Loading...
nl

Da Vinci Code

Helma
Helma mei 17 '09
Vanavond is er een of andere film over de da Vinci code: weten jullie of het de moeite waard is om te kijken? Het duurt tot 23.00 uur, best wel laat voor de zondagavond...
Delen:
admin
admin mei 17 '09
Best laat maar wel de moeite waard misschien, ik vond hem erg goed in ieder geval.
Eruan
Eruan mei 17 '09
Ik zelf heb hem nog niet gezien, maar je hoort er verschillende dingen over. De een vindt hem te gek, en de ander die vindt hem verschrikkelijk...
Helma
Helma mei 17 '09
Weet je wat, ik begin er gewoon aan, en als mijn ogen dichtvallen halverwege, dan weet ik genoeg smirk

Jammer, mis ik wel boer zoekt vrouw cry

laugh
Eruan
Eruan mei 17 '09
Hahah! Ik ga ook bzv kijken.. tongue
Ik neem de davinci code misschien wel even op... smile
Lena
Lena mei 18 '09
er komt er nu nog een, en is in de bios te zien
smile

angels of demons.(als ik het goed heb)
weer met thom hanks
Emuca
Emuca mei 18 '09
Angels and demons ja. Ik vond dat boek eigenlijk leuker, dus ik ben wel benieuwd. smile
Lena
Lena mei 18 '09
and...oeps is wel een wezenlijk verschil crazy
koenewoen
koenewoen mei 18 '09
heb de film angels and demons gezien afgelopen weekend.
Is inderdaad het Bernini mysterie.
Is heel goed verfilmd, maar ja, zoals meestal is het boek wel beter natuurlijk.
Wel de moeite waard om gezien te hebben vindt ik
Emuca
Emuca mei 18 '09
Ik zal hem ook wel gaan kijken denk ik. Maar ik ben toch altijd meer van het boek. Lang leven mijn fantasie.
admin
admin mei 18 '09
Ik ook, AoD. De boeken en dan zelf visualiseren. Heerlijk!
Eruan
Eruan mei 19 '09
Is de davincicode een aanrader als boek? Of is het ontzettend ingewikkeld en daardoor een boek waar je met je hoofd moet bijblijven...
Emuca
Emuca mei 19 '09
Het is te doen hoor. De hoofdstukken zijn lekker kort en het leest vlot. Het is beter het boek te lezer eerdien je de film gaat kijken.. dan snap je de film veeeeel beter.
Eruan
Eruan mei 19 '09
Oeh, dan ga ik mooi morgen even naar de bieb! Ik ben benieuwd...
Cialara
Cialara mei 19 '09
Pas maar op dat je het niet in 1 keer uitleest! (Daar had ik namelijk nogal moeite mee, ik kon het boek niet wegleggen!)

Heb ook beide boeken gelezen, fantastisch. De films niet gezien, nou ja, piepklein stukje dan, maar vind mijn eigen fantasie leuker.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki