Hi Maryssa, Dank je wel vrouw voor het lezen van mijn foto. Zal je opmerkingen 'beantwoorden'.
Ik word erg naar je meest recente foto getrokken...dus ga ik daar eerst naar kijken...[
* Als eerste krijg ik chloor te ruiken en zie ik een zwembad
Heb heel lang synchronize swimming(vroeger nog kunstzwemmen)gedaan dus dat klopt wel
* Je bent iemand die graag in de tuin bezig is
niet echt, wel in de tuin zitten en met potten en stekken bezig
* Ik krijg een soort van angst of paniek te voelen. Heb jij last van een angst of fobie? (even snel naar alle foto's gekeken en het lijkt erop alsof het bij je meest recente foto wel ietsje minder heftig is geworden)
Niet echt of het moet onbewust zijn. Misschien angst om alleen met de kinderen door te gaan?
* Op de meest recente foto heb je wat meer je rust gevonden. Maar een bepaalde zenuwachtigheid zit er wel in en hoort bij je karakter
Kan bloednerveus worden over onbenullige dingen dus dat klopt wel. Wil alles graag wel perfect hebben
* Eens even kijken volgens mij kun je ontzetten genieten van lekker eten en koken. Bourgondisch ben je
Zeker weten!
* Ik krijg een soort van brok in mn keel en een lichte misselijkheid. (vooral bij de eerste 2 foto's)
hmm eerste foto kan. Was midden in de nacht na een aantal drankjes :S, tweede foto was ik erg moe maar als eerder gezegd staat op deze foto mijn hartje. Ik was toen wel misselijk van spanning om hem weer te zien. Kan dat?
* Een soort van onwennigheid in groepen en dat proberen te maskeren door jezelf veel stoerder voor te doen dan je bent. Wow dat kost je behoorlijk wat energie zo gedurende de de dag. Werk jij met groepen mensen die steeds wisselen?
Ik werk inderdaad met wisselende groepen mensen. Touristen in dit geval. Ben tourguide hier op het eiland.
* Je bent niet iemand die snel op de voorgrond treedt al heb ik het idee dat je dat voor je werk zo nu en dan wel moet
Ja dus Ben bezig om een behoorlijk groot geheel op te pakken hier op het eiland en dan hebben we zeker met op voorgrond treden te maken en grote groepen mensen.
* Er komt een zinnetje in me op .."Doe ik het wel goed?" ben jij je dat zo vaak aan het afvragen?
Inderdaad! Maar sinds heel kort weet ik dat ik het goed doe. Dat het allemaal op zijn plek valt. Toch wel enigszins onzeker nog hoor!
* Heb jij een fiets met een mandje aan het stuur? Er komt ook een Bea die een ijsje eet op het terras voorbij..
Had in NL een fiets met een mandje aan het stuur. Inmiddels al jaren niet meer. IJsje op een terras! In Nederland zeker. Hier gebeurd dat erg weinig.
* Eens kijken naar je gezondheid...hoofdpijn, gevoelige huid, allergie gevoelig, longen zijn een gevoelige plek beetje bronchitisachtig, schouderbladen spanningen leveren jou daar vastzittende spieren op.
Hoofdpijn, zelden tot nooit. Gevoelige huid in de vorm van Netelroos als ik heel erg nerveus ben. Longen... arggg... moet echt stoppen met roken. Schouderbladen zitten op dit moment vast maar spanning gaat meestal in mijn onderrug zitten
Maryssa ook dit klopt behoorlijk. Wederom zeer onder de indruk en bevestigd ook weer wat ik voel en weet.
Heel erg bedankt! Superlief!
Bea