Ik heb het gevoel dat je soms niet helemaal goed geaard bent. Waardoor er wat van je energie weggaat terwijl je het zelf kunt gebruiken. Mensen kunnen je na een gesprek volgens mij energetisch best wel leegzuigen. Volgens mij wat collega's...

* Soms ben je ergens naar onderweg (vrienden kennissen en zo) en dan denkt "o jee ben ik er al?" Je was zo in gedachten dat de weg er naar toe langs je heen is gegaan.

* Je bent heel analytisch; je houdt er van dingen te overdenken.

* Volgens mij kun jij heel goed verhalen vertellen. Je kunt op prettige manier voorlezen uit een boek, volgens mij vinden kindjes dat heerlijk, je hebt een bijzondere stem...kunt ook heel uitbundig lachen. Hmm werk jij met kindjes? Als dat niet zo is zou je dat super kunnen volgens mij.

* Nou neem jou maar mee op stap want gezellig wordt het! Je bent volgens mij echt een gangmaker. Maar kunt ook wel heel scherp dingen samenvatten waardoor anderen weer helemaal dubbel liggen maar soms ook wel eens schrikken.

* Gezondheid eens kijken..hoofdpijn net boven je ogen, last van je keel, ik hoor je veel je keel schrapen.

* Je bent best wel stoer mensen moeten daar doorheen prikken om je te leren kennen want je hebt een heel warm karakter, een groot hart.

* Hey .. de gekste dingen soms die bij fotolezingen in me op komen..ik typ het maar gewoon...heb jij zo'n hekel aan "klef gedoe"? Dat gezoen tussen vrienden en kennissen vind jij niet altijd zo nodig.. Dan ga jij liever even weg sneak je naar de wc hihi

* Je kunt je storen aan mensen die treuzelen..jij bent echt een aanpakker. Soms wel een beetje TE dan ga je over je eigen grenzen en kom je totaal gesloopt weer thuis.

Nou Gast dat was mn lezing voor jou, heel leuk om je te zien!

Liefs
Lena
Lena mei 19 '09
dag octupussy smile
gast
gast mei 19 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hey wat leuk om je te zien Gast!

Erg leuke foto! Even kijken naar je en dan wil ik vooral dingen typen die ik niet al heb gelezen over je hier...

* Ik heb het gevoel dat je soms niet helemaal goed geaard bent. Waardoor er wat van je energie weggaat terwijl je het zelf kunt gebruiken. Mensen kunnen je na een gesprek volgens mij energetisch best wel leegzuigen. Volgens mij wat collega's...

Kan goed kloppen ja. Heb nu alleen geen collega's, dus kan hier weer een beetje voorraad aanleggen.

* Soms ben je ergens naar onderweg (vrienden kennissen en zo) en dan denkt "o jee ben ik er al?" Je was zo in gedachten dat de weg er naar toe langs je heen is gegaan.

Dat kan ik niet beamen, wel dat de tijd snel lijkt te gaan maar neem juist mijn omgeving in me op, en ben niet zozeer in gedachten. Dat had ik vroeger wel overigens.

* Je bent heel analytisch; je houdt er van dingen te overdenken.

Ik ben analystisch ja maar dat lijkt als vanzelf te gaan. Ik hoef er niet echt bij na te denken. Ik noem het altijd mijn tab-blaadjes die omhoog springen als het nodig is.

* Volgens mij kun jij heel goed verhalen vertellen. Je kunt op prettige manier voorlezen uit een boek, volgens mij vinden kindjes dat heerlijk, je hebt een bijzondere stem...kunt ook heel uitbundig lachen. Hmm werk jij met kindjes? Als dat niet zo is zou je dat super kunnen volgens mij.

Ik ben hartstikke dyslectisch wat lezen betreft. Dus verhaaltjes voorlezen doe ik echt niet voor de lol. En ben nooit zo'n ster met kinderen geweest. De laatste jaren gaat het wel beter en heb er ook mee gewerkt (verstandelijk beperkte kinderen dan wel)maar heb zelf niet de behoefte ze zelf te "hebben". Ze vinden mij op de één of andere manier wel altijd interessant. Vooral mijn buurmeisjes.

* Nou neem jou maar mee op stap want gezellig wordt het! Je bent volgens mij echt een gangmaker. Maar kunt ook wel heel scherp dingen samenvatten waardoor anderen weer helemaal dubbel liggen maar soms ook wel eens schrikken.

Dit klopt meestal wel. Soms ook helemaal niet, ligt er helemaal aan hoe ik in mijn vel zit. Volgens sommige mensen ben ik best wel adrem.

* Gezondheid eens kijken..hoofdpijn net boven je ogen, last van je keel, ik hoor je veel je keel schrapen.

Klopt.

* Je bent best wel stoer mensen moeten daar doorheen prikken om je te leren kennen want je hebt een heel warm karakter, een groot hart.

Mensen hebben niet altijd direct een goed beeld van me. Er zijn er zelf bang van me geweest. Nergens voor nodig winkIk heb nog nooit iemand letterlijk gebeten.

* Hey .. de gekste dingen soms die bij fotolezingen in me op komen..ik typ het maar gewoon...heb jij zo'n hekel aan "klef gedoe"? Dat gezoen tussen vrienden en kennissen vind jij niet altijd zo nodig.. Dan ga jij liever even weg sneak je naar de wc hihi

Alleen op de verplichte momenten heb ik er een hekel aan. Ik ben meer voor de spontane knuffels en zoenen. Want een knuffelkont kan ik echt wel zijn als de situatie ernaar is en niet omdat het "moet". Ik kan mijn man in de supermarkt ook spontaan knuffelen als ik daar zin in heb. Stoor me aan niemand dan, haha.

* Je kunt je storen aan mensen die treuzelen..jij bent echt een aanpakker. Soms wel een beetje TE dan ga je over je eigen grenzen en kom je totaal gesloopt weer thuis.

Ja, helaas klopt deze ook. Een aantal jaar geleden ben ik mezelf daarin heel hard tegen gekomen en kan sinds die tijd door overbelasting niet meer zoveel aanpakken als ik zou willen. Nu moet ik wel weer toegeven dat ik het ook lekker vind om niet zo veel te hoeven doen. Maar tegen treuzelaars kan ik niet goed tegen, ja dat heb je goed gezien (al ben ik ook nog wel eens zelf degene die treuzeld en altijd te laat komt omdat ik op het laatste moment nog vanalles moet doen, haha.)

Nou Gast dat was mn lezing voor jou, heel leuk om je te zien!

Dank je wel Maryssa

Liefs

Heidelroos
Heidelroos mei 20 '09
Haaaaaaaaaaaa, meissie..

Hé getverderrie, wat heb jij het toch slecht getroffen in dat land daar.. wink

Misschien zie ik je in oktober wel ehehe..
Euhm..
zal ik jou ook nog lezen? wink
Helma
Helma mei 20 '09
Leuke foto Gast! Maar wat zijn die andere gasten aan het doen onder water? eek
admin
admin mei 20 '09
Drie handen.... eek
gast
gast mei 20 '09
Origineel bericht van: Helma
Leuke foto Gast! Maar wat zijn die andere gasten aan het doen onder water? eek

Jaaaaa, dat zou je wel willen weten hè wink
gast
gast mei 20 '09
Origineel bericht van: Karin
Drie handen.... eek

laugh
gast
gast mei 20 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Haaaaaaaaaaaa, meissie..

Euhm..

Ja, gaan we daten laugh
Lezen? Wat jij wil wink
admin
admin mei 21 '09
Hey gast, een lekkere down to earth-persoonlijkheid. Ach, doe toch niet zo moeilijk, doe ik ook niet. Je kunt lekker de handen uit de mouwen steken en daarna goed uitrusten en jezelf zijn. Je houdt van lachen en plezier hebben, het samenzijn op zich met anderen. Want je hebt een stevige persoonlijkheid die wel rekening houdt met de ander, maar zichzelf niet uit het veld laat staan. Men kan op je bouwen, want je staat klaar voor ander. Genieten doe je, heb je iets met Finland, Noorwegen, die kant op. Hmm jammer, zie net hierboven dat je ergens in het buitenland woont, dus toch, maar weet alleen niet waar smileDe manier van het leven in het land is veel rustiger dan hier. Veel meer in overeenstemming met de eigen persoonlijkheid en het eigen tempo, waardoor het haastige en jachtige wegvalt. Je hebt een goede band met je partner. Heel veel tegensputteren hoor ik je niet als iemand een beroep op je doet. Je hebt ook een hele serieuze kant, waar je het soms nog moeilijk mee hebt om deze te uiten, de luchtigere persoonlijkheid is dan makkelijker om te laten zien. Je kunt heel diep meegaan met je eigen gevoelens. Vind het je het wel eens moeilijk om deze goed te doorgronden en op een rij te zetten. Je hebt wel een grote kracht in je waarvan je bezig bent deze te ontdekken.

Voor zover. Groetjes, Bart
gast
gast mei 22 '09
Hé Bart, super reading! Klopt allemaal. Zelfs dat, ik noem het maar even Scandinavië. Dit heeft een grote aantrekkingskracht op mij. Ik wil ook eerlijk gezegt niet terug naar Nederland, tenzij het in het oosten/noorden is waar het nog een beetje rustig is ja.
Dat gevoel is moeilijk te doorgronden ja, er zit geen bodem in en gaat steeds maar dieper. Het is zeg maar grenzeloos....

Bedankt Bart smile
admin
admin mei 22 '09
Ha, leuk om te horen! Graag gedaan smile
gast
gast mei 22 '09
Haaaaaaaaaaaa, meissie..

Euhm..

Ben wel nieuwsgierig naar het tekeningetje dat je er bij maakt wink
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Mijn eerdere lezing voor jou wink
Ik zie geen kinderen bij je, en ik heb het idee dat je ook niet erg gesteld bent op ze.. Hoewel ik wel denk dat je interessant voor ze bent.. gekke gezichten trekken, leuke bek maken, kinderen lachen en dan is het weer zat?

Ik zie als symbool een paraplu..
Een beschermende persoonlijkheid.. OH WEEEE als men aan je vrienden komt!! Ik zie je zo vroeger als puber een vriendin verdedigen.. oh wee als men in je buurt kwam..
Paraplu zegt ook iets over het niet toe willen laten van gaven die 'van boven' komen.. Iedereen heeft het in zich, alleen jij sluit je er voor af..
Misschien zou je het eens moeten proberen om een lezinkje te doen, oefen eens op vrienden, ga eens reiki nemen ofzo, zodat je jezelf ontdekt op andere fronten..

Ik voel een beetje alleenheid bij je, alsof mensen je niet altijd helemaal begrijpen.. je weet veel van binnen, maar draagt daarover weinig naar buiten..
Je komt over als een van binnen wetend iemand, die wijs is..

Ik heb het idee, datgene waar jij mee bezig bent, dat dit niet past binnen het leven dat je leidt.. ik krijg een beetje zwarte sokken bende door, Katholiek, gereformeerde bende, mensen die strak in God geloven .. ben je opgegroeid in zo'n omgeving? Of herken je er iets in?
Waar anderen dingen niet mochten zijn, homoseksualiteit, 'anders zijn' ik zie heel sterk dat je mee hebt moeten lopen met de rest.. (ik raak ook soms vorige levens aan in lezingen, maar misschien als je er in verdiept, dat je dan bepaald gedrag herkent, wat jij doet wat karmisch is)

Je bent op zoek naar een maatje.. een ECHT maatje, waar je alles kunt delen.. zelfs je soms ietwat vreemde gedachtengoed..

Ik zie een zeer oplettende persoonlijkheid, iemand die ziet wat er gaande is, iemand die je niet voor de gek kunt houden, een echte mensenkenner.. iemand die anderen geen kans geeft zodra de kans verkeken is.. een niet zo vergiffenisvol persoontje, eenmaal gekwetst.. MAAR... je hebt een sterke kant.. je bent (bijna) een alwetend mens en draagt veel bij aan wetenswaardigheidjes en kan over bijna alles meepraten.. Ik zie iemand die erg geïnteresseerd is in anderen en iemand die het prettig vind om te doorgronden..

Verder zie ik een pauw als totemdier binnenkomen (effe een koffie nemen en mijn 'luisteren naar dieren' boekje erbij pakken!!
KWINTESSENS: wederopstanding en wijze visie (oplettend (goh wat toevallig)
MACHTSCYCLUS: Lente en herfst

en euhm, ze schreeuwt bijna griezelig...
Een pauw-hen (dat is wat jij bent dus) bezit magnefieke beschermende eigenschappen, beschermend en daardoor machtig! De pauw-hen is minder sierlijk dan haar soortgenoot man, ze is op de achtergrond en wordt niet zo bewonderd als de man. Ze trekt zich terug op de achtergrond en zal het over zich heen laten komen.
Een pauw heeft lelijke voeten!! (hhihih)Verdiep je eens in mystiek en symboliek (zoals ik net heb gedaan met die paraplu) Onze voeten zijn ons fundament, de basis van onze structuur.. verdiep je eens in voetreflexologie, maak grbruik van de kennis daarvan....

Weer komt die hogere visie en wijsheid terug, (de ogen in de veren van de pauw) De pauw was in staat giftige slangen te doden!!
Hij heeft talloze ogen (vandaar de oplettendheid)
Bestudeer eens de mythen rondom de pauw en je komt iets te weten over je vorige levens ..

Turqouise als steen en kleur (Dat is ook mijn steen)!!
De primaire persoonlijkheid van turquoise

De turquoise persoonlijkheid is buitengewoon koel, kalm en zeer evenwichtig, maar er brandt een flink vuur achter dat koele uiterlijk. Turquoise kan goed onderscheid maken. Ze zijn heel onafhankelijk en, als ze dat willen, buitensporig ambitieus. Als je een turquoise steen hebt uitgekozen, dan zegt die tegen je dat je partij moet kiezen. Turquoise zegt de hele tijd dat je eens op moet schieten. Het is moeilijk voor turquoise mensen om partij te moeten kiezen, omdat ze altijd openstaan voor de mogelijkheid dat alle partijen gelijk hebben. De diepste liefdesaffaires in je leven hebben te maken met de kleur turquoise. Deze kleur worstelt vaak om emotionele controle. De belangrijkste eigenschappen van deze mensen komen het best naar voren in persoonlijke relaties. Samenzijn met een partner - dat wil iemand met een turquoise karakter wel. Ze hebben er een hekel aan alleen te zijn. Goed met dieren om kunnen gaan is typisch een trekje van turquoise.

Donker - hindernis van donker turquoise

Donker turquoise kan koud en afstandelijk zijn, maar als ze zich inspannen om in gesprek te komen kunnen ze een opschepperige en onbetrouwbare indruk maken. Dit zijn bij uitstek de mensen die je op je gevoel werken en geneigd zijn tot vleierij, maar van nature zijn ze narcistisch ingesteld. Ze raken in liefdesaffaires verzeild omdat ze maar niet kunnen besluiten wie ze nu echt willen. Ze kwijnen weg en storten in als het object van hun begeerte vertrekt en hen achterlaat. Ze verknoeien onnodig veel tijd met dagdromen en wachten op die volmaakte partner die nooit komt.

Turquoise kristallen: Turkoois - Smithsoniet - Aquamarijn
Licht - persoonlijkheid van licht turquoise
Licht turquoise is het licht van de liefde op een individueel romantisch niveau. Deze mensen hunkeren ernaar van het leven te genieten. In het dagelijkse werk kunnen het mensen zijn van twaalf ambachten, dertien ongelukken; niets onderbreekt eigenlijk echt hun speurtocht naar persoonlijke liefde. Ze zijn er helemaal op gericht die ene metgezel, de liefde van hun leven, te vinden die hen, daarvan zijn ze overtuigd, naar Utopia zal brengen. Ze kunnen geweldig charmant zijn en het zijn fantastische minnaars. Ze blijven uitzien naar een sensuele en spirituele tweelingziel.

Licht turquoise kristallen: Aquamarijn - Turkoois - Smithsoniet

Genezend turquoise

Turquoise kan een trage genezer zijn maar houd vol, uiteindelijk werkt het wel. Het is een goede kleur voor het helen van emoties en pijn aan het hart. Het is heel goed voor het kalmeren en helen van het zenuwstelsel. Het helpt ook bij niet al te ernstige huiduitslag en andere problemen met de huid en ook bij lichte koorts en andere infecties. Het is een voortreffelijke kleur voor het aanmoedigen van zelfonderzoek en kan behulpzaam zijn bij het gladstrijken van gevoelskwesties. Turquoise is de enige kleur die je eerst aan jezelf laat denken in plaats van altijd aan anderen. Het is een geweldige trooster voor iemand die zich alleen en onbemind voelt.

Lieve groetjes van Heidel
gast
gast mei 22 '09
Niks nieuws en geen tekeningetje frown
gast
gast mei 22 '09
Mijn eerdere lezing voor jou wink
Ik zie geen kinderen bij je, en ik heb het idee dat je ook niet erg gesteld bent op ze.. Hoewel ik wel denk dat je interessant voor ze bent.. gekke gezichten trekken, leuke bek maken, kinderen lachen en dan is het weer zat?

Nooit een kinderwens gehad, en kon tot voor kort ook niet zo goed met ze overweg. Dat is wel veranderd de laatste jaren. Kon wel met verstandelijk gehandicapte en autistische kinderen overweg en ook mee gewerkt.

Ik zie als symbool een paraplu..
Een beschermende persoonlijkheid.. OH WEEEE als men aan je vrienden komt!! Ik zie je zo vroeger als puber een vriendin verdedigen.. oh wee als men in je buurt kwam..
Paraplu zegt ook iets over het niet toe willen laten van gaven die 'van boven' komen.. Iedereen heeft het in zich, alleen jij sluit je er voor af..
Misschien zou je het eens moeten proberen om een lezinkje te doen, oefen eens op vrienden, ga eens reiki nemen ofzo, zodat je jezelf ontdekt op andere fronten..

Het waren niet vrienden maar dieren die ik beschermde. En wat betreft die gaven van boven; die ken ik maar al te goed en ben daardoor wel voorzichtig geworden in het gebruik hiervan. Weet ook dat ik ze alleen voor anderen en het grote geheel kan gebruiken.

Ik voel een beetje alleenheid bij je, alsof mensen je niet altijd helemaal begrijpen.. je weet veel van binnen, maar draagt daarover weinig naar buiten..
Je komt over als een van binnen wetend iemand, die wijs is..

Alleen in het begrijpen van sommige dingen. Ik kan mijn ervaring niet overdragen aan iemand anders. En iedereen ervaart de dingen op hun eigen manier. Dit kan een alleenheid geven maar toch ook een al-een-heids-gevoel. En die laatste is er wel het meest van de tijd. Maar dat is niet makkelijk over te dragen in woorden.

Ik heb het idee, datgene waar jij mee bezig bent, dat dit niet past binnen het leven dat je leidt.. ik krijg een beetje zwarte sokken bende door, Katholiek, gereformeerde bende, mensen die strak in God geloven .. ben je opgegroeid in zo'n omgeving? Of herken je er iets in?
Waar anderen dingen niet mochten zijn, homoseksualiteit, 'anders zijn' ik zie heel sterk dat je mee hebt moeten lopen met de rest.. (ik raak ook soms vorige levens aan in lezingen, maar misschien als je er in verdiept, dat je dan bepaald gedrag herkent, wat jij doet wat karmisch is)

Ben wel opgegroeid in zo'n omgeving maar niet mijn ouders waren zo. Liep wel mee maar in mijn eigen voetsporen. Heb wel altijd respect gehad voor de leefmanieren van anderen. Dus geen was buiten hangen op zondag, geen auto wassen, niet stofzuigen of iets anders wat herrie maakt.

Je bent op zoek naar een maatje.. een ECHT maatje, waar je alles kunt delen.. zelfs je soms ietwat vreemde gedachtengoed..

Dit was ik wel altijd maar sinds 10 jaar al niet meer omdat ik hem gevonden heb. Ookal kan hij mijn "vreemde" gedachten wel begrijpen hij sleurt me wel weer terug op aarde.

Ik zie een zeer oplettende persoonlijkheid, iemand die ziet wat er gaande is, iemand die je niet voor de gek kunt houden, een echte mensenkenner.. iemand die anderen geen kans geeft zodra de kans verkeken is.. daar moet je wel moeite voor doen maar is zeker niet uitgesloten wink een niet zo vergiffenisvol persoontje, eenmaal gekwetst.. even goeie vrienden maar wel ver weg van elkaar MAAR... je hebt een sterke kant.. je bent (bijna) een alwetend mens en draagt veel bij aan wetenswaardigheidjes en kan over bijna alles meepraten.. Ik zie iemand die erg geïnteresseerd is in anderen en iemand die het prettig vind om te doorgronden..
Ja, maar dat is wel iets dat niet iedereen prettig vind.

Verder zie ik een pauw als totemdier binnenkomen (effe een koffie nemen en mijn 'luisteren naar dieren' boekje erbij pakken!!
KWINTESSENS: wederopstanding en wijze visie (oplettend (goh wat toevallig)
MACHTSCYCLUS: Lente en herfst

en euhm, ze schreeuwt bijna griezelig...
Een pauw-hen (dat is wat jij bent dus) bezit magnefieke beschermende eigenschappen, beschermend en daardoor machtig! De pauw-hen is minder sierlijk dan haar soortgenoot man, ze is op de achtergrond en wordt niet zo bewonderd als de man. Ze trekt zich terug op de achtergrond en zal het over zich heen laten komen.
Een pauw heeft lelijke voeten!! (hhihih)Verdiep je eens in mystiek en symboliek (zoals ik net heb gedaan met die paraplu) Onze voeten zijn ons fundament, de basis van onze structuur.. verdiep je eens in voetreflexologie, maak grbruik van de kennis daarvan....
Haha, ik heb vreselijk moeilijke voeten. Doorgezakt, snel overspannen en geïrriteerd. Voetreflexologie; daar ga ik me maar eens in verdiepen.

Weer komt die hogere visie en wijsheid terug, (de ogen in de veren van de pauw) De pauw was in staat giftige slangen te doden!!
Hij heeft talloze ogen (vandaar de oplettendheid)
Bestudeer eens de mythen rondom de pauw en je komt iets te weten over je vorige levens ..
ga ik ook maar eens doen. Dat van die slangen komt me wel bekend voor wink

Turqouise als steen en kleur (Dat is ook mijn steen)!!
De primaire persoonlijkheid van turquoise (we wonen in een turquoise huis)

De turquoise persoonlijkheid is buitengewoon koel, kalm en zeer evenwichtig, maar er brandt een flink vuur achter dat koele uiterlijk. Turquoise kan goed onderscheid maken. Ze zijn heel onafhankelijk en, als ze dat willen, buitensporig ambitieus. Als je een turquoise steen hebt uitgekozen, dan zegt die tegen je dat je partij moet kiezen. Turquoise zegt de hele tijd dat je eens op moet schieten. Het is moeilijk voor turquoise mensen om partij te moeten kiezen, omdat ze altijd openstaan voor de mogelijkheid dat alle partijen gelijk hebben.Dit klopt als een bus De diepste liefdesaffaires in je leven hebben te maken met de kleur turquoise. Deze kleur worstelt vaak om emotionele controle. De belangrijkste eigenschappen van deze mensen komen het best naar voren in persoonlijke relaties. Samenzijn met een partner - dat wil iemand met een turquoise karakter wel. Ze hebben er een hekel aan alleen te zijn. Goed met dieren om kunnen gaan is typisch een trekje van turquoise.

Donker - hindernis van donker turquoise

Donker turquoise kan koud en afstandelijk zijn, maar als ze zich inspannen om in gesprek te komen kunnen ze een opschepperige en onbetrouwbare indruk maken. Dit zijn bij uitstek de mensen die je op je gevoel werken en geneigd zijn tot vleierij, maar van nature zijn ze narcistisch ingesteld. Ze raken in liefdesaffaires verzeild omdat ze maar niet kunnen besluiten wie ze nu echt willen. Ze kwijnen weg en storten in als het object van hun begeerte vertrekt en hen achterlaat. Ze verknoeien onnodig veel tijd met dagdromen en wachten op die volmaakte partner die nooit komt. Dit was zeker zo toen ik jonger was, nu niet meer.

Turquoise kristallen: Turkoois - Smithsoniet - Aquamarijn
Licht - persoonlijkheid van licht turquoise
Licht turquoise is het licht van de liefde op een individueel romantisch niveau. Deze mensen hunkeren ernaar van het leven te genieten. In het dagelijkse werk kunnen het mensen zijn van twaalf ambachten, dertien ongelukken; niets onderbreekt eigenlijk echt hun speurtocht naar persoonlijke liefde. Ze zijn er helemaal op gericht die ene metgezel, de liefde van hun leven, te vinden die hen, daarvan zijn ze overtuigd, naar Utopia zal brengen. Ze kunnen geweldig charmant zijn en het zijn fantastische minnaars. Ze blijven uitzien naar een sensuele en spirituele tweelingziel.

Licht turquoise kristallen: Aquamarijn - Turkoois - Smithsoniet

Genezend turquoise

Turquoise kan een trage genezer zijn maar houd vol, uiteindelijk werkt het wel. Het is een goede kleur voor het helen van emoties en pijn aan het hart. Het is heel goed voor het kalmeren en helen van het zenuwstelsel. Het helpt ook bij niet al te ernstige huiduitslag en andere problemen met de huid en ook bij lichte koorts en andere infecties. Het is een voortreffelijke kleur voor het aanmoedigen van zelfonderzoek en kan behulpzaam zijn bij het gladstrijken van gevoelskwesties. Turquoise is de enige kleur die je eerst aan jezelf laat denken in plaats van altijd aan anderen. Het is een geweldige trooster voor iemand die zich alleen en onbemind voelt.

Ik ga in Nederland maar eens op zoek naar een mooie turquoise steen.

Lieve groetjes van Heidel

Wederom dank je wel Heidel en we zien elkaar vast eens hier wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Hoi Sylvia,

Ook wij kennen elkaar al een hele tijd en dus laat ik me maar even lijden door de veranderingen die ik zie in je foto. (Ben ik meteen sneller klaar haha).

Ik zie dat je op curaçao een stuk meer je thuis aan het voelen bent. In het begin was dat nog wel eens lastig, maar nu twijfel je waarschijnlijk wel of je ooit nog wel terug wilt naar Nederland.

Tja dit klinkt een beetje stom, maar veel is er eigenlijk niet veranderd. Je bent nog steeds even stabiel en eigenzinnig als dat je was, dus dit wordt echt mijn kortste lezing sinds tijden haha. Hoop dat je het niet erg vind wink.

Groetjes Julien.
gast
gast mei 23 '09
Nou.......misschien vind ik dat wel heeeel erg, Nims wink
Had toch wel iets meer verwacht van je (of van mijzelf).
Maar je hebt het goed gezien dat ik hier aardig op mijn plek ben (dat was ik al vrij snel hoor) en dat ik er aan twijfel of ik ooit weer naar Nederland zou gaan. Maar dat heb je ook hier boven al kunnen lezen wink
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Als niet foto's kunnen lezende maar wel als Antillen deskundige kan ik inderdaad wel aan dit fraaie drie handige duikster zien dat ze best op dr plekkie is daar op Curacao.

Liefs en kom je wel een keer opzoeken als ik terug ben uit nl. Vind gewoon maar even dat ik dat moet doen.

Kus
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske