Loading...
nl

Foto lezen vermiste fret

frettenfan
frettenfan mei 17 '09
Hoi, ik ben ilse 28 jaar en woon in Tilburg.
Mijn fret Macho is vermist sinds 23 mei rond 22.30 Ik ben hard naar hem op zoek maar niemand heeft iets van hem vernomen.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen?

Delen:
gast
gast mei 17 '09
23 mei? of moet het april zijn?
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Ow sorry het moet zondagavond 3 mei zijn, ik typte per ongeluk 2 mei, wilde dat veranderen naar 3 en ben toen vergeten de 2 weg te halen.

Het moet dus zijn 3 mei omstreeks 22.30
Prada
Prada mei 18 '09
Hey

Ik wil wel eens proberen de foto van je fret te lezen, ik kan je niet beloven of je er iets aan hebt, want kan van een foto natuurlijk niet zien waar hij is..

Zal proberen er zo snel mogelijk tijd voor te maken!

xxx
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Bedankt voor het proberen.
Maryssa
Maryssa mei 18 '09
Hey Ilse,

Helaas kan ik geen foto's van dieren lezen. Wat naar dat Macho weg is (geweldige naam trouwens) ik hoop dat ie heel snel weer thuis is.

Liefs
Prada
Prada mei 18 '09
Hier komt de lezing
Ik typ gewoon alles wat er in me opkomt..

Het is een speels maar toch een rustig beestje, erg op zichzelf. Hij (?) kan zich erg goed vermaken met zichzelf en heeft niet perse iemand of iets nodig, al merk ik dat hij wel erg gehecht is aan 1 persoon (ben jij dat?)
Ik denk dat hij altijd erg blij is als die deze persoon ziet!

Vrolijk en gelukkig komt er in me op, hij heeft/had het erg goed bij je! Ik kan nu ook even niet begrijpen dat hij zou weglopen frown
Weetje wat er is gebeurt? Toen hij is verdwenen?

Als ik jou beestje zo zie kan ik er echt niet bij dat hij zomaar zou weglopen, daar lijkt hij veel te gelukkig voor..

Ook lijkt hij me een beetje lui/sloom, ik zie hem al naar zn etensbakje lopen op zn dooie gemak ;-) ik denk dan ook niet dat hij erg ver zal zijn gelopen..

Heb je in de buurt gekeken bij bosjes of een beetje natuurlijk gebied in de buurt? Mss dat hij daar ergens zit verstopt?

Ik merk dat hij erg eenzaam is zonder die ene persoon waar hij zo gehecht aan is.. Een beetje gevoel van in de war zijn

Heb je al naar dierenasiels ofzo gebeld? Mss dat iemand hem heeft gevonden en daarheen heeft gebracht?! Ik zou als ik jou was alles wat je maar in de buurt van Tilburg kunt vinden afbellen, je weet maar nooit!

Heel veel succes en sterkte met het terug vinden van je Macho!
Ik hoop dat je hem ergens vindt!

Hoop ook dat je iets hebt gehad aan mn lezing?! Ik hoor graag als je hem weer hebt gevonden!!

xx Sabine
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Wat fijn dat je de foto hebt gelezen en het klopt ook wel.

Hij kan zichzelf goed vermaken en kan ook lekker lui zijn. Ik ben de enigste die hem verzorgt en geloof ook wel dat ie aan mij gehecht is.
Ik heb ook het idee dat hij zich hier wel thuis voelde

De voordeur stond open, door de harde wind is de deur van de frettenkamer opengewaaid. Ik hoorde ineens dat de fretten losliepen en op de trap zat Snowball, de rest van het groepje lag te slapen en Macho was onvindbaar.
Hij is erg nieuwsgierig en ik denk dat hij naar buiten is gegelipt en mogelijk ergens van schrok. Ik woon pas een half jaar in deze buurt en hij kent de weg hier niet goed.

Ik heb hier in de buurt ongeveer 200 briefjes in de bus gegooid en 150 flyers met 50euro beloning door Tilburg opgehangen, amivedi ingelicht en dierenabulance, alle frettenopvangen enz.

Morgen een artikel in het brabants dagblad en heel misschien op hart van nederland dat hoor ik morgen. Ik heb nu een beloning van 250 euro uitgeloofd voor degene die hem levend thuis brengt.

Ik mis hem ontzettend.

Heel erg bedankt voor je lezing, vind het fijn te lezen dat ie aan me is gehecht. Fijn dat het wordt bevestigd door een ander die hem niet eens kent.

admin
admin mei 18 '09
Hoi Ilse,

Ik denk nog wel dat je fret Macho leeft .. zelf heb ik het idee dat hij in een soort schuin aflopende berm zit met wat hoger gras.. eentje die afloopt naar een beek of een soort van sloot .. hij is vliegensvlug nu hij alleen loopt in een onbekende omgeving .. dus goed kijken en vooral luisteren. Als er 's avonds gezocht wordt, dan is er minder herrie, zodat je meer hoort. Ik wens je heel veel succes met het terug vinden en hoop dat het gaat lukken! En sterkte toegewenst!

Groetjes, Bart
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Ik zoek idd vooral in de avond. Het is niet een kanaal?
Bedankt voor je tips.
admin
admin mei 18 '09
Hi Ilse,

Mijn handen worden enorm warm als ik ze bij Macho houd (foto), de energie wil graag stromen. Ik vraag me af of dit dan betekent dat hij inderdaad nog rondhupselt. Ik hoor steeds het woord pan, kun je daar iets mee? Ook bedacht ik mij dat als je een trui hebt of deken waar jouw luchtje aan hangt, het misschien een goed idee is om die ergens in de tuin te leggen, wellicht komt hij daar op af. Verder heb ik geen andere info voor je.
Ik hoop zo dat je hem terugvind!

knuf!
admin
admin mei 18 '09
Origineel bericht van: frettenfan
Ik zoek idd vooral in de avond. Het is niet een kanaal?
Bedankt voor je tips.

Zou ook kunnen, had het gevoel bij water.
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Ik heb net een uurtje langs het kanaal gelopen, maar niets gevonden, het woord pan zegt me nog niets maar daar ga ik over nadenken.

Ik heb al ergens een kussensloop met geur van de andere fretten neergelegd, en er staat een reismandje met dekentje in een poortje in de buurt waar kinderen zeggen hem te hebben gezien. Ikzelf denk niet dat het waar is maar ja je weet maar nooit. Ze denken dat ie de pinda's die ze hebben neergelegd eet, mar dat kunnen ook vogels of katten zijn.

Ik zal vanavond een dekentje mee naar bed en dat dan ergens neerleggen.

Ik ga aan de slag met jullie tips. Bedankt allemaal.
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Ik bedenk me net dat ik op een plek langs het kanaal een rieten mand zag liggen met een kussentje erin, daarnaast stond een zwarte pan.
Zou het dat kunen zijn?

Edit ben daar net geweest(wel eng in het donker) maar niks gevonden helaas
Prada
Prada mei 19 '09
Hey

Graag gedaan hoor! Ik moest zelf ook erg denk aan iets van lang gras/struiken!

Mss helpt het iets?
Prada
Prada mei 19 '09
Oja ook aan het wandelbos.. Weet niet ofdat dicht bij is bij jou??

Daar is ook water toch? waar de andere het over hadden (zover ik me nog kan herrineren, is lang geleden dat ik daar ben geweest)
frettenfan
frettenfan mei 19 '09
Ik heb ook een dierentolk geraadpleegd en zij zegt dat hij dood is en in een schuurtje ligt, toen ik vertelde dat meerdere mensen denken dat hij nog leeft zij ze dat ik niet de hulp van iedereen moest zoeken, dat veel mensen onbewust mijn energie oppakken. En dat ik hem nog niet dood gezien/gevonden heb.Ze zei ik ben met deze gave geboren.

Maar er zijn toch veel meer mensen die een gave hebben. Het wil toch niet zeggen dat ze het persé juist moet hebben?
frettenfan
frettenfan mei 19 '09
Wandelbos zit niet echt in de buurt, maar het kanaal wel en daar ebn ik iig veel aan het zoeken
Emuca
Emuca mei 19 '09
Nee, dat hoeft niks te zeggen nee. Wie weet voelde ze een andere fret, die daar eerder is overleden. Het is helemaal niet erg om meerdere mensen raad te plegen, al kan het verwarrend worden.
Als iemand zegt: luister enkel naar mij!
Dan heb ik eerder het idee dat die persoon onzeker is en bang dat zij het als enige fout zou hebben.
admin
admin mei 19 '09
Nee hoor, en ik moet lachen.
Haar uitspraak ' ik ben met deze gave geboren" en
haar raad om "niet de hulp van iedereen te zoeken", sluit vreemd bij elkaar aan, hoor.

op wat baseert ze haar verklaring dat ie dood is?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420