Loading...
nl

Merudi slecht bereikbaar

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Voor de mensen die gemerkt hebben dat Merudi vandaag enkele problemen had is dit de oorzaak:

"Earlier this morning we experienced an outage due to a switch failure. Our switch has been replaced and network connections should be restored."

Het zou dus weer moeten werken.
Delen:
admin
admin mei 18 '09
ja, heel mijn huis is gepoetst,
het had dus ook voordelen grin
Emuca
Emuca mei 18 '09
Ik heb een hele tijd zitten refreshen.. en verder lekker op msn met mensen gebabbeld. smileMaar volgens Richie is Merudi 's nachts wel vaker niet goed bereikbaar.
Cialara
Cialara mei 18 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
ja, heel mijn huis is gepoetst,
het had dus ook voordelen grin


Ja, hoe verslavend is dit forum hè? Tot we allemaal genoeg info hebben denk ik wink
admin
admin mei 18 '09
s(witch) LOL
Richie Richard
Richie Richard mei 18 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb een hele tijd zitten refreshen.. en verder lekker op msn met mensen gebabbeld. smileMaar volgens Richie is Merudi 's nachts wel vaker niet goed bereikbaar.


Klopt, ik heb snachts vaak gemerkt dat Merudi niet bereikbaar is. Dit is meestal tussen 2 en 4.. Ja rare tijden, maar dan ben ik nog op. (meestal ga ik om 5 uur slapen, en kom ik er om 7 weer uit..)

En weet je, het irriteert me mateloos, want.. dan heb ik eindelijk lekker de tijd, om uitgebreid te gaan tikken, maar dan is het offline!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb een hele tijd zitten refreshen.. en verder lekker op msn met mensen gebabbeld. smileMaar volgens Richie is Merudi 's nachts wel vaker niet goed bereikbaar.
Het enige moment waarop hij even wegvalt is om 0:00, want dan worden alle services op de server even herstart smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb een hele tijd zitten refreshen.. en verder lekker op msn met mensen gebabbeld. smileMaar volgens Richie is Merudi 's nachts wel vaker niet goed bereikbaar.


Klopt, ik heb snachts vaak gemerkt dat Merudi niet bereikbaar is. Dit is meestal tussen 2 en 4.. Ja rare tijden, maar dan ben ik nog op. (meestal ga ik om 5 uur slapen, en kom ik er om 7 weer uit..)

En weet je, het irriteert me mateloos, want.. dan heb ik eindelijk lekker de tijd, om uitgebreid te gaan tikken, maar dan is het offline!

Oh die tijden zijn me niet bekend. Er loopt dan wel een backup van de site om 2:30 dus ik denk dat het dan daarmee mee te maken heeft. Je zou toch niet willen dat alles ineens weg is he, dus ik maak netjes iedere nacht een backup laugh.
Natalie1986
Natalie1986 mei 19 '09
Zo damn hoe hou je dat vol zeg? 5 uur slapen en 7 uur er weer uit eek
Ik heb eigenlijk niks gemerkt dat het niet goed bereikbaar is !
Richie Richard
Richie Richard mei 19 '09
Ik merk het wel wink

Nou gewoon, doen.. Als je dit rustig toepast in je ritme, dan gaat het vanzelf. Heb je nergens last van. Daarbij, als ik meer slaap word ik erg druk en knal ik van energie, aangezien ik energie kan absorberen, en leechen zeg maar van mensen. Maar ook absorberen/leechen van de wereld zelf.. Maar ik kan mijzelf niet aarden. Gek genoeg werkt het niet. Dus ik heb altijd hoe dan ook energie, en vaak te veel. Door weinig te slapen los ik dat op.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '11
Vanochtend heeft Merudi deze ochtend eruit gelegen. Dit is opgelost en had te maken met een volle schijf op de server. Even wat opgeruimt, en nu draait het weer zoals het hoort smile.

Excuses voor het ongemak!
admin
admin feb 22 '11
Had het gemerkt, helemaal goed dat het weer in orde is !!

Gr.,
Bart
admin
admin feb 22 '11
We zijn er weer
Beschermengel
Beschermengel feb 22 '11
Fijn! smile....ik hoop dat het met de Rabo ook zo snel gaat, ik kom er met geen mogenlijk op frown
admin
admin feb 22 '11
oeps hebben ze alweer een probleem
admin
admin feb 22 '11
hmmm zou het geldsysteem nu al afgeschaft zijn?
Beschermengel
Beschermengel feb 22 '11


Hihi..zou het haast wel denken ja smile
Serenity
Serenity feb 22 '11
Pffff begon al in paniek te raken hier...^^
admin
admin feb 22 '11
Hehehe tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki