Loading...
nl

vragen over voorwerpen bij het hart

Lena
Lena mei 15 '09
het topic nog eens doorgelezen,en er zijn toch nog wel dingen die nieuwe vragen oproepen
bv van angel of death:Maar wat voor een belang hebben die kenmerken dan, vraag ik me zo af.
antwoord nims:Het is belangrijk dat je die kenmerken gebruikt. Je gaves dus gebruikt.

wat ik me afvraag waar staan de kenmerken dan voor?


nims je schrijft verder nog
Die andere voorwerpen en extra eigenschappen hebben meer te maken met het soort engelmens en zijn meer hulpmiddelen. Het enige echte kenmerk dat ALLE engelmensen hebben, is het voorwerp bij het hart. Hierbij maakt het dus wel uit, van welk soort materiaal dit voorwerp is, voor het soort engel.

het soort engelmens dat kan ik even nog niet volgen smile
Delen:
admin
admin aug 27 '09
zoals jullie weten is er een Gouden bol met vleugels in mijn hart gezien, bij het scannen.
het is een deel van het geheel dat Mij vertegenwoordigt,
door te googlen kwam ik dit tegen..


De Gouden Snaai

Het kleine gouden balletje met vleugels symboliseert het nieuwe bewustzijn dat het ultieme doel is van iedere zoeker, omdat het leidt tot de grote Verlichting van de boeddhisten of het neerdalen van de heilige Geest in de christelijke symboliek. Dit bewustzijn wordt bereikt als de vereniging heeft plaats gevonden van de Geest, de ziel, en de getransmuteerde persoonlijkheid.

We kunnen deze gouden gevleugelde bal zien aan de top van de caduceus, de staf die gedragen wordt door de Griekse god Hermes, of zijn Romeinse equivalent Mercurius. Deze God was de boodschapper tussen de mensen op aarde en de Olympus, waar de Goden verbleven. Dus, als wij de gouden snaai te pakken hebben, betekent dat dat we het Mercuriusbewustzijn hebben bereikt. We kunnen het Godsplan omvatten en meehelpen om het uit te voeren. En als we de gouden snaai hebben gevangen, houdt het dialectische spel der tegenstellingen op: het spel is voorbij; het Leven begint.


Nu wil ik nog wel even googlen op " mercuriusbewustzijn"
Beschermengel
Beschermengel aug 27 '09


Mooi Bellefleur smile.......... waar heb je dat precies gegoogeld?

admin
admin aug 27 '09
oh wat een mooie gouden bol met vleugels ,
heb je die zelf geschilderd?
Iemand heeft opgezocht wat de verschillende symbolen die bij het verhaal van Harry Potter hoorde,
In de werkelijkheid betekenen, en kwam uit op de gouden bol met vleugels, een symbool uit de tijd van Hermes,


http://www.harrypotterforseekers.com/nl/symbols/andere.php
Debiorah
Debiorah aug 27 '09
Ik heb een kleurloze/transparante bol met een mintgroen/gele sikkel. De kleuren wijzen op de dominante chakra's, hart en zonnevlecht. Dit zijn de kwaliteiten die ik nu het meest gebruik.

Beschrijving maan:
Throughout many traditions the sun represents the father and male principle and the moon the mother and feminine principle. The energy of the moon is intuitive, deep, subtle, feminine and psychic. To say this is a feminine energy does not mean to say this energy is just for women. Men and women have their female and male aspects. We all develop them both.

The moon is also associated with clairvoyance and knowing without thinking. To use the energy of the moon does not involve conscious thought. So to wear or have around you the symbol of the moon is to state your universal intention to use your intuition, to simply go with what you feel and to know that to do this is for your greater good.

The moon has different phases and throughout these phases it affects us in different ways. For example the full moon represents illumination, unconscious made conscious and all can be seen. The crescent moon symbolises new beginnings and the making of dreams into reality. Because of this cyclic nature the moon it is also connected to rebirth and how our true essence really is immortal
Beschermengel
Beschermengel aug 27 '09
Quote:
oh wat een mooie gouden bol met vleugels ,
heb je die zelf geschilderd?


Nee ....die had ik ook gegoogeld, maar kon jouw uitleg nergens vinden vandaar ik het vroeg...bedankt smileik zie het nu! ( hij is mooi he! smile)
admin
admin aug 27 '09
haa.. en hoe ben jij eraan gekomen met googlen?
annewil
annewil aug 27 '09
jullie hebben allemaal een mooie uitleg van het voorwerp bij je hart.Zouden jullie ook iets van mij voorwerp kunnen vertellen??

Het is een bolvormig object met een grijs-blauwe kleur. Het ziet er een beetje satijnachtig uit.
Beschermengel
Beschermengel aug 27 '09

Ik had de Gouden snaai in getikt en kwam bij Wikipedia uit

daar stond ook het mooie plaatje smile

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwerkbal

Annewil, ik kan de mijne ook nergens vinden ik had een soort yin yang bol ......en vond de uitleg van Hans toen erg mooi, heeft Hans jou toen ook uitleg gegeven?
annewil
annewil aug 27 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Ik had de Gouden snaai in getikt en kwam bij Wikipedia uit

daar stond ook het mooie plaatje smile

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwerkbal

Annewil, ik kan de mijne ook nergens vinden ik had een soort yin yang bol ......en vond de uitleg van Hans toen erg mooi, heeft Hans jou toen ook uitleg gegeven?


nee hij had er helaas geen uitleg bij
Beschermengel
Beschermengel aug 27 '09


Misschien kun je het als nog vragen aan Hans?
Heidelroos
Heidelroos aug 27 '09
Hansss.. wat had ik ook alweer? laugh
admin
admin aug 27 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Hansss.. wat had ik ook alweer? laugh



Eent totaal hart van goud, heb jij lieverd.
Fatna
Fatna aug 27 '09
ik ben ook benieuw waar die gouden draden bij mij voor staan hans?
admin
admin aug 27 '09
Ik zie hier veel vragen komen over de voorwerpen. Geeft aan dat het wel leeft onder de forumleden. smile
Ik kan slechts beschrijven wat ik zie. En op basis van kleuren, vormen en materialen is wel en en ander af te leiden of uit te leggen. Maar dat is geen definitieve uitleg. Bovendien - ik heb gezien dat de voorwerpen in de loop van de tijd veranderen. Dat geeft aan dat iedereen een groei doormaakt.
Naast het voorwerp kan ik ook kijken naar eventuele blokkades. Die zijn makkelijker toe te lichten. Plaats en kleur zegt alles over wat er aan de hand kan zijn.
Via een PB mag je me altijd vragen voor een scan. Ik zal mijn best doen om deze snel af te handelen. Vanavond heb ik al vier personen op de agenda staan.
admin
admin aug 27 '09
Zoek op Google of hoedanook, tot je alle puzzeltjes bij elkaar hebt gevonden erover.
Zo kom je er achter..
Emuca
Emuca aug 27 '09
Of volg je gevoel. Ik wist meteen wel wat mijn voorwerp betekende. smile
Lena
Lena aug 29 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Zoek op Google of hoedanook, tot je alle puzzeltjes bij elkaar hebt gevonden erover.
Zo kom je er achter..


of samen delen?
misschien dan verwijzen naar..welke sites?
admin
admin aug 29 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Bellefleur
Zoek op Google of hoedanook, tot je alle puzzeltjes bij elkaar hebt gevonden erover.
Zo kom je er achter..


of samen delen?
misschien dan verwijzen naar..welke sites?


ja, doe gerust Lena.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki