Loading...
nl

el_ter Vol verwachting

el_ter
el_ter mei 17 '09
Wie wil deze foto lezen??

Ik zou u enorm dankbaar zijn

Album naam el-ter

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '09
Wie van de 2 ben je?
Richie Richard
Richie Richard mei 18 '09
el.. is een kenmerk van mannelijkheid in het spaans. Dus ik denk dat het een hij is. Dan blijft er maar 1 over wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Ik weet het niet hoor. Er staat een huil icoontje bij het topic, en wie van de twee komt op jou het meest huilend over?
Richie Richard
.. de vrouw.. >.< no offence.. maar dat gevoel heb ik..
Emuca
Emuca mei 18 '09
Bij mij ook... Maar het kan de man zijn die graag iets wil weten omdat er iets met de vrouw gebeurd is.
Eruan
Eruan mei 18 '09
Ik verwacht ook dat het de vrouw is... wink
Richie Richard
Ik zie duidelijk verdriet in haar ogen.. .. Ik ben zowiezo van mening, dat het over haar zal gaan.
admin
admin mei 18 '09
Ik wil best de foto lezen, maar wacht even op verder antwoord.
Groeten, Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '09
Misschien moeten we eerst even wachten op een reactie, want het lezen van anderen is ivm de privacy niet toegestaan. Zou lullig zijn als je nu net de verkeerde hebt gelezen en deze er helemaal niet blij mee is.
Natalie1986
Natalie1986 mei 24 '09
ze is de vrouw.

Ik ken haar van een cafe de man is overleden!
Fatna
Fatna mei 24 '09
ze heeft net een topic geopend waarin ze schrijft dat haar vriend is overleden, dus ze is de vrouw

el_ter
el_ter mei 24 '09
Hallo allemaal, ja ik ben de vrouw. De man is mijn heerlijke Terrybeer, die inderdaad is overleden op een heftige manier die hij niet verdiende. Maar hij is in het harnas gestorven zou hij zelf zeggen, "onvoorwaardelijk gaan voor je maten" en dat deed hij.
Wendy's
Wendy's mei 24 '09
Beste el_ter.

normaal kom ik nooit meer op dit forum, maar ik verveelde me dus ging even bij fotolezen kijken.
Toen ik je foto zag, kreeg ik gelijk al door dat de man op die foto overleden is.
En deze foto spreekt mij wel aan om hem te lezen, en ik wil je graag helpen smile

morgen en overmorgen heb ik helaas geen tijd, dus dan word het woensdag of donderdag.

Wat is de naam van je man? Dat vind ik makkelijker om te gebruiken in de lezing. En wil je zelf ook gelezen worden en de verbanden tussen jullie?

groetjes wendy
el_ter
el_ter mei 24 '09
Lieve Wendy,

Voor mij schikt het dan donderdag. Hoe gaat het precies in zijn werk?

Liefs Edi
el_ter
el_ter mei 24 '09
O ja Wendy Ik zou graag over onze verbintenis horen.
admin
admin mei 24 '09
Oh, das lief!
Wendy's
Wendy's mei 25 '09
Oke el_ter.

Je hoeft er zelf helemaal niks voor te doen, dus ik hoef je niet te spreken via internet oid. smile

ik kijk naar de foto en zet mijn gevoelens om in woorden, ook probeer ik met je man, als hij dat wilt, contact te maken.

Dus woensdag of Donderdag zal je lezing hier staan.. Mocht je nog speciale vragen hebben, dan hoor ik het wel smile. en hoop ik dat ik ze voor je kan beantwoorden smile
el_ter
el_ter mei 25 '09
Lieve Wendy,

Ik zou he al fijn vinden als je contact met hem kreeg, het is nog zo kort weet je. Kei bedankt alcast lieverd.

Edi
Natalie1986
Natalie1986 mei 25 '09
Hey,

Ik zat naar jullie foto te kijken en opeens zag ik een hele mooie roos. Gaf hij jou altijd rozen? of hield 1 van jullie er van?
Wat ik voel is dat jullie liefde oneindig is volgens mij zijn jullie zielsverwanten..
heb je nog specifieke vragen ?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske