Loading...
nl

politiek

Lena
Lena mei 19 '09
crazy
hoorde net op het nieuws

jan peter balkenende wil niet de dalai lama niet ontmoeten
nou ja zeg.........
Delen:
gast
gast mei 19 '09
Ja dit hoorde ik ook van de week op de radio. Ach ja, als politicus moet je aan de algehele belangen denken die met zo'n ontmoeting gemoeid zijn. Blij dat ik geen politiek ambieer wink
gast
gast mei 19 '09
De Dalai Lama is trouwens op de zelfde dag jarig als Bush jr en ik (en het broertje van Nims).
Eruan
Eruan mei 19 '09
Goh dat vind ik behoorlijk raar!
Dat lijkt me juist zo'n inspirerende man! Heb er ooit een film over gezien en was helemaal wow!
Maarja JP Moet het zelf weten...
admin
admin mei 19 '09
Ja zeg stel je voor dat Balkenende ergens voor gaat staan, hoezo regeltjes...
Ik zou wel graag in zijn plaats gaan hoor! Ben erg benieuwd naar de uitstraling van de Dalai lama en wat hij te vertellen heeft.
gast
gast mei 19 '09
Haha, ik wil mee laugh
Cialara
Cialara mei 19 '09
Volgens mij is JP gewoon bang voor de reactie van China, ik vind het eigenlijk schandalig dat hij de Dalai Lama niet wil ontmoeten. Dan mag hij ook de Paus niet meer ontmoeten vind ik frown
gast
gast mei 19 '09
Ja, en dan problemen maken van andere mensen die geen hand willen geven aan anderen uit religieuse opvattingen.
Natalie1986
Natalie1986 mei 20 '09
Ik kan me ook niet voorstellen dat je de dalai lama niet wilt ontmoeten.

Ieder zn smaak he
Lena
Lena mei 20 '09
het geeft heel goed aan dat hij geen lef heeft smile
normen en waarden...
en laat de verdrukten de verdrukten blijven...
dacht dat nl een uniek landje was...
Natalie1986
Natalie1986 mei 20 '09
Ik denk dat Balkenende nog veeeeeeeeeeeel van hem kan leren daar ben ik heilig van overtuigd!
Eruan
Eruan jun 5 '09
Ik heb nu al een paar keer met verbazing naar de tv zitten kijken, waar de Dalai Lama aan het woord was. Wat een man zeg! Geweldig, hoe hij er alleen al bij zit is mooi. Zo ontspannen en zo blij!
Die van Rtl Moet ik ook nog even gaan kijken.

hij is een heel bijzonder iemand vind ik.
gast
gast jun 5 '09
Mooi mens smile
Lena
Lena jun 5 '09
en een wijs mens smile
Lena
Lena jun 5 '09
hebben jullie nog voor europa,s parlement gestemd?
Helma
Helma jun 5 '09
Ik had wel willen gaan, maar het kwam er gewoon niet van. Had zelfs al iemand uitgezocht (één of ander vrouwtje die er betrouwbaar uitzag), maar besloot dat ik haar niet ken. En ik had zat andere dingen aan mijn hoofd. Ook al zijn de nederlanders tegen éénwording, het gaat toch wel door, of ik nu naar de stembus ga of niet. En trouwens, het zogenaamde éénworden is al een feit.
Cialara
Cialara jun 5 '09
Ja, ik heb wel gestemd, al was het alleen maar om tegen de PVV te stemmen... is helaas niet gelukt; er is toch teveel op gestemd, maar dat is mijn mening... eentje die dus kennelijk niet breed word gedragen in NL helaas.

Ik heb voor Europa gestemd, zou het liefst voor een mondiale regering stemmen, als die er zou komen...
admin
admin jun 5 '09
Ik niet, heb de ballen verstand van politiek.
Cialara
Cialara jun 5 '09
Ach ik ben zo opgevoed: Je hebt stem RECHT; dus gebruik je dat recht ook! En ja, ik heb op een vrouw gestemd (doe ik altijd haha, heb ik ook van mijn moeder!)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420