Loading...
nl

Jesjeee Mijn foto

Jesjeee
Jesjeee mei 14 '09
Wie zou mijn foto willen lezen?
Ben namelijk heel erg benieuwd wat daar allemaal uit komt.

Als mijn foto te klein is, laat het even weten dan zet ik er een andere foto op. wink

Groetjes, Jessica.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '09
Een grotere zou wel prettig zijn, dus als je zou willen smile.
Jesjeee
Jesjeee mei 15 '09
Oke, ik heb een andere foto gevonden.
Is deze wel goed?

Groetjes, Jessica.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '09
Ja een stuk beter!
admin
admin mei 15 '09
Hoi Jessica,

De eerste foto lijkt er 1 van een evenement of van een auditie. Heb je daar wel eens aan meegedaan? Je wilt graag erkenning. Uit deze foto straalt ook de kracht en de zekerheid die in je zit.

Ik zie een meisje, bewust van zichzelf. Zoekend naar liefde en begrip uit de wereld om haar heen. Niet altijd begrepen .. misschien omdat je zelf niet altijd even duidelijk bent .. je gevoelens nog (te) veel binnen houdt, uit bescherming .. doordat je niet altijd het gevoel had niet genoeg gesteund te worden.

Als dingen niet helemaal gaan zoals je wilt, kun je een beetje kattig worden en uithalen. Als je hier over nadenkt, weet je wel dat je te sterk reageert, maar het lijkt alsof de tijd nog niet helemaal daar is voor jou om dit te veranderen. Je richt je eerst op datgene waar je ambitie naar uit gaat.

Ik weet niet of je het prettig vind om meer kennis te hebben dan iemand anders. Dit geeft jou een gevoel "boven" iemand te staan, maar aan de andere kant sluit het jou deels af voor de mensen om je heen, wat je niet prettig vind en eigenlijk niet wil, omdat je een lieve persoonlijkheid hebt en soms gevoelig voor de meningen van een ander. Je wilt er toch best wel bij horen, maar deels stoot het je ook af, omdat je je niet veilig genoeg voelt om jezelf helemaal te laten zien.
Dit is een kwestie voor jou, waar je je bewust van bent, en je bent bezig om hieraan te werken. Je bent op het goede pad en kunt jezelf af en toe gewoon laten gaan. Dan houdt je van plezier maken en trek je het goede en het prettige aan. Je weet wat je wilt, en ik ben er zeker van dat je je steeds prettiger gaat voelen en jij daar komt waar je wilt zijn. Lekker jezelf.

Graag hoor ik van je wat je van de lezing vond.

Groetjes,
Bart

Maryssa
Maryssa mei 16 '09
Hallo Jesjeee,

Ik wil jouw foto ook wel lezen...

* Als ik zo naar je foto kijk zie ik een heel kwetsbaar en gevoelig persoon. Je kunt enorm schrikken ook van onverwachte geluiden en gebeurtenissen.

* Nou ik krijg een lammetje te zien..geen idee hoe ik dat moet duiden... Heb je er 1 het flesje gegeven? Nu ik verder denk krijg ik ook een boerderij / schaapskooi te zien. Heb je daar wat mee?

* Wat onzekerheid in de liefde. Verlatingsangst krijg ik door.

* Op de foto lijkt het net alsof je er een huilbui op hebt zitten en dapper poseert voor de camera. Volgens mij ben je verdrietig op de foto. Hmmm tegelijkertijd ben je ook heel verliefd op de foto..lijkt wat tegenstrijdig. Misschien had je ruzie met je vriend?

* Je hebt veel bevestiging nodig, door wat eerdere ervaringen ben je onzeker geworden op het liefdesvlak.

* Ik krijg een soort duizeligheid te voelen en wat druk in mn hoofd. Soort van spanningshoofdpijn. Mn kaken, wat kramp alsof je te lang hebt gelachen en je kaak daar moe van is, zo'n gevoel.

* Je bent een romantisch persoon. Niet het ge-ijkte van kaarsjes wijntje etc maar echt sfeer creëren, letten op de kleine dingetjes die het gezellig maken, je bent daarin best creatief verzint steeds nieuwe dingen om de ander te verrassen

* Gevoelig noemde ik al maar ook een heel lief karakter. Zorgzaam, heel veel liefde in je. Hart voor dieren.

* Volgens mij volg je een opleiding. Je voelt je daar niet zo thuis. Alsof klasgenootjes jou niet goed begrijpen. Voelt wat eenzaam zo nu en dan.

* Je hebt een gevoelige huid. Kan heel trekkerig aanvoelen als je te weinig slaap hebt gehad maar ook als je afwijkt van je soort crème, wat vlekjes krijg je dan.

* Wat irritatie van je ogen (oogontstekingen) door make up. Gooi die mascararoller weg na een paar maanden gebruiken

* Er zit een bepaalde koppigheid / eigenwijsheid in je blik. Soort van laat iedereen maar kletsen ik doe het toch wel zoals ik denk dat het goed is.

* Volgens mij ben je iemand die ruzie en confrontatie uit de weg gaat.

Dat was mn lezing voor jou Jesjeee. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs
Jesjeee
Jesjeee mei 16 '09
Hoi Bart,

Ik zal gewoon even het rijtje afgaan haha.

Ik woon veel evenementen bij maar auditie's heb ik nooit gedaan wilde ik wel maar niet gedaan vond het behoorlijk wat namelijk haha.

Ik ben idd bewust van mezelf en ik ben ook niet altijd even duidelijk nee en ik houd idd ook heel veel binnen echt precies zoals jij het zegt.

Kattig is het juiste woord haha soms wel te fel ja.

ik vind het prettig ja als ik meer kennis heb maar dat is niet bepaald vaak.
Ik ben zoals jij zegt gevoelig voor andermans meningen dat maakt veel dingen ook soms wel moeilijk.
En een lieve persoonlijkheid klopt ook tenzij ik kattig word haha.
en ik ben idd lekker mezelf.

Wauw bart het klopt echt allemaal gewoon dat je zoiets gewoon uit een foto kan halen.
Echt bedankt vind dit echt gaaf.

Groetjes,
Jessica
Jesjeee
Jesjeee mei 16 '09
Hallo Maryssa,

Ik ben idd erg kwetsbaar en gevoelig en ik schrik idd heel erg van een onverwacht geluid of gebeurtenis echt heel vaak.

Ik heb vroeger wel eens een lammetje het flesje gegeven en boerderijen en dat soort dingen vind ik allemaal wel erg leuk enso.

Verlatings angst.. klopt ook daarom heb ik nooit echt lange relaties omdat ik het dan eerder uitmaak zeg maar blush

Ehm dat kan best kloppen van de huil bui alleen dat weet ik niet zeker meer, ik had rond die tijd wel veel problemen en ik was idd heel erg verliefd.

En onzeker ben ik ook ja in dat vak.

Lachen doe ik vaak en heel erg lang en dan doet het meestal ook wel pijn tongue.

Ik ben idd zorgzaam en dieren zijn echt alles voor mij zonder dieren zou ik echt niet kunnen.

over mijn huid en ogen heb je ook gelijk.

de koppigheid en eigenwijsheid dat klopt echt als iemand mij er op wijst van zo hoort het niet of ik wil dat je het anders doet dan doe ik tog wel mijn eigenweg ik volg gewoon mijn eigen gevoel.

Ik ga liever ruzie's enzo idd uit de weg ik haat dat.

Nauw wauw, echt waar hoor ik weet niet hoe jullie het doen maar wat jij zecht klopt ook weer.
Echt gewelig dankjewel !

Groetjes Jessica.
admin
admin mei 16 '09
Hoi Jessica,

Apart is het niet, om je foto neer te zetten en dan iemand die jou helemaal niet echt kent te laten vertellen wat hij/zij over jou neer kan schrijven. Spannend natuurlijk, maar vind het leuk dat je er blij mee bent smile

Heb het graag gedaan !

Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '09
Hoi Jessica,

Ook ik lees graag je foto. Ik zou het leuk vinden als je laat weten wat er wel en niet klopt. Ik pak de 2e foto omdat je hier je masker af hebt wink.

Je hebt bescherming nodig voor je gevoel en vind het eng om ergens alleen voor te staan. Pas als je weet dat iemand er voor je is, kun je jezelf zijn. Waarom ben je zo afhankelijk van anderen? Ben je niet zo tevreden over jezelf?

Ik zie een groot stukje onzekerheid over jezelf waar dit vandaan komt. Maar maak je geen zorgen! Je bent echt veel leuker als je gewoon jezelf bent, in plaats van dat toneelstukje dat je voor je vriendinnen opvoert wink.

Je bent spontaan en het liefste nog een kind. Volwassen worden vind je eigenlijk maar niets en helemaal niet grappig. Die fase gaat vanzelf wel over en hoort er allemaal bij.

Gevoelig voor sferen ben je wel degelijk en probeer je ook wat meer af te schermen voor je omgeving. Dan zal je al een stuk beter kunnen slapen, want heb het idee dat je daar op dit moment moeite mee hebt.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Jesjeee
Jesjeee jun 3 '09
Hoi Nims,
Ik vind het idd eng om ergens alleen voor te staan het zijn dan meestal de vragen van zal ik het wel doen en doe ik het wel goed straks gaat het verkeerd en met de mening van andere voel ik me zekerder.

ik ben idd heel anders met mijn vriendinnen en vrienden dan ben ik echt gewoon middel punt van aandacht enso erg druk en dan ben ik niet bang voor rare gevallen omdat ze dan lekker met me mee doen (ik weet niet precies het te omschrijven wat ik net zette staat volgens mij ook niet echt super goed misschien snap je het misschien niet hihi)

ik ben idd liever gewoon nog een kind ja ik werk nu erg veel en alles er zijn zoveel verantwoordelijke dingen als je eenmaal 18 bent geworden en dat vind ik erg veel moet echt wennen me vader blijft ook zeggen komt wel. smile

Ik scherm me wel momenteel af ja ben zo druk bezig dat me hele wereld op haar kop staat en daarom scherm ik me af bijna geen contact meer met andere omdat ik het eventjes niet meer echt snap blush

Dankjewel voor je lezing ik heb hier echter wel wat aan (van jullie allemaal)

Groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420