Hallo Namara,
Ik zie een hele mooie levendige meid en die mooie krullen zijn vast van jezelf
...
Zo op het eerste gezicht zie ik weinig problemen bij jou...wel een soort nieuwschierigheid naar alles wat met het paranormale te maken heeft...en zit je met vragen op dit gebied ? Ik zie ook dat je een erg gevoelig meisje bent.
Ik denk dat je een lekker druk leventje hebt en dat je (nog)naar school gaat, er goed tussenzit en veel aan het ontdekken bent..zoals zovele meiden van jouw leeftijd denk ik.
Je maakt denk ik deel uit van een leuke club meiden en jongens bij elkaar.....samen lekker uitgaan/dansen etc.
Je uiterlijk vind je erg belangrijk en ook het krijgen van aandacht daar geniet je van...
Denk dat je soms ook wel een brutaaltje kunt zijn en houd van anderen uitdagen..
goed gebekt in ieder geval.
Slim en bijdehand ben je denk ik ook wel...winkelen vind je leuk en kleding kopen ? gek op sieraden en bijbehorende outfits
Voel je je soms weleens snel aangevallen en ga je dan in de verdediging ? terwijl het niet persoonlijk bedoeld is ..
misschien raak je soms ook wat in de war van al die indrukken die je opdoet en uit zich dat in een bepaalde geirriteerdheid/beetje kattig zijn..
Heb je er vaak last van dat je druk bent in je koppie ?
Denk dat je ook enorm ritmegevoelig bent en veel van muziek luisteren houd en heel goed kunt dansen, zit je misschien op een soort dans ? denk dat je ook heel creatief bent..
Dit weet ik niet zeker, maar heb je ook iets met willen optreden of zingen in een band oid ? ...
Heb je vaak onenigheid met je moeder, alsof je je wat onbegrepen voelt door haar en wil je meer dan dat je mag...
Volgens mij heb je een hele goede hartsvriendin aan wie je alles kwijt kunt en alles mee kunt bespreken.
En ben je ook weleens snel jaloers maar wil je het niet altijd toegeven ? Nou dit was even wat ik kreeg...ik hoor wel wat er wel/niet klopt....
groetjes van Nymira.