Loading...
nl

Banana Vraagje: Wie zou mijn foto willen lezen?

SantaNamara
SantaNamara mei 14 '09
Hallo ik ben Namara,
en ik zou het erg leuk vinden als iemand mijn foto zou lezen.
Het zou me ook wel helpen.

En de foto is ongeveer 2 a 3 maanden oud.. is dat erg ??

Dit ben ik:

Delen:
Prada
Prada mei 14 '09
Hey Namara

Ik lees graag je foto! Waarschijnlijk wordt dat dit weekend!

xx
Nymira
Nymira mei 15 '09
Hoi Namara....

Ik zal ook binnenkort die van jou even lezen...
wel grappig ik voel een link naar Jesjee..het andere meisje die ook haar foto wil laten lezen..zijn jullie misschien vriendinnen? jullie energie lijkt wel wat op elkaar smile

groetjes Nymira...(dat scheelt maar 2 letters ).
Nymira
Nymira mei 15 '09
Hallo Namara,

Ik zie een hele mooie levendige meid en die mooie krullen zijn vast van jezelf wink...
Zo op het eerste gezicht zie ik weinig problemen bij jou...wel een soort nieuwschierigheid naar alles wat met het paranormale te maken heeft...en zit je met vragen op dit gebied ? Ik zie ook dat je een erg gevoelig meisje bent.

Ik denk dat je een lekker druk leventje hebt en dat je (nog)naar school gaat, er goed tussenzit en veel aan het ontdekken bent..zoals zovele meiden van jouw leeftijd denk ik.

Je maakt denk ik deel uit van een leuke club meiden en jongens bij elkaar.....samen lekker uitgaan/dansen etc.
Je uiterlijk vind je erg belangrijk en ook het krijgen van aandacht daar geniet je van...
Denk dat je soms ook wel een brutaaltje kunt zijn en houd van anderen uitdagen.. winkgoed gebekt in ieder geval.

Slim en bijdehand ben je denk ik ook wel...winkelen vind je leuk en kleding kopen ? gek op sieraden en bijbehorende outfits
Voel je je soms weleens snel aangevallen en ga je dan in de verdediging ? terwijl het niet persoonlijk bedoeld is ..
misschien raak je soms ook wat in de war van al die indrukken die je opdoet en uit zich dat in een bepaalde geirriteerdheid/beetje kattig zijn..
Heb je er vaak last van dat je druk bent in je koppie ?

Denk dat je ook enorm ritmegevoelig bent en veel van muziek luisteren houd en heel goed kunt dansen, zit je misschien op een soort dans ? denk dat je ook heel creatief bent..

Dit weet ik niet zeker, maar heb je ook iets met willen optreden of zingen in een band oid ? ...
Heb je vaak onenigheid met je moeder, alsof je je wat onbegrepen voelt door haar en wil je meer dan dat je mag...

Volgens mij heb je een hele goede hartsvriendin aan wie je alles kwijt kunt en alles mee kunt bespreken.
En ben je ook weleens snel jaloers maar wil je het niet altijd toegeven ? Nou dit was even wat ik kreeg...ik hoor wel wat er wel/niet klopt....

groetjes van Nymira.
admin
admin mei 15 '09
Hoi Namara,

Spontane persoonlijkheid, met een eigen mening. Je hebt veel vrienden om je heen, je houdt van kleding, uitgaan, terrasje, café, noem maar op. Heb je wel eens last van je keel, of schor, van het vele lachen of praten?

Je bent een lieve, gevoelige persoon, met respect voor de mening van een ander. Je begrijpt maar al te goed je eigen gevoelens om je daarmee te kunnen meten en in te kunnen leven in een ander. Creatief, dingen met muziek, je houdt ervan om je gevoelens te reflecteren in muziek, concerten bezoeken. Een hele eigen wereld, je eigen gedachten zijn belangrijk. Ook om zaken te doorzien en op te lossen. Misschien ben je bezig om iets te creëren wat vanuit je fantasiewereld komt. Weet niet of je iets met tekenen doet?

Je houdt er van om alleen te zijn. Krachtig genoeg om je eigen zaken door te zetten. Mensen met wie je niets hebt, of niet aansluiten doe je eigen geen moeite voor. Waarom? Omdat je weet dat die je niet kunnen raken of andersom. Lekker eigenwijs en zelfstandig.

Bezig of wil je gaan beginnen met een opleiding? Goede richting, dit is echt jouw ding ! Succes smile

Heb de vorige lezing niet bekeken, hoor graag van je!

Groetjes,
Bart
Maryssa
Maryssa mei 15 '09
Hallo Namara,

Mooie naam; eens kijken naar je foto..

* Als eerste zie ik een danseres. Heb jij iets met dans / ballet?

* Ik krijg een gejaagdheid te voelen. Alles moet snel en meteen. Ben jij zo ongeduldig?

* Ook wat hartkloppingen en een buitenadem zijn. Niet goed ademhalen. Te veel woorden zeggen en dan echt naar lucht happen. Relax...rustig aan..

* Mooie, verzorgde dame op de foto. Veel aandacht voor mode, kleding en styling. Dat vind je ook echt leuk om te doen om daar werk van te maken.

* Je bent een verleidster, houdt er van om te flirten.

* Een zelfbewuste blik in de camera, maar ook een soort dromerigheid. Verwondering over dingen om je heen. Op bepaalde momenten kun je naief overkomen; maar dit ben je zeker niet.

* Ook hoor ik je jezelf geregeld afvragen "is dat wel zo?" Heeft met anderen / vrienden om je heen te maken. Je kunt goed intenties van andere oppikken. Doorziet mensen.

* Een tas of een sjaaltje rood met witte stippen. Heb je dat?

* Je bent best populair volgens mij veel vrienden en bekenden. Is best wel druk zo nu en dan voor je. Plant die agenda wel heel erg vol.

* Volgens mij ben je een type die vaak te laat is op afspraken e.d. Je vergeet de tijd vaak

* Gezondheid is verder wel in orde. Maar zoals ik eerder noemde let op je ademhaling.

Nou Namara dat heb ik voor je kunnen lezen. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Warme groet

P.S komt er nog even wat over je binnen...je hebt een mooie zangstem. Zing jij?
Islandlady
Islandlady mei 15 '09
Banana lieverd!
Welkom hier.
Maryssa
Maryssa mei 15 '09
Hey Bea,

Even nieuwsgierig vraagje..volgens mij is Banana jouw dochter of zit ik er nu helemaal naast? wink
SantaNamara
SantaNamara mei 16 '09
Hallo Allemaal,
Ten eerste wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn foto.

Ik hou inderdaad van dansen, maar doe er niks mee. Hou er van om uit te gaan en lekker los te gaan. Het klopt ook dat ik heel erg veel van muziek hou, en ik luister ook wat bij mijn humeur past. En ik kan mezelf ook opvrolijken met muziek. Ik kan alleen absoluut niet zingen.

Ook klopt het dat ik vaak last heb van mijn keel. Moet die toncillen een keer laten knippen. Ik babbel denk ik te veel.

Ik ken veel mensen, maar ben ook best vaak eenzaam. Zo voel ik me in ieder geval.

Ik hou inderdaad van winkelen. Maar ik ben nooit te laat, eerder te vroeg.
Verder heb ik meestal veel aan mijn hoofd. En de laatste tijd heb ik een beetje het gevoel dat ik in de knoop zit met mezelf.
PS; Ik heb geen rood met wit sjaaltje of tasje.

Hierbij een foto van 5 minuten geleden. Ben net wakker maar gaat erom dat hij recent is. Het is geen modeshow hier.

En ik heb zelf een vraag, de vraag die iedereen wilt weten in zijn of haar leven, wat zien jullie op liefdesvlak? Want zit nu in iets wat een beetje stroef gaat, maar heb wel echt gevoelens voor die persoon. Wil een beetje in de goeie richting geduwd worden.

Liefs Namara
Islandlady
Islandlady mei 16 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hey Bea,

Even nieuwsgierig vraagje..volgens mij is Banana jouw dochter of zit ik er nu helemaal naast? wink

Namara is niet mijn dochter! Ik heb twee jongens. Namara is een heel lieve vriendin! Zielemaatje om het zo maar te noemen.

XX
admin
admin mei 16 '09
Hoi Namara,

Je wilt iets anders in je leven .. omdat je het gevoel hebt wat vast te zitten en er komt geen vooruitgang. Hierdoor wordt ook je vreugde en je levensstroom wat afgesloten. Omdat je een grote onderhuidse gevoelsstroom hebt gaat dit zich uiten in piekeren en afsluiten Het gevolg is dan het luisteren naar gevoelige, veel op emotie gebaseerde muzieknummers. Het is een soort van vlucht, zonder het daadwerkelijk op te pakken. Maar het bouwt op, tot het echt duidelijk is, zelf heb ik het idee dat er iets nog aan het broeien is, en het jou nog niet helemaal helder is wat te doen tot de tijd daar is. Wil je met deze relatie verder, afhankelijk van je gevoelens voor deze persoon. Zijn er kansen tot verandering, ook op die manier dat jij je helemaal gelukkig hierin voelt?

Groetjes,
Bart
SantaNamara
SantaNamara mei 18 '09
Je hebt gelijk, vooral over de zielige muziek haha. Maar kansen op verandering? Ik weet het allemaal even niet.Ben weer lekker druk in mn hoofd.

Bedankt voor de lezing!

Liefs Namara
admin
admin mei 18 '09
Graag gedaan natuurlijk Namara smile
Richie Richard
Richie Richard mei 19 '09
Je ziet er jong uit.. hou oud ben je 17?18?
Pff, please nog jonger als het kan.. Ik wil niet de jongste blijven hier,,
SantaNamara
SantaNamara mei 19 '09
???? Hmm oke, ben 19 smile
Islandlady
Islandlady mei 19 '09
Het is een lieve meid Denzil & Aelita. en tja 19 al smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Hoi Namara,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt. Ik heb de laatste foto gelezen.

Je bent heel zorgzaam en liefdevol. Je loopt hierbij wel een beetje het risico dat er "gebruik" van je wordt gemaakt, maar gelukkig ben je fel genoeg om hier op tijd tegenin te gaan. De schade is dan niet groot, zeg maar.

Dat je pittig bent, valt wel erg op, en jij kan je mannetje goed staan wink. Je komt scherp uit de hoek en laat het zeker weten als je het ergens niet mee eens bent.

Je bent daardoor wel een beetje koppig, en je ongelijk zal je dan ook niet makkelijk toegeven.

Je bent wel een beetje een draaikont die niet weet wat ze wil. Hoort ook wel een beetje bij de fase van je leven, maar keuzes maken heb je wel moeite mee. Teveel dingen om rekening mee te houden.

Wat betreft spiritueel inzicht zie ik dat jij ook de grote bron kan raadplegen om alles maar te weten wat je zou willen weten. Probeer wel zuiver te blijven in het antwoord, en je niet te laten meeslepen door je stemming of door anderen. Want gevoelig voor je omgeving ben je zeker en daardoor ook beinvloedbaar.

Oh en drugs is niets voor jou, dus blijf daar vanaf. (Geen idee waarom dat nu bovenkomt, maar laat het maar staan haha).

Goed dit was het. Hoor graag wat ervan klopt en niet klopt.
SantaNamara
SantaNamara mei 25 '09
Nou eigelijk klopt alles wel smilevooral het rare contrast met dat ik soms een beetje gebruik van me laat maken, maar heb het altijd op tijd door en dan merkt die persoon het ook wel weer .

Bedankt voor de reading!
Fatna
Fatna mei 25 '09
het eerste wat mij opvalt, wauw wat een sexy krullen

nou hopelijk kun je er wat mee

grin
admin
admin mei 25 '09
Hoi Hoi,

Hier een reading van mij smile

Gelijk voel ik problemen met je tweede chakra, het is een geen blockade maar lichamelijke problemen. Je lekt daar veel energie.
Het bepaald dan ook veel in je gedrag. De 2de chakra staat namelijk voor seksualiteit, lust, plezier en creatief. Je bent daardoor dan ook echt een mens van deze tijd, in deze tijd hebben heel veel mensen dit in zich.
Hoe losser je een chakra laat hoe meer invloed het heeft op je.
Ook voel ik problemen met de blaas? Hier ben ik niet zeker van hehe.

Op school ben je een echte sfeer brenger, zo vinden veel jongens je leuk en heb je het zelfs een beetje voor het kiezen. Echter zorgt dit ervoor dat er ook veel meiden zijn die jaloers zijn op je en dan ook leugens of rot dingen over je vertellen.

Vrienden spelen in je leven een belangrijke rol, ze hebben voor jouw bijna meer waarde dan je ouders.
Je ouders voel ik eigenlijk niks speciaals bij.

Je bent een echte stads meid. Je houdt van het stadse uitga leven en je houdt van shoppen (maarja dat is bij alle meiden zo? :P).

Je hebt echter wel een beetje een gat in je hand.

Ik zie een toekomst die nu ook al langzaam begonnen is in de zorg.

Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt.
Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy