Loading...
nl

13-5-2009: Ik ben je eigenlijk best wel zat.

Richie Richard
Richie Richard mei 16 '09
Ja, en de titel heeft er maar alles mee te maken.

Ik sliep dus (goh)

Het was duidelijk zomer, geheel duidelijk. Het was namelijk ongelofelijk warm en benauwd. Ik zat op een heerlijk zachte bed, samen met niemand minder dan Michelle. Ze lag op bed, met haar hoofd op mijn schoot. Net zoals vroeger.. (Gosh, wat mis ik dat..) Blijkbaar was het aan gegaan en ik straalde van geluk. Michelle daarbij ook. We raakte weer aan de praat. Plots stopt ze een gezellig gesprek over talen en landen. En zegt: Ik ben je eigenlijk best wel zat. Ik maak het weer uit.

Het brak mijn hart, alweer.. Waardoor ik uit het raam sprong en een etage hoog viel.. Hoe dat afliep wist ik niet, want toen werd ik wakker.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
Uit deze droom lees ik toch duidelijk dat het nu klaar moet zijn met jouw gevoel voor haar. Het is een afgesloten hoofdstuk en dat is het ook. Tijd om verder te gaan. Je springt uit het raam en kiest dus een uitgang die nieuw voor je is. Je springt in het diepe en weet niet hoe dat afloopt.
Richie Richard
Richie Richard mei 16 '09
Kan misschien wel zo.. Maar zelf.. ja heel stom, ben ik er niet mee eens. Ik heb te veel opgegeven om haar te laten gaan..
admin
admin mei 16 '09
Proost, Denzil. Op je nieuwe leven!
Richie Richard
Richie Richard mei 16 '09
Nou geweldig.. ik ben er totaal niet blij mee.. Nog steeds hoop ik, dat ik op een of andere coma ben geraakt, en dat ik nu gewoon al 2 maanden droom dat het uit is.. En dat ik binnenkort ontwaak en dat ze smachtend naast me zit, wachtend tot dat ik ontwaak. En dat we dan gezamelijk verder gaan.. Niet op deze manier.. Alleen..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
Waarom wil je de realiteit niet onder ogen zien, en vlucht je weg in je dromen, je andere persoonlijkheden en je andere identiteiten? Wordt het niet weer eens tijd om gewoon Denzil te zijn?
Richie Richard
Richie Richard mei 16 '09
Ow jawel, dat doe ik allang. Maar dat wilt niet zeggen dat ik de hoop op moet geven. Als ik van iemand houd, blijf ik er van houden. Aelita is niet zo zeer mijn persoonlijkheid.
En ik ben gewoon denzil/richie.. dus..

Ik denk eerder, dat ik op een antwoord zit te wachten.. De antwoord van michelle op de vraag, waarom ze het uit heeft gemaakt. Tot nu toe, heb ik er geen antwoord op gehad..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
En wat levert het antwoord je op? Er is geen enkel antwoord dat bevredigend zal zijn. Stel je voor dat ze zegt dat het uit is omdat ze je tanden niet zo mooi vind. Zou je er dan vrede mee hebben? Waarom denk je dat het aan jou ligt, en niet gewoon aan haar? Kun je dat niet onder ogen proberen te zien?
Richie Richard
Richie Richard mei 16 '09
Omdat ik bijna zeker weet, dat het aan mij ligt. Ik bedoel.. ik hou mijzelf bezig met het leven en dood, ik praat er ook serieus over. Welke tiener doet dat nou eigenlijk. Ik ben paranormaal begaafd. Ik praat ook daar openbaarlijk over.. natuurlijk in een vertrouwde omgeving. Maar ik ga er mee om alsof het normaal is. Ik heb haar al mijn ideeën en plannen voorgelegd. Zoals mijn ziel splitsing e.d. Ik zei dat het mis kon gaan, maar ze gaf toen geen kik. Of ze moet erg sterk zijn, of het boeit haar niet, of ze geloofd me niet. Nee

Ik denk dat het Paranormale en mijn interesses in de dood het deed struikelen..
admin
admin mei 17 '09
Hoi Denzil,

Waarom zielsplitsingen, dood.. het paranormale tot daaraan toe, maar dat hoeft ook niet tot het extreme getrokken te worden. Waarom de drang tot het vasthouden, en laten blijken hoe vreemd je kan zijn, of zo anders dan anderen. Aandacht, het bewonderd willen worden, of een veilige afstand creëren met rookgordijnen van het mysterieuze, vage en ondoordringbare? Ik weet zeker, je bent een fantastisch persoon .. laat die zon schijnen, we zijn onder de levenden, geniet ervan en leef ernaar ! Je hebt hier in ieder geval genoeg mensen, dus alleen sta je niet!!
Richie Richard
Richie Richard mei 17 '09
Zielsplitsing was/is een onderdeel van een plan, om meer te weten te komen over het leven naar de dood.

En, het was mijn vriendin. Ik was liever goud eerlijk tegen haar dan dat ik dingen ging verzwijgen. Ik hou niet van geheimen.
admin
admin mei 17 '09
Heel begrijpelijk dat je eerlijk was.

De geheimen van de dood leer je kennen door te leven .. zonder splitsing, maar als jezelf !
Richie Richard
Richie Richard mei 17 '09
Ja, maar alsnog trekt het me heel erg, om een splitsing te doen. En aan beide kanten te gelijk te wonen..
admin
admin mei 17 '09
Dan is het nog een vlucht Denzil, want uiteindelijk kun je je net zo goed voelen .. gewoon als jezelf .. iets lijkt idealistisch of een geweldig idee, maar dit zijn onnatuurlijke dingen, gebaseerd op iets wat niet echt is. Je bent sterk genoeg om je schouders onder dingen te zetten en je leven om te draaien .. je zult niet lijken op de "mainstream" omdat je uiteindelijk gewoon jezelf blijft en bent. Talenten zitten in je, die creëer je niet.
Justme1808
Justme1808 mei 17 '09
wat is een zielen splitsing als ik vragen mag...

greetzzz
Richie Richard
Richie Richard mei 17 '09
nou, zoals de naam zegt. je deelt je ziel in 2en.. Het is mogelijk, alleen ik weet nog niet helemaal hoe..
admin
admin mei 17 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Ow jawel, dat doe ik allang. Maar dat wilt niet zeggen dat ik de hoop op moet geven. Als ik van iemand houd, blijf ik er van houden. Aelita is niet zo zeer mijn persoonlijkheid.
En ik ben gewoon denzil/richie.. dus..

Ik denk eerder, dat ik op een antwoord zit te wachten.. De antwoord van michelle op de vraag, waarom ze het uit heeft gemaakt. Tot nu toe, heb ik er geen antwoord op gehad..


Houden van betekent dat je niet vasthoudt, Denzil.
Houden van betekent loslaten en vertrouwen.
Er is geen enkele argumentatie, om iemand bij je te houden.

Liefs,
Bellefleur
admin
admin mei 17 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Omdat ik bijna zeker weet, dat het aan mij ligt. Ik bedoel.. ik hou mijzelf bezig met het leven en dood, ik praat er ook serieus over. Welke tiener doet dat nou eigenlijk. Ik ben paranormaal begaafd. Ik praat ook daar openbaarlijk over.. natuurlijk in een vertrouwde omgeving. Maar ik ga er mee om alsof het normaal is. Ik heb haar al mijn ideeën en plannen voorgelegd. Zoals mijn ziel splitsing e.d. Ik zei dat het mis kon gaan, maar ze gaf toen geen kik. Of ze moet erg sterk zijn, of het boeit haar niet, of ze geloofd me niet. Nee

Ik denk dat het Paranormale en mijn interesses in de dood het deed struikelen..


heb jij hier op Merudi jouw ideeën en plannen voorgelegd?
Heb je er hier openbaar over gepraat? Dat je dat van plan was, waar je mee bezig bent?
Mag ik dat topic lezen?

Liefs,
Bellefleur
Richie Richard
Richie Richard mei 17 '09
Nee, ik heb dat niet aangekondigd, al ben ik dat wel van plan.. Ik heb zelf een kringetje, waar ik het veilig rond kan vragen. Sorry, maar dit blijft een website.. en dit is internet.. Ik kan beter met mensen praten die ik persoonlijk ken.
Eruan
Eruan mei 17 '09
Het hoeft absoluut niet aan jou te liggen hoor!
Sommige mensen staan gewoon niet open voor spirituele zaken. En jij bent wie jij bent, en als zij het er niet mee eens is, is dat vooral haar probleem met haarzelf.
Je moet je zelf echt niet overal de schuld van geven!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki