Hier komt de lezing
Ik typ gewoon alles wat er in me opkomt..
Het is een speels maar toch een rustig beestje, erg op zichzelf. Hij (?) kan zich erg goed vermaken met zichzelf en heeft niet perse iemand of iets nodig, al merk ik dat hij wel erg gehecht is aan 1 persoon (ben jij dat?)
Ik denk dat hij altijd erg blij is als die deze persoon ziet!
Vrolijk en gelukkig komt er in me op, hij heeft/had het erg goed bij je! Ik kan nu ook even niet begrijpen dat hij zou weglopen
Weetje wat er is gebeurt? Toen hij is verdwenen?
Als ik jou beestje zo zie kan ik er echt niet bij dat hij zomaar zou weglopen, daar lijkt hij veel te gelukkig voor..
Ook lijkt hij me een beetje lui/sloom, ik zie hem al naar zn etensbakje lopen op zn dooie gemak ;-) ik denk dan ook niet dat hij erg ver zal zijn gelopen..
Heb je in de buurt gekeken bij bosjes of een beetje natuurlijk gebied in de buurt? Mss dat hij daar ergens zit verstopt?
Ik merk dat hij erg eenzaam is zonder die ene persoon waar hij zo gehecht aan is.. Een beetje gevoel van in de war zijn
Heb je al naar dierenasiels ofzo gebeld? Mss dat iemand hem heeft gevonden en daarheen heeft gebracht?! Ik zou als ik jou was alles wat je maar in de buurt van Tilburg kunt vinden afbellen, je weet maar nooit!
Heel veel succes en sterkte met het terug vinden van je Macho!
Ik hoop dat je hem ergens vindt!
Hoop ook dat je iets hebt gehad aan mn lezing?! Ik hoor graag als je hem weer hebt gevonden!!
xx Sabine