Loading...
nl

Justme1808 Foto van mij

Justme1808
Justme1808 mei 13 '09
Goeie ochtend/middag, of avond.

Aangezien jullie de foto van mijn zusje hebben gelezen, waar interresante dingen uit zijn gekomen, ben ik erg benieuwd wat er bij mijn foto uit komt.

Wie durft het aan? wink

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes, Dominic.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '09
Wie is je zusje wink
Maryssa
Maryssa mei 13 '09
laughik wilde het net ook vragen...
Nymira
Nymira mei 13 '09
ik denk Debbie ?
Justme1808
Justme1808 mei 13 '09
Yupzzz, en waarom dachten jullie dat?
Is het zo overduidelijk? tongue

Greetzzz, Dominic.
Nymira
Nymira mei 15 '09
Hoi Dominic,

Ik zie dat je foto nog niet gelezen is (weet niet waar alle fotolezers zijn gebleven) (?) ik heb nou even tijd , en dat van je zusje...ja dat zag ik een beetje aan de ogen en mond, maar eerlijk gezegd bleef het ook een beetje een gokje hoor smile

* Ik zie een jonge man die wel lacht maar niet echt vrolijk is ...je mond lacht maar je ogen niet echt...
Ik voel een beetje een soort van verongelijkt zijn wat is weggestopt.
Er zit een beetje een floers om je heen...heb je af en toe de neiging naar depressief zijn ?
Alsof je soms niet goed weet wat je moet met je leven, soms denk je dan laat ik dit maar proberen maar het is net alsof je er niet zoveel plezier aan beleefd dan .
Als dingen niet helemaal gaan zoals je graag zou willen of je getriggerd wordt heb je dan weleend de neiging het bijltje erbij neer te gooien en snel te denken " zie je wel , ik weer..ze moeten mij weer hebben.....laat maar " en wordt het weer ondergeschoven....totdat het de volgende keer weer gebeurd, je trekt jezelf dan wat terug...alleen..... ipv. erover te praten ga je misschien vissen, een eindje rijden...met de hond wandelen, voetbal of autoraces kijken ?

En zo blijft het een beetje heen en weer deinen en komt het er niet echt uit...
Dit, terwijl je het ergens wel wilt denk ik ...misschien heb je wat behoefte aan handvaten om dit 'knagende'gevoel te overwinnen ?
Ik denk dat er dingen uit je verleden opgehelderd moeten worden, denk dat je vroeger weinig bevestiging hebt gekregen en je weinig gesteund bent ook in je gevoeligheid,genegeerd voelt het, want gevoelig ben je zekers....
Eigenlijk ben je van binnen een hele zachtaardige en lieve jongen...een dierenvriend ook lijkt me..alleen het is wat omfloerst geraakt .
Wellicht haalde je vroeger wat streken uit, ook opstandig gedrag en tegen dingen 'aanschoppen'

Nu je volwassen bent doe je dit niet meer denk ik , maar ben je meer naar binnen gekeerd..
Ik denk ook dat je (te) weinig aansluiting hebt bij anderen die je begrijpen mn. ook je gevoeligheid...maar ook dus het verleden een plekje kunnen geven..maar voor een man is dit nu eenmaal wat meer een taboe lijkt het *

Nou dit was het even....ik ben benieuwd wat er wel of niet klopt want ik ben ook nog aan het oefenen...

groetjes van Nymira.
Maryssa
Maryssa mei 15 '09
Hallo daar!

Eens even kijken naar je foto Dominic:

* Ik schiet gelijk vol als ik naar je foto kijk, brok in mn keel, wat druk op m borst. Ben je zo verdrietig?

* Een beetje een gevoel komt in me op van: "Nou ja ok ik doe wel mee maar heb er eigenlijk echt helemaal geen zin in heb er schoon genoeg van." Lag er zoveel op je bord de laatste tijd? Veel tegenslagen gehad volgens mij.

* Gevoeligheid en ook wel moeite de goede combinatie / balans daarin vinden met je mannelijkheid. Vrienden zijn soms te macho bezig in je omgeving; je kunt niet zo veel met dat macho gedoe.

* Je bent een filosofisch / analytisch mens; denkt graag na over dingen. Boeken; volgens mij een enorme boekenkast vol bij jou. Boeken betekenen voeding voor jou. Bepaalde honger naar kennis. Je zou het liefst uren lang met gelijkgestemden willen discussiëren volgens mij.

* Ik krijg het zinnetje "wat heeft het voor zin" in mn hoofd. Zit je momenteel wat in een dip?

* Een vakantie met vrienden naar een zonnige bestemming...dat was een tijdje terug. Je hebt je verbaasd over hun visie en levenshouding. Het stond je wat tegen.

* Taal, taalgevoel. Je bent volgens mij wel graag met taal bezig. Ik krijg niet duidelijk of je schrijft. Je zou het wel kunnen volgens mij.

* Creatief. Mooi kleurgevoel, tekenen. Iets met cartoons..

* Zwarte helm zie ik je op doen. Rijdt jij op een motor / scooter / brommer?

* Even kijken of er qua gezondheid nog iets door komt volgens mij ben je aardig gezond. Soms wat last van prikkelbare darm en voedingsstoffen waar je heftig op kunt reageren.

Nou Dominic, dat is wat ik uit je foto heb kunnen halen. Laat maar weten wat er klopt en wat niet. Tot slot een dikke knuffel voor jou.
Justme1808
Justme1808 mei 15 '09
@ Nymira.

debbie en ik horen wel vaker dat mensen dingen in ons herkenen(in het gezicht)

mijn eerste reactie op jouw reactie was shockedwat de....
en de neiging naar depressief zijn heb ik wel gehad,maar is de laatste weken niet het geval.
heb inderdaad af en toe het gevoel niet te weten wat ik moet met me leven....
naja om eerlijk te zijn aan de 1ne kant wel de andere weer niet.

en dat anders proberen ken ook ergens wel kloppen...

en als de dingen niet gaan zoals ik wil,
heb ik inderdaad snel zoiets van,
zoek het maar uit.
ben inderdaad geen prater,en zoek dan ook inderdaad iets anders om me ei in kwijt te kunnen.

en inderdaad ik wil het er ook uit hebben....
alleen zijn er 2 mensen waar ik van denk die me begrijpen, en 1 daar van is helaas niet meer onder ons...

en dat verleden tja....

dat zachtaardige, lieve jongen,dierenvriend...
is nie eigenlijk dat is zo cool

en vroeger streken uithalen IK...ja dat klopt en inderdaad opstandig heel erg zelfs....
tegen dingen aanschoppen klopt ook...

en inderdaad nu ik ouder ben heb ik dat nie meer,maar krop wel alles op.

en dat verleden moet inderdaad nog een plekkie krijgen.
en nee is niet echt een taboe voor mij ofzo,maar zoals je al zei heb het gevoel alsof er weinig tot geen mensen zijn die mij begrijpen...

ik moet zeggen dat veel klopt,echt bijna alles...

bedankt voor je reactie
greetzzz
Justme1808
Justme1808 mei 15 '09
@ maryssa.

verdrietig...
heb wel wat verdriet ja...

en inderdaad tegenslag na tegenslag.

vrienden zijn inderdaad in mijn ogen te macho bezig...
en ken er ook niks mee...

boeken nee niet echt,maar wil wel elke dag de krant lezen en zoveel mogelijk verschillende kranten...
en discussieren hou ik inderdaad wel van maar wel met gelijkgestemde inderdaad.

en nee OP HET MOMENT zit ik niet in een dip.

en een vakantie niet dat ik weet confused

en ik schrijf inderdaad zo nu en dan...
gedichten,me gedachtens, van alles eigenlijk...

en tekenen vind ik ook wel leuk ja,heb het alleen een hele tijd nie meer gedaan..

en dat van die helm/motor ik weet nie wat ik er op moet zeggen..

ik heb een paar weken geleden met iemand over motoren gesproken.
en gezegd dat het voor mij nie slim is om me motor-rijbewijs te halen,omdat ik me kapot zal rijden,om het zo te zeggen.
beetje cru...

maar een zwarte helm zegt me niks...

en de gezondheid klopt ergens ook wel,ik sport normaal gesproken veel maar heb al een mooie poos een blessure aan me rechterknie...
alleen de voedingstoffen zegt me niks...

nou ook jij zat wel erg goed, om eerlijk te zijn.

greetzzz en ook een knuffel voor jouw.
Nymira
Nymira mei 15 '09
Hi Dominic....

Jij ook bedankt voor jouw feedback..

Jouw zinnetje "mijn eerste reactie op jouw reactie was shockedwat de"....(hoe bedoelde je dit.... dat het in eerste instantie wat negatief klonk allemaal ?)

Spijtig te horen dat diegene die wel dicht bij je staat er nu niet meer is...
Maar gelukkig is er in ieder geval wel 1...en dat is beter dan niemand....
En als de wil en de bereidheid er is zul je meer mensen op je pad vinden met wie je kunt praten....want praat erover...en er zullen zich dan vanzelf meer wegen gaan openen.

warme groet Nymira.
Maryssa
Maryssa mei 15 '09
Hey Dominic,

Gelukkig klopt het aardig op een paar dingen na.

Ik krijg informatie vaak door via symbolen. De zwarte helm zag ik voor me en leg dan zelf de link naar motorrijden/scooter/brommer. Dat is wel apart dat je het pas nog over motorrijden hebt gehad. Ben jij dan zo'n snelheidsduivel dat je bang bent dat je een ongeluk krijgt? Maar als je dat gevoel hebt maar naar luisteren hoor, en niet doen.

Hmmm nee je knie had ik niet gevoeld....daar leer ik weer van! Welkom hier op Merudi trouwens.

Groetjessss
Heidelroos
Heidelroos mei 15 '09
Dag Justme..

Just me alleen al smile
Het is ik maar, ik maak me kleiner, nederiger, ik ben bescheiden en zal niet hoog van de toren blazen..

Je kijkt in de camera, gewoon zoals je bent.. ik hoef niet te lachen als ik niet vrolijk ben,, en op deze foto, krijg ik een gevoel, alsof je een beetje moe bent gestreden..

In wat voor maatschappij leven we..
Wat is de zin van mijn bestaan..
Wat kan ik uit mijn leven halen..
Waar doe ik alles voor, wat is mijn zingeving..
Waar sta ik 's morgens vroeg voor op ..

Ik krijg een kindje door.. een klein jongetje..
Misschien heb je een kind, of een neefje waar je dol op bent?
Of is daar iets uit je droom gestapt?

Ik krijg het getal zes door..
Zes in nummerologie..
Het cijfer van de beschermer van de zwakkeren.
Het cijfer zes staat voor harmonie en liefde. Is dit een verlangen, is dit jouw karakter?

Ik zie je opkomen voor het zwakkere systeem in de wereld, val jij daar ook onder?

Heb jij werk wat niet bij je past? Ik voel enige overvraging en dan doel ik op een burnout.. pas op dat je daar niet naar op weg bent!!

Verder krijg ik een slang door als dierenmedicijn..
Functie- Geestelijk betrokken zijn
Plant totem- Distel
Persoonlijkheid- Intens, impulsief, ambitieus en geheimzinnig
Positieve eigenschappen- Vastberaden, onderscheidend en fantasierijk
Negatieve eigenschappen- Boos, koppig, gesloten en achterdochtig depressie
Moet in stand houden- Aanpassingsvermogen en creativiteit
Moet vermijden- Egoisme,arrogantie en jaloersheid van anderen

Steen:
Amethist: http://www.thecrystalspirit.com/TCSROOTHTML/501-EIGENSCHAPPEN/504EIGAME.html

Verder dan dit kom ik niet echt bij je..
Ik zie iemand die een dikke brok aan negatieve energie eromheen heeft hangen, een zware dikke energie..
Misschien ben je toe aan zomer, zou je eens wat vaker naar buiten moeten, wandelen, de natuur in.. alles wat jou lekker en fijn kan maken..

Je bent een prettige jongeman, die het goed voorheeft met anderen, je hebt een veel te zachtmoedig karakter, maar bent wel een stapelaar, waardoor zelfdestructief gedrag het gevolg kan zijn..

Mag ik je een tip geven beste Justme (alleen al die naam hé mensen smile)
Probeer de juiste boeken te lezen, maak contact met de juiste mensen..
Kijk waar je jouw krachtbundel hebt zitten (ik voel bij het hart) en leer daarop de mediteren.. Draag lekker paars en groen..
Adem paars .. dan groen..

Leer mediteren en zorg dat je jouw lieve zinnetje en je zin in het leven, de lente weer terug vindt..

Er dienst zich een nieuwe liefde / vriendschap voor je aan..
Zet je ogen en oren goed open en ontvang het met open armen..
Dit contact zal je spiritueel in een lift brengen..

P.s
Ga de natuur lekker in..

Heidel..
Justme1808
Justme1808 mei 15 '09
@Nymira

nee niet neagtief zeker nie meer in de trant van dat je de spijker op zijn kop sloeg wink

greetzzz
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 15 '09
Hai Dominic.

Ik begeef me op glad ijs. Dat wil zeggen, ik kan geen foto's lezen. Ik zie mensen. En toevalliger wijs zie ik jou. Ik heb ook bewust niet gelezen wat andere forum leden over of voor jou schrijven. Wat ik zie is dus geheel anders he?

Ik zie mooie vragende ogen. Ogen die om hulp vragen. Je mond is ook licht naar boven gekruld, je wil dus wel....

Je hele uitdrukking vind ik positief. Misschien wel zoekend, maar dat overkomt zovelen.

Ik zie ook nog het contrast boven je rechter, voor jou linker, slaap/oogspier. Dat staat ergens voor maar weet niet wat. Valt me op....

Lieve Dominic. Dat wilde ik kwijt. Ik wens je heel veel liefs en wijsheid en haal het waar je het halen kan. Volg je eigen pad in ingevingen hierin. Die zullen je het meeste opleveren.

Liefs. Paulette
Justme1808
Justme1808 mei 15 '09
@Maryssa

een persoon die ik ken/kon,heeft ook gaves.
en een paar dagen na dat ik het over dat motor rijden had gehad.

had zei een droom gehad waar iemand tegen haar sprak diegene had de zelfde naam als mijn overleden vader en die was ook boos ook iets met een motor....

en een snelheidsduivel als ik alleen ben wel ja...

greetzzz
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 15 '09
Origineel bericht van: Justme1808
en een snelheidsduivel als ik alleen ben wel ja...

greetzzz

Vanuit onvrede/wrok of vanuit jezelf?
Justme1808
Justme1808 mei 15 '09
@ heidel

ook jij slaat de spijker op zijn kop...

In wat voor maatschappij leven we..
Wat is de zin van mijn bestaan..
Wat kan ik uit mijn leven halen..
Waar doe ik alles voor, wat is mijn zingeving..
Waar sta ik 's morgens vroeg voor op ..

en dat jongetje...
ik heb geen kind en houw van me neefje net zo veel als me nichtje...hij is nie speciaaler om het maar zo te zeggen...

maar er is wel iets met een jongetje....
heeft nie direct met mij te maken...
maar zou met iemand te maken kunnen hebben waar ik veel om geef... zou dat kunnen???
en hoebedoel je, Of is daar iets uit je droom gestapt?

en harmonie en liefde is inderdaad een groot deel van mijn karakter.

en het zwakkere systeem ik weet niet wat jij daar onder verstaat...
maar ik ken wel slecht tegen onrecht.
en zal altijd me mede mensen proberen te helpen.

en me werk?
ik heb het er enorm naar me zin, maar vraag af en toe wel te veel van mezelf...

dus dat van die burnout zou ook wel eens kunnen kloppen..

jaaa zomer daar ben ik echt aan toe ja..

en wat zijn juiste boeken...
ik lees nie echt zoveel boeken..

en mediteren weet je mischien hoe ik er het beste mee ken beginnen??
ken het altijd proberen toch..

een nieuwe liefde....
ben benieuwd cool

greetzzz
Justme1808
Justme1808 mei 15 '09
@ hemelwandelaar

ik denk vanuit mezelf...

greetzz
admin
admin mei 15 '09

Krachtige persoonlijkheid... sterk en eenzaam, een solist, maar toch verbonden met de mensen en de wereld om hem heen. Je wil om een ander te helpen, is een mooie eigenschap, maar je voelt je vaak niet begrepen omdat je niet altijd je gelijke te zien krijgt. Je geeft veel weg, en krijgt niet altijd datgene terug wat je verdient.

Veel goede eigenschappen.. je ziet steeds meer de mooie dingen in het leven terug. Je bent je bewust van je eigen gevoelens en kan die goed analyseren, waardoor je voor sommigen echt een baken kan zijn, iemand op wie je kan rekenen. Denk dat je deze mensen ook vaker aantrekt.

Misschien een neiging tot wat zwaarmoedige gevoelens, maar deze worden snel overwonnen, omdat alles doorzien wordt vandaag de dag. Goed contact met collega's .. veel onderweg?

Groetjes,
Bart
Justme1808
Justme1808 mei 15 '09
@ Bart

inderdaad goed contact met collega's....

en onderweg ben ik redelijk veel

greetzzz
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy