Loading...
nl

de Hathors..

admin
admin mei 11 '09
Een Introductie tot de Hathors
De Hathors via Tom Kenyon
vertaald uit het Engels door Frank Hoogerbeets

Hathor op een tempelmuur in Memphis, Egypte
“Wij zijn de Hathors. Wij komen in liefde en met de klank van een nieuwe droom-realiteit voor jullie aarde. Als jullie klaar zijn om de nieuwe wereld te bouwen, nodigen wij jullie uit om met ons mee te gaan op een reis van het verstand en van het hart. Wij zijn jullie oudere broeders en zusters. Wij zijn al sinds heel lange periode van jullie evolutie op deze planeet bij jullie. Wij waren aeonen geleden bij jullie – zelfs in de vergeten dagen vóór enig spoor van ons bekend was in jullie huidige geschreven geschiedenis. Onze aard is energetisch en interdimensionaal. Wij kwamen oorspronkelijk van een ander Universum via Sirius, die een portaal is naar jullie Universum, en vanuit Sirius gingen wij tenslotte naar jullie zonnestelsel en naar de etherische rijken van Venus.

In het verleden hebben wij in het bijzonder gewerkt met en door de godin van de vruchtbaarheid Hathor van het oude Egypte. Wij hadden ook contact met de Tibetaanse Lama’s in de beginperiode van het Tibetaanse Boeddhisme. Vandaar dat sommige van hun unieke klanktechnieken en -oefeningen van ons en van onze leringen met hen afkomstig zijn. Ofschoon wij verbonden zijn geweest met enkele van de eerste Aardse culturen, vormen wij een intergalactische beschaving met buitenposten in jullie bekende Universum en daarbuiten.

Wij zijn wat jullie zouden noemen een verheven beschaving – een groep wezens dat op een specifiek trillingsveld existeert, net zoals jullie met een energiesignatuur. Wij trillen alleen met een hogere snelheid dan jullie. Niettemin maken wij allen deel uit van het mysterie, van de liefde die alles in het Universum bijeen houdt en verbindt.

Wij zijn gegroeid zoals jullie gegroeid zijn, opgestegen tot de Ene Bron van al wat is. Wij zijn gegroeid in vreugde en door verdriet, net zoals jullie. Wij bevinden ons, in termen van het grote, ietsje hoger op de spiraal van bewustzijn dan jullie, daarom kunnen wij jullie geven wat wij hebben geleerd als vrienden, leraren en medereizigers op het pad dat leidt naar de herinnering van Al Wat Is.

Wij zijn geen redders, wij zijn niet messiaans. Wij wilden duidelijk afstand doen van die projectie opdat de lezer kan begrijpen dat wij gewoon oudere broeders en zusters zijn en dat wij onze inzichten aanreiken van wat wij hebben geleerd. Jullie kunnen het aannemen of afwijzen, maar wij bieden het vrijelijk aan. Nar ons inzicht is het geloof dat buitenaardse intelligenties jullie gaan redden en het geloof dat als je een fotonengordel ingaat je op magische wijze wordt getransformeerd, niet meer dan een projectie van menselijke onwetendheid. De hoop dat iets of iemand jullie zal redden, dat jullie in jezelf niets hoeven te veranderen en dat jullie geen verantwoordelijkheid hoeven te tonen, is onrealistisch.


Sanat Kumara

Het geloof dat jullie in patronen van apathie en onwetendheid kunnen blijven hangen, vervolgens iets kunnen nemen of gegeven worden dat jullie zal transformeren zonder enige inspanning van jullie kant, is volkomen dwaasheid. Het zal niet gebeuren. Nu kunnen er buitenaardse intelligenties zijn die landen, want zij zijn er zeker, maar die mensen die verwachten dat anderen hen verheffen zonder enige inzet van hun kant, zullen heel erg teleurgesteld zijn. Opstanding is een proces van zelf gewaar zijn en meesterschap op alle niveaus en het vereist dat alle niveaus van iemands bestaan omhoog worden gebracht. Dit is zoals wij het zien en dit is zoals wij het gedurende millennia hebben gedaan.

Met het bieden van onze hulp echter, willen wij op geen enkele manier jullie andere spirituele helpers en kosmische relaties verstoren, en ook niet jullie religieuze opvattingen, connecties of organisaties die voor jullie waardevol zijn. Niettemin zouden wij heel veel met jullie willen delen.

Wij kennen Sanat Kumara heel goed, want hij vroeg ons naar dit Universum toe te komen. Als Opgestegen Meester heeft Sanat Kumara heel veel verantwoordelijkheden op zich genomen die te maken hebben met de opstanding van de Aarde en dit zonnestelsel. Hij zet zich in voor de opstanding, de ontwikkeling van het bewustzijn in het zonnestelsel, net zoals wij.”

Uit: Tom Kenyon en Virginia Essene's Hathor Material book
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 11 '09


Interresant! nee ik had nog niet van de Hathors gehoord..wel van Sanat Kumara.

Ik heb het opgezocht en vond een channeling:

http://www.ditrianum.org/nederlands/Channelings/Hathors/0016.htm

Knooppunten van Chaos:
Een Planetaire Boodschap van de Hathors
De Hathors via Tom Kenyon
vertaald uit het Engels door Frank Hoogerbeets
27 April 2009

Elk energiesysteem dat naar hogere of lagere niveaus van coherentie verschuift, krijgt te maken met chaotische gebeurtenissen op zijn reis naar een nieuwe energetische staat van rust. Jullie Aarde is hierop geen uitzondering.

Met dit in gedachten verwachten wij een planetaire toename van chaotische gebeurtenissen. Hiermee bedoelen wij dat een chaotische gebeurtenis van grote omvang nabij is. Wij noemen dergelijke gebeurtenissen “Knooppunten van Chaos”. Zij zijn een voorbode van geometrische aaneenschakelingen van chaotische gebeurtenissen, en jullie staan aan het begin van zo'n knooppunt.

“Chaotische Knooppunten” zijn feitelijk golftoppen in het kwantumgolf-potentieel, voortgedreven door de gelijktijdige interactie van verschillende energetische domeinen.

Laten we kijken naar water als een metafoor voor hetgeen we proberen uit te leggen, om dit vervolgens toe te passen op jullie situatie.

Wanneer je water kookt, gaan de moleculen waaruit het water bestaat (die zijn samengesteld uit de atomen waterstof en zuurstof) sneller bewegen. Dit is voor jullie onzichtbaar omdat jullie dit domein niet kunnen waarnemen. Maar als je de ketel aanraakt, voel je warmte. Als het verhitten voortduurt, gaan de moleculen nog sneller bewegen, vaker met elkaar botsen en meer frictie veroorzaken. Een deel van het water gaat sneller trillen en verandert van water in stoom. Als je de ketel nu aanraakt ervaar je het als heet, en je zou je branden als je je hand te lang op de ketel houdt.

Men zou kunnen zeggen dat voordat het water verhit werd, het water zich in een bepaald energetisch domein bevond, wat je aan de temperatuur kunt aflezen. Wanneer de temperatuur toeneemt door het water te verhitten, neemt de chaos toe omdat de watermoleculen sneller gaan bewegen.

Als de watermoleculen de menselijke eigenschap hadden van weerstand tegen verandering, dan zouden zij moeilijk kunnen omgaan met de toename van hitte en de daaruit voortkomende chaos.

Wanneer het water het kookpunt bereikt, gaat het over in wat wij een “Knooppunt van Chaos” noemen. Dit is een verschuiving van een energetische toestand, en als je in een ketel met water kijkt vlak voordat het gaat koken, kun je dat zien.

Eerst komen er waterbelletjes naar de oppervlakte en als zij de oppervlakte bereiken komt er stoom vrij. Aanvankelijk zie je weinig stoom, maar als de hele ketel het kookpunt bereikt, zie je een kolkende massa. Het water is nu zeer turbulent en veel ervan verandert zijn energetische toestand van vloeibaar (water) naar gas (stoom).

Wat we hier duidelijk willen maken is dat een “Knooppunt van Chaos” vergelijkbaar is met water dat verandert in een kolkende massa, in die zin dat het een plotselinge verschuiving is die altijd turbulent is. En als een “Knooppunt van Chaos” er eenmaal is, is het zeer moeilijk te voorspellen wat er dan gebeurt.

Als je een watermolecuul zou zijn in deze kolkende massa die een “Knooppunt van Chaos” heeft bereikt, is het zeer moeilijk te weten waar je op een bepaald moment zult zijn. Je kunt je op de bodem van de ketel bevinden en plotseling naar de oppervlakte komen door snel bewegende warmtestromen. En op een onverwacht moment kan je energetische toestand veranderen van water naar damp (stoom).

Dit is natuurlijk een metafoor. En we suggereren niet dat jullie te vergelijken zijn met water. Maar de principes van “Knooppunten van Chaos” gelden voor alle energiesystemen, waaronder ook jullie individuele energiesystemen en de energiesystemen van de Aarde.

Zoals we zeiden verwachten wij dat jullie op het punt staan van zo'n “Knooppunt van Chaos”. En er zijn veel factoren die het proces op gang kunnen brengen. Zoals we eerder zeiden worden “Knooppunten van Chaos” voortgedreven door de gelijktijdige interactie van verschillende energetische domeinen. En er zijn veel mogelijke katalysatoren, zoals een toename van zonnevlam-activiteit, bacteriële en virale mutaties, uitputting van het ecosysteem, sterke wisselingen van weerspatronen die invloed hebben op de beschikbaarheid van voedsel en water, op aardse veranderingen zoals vulkanische activiteit en aardbevingen, financiële instabiliteit, en het onvermogen van de politiek om de gebeurtenissen in de wereld het hoofd te bieden.

Wanneer een “Knooppunt van Chaos” in jullie tijdlijn arriveert, is het waarschijnlijk dat verscheidene van deze factoren zullen escaleren en met elkaar in contact zullen komen zonder dat kan worden voorspeld wat hoe dat zal verlopen.

Wij zien een grote waarschijnlijkheid dat jullie de komende tien jaar meerdere “Knooppunten van Chaos” zullen ervaren, toenemend in intensiteit en aantal.

Vanuit het gezichtspunt van een wezen dat ervoor kiest om in lagere energiestaten te verkeren en het daarmee gepaard gaande lagere bewustzijn (de gemiddelde mens), is een “Knooppunt van Chaos” niet makkelijk om mee om te gaan. Dit komt omdat er allerlei soorten onvoorspelbare gebeurtenissen en verhoudingen zullen ontstaan wanneer de chaos een climax bereikt. Veel mensen neigen naar mentale en emotionele instabiliteit wanneer geconfronteerd met een “Knooppunt van Chaos”. Dit is het gevolg van het instorten van de realiteit zoals zij die waarnemen.

De komende jaren zullen veel facetten van jullie individuele en collectieve realiteiten veranderen.

Vanuit ons gezichtspunt is deze toename van “Knooppunten van Chaos” zowel een onvermijdelijk aspect van energiestaat-fysica, als een vereiste voor jullie verschuiving naar hogere dimensies van bewustzijn.

Dit zal een tijd van beproevingen worden voor velen, omdat de wereld zoals zij die kennen voor hun ogen verandert. Maar het is ook een periode met heel veel potentieel voor versnelde evolutie (een verschuiving naar hogere dimensies van bewustzijn). Met hogere dimensies van bewustzijn bedoelen wij specifiek een gewaar zijn van tijd en ruimte dat tegelijkertijd niet wordt beperkt door deze concepten. Op dit moment is de mensheid zich scherp bewust van haar materiële bestaan, maar niet zo bewust van haar bestaan in andere domeinen van energie (dimensies). Wanneer het merendeel van de mensheid zich collectief bewust wordt van andere domeinen van energie, zal een Gouden Tijdperk aanbreken.

Maar jullie verkeren nog steeds in het geboorteproces hiervan en hebben deze realiteit collectief nog niet betreden.

Enkele individuen kiezen voor deze bewustzijnsverschuiving, zelfs te midden van toenemende chaos. Sterker nog, als je er klaar voor bent kunnen deze “Knooppunten van Chaos” je zelfs helpen om je eigen energiestaat te verschuiven naar een hoger niveau. Het gevolg van deze verschuiving in bewustzijn is dat je creatiever wordt als het gaat om nieuwe en onbekende situaties. En het verschuiven naar een energiestaat op een hoger niveau (toegenomen coherentie) maakt het je mogelijk om direct je transcendente aard te ervaren, die voorbij de beperkingen van tijd en ruimte gaat, zelfs wanneer je in een fysiek lichaam verkeert.

Wij adviseren om gedurende “Knooppunten van Chaos” zo vaak mogelijk je Holon van Ascensie te gebruiken. Hierdoor zal je energiestaat verschuiven en kun je de chaotische elementen van je realiteit makkelijker doorstaan waardoor de kans groter is dat je “op de juiste plaats bent op de juiste tijd” in plaats van “op de verkeerde plaats op het verkeerde moment”. Vanuit ons perspectief is er geen juiste of verkeerde plaats. Waar het om gaat is hoe je reageert op datgene waarmee je te maken krijgt.

Nu de mensheid collectief in dit naderende “Knooppunt van Chaos” terecht aan het komen is, kun je meer van het onverwachte verwachten dan je je kunt voorstellen, meer nog dan in jullie wildste science-fiction films. Gebruik de Holon van Ascensie vaak. Verander je eigen energie. Ga omhoog op de ladder van bewustzijn.

De Hathors
Cialara
Cialara mei 11 '09
Wat is een Holon van Ascensie?
admin
admin mei 11 '09
Jorin,
dat is een bepaalde eenheid die je kunt ervaren.
Ergens zie ik op een site een zeer technisch ingewikkeld uitgelegd,
dus ik zoek nog naar een verstaanbaardere uitleg.
admin
admin mei 11 '09
Het Holon

Wij gaven deze informatie tijdens verschillende workshops, maar voelen nu dat het tijd is om het iedereen aan te reiken die geïnteresseerd is. Holons zijn specifieke geometrische vormen die driedimensionaal van aard zijn en zij beïnvloeden het bewustzijn op specifieke manieren. Begrijp dat wij met bewustzijn niet jullie denken bedoelen, maar alle aspecten van het zelf, waaronder ook lichamelijke intelligentie, d.w.z., DNA.

Holons worden gecreëerd in jullie geest of verbeelding, maar zij dwingen energie om bepaalde kanten op te stromen. In verband met de toenemende verstorende krachten op jullie Aarde, willen wij jullie eenvoudige instructies geven voor twee holons.

Het eerste heeft te maken met het stabiliseren van jullie interne energie, in het bijzonder jullie emoties, wanneer jullie plotselinge gebeurtenissen meemaken, hetzij direct in jullie omgeving of in de biosfeer, want jullie zullen merken dat gebeurtenissen in andere delen van de wereld steeds grotere gevolgen zullen hebben. Dit komt door de toename van onderlinge verbondenheid. Of jullie het leuk vinden of niet, het wordt steeds meer duidelijk dat jullie één planetaire familie zijn, en wij durven zelfs te zeggen dat jullie één planetair lichaam vormen. Dus catastrofes die elders plaatsvinden zullen jullie in directere mate beïnvloeden, afhankelijk van je niveau van bewustzijn en gevoeligheid.

Wij zouden zeggen dat de beste manier om deze stromen van verandering te doorstaan niet door middel van weerstand of afzondering is, want dat zorgt voor nog meer vermoeidheid. In plaats daarvan sta je de energieën van verandering toe langs en door je heen te gaan zonder vast te houden aan je oude denkbeelden van hoe ze zouden meten zijn. Zoals we zeiden dient het eerste holon om je energie te stabiliseren. Het tweede holon dat we willen bespreken versterkt het immuunsysteem


Dit is een stukje tekst uit een veel grotere tekst komende van
deze site.
http://www.ditrianum.org/nederlands/Channelings/Hathors/0003.htm

veel liefs,
Bellefleur
admin
admin mei 11 '09
Onlangs vond ik het zo ingewikkeld wat ik las van hen, dat ik dat maar los gelaten heb,
De Hathors zijn bij me geweest, om mijn DNA te helpen veranderen.
Dat had ik gevoeld, maar wat ze nu persies hebben gedaan..?
geen idee.
Beschermengel
Beschermengel mei 12 '09


Hoe heb je dat ervaren? ...ik heb ook wel eens een gevoel gehad dat er aan mij gewerkt werd...en eigenlijk meerdere malen.
admin
admin mei 12 '09
Ja meerdere keren,
maar ik vergeet het daarna, en wat overblijft is een vage herinnering, van het gebeuren.
Het leek op een 'herstelling', en lichamelijk trok het langs alle kanten, alsof men in elke cel aan het wriemelen waren eeklaugh

Ik hoorde een zin " we zijn met je DNA bezig"
maar meer weet ik niet. Ik laat dat toe, ik vertrouw op het goede gevoel dat ik erbij voel en het licht dat ik erbij 'zie'.

En naar mijn idee, waren dat de Hathors. Ik voel me dicht bij hen, het zijn vrienden, zal ik zeggen.

De channelingen, lees ik niet altijd, dat zijn channelingen van die persoon, en ik heb mijn eigen 'innerlijke contakten'.

Liefs,
Bellefleur
admin
admin mei 12 '09
Het is het herstellen van het DNA. Dat bestaat nu uit twee strengen, oorspronkelijk waren er dat twaalf.

Volgens de genetici is 95% van het DNA overbodig cq heeft een onbekende functie. De nieuwe mens zal straks gebruik gaan maken van eeen aantal van die die onbekende functies.

En ja, ongeveer twee jaar geleden heb ik ook vele nachten gehad waarbij ik operaties onderging. Ik zal dan letterlijk vier tot zes figuren rond mijn bed staan die bezig waren en regelmatig voelde ik letterlijk de aanrakingen, kreeg opdracht om stil te blijven liggen, etc.
Beschermengel
Beschermengel mei 12 '09


Ja inderdaad de aanrakingen die voelde ik ook, ik zag niemand maar voelde wel onzichtbare handen op mijn hoofd of soms op mijn arm, en vaak daarna een kleine gemeen prikje alsof je een injectienaald ingespoten kreeg ( zo voelde het )

En ik bleef dan ook doodstil liggen soms bewoog ik even om te voelen of de handen weg waren ..maar zodra ik stil lag voelde ik de handen weer. De prikjes deden echt zeer terwijl een prik van de dokter je eigenlijk helemaal niet voelt ...(meestal.)

Wat fijn Bellefleur dat het je vrienden zijn!

Hans kon je ook zien hoe zij eruit zagen of zag je alleen gestalte's
admin
admin mei 12 '09
Ik zag wel gestaltes, in kleuren, varierend van zachtgeel tot zachtgroen. Ik moest soms verplicht een half uur doodstil op mijn zij liggen. En dan was echt aanraking van handen en voorwerpen. Prikken heb ik niet zo gevoeld, maar wel dat ze tot onder mijn huid kwamen.
Ze waren meestal met zessen. Drie links van het bed en drie rechts. Degene bij mijn voeten waren meer waarnemers en instructeurs, de andere vier voerden de handelingen uit. Toch voelde ik me niet angstig, er straalde veel liefde en warmte uit. Ik wist dat dit in mijn eigen belang was.
Beschermengel
Beschermengel mei 12 '09

Nee... ik ben ook nooit bang of zo ik weet ook dat het voor mijn eigen belang is, wel mooi dat jij ze kunt zien.

Ik heb dan ook daarna vaak last van pijntjes of stijfheid door echt heel mijn lichaam ..dan ben ik naar mijn gevoel 80 frownmaar na een paar dagen ebt het weer weg en voel ik me weer vitaal!

Nou ik ben benieuwd wat er verder allemaal nog gaat gebeuren!
Emuca
Emuca mei 12 '09
Wow, dat klinkt bijzonder. smileVoor zover ik weet heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.
Cialara
Cialara mei 12 '09
Ik vind het ook heel bijzonder maar heb het ook nog nooit meegemaakt. Maar na gisteravond (Hans heeft gescand) weet ik dat dit soort dingen wel kunnen...
admin
admin mei 2 '10
Een Hathor Planetaire Boodschap met Tom Kenyon



Evolutionaire Gelegenheden in de Chaotische Knoop
Vertaling winnyd@stralendetoekomst.nl

In deze planetaire boodschap willen we spreken over de toenemende breedte en omvang van de Chaotische Knoop (Chaotic Node) die jullie zijn binnen gegaan. (de laatste boodschap hierover was op 13 januari van dit jaar. w)

Het focus van ons gesprek ligt op subtiele en niet zo subtiele effecten van jullie bewustzijn als resultaat van de planetaire veranderingen die plaats hebben. Zoals we zeiden in onze vorige communicatie, het wordt steeds moeilijker om met preciesheid seismische en vulkanische gebeurtenissen te voorspellen, want jullie zijn een zeer vluchtige fase in gegaan.
In oktober van het vorige jaar voorspelden we dat jullie een Chaotische Knoop zouden binnen gaan en dat dit zou resulteren in steeds toenemende niveaus van chaos, en dat jullie regeringen en instituten problemen zouden krijgen on het worstelen met deze niveaus van chaos. En dit is inderdaad aan het gebeuren tot en met de toename van extreem en grillige weerspatronen over de hele globe tot aan een duidelijke vergrote aardbevingsactiviteit, tot aan de huidige IJslandse vulkanische uitbarstingen. Deze diverse uitdrukkingen van de Chaotische Knoop zullen doorgaan te escaleren en wisselen op creatieve en onvoorspelbare manieren met elkaar uit.
Het focus van ons gesprek ligt niet op de stoffelijke problemen die jullie onder ogen zullen zien als de Chaotische Knoop zijn omvang verbreedt, maar we willen liever ons richten op de evolutionaire gelegenheden die op jullie wachten, als jullie klaar zijn die op te eisen.
Ten eerste laten we eerst een idee poneren dat misschien nieuw is voor sommigen, maar oude informatie voor anderen.
Terwijl we kijken naar Aarde zien we haar net als we jullie zien, als een lichtende eivormige geometrie van licht. Net als jullie heeft de Aarde kanalen voor subtiele energie. In jullie lichaam zijn deze geleibuizen voor subtiele energie bekend als meridianen, die gerelateerd zijn aan de levenskracht van jullie vitale organen, of nadi’s, een meer complex en subtiel systeem van kanalen die horen bij de chakra’s.
De Aarde heeft haar eigen rooster of grid-werk van subtiele energiekanalen. Sommigen ervan worden leylijnen genoemd. Dit zijn geleibuizen voor de stroom van subtiele energie door Aarde’s lichaam, die lijken op jullie eigen subtiele energiekanalen. Maar, natuurlijk is de energie die door Aarde’s subtiele energiekanalen stroomt veel massiever dan de energieën die door jullie lichaam gaan. Toch is er een relatie tussen jullie meridianen/nadi’s en de leylijnen van jullie planeet.
Jullie planeet gaat een volgende fase in van haar ascentie proces. En dit wordt aangekondigd door veel factoren, sommigen die jullie kunnen opsporen, sommige ervan niet. Twee van deze factoren hebben met aardbeving en vulkanische activiteit te maken.
Voor een aardbeving of een vulkanische eruptie uit, is er een massale beweging van subtiele energie door Aarde’s leylijnen (in de omtrek van het seismisch gebeuren) Deze beweging van subtiele energie vindt plaats voordat de eigenlijke tektonische verschuiving gebeurt. Tektonische verschuivingen zijn de scheppers of generatoren van aardbeving activiteit zoals jullie wetenschap duidelijk heeft gesteld. Maar de toevloed van subtiele energie door de meridianen (leylijnen) in de buurt van een aardbeving vindt uren, dagen of zelfs weken eerder plaats voor de eigenlijke aardbeving en/of vulkanische eruptie zelf. Dit zijn voorboden van het stoffelijke gebeuren. En dit subtiele energetische aspect van beving en vulkanische activiteit daar willen we over spreken, want deze fluctuaties in Aarde’s meridianen of leylijnen beïnvloeden jullie direct.
Velen van jullie ervaren een resonantie weerklank in je lichaam. Dit betekent dat als subtiele energie die hoort bij een komende aardbeving of vulkanische eruptie door een van Aarde’s leylijnen loopt, er een corresponderende beweging kan zijn in jullie eigen meridiaanstelsel. Het is alsof jullie een barometer worden voor wat er gaat gebeuren. Sommige mensen zijn gevoeliger hiervoor dan anderen, dus de effecten kunnen intenser zijn bij die mensen. Gevoelige mensen kunnen op die subtiele energie van aardeveranderingen vóór het feitelijke gebeuren zelf, zelfs duizenden mijlen verder (dus anderhalf keer voor kilometers. w) antwoorden. Maar zelfs zij die minder gevoelig zijn kunnen de effecten voelen. Vanwege het feit dat aardbeving en vulkanische activiteit groter worden, zullen velen van jullie een toename beleven van die bizarre weerklank in je lichaam. En dat is waar we onze aandacht nu op willen richten.
We begrijpen en waarderen de ernstige consequenties van aardbeving en vulkanische activiteit in jullie drie-dimensionale werkelijkheid maar we willen dat jullie weten dat diezelfde gebeurtenissen energetische openingen creëren, evolutionaire poorten die je kunt binnengaan.
Het zijn voorboden niet alleen van een verschuiving van landschap of stoffelijke aarde; het zijn voorboden van de verschuiving van menselijk en planetair bewustzijn.
Laten we enkele stoffelijke en emotionele effecten beschrijven die deze aan seismisch gerelateerde subtiele energie produceert. Denk er aan dat als een aardbeving of vulkanische eruptie aanstaande is er een stroom van subtiele energie gaat door de meridianen of leylijnen van de Aarde in de omgeving van het seismisch gebeuren. Er zijn, tegelijkertijd, resonantie weerklanken in jullie stoffelijk lichaam, specifiek in hen die gevoelig hiervoor zijn. Als er een beweging van deze subtiele energie door je persoonlijke meridiaan stelsel gaat, kunnen allerlei soorten vreemde fenomenen plaats vinden.
Die houden in, maar zijn er zeker niet tot beperkt, een toename van tijdelijke korte termijn geheugen problemen, episoden van plotselinge lichaamswarmte en koude, onverklaarbaar stoffelijk ongemak en zelfs pijn die schijnbaar zonder reden verschijnt en dan weer verdwijnt.
Je kunt ook korte momenten beleven van je denken wat je ‘op een rijtje zetten’ problemen kunt noemen. (thinking and sequencing challenges). En episodes van plotseling verminderde energie zullen toenemen. In deze vreemde energie-staten zal het lijken alsof je plotseling geen energie meer hebt. We spraken hierover al in vorige boodschappen, maar meer en meer mensen zullen over vermoeidheid klagen, over uitputting en tegelijkertijd niet in staat zijn om rustig te slapen. Er zal ook een toename van episoden zijn van het gevoel dat je in slaap valt terwijl je wakker bent. Als je in een omgeving bent waar je kunt gaan liggen, of minstens even je ogen kunt sluiten, dan is dat de beste manier om met dat specifieke fenomeen om te gaan. Als dit onverkomt dan is het meestal, maar niet altijd een effect van de seismische stroom van subtiele energie door het energiesysteem van Aarde of haar leylijnen.
Dit is een tijd waarin Aarde zelf haar niveaus verschuift van planetair bewustzijn, en jullie kunnen ‘meerijden’ op haar jaspanden, zogezegd. Daar de planeet haar bewustzijn zelf verandert kun je op die momenten in diepe intense staten binnengaan van bewustzijn. Ons advies is om de wereld los te laten en je over te geven aan de ervaring om in jezelf terug te vallen. Sommigen van jullie zullen innerlijke werelden binnengaan van werkelijkheid wat immense healing en voedende effecten brengt. Anderen zullen gewoon voelen alsof ze “bewusteloos” werden en herinneren zich niet wat er gebeurde. Maar als je op deze momenten je zelf laat rusten, zelfs midden in je dagelijkse activiteiten, dan zul je daar veel voordeel van hebben.
Soms kunnen enkelen van jullie ook een tegengestelde reactie beleven. Je kunt voelen alsof je lichaam een hyper staat in gaat zonder enige reden, alsof het metabolisch verhaast is. Als je je bewust bent van subtiele energieën, zul je merken dat dit het resultaat is van jullie subtiele energielichamen (zoals het KA) die op een sneller tempo vibreert dan normaal voor je is. Dit versnellingsgevoel kan korte periodes duren of enkele uren doorgaan. In deze hyper staten van bewustzijn kun je een download beleven van kosmische informatie en/of spiritueel licht. Je kunt ook subtiele energiekanalen ontdekken in je lichaam die spontaan opengaan met een resulterende versterking van subtiele energiestromen door die kanalen. Zo vreemd als deze staten van lichaam en geest ook schijnen, het zijn evolutionaire sprongen. Ongelukkigerwijs voor jullie dagelijkse lichaamsritme gebeuren deze unieke staten van lichaam en geest vaak op ongelegen tijden. Als jij je er goed bij voelt en je realiseert dat het evolutionaire geschenken zijn, kun je er groot voordeel uit halen.
Terwijl de Holon van Evenwicht en de Holon van Ascentie die we in vorige communicaties gaven zeker nuttig zullen zijn voor jullie (en misschien tot groot voordeel gebruikt kunnen worden), is er geen manier om te ontsnappen aan de stoffelijke effecten van die seismische gebeurtenissen op jullie lichaam en bewustzijn. Dus ons advies is om ze liever aan te nemen dan er tegen te vechten. Bekijk ze zoals ze zijn, evolutionaire gelegenheden.
Met deze communicatie geven we de Hart Dimensionale Afstemming vrij. (Heart Dimensional Attunement) Je zult een link vinden naar deze geluidsmeditatie aan het eind van deze boodschap. Dit is een ongewone afstemming want hij komt uit de toekomst en van een energie van Aarde die nog niet in onze huidige tijd is.

We stellen voor dat je hier naar luistert op een zelfde manier we je voorstelden om te luisteren naar de Pineal Dimensional Attunement (de Pijnappel Dimensionale Afstemming) Zet je bewustzijn in je hartchakra terwijl je luistert en stel je voor dat de geluiden die je hoort uit het hartcentrum komen. Deze ascentie code zal jullie helpen je hart te stabiliseren en om verlichting en gemak te vinden vanuit een toekomstig aspect van jullie Aarde. Zijn doel is om jullie te helpen ondersteunen door de chaotische en vluchtige gebeurtenissen heen die zich voor je ontvouwen. De geluiden zijn de trillingsessentie van een nieuwe Aarde, een opgestegen Aarde. Het is de belofte van een nieuwe wereld, en jullie dragen de zaden van die wereld in je eigen hart.
Uiteindelijk willen we de moeilijk tijden erkennen waar jullie binnengaan. Tegelijkertijd gaan jullie een drempel over naar een buitengewone evolutionaire optilling.
Waar je ook woont op Aarde, of wat ook het station in je leven is, of de omstandigheden die je onder ogen moet zien, indien je als evolutionair geschenk omhelst wat zich voor je ontvouwt dan zul je omhoog gaan in bewustzijn en met genade en humor door het portaal heengaan dat de Chaotische Knoop is.
[size:0pt]The Hathors April 15, 2010[/color]
Tom Kenyons Gedachten en Observaties
De Hathors vertelden me na de grote aardbeving in Haïti dat er meer schokkende bevingen zullen komen langs de Ring van Fire (see Planetary Message entitled Haiti and the Chaotic Node (January 13, 2010). (is in het Nederlands)
Deze bevingen, volgens hen, zouden relatief dichtbij elkaar staan en zouden een belangrijke energetische passsage betekenen in Aarde’s eigen ascentie. (Merk op: “relatief dichtbij elkaar staan” is zelfs meer dan een relatieve term als je weet dat deze wezens buiten onze zin van tijd en ruimte bestaan, daar ze helemaal geen zin van lineaire tijd hebben die wij hebben.)Maar nadat ik dat heb gezegd, gaven de Hathors aan me te kennen dat de 8.8 beving (van 27 febr. 2009) ook een van deze schokkende bevingen was.
Ze vertelden ook dat de recente 7.2 beving in Baja California (16 maart 2009) die een groot gebied beïnvloedde, inclusief L.A. weer een volgende van die schokkende bevingen was die, zoals zij het zeiden een belangrijke energetische passage van Aarde’s eigen ascentie betekende.
Zij die geïnteresseerd zijn in seismologie kunnen ook een commentaar van mij van enig belang vinden bij het stuk van de Hathors direct na de Baja beving. Volgens hen was die aardbeving feitelijk het middenpunt van een tektonische verschuiving die terugspoort naar de Imperial Valley en een beving die daar plaats vond in 1979 (ook langs de VS/Mexico grens. Die beving was een 6.5 zoals vermeld door het V.S. Geologisch Onderzoek. De Hathors vertelden me dat het middelpunt van deze tektonische verschuiving betekent dat er een toename (geen afname) van seismische activiteit in de regio zou zijn. (Merk op dat ik slechts vermeldt wat zij me vertelden. Ik claim niet dat ik hun koppeling begrijp van die 1979 beving in de Imperial Valley met de recente beving in Baja)
Zij zeiden ook meer bevingen te verwachten en niet alleen in dit gebied, maar ook over de hele wereld, specifiek in de Ring of Fire (dit is een seismische hot zone die voorbij Azië, Indonesië, Australië, Nieuw Zealand verder gaat en dan omhoog naar de westkusten van Noord en Zuid Amerika).
Kort na deze recente eerste eruptie van de vulkaan in IJsland zeiden de Hathors me dat dit zich zou opbouwen in iets veel groters. En inderdaad, terwijl ik dit schrijf zijn er meer erupties geweest, de meest recente die luchtverkeer afsloot in veel landen van Europa vanwege grote volumes vulkanische as in de lucht, die jet machines ernstig kunnen beschadigen zodat ze zelfs kunnen falen.

Wij zijn duidelijk, tenminste in mijn geest, dat in het midden van de Chaotische Knoop die de Hathors voorspelden terug in oktober van het vorig jaar, (see Planetary Message entitled Chaotic Nodes and Dimensional Attunements, October 8, 2009 in the Hathor Archives).(vertaald. w)
Volgens de Hathors zullen de huidige en opkomende seismische/vulkanische gebeurtenissen een versnelling inluiden van het ascentieproces.
Ik snapte niet wat ze hier precies mee bedoelden maar het lijkt me nu duidelijk dat de Hathors seismische en vulkanische activiteit zien niet alleen als duidelijk stoffelijke effecten hebbend maar ook meer subtiele en minder zichtbare effecten op menselijk en planetair bewustzijn (betekent het bewustzijn van mensen en de planeet zelf).
Ik, maar ook veel vrienden en metgezellen kunnen die vreemde afwijkingen bevestigen waarover de Hathors spraken in die Planetaire Boodschap, inclusief vreemde voorbijgaande ongemakken in het lichaam, slaapstoornissen, problemen met de korte termijn memorie en wat ik noem wazig-brein syndroom – een tijdelijke afgang van iemands gewone stijl van denken, maar ook het logisch denken en oplosvaardigheden. Bij deze vreemde en gelukkig kortstondige verschijnselen voel ik zelf alsof mijn I.Q tien punten naar beneden gaat en dan weer onverklaarbaar naar ‘normaal’ terugkeert.
En dan zijn er die plotselinge energie afnamen. Als dit gebeurt voelt het net alsof ik uit een energie stopcontact ben gehaald. Dan overkomt me een gevoel van vermoeidheid en/of slaperigheid. Als ik iets moet doen kan ik mijn wens om te gaan rusten wel opzij zetten maar als ik niets moet doen dan is er een intens intuïtief gevoel dat ik moet gaan liggen en wat er ook is door me heen moet laten rollen.
Medische Beschouwingen
Als je die soorten van stoffelijke ongemakken beleeft waarover de Hathors spreken in deze boodschap, kun je te maken hebben met die resonantie-weerklank in je lichaam zoals zij zeggen. Of er is een medische situatie aan de hand. Als je eerder pijn voelt dan ongemak en als die pijn doorgaat in plaats van uit eigen beweging te verdwijnen dan denk ik dat je dit moet afchecken met je dokter/natuurarts, gewoon om zeker te zijn.
Als je een echt verlies van bewustzijn beleeft (zoals bewusteloos worden of ongecontroleerd in slaap vallen) dan heb je misschien een serieus medische conditie inclusief en niet alleen een apnea. (he he! zegt winny. Hij is wel erg serieus hoor, dat zou je dan al eerder weten…) Als dat zo is zou je medisch advies moeten vragen. Om hier even duidelijk te zijn, het soort energie val waar de Hathors over praten is een plotselinge, onverklaarbaar verlies van energie, een gevoel van slaperigheid en/of de wens om in slaap te vallen. Daar de impuls erg sterk kan zijn is die toch te beheersen. Met andere woorden, je zou in staat moeten blijven om “door te gaan met doorgaan” ondanks de sterke wens te gaan rusten of te knikkebollen.
Langzamer Gaan en de Kunst van Je Overgeven
Ik heb erkend dat er voor mij geen punt is om tegen deze momenten van plotselinge geen-energie in te vechten. En als ik de tijd kan nemen om te gaan liggen ga ik het gewoon even zat hebben dan voelt het vaak alsof ik een soort slaap of semi-bewuste staat binnenga. Ik merk ook soms dat ik een vrije val beleef door de innerlijke ruimte van mijn eigen denken in die geen-energie episodes, en dat is echt een gek fenomeen.
Ik heb ontdekt dat als ik er gewoon in mee ga, die vrije val me meeneemt naar andere rijken van mijn wezen waar ik gevoed en weer bijgevuld word. Deze innerlijke werelden van mijn bewustzijn verschijnen aan me als levendige dromen en sommige ervan zijn echt buitengewoon en herstellend van aard.
Notitie, er zijn ook tijden als ik een diepe staat inga van half bewustzijn en er dan weer uitga zonder enig bewustzijn van wat er gebeurde. De hele affaire laat me denken aan een gezegde toegewezen aan de Hopi over de eindtijden: als tijden sneller gaan, langzamer gaan.

De Hathors zeggen dat in die staten van geen-energie we vaak de inwerking hebben van seismische/of vulkanische activiteit ergens op Aarde en dat een poort achter de sluiers tijdelijk is geopend. Het is natuurlijk een persoonlijke keuze of we wel of niet door die deuren stappen en ook wat we doen met wat we daar ontdekken.
Als ik een geen-energie staat zie als een plotselinge onverwachte evolutionaire kans, alhoewel een hele vreemde, dan bied ik veel minder weerstand.
Ik maar ook sommige van mijn vrienden en collega’s hebben ook de hyper staten beleefd van lichaam en geest die de Hathors noemen. In feite, als ik dit stukje Gedachten en Observaties er bij zet, is het nu 16:46 u. Ik werd gewekt door een van die opgekomen gevoelens die zei dat ik werk te doen had. Soms echter sluiten die hyper staten het helemaal uit om iets te doen. Ze kunnen nogal intens zijn en op zulke ogenblikken is alles wat ik kan doen gewoon rijden op die golven van energie
Soms schijnen die hyper staten te draaien op stromen van subtiele energie in me. Soms word ik wakker uit een doodsslaap door een plotselinge manifestatie van lichtheid in mijn nadi’s (subtiele energiekanalen die horen bij de chakra’s) En soms voel ik zoals de Hathors zeiden een download van kosmische informatie en/of spiritueel licht. Voor mij vindt dit gewoonlijk plaats door de kruin of het hartchakra, maar anderen zeiden dat het hen weer op een andere manier binnengaat.

We zijn allemaal unieke mensen en zo zal een kosmische download (zoals ik het noem) zich uitdrukken en verschijnen op verschillende manieren. Uiteindelijk als ik me overgeef naar zo’n hyper staat van lichaam en geest, voel ik mezelf vaak aangevuld door de toegenomen trillingsgraad van mijn subtiele lichamen. Een centrale sleutel zoals bij die geen-energie staten die eerder genoemd werden, is om ze te accepteren als een evolutionaire katalysator, geef je over aan het fenomeen en ga met de stroom mee.
Veel van wat we ervaren in het leven wordt echt beïnvloed door hoe we er in onze geest over denken. En dus voor mij, worden die geen-energie staten en de hyper staten meer en meer vreemde energetische geschenken die de sluiers tussen de werelden in tweeën delen.Afstemming door de Hart Dimensie
Dit thema van wat achter de sluiers is brengt me naar de Hart Dimensionele Afstemming, die is genoemd in deze boodschap, dat, en het rare en grappige verhaal over hoe de Hathors dit naar voren brachten. Toen de Hathors me informeerden dat ze wilden dat ik de Hart Dimensionele Afstemming zou opnemen, zeiden ze dat de geluidscodes vanuit de toekomst naar me toe gebracht zouden worden en deze specifieke ascentie geluidscodes zouden de luisteraar verbinden met een toekomstige Aarde, en niet aan de Aarde van vandaag.
En ze zeiden dat ze die geluiden zouden voortbrengen zoals veel van hun recente geluiden, in de vroege uren van de ochtend, rond 3 uur AM exact.
En zo was het dat enkele dagen later ze me om 3 uur wekten en begonnen de geluidspatronen te downloaden in mijn studio. Het kostte ongeveer 5 dagen om het op te nemen en iedere sessie eindigde net bij het eerste ochtendlicht.Het rare was, behalve hun indringendheid dat die geluidscodes uit de toekomst kwamen, dat zes uit mijn groep van dertien Hathors helderziend bij me aanwezig waren terwijl ik ze opnam en de tonen mixte tot in hun uiteindelijke vorm. Dit is me nooit eerder gebeurd.Toen ik me afstemde op de energiepatronen die ze in geluid wilden laten uitdrukken, stemden zij mijn stem fijn af (finetuned) en vertelden me letterlijk om mijn vibrato hier te veranderen, de vocale geluiden daar, enzovoorts. En weer dit was nog nooit eerder gebeurd. Om duidelijk te zijn, als ik geluiden van een specifieke bron breng krijg ik de geluiden bijna tegelijkertijd om ze voort te brengen, maar normaal ben ik niet in een constant dialoog terwijl ik dat doe en de wezens van die bron zijn dan ook “niet precies daar” helderziend naast me en zeggen me ook niet hoe ik het moet doen.Toen het tijd werd om de 16 vocale tracks te mixen in de uiteindelijke stereo track, werden ze weer heel indringend. Er was een grappig moment voor me in dit alles, naast mijn echt vreemde indruk dat er zes Hathors waren, en die zijn 3.60 tot 4.20 meter groot, gepropt in mijn kleine geluidskamer. Toen ik wou beginnen om een EQ aan te passen, de plek van een geluid in het stereo veld, of het volume van een specifieke track in relatie met de andere tracks, informeerden ze me dat deze recording door hèn esthetisch zou worden gecreëerd en níét door mij. Ze gingen verder uit te leggen dat de geluidscodes letterlijk uit de toekomst kwamen, en daarom dat de Afstemming voor mij niet helemaal goed voelde.Ik wilde de Afstemming veranderen zodat de geluiden bij mijn persoonlijke zin van esthetiek pasten. Maar ze hielden vol dat de geluiden werden afgestemd in hun zin van esthetiek en voor een toekomstige werkelijkheid op Aarde. Ze zeiden dat de Afstemming uiteindelijk wel goed voor me zou horen, maar dat ik nu, op hen moest vertrouwen.

En zo schiep ik deze Afstemming naar hun zeer nauwkeurige aanwijzingen. Interessant was dat ik de recording ongeveer zeven weken geleden afmaakte, voor dit geschrevene. De Hathors zeiden me toen dat ze me zouden zeggen als het tijd was om dit vrij te geven en het vast te houden tot aan die komende tijd. En voor hen zou dit vrijgeven van deze specifieke ascentie geluidscode zou corresponderen met een grote planetaire energie en degenen zou helpen die er naar luisterden om zich af te stemmen op een nieuwe Aarde en een nieuw trillingspatroon van leven.Als ik luister naar deze specifieke Heart Dimansional Attunement (Hartsdimensie Afstemming) met het focus in mijn hart chakra, merk ik vaak complexe geometrieën die in mijn hartcentrum draaien. Een portaal, als een wormhole (vortex) in ruimte en tijd, opent zich vaak voor me en ik merk een Nieuwe Aarde die in de ruimte zweeft. En vaak word ik intens aangeraakt door de geluiden van walvissen die een innig deel van dit geluidsstuk is en soms voel ik hen mijn hart wijd open blazen. Op weer andere keren voel ik hun geluiden me verbinden aan een energetische lijn die van de Aarde is en van daar verder voorbij.Ik stel me voor dat andere luisteraars deze geluiden ervaren op manieren die weer uniek voor hen zijn, want zoals in alle dingen is waarneming relatief voor de waarnemer.Ik heb persoonlijk geëxperimenteerd door te luisteren naar de Heart Dimensional Attunement alleen en in tandem met de Pineal Dimensional Attunement. De combinatie van het luisteren naar beide Attunements achter elkaar (Heart Attuement gevolgd door de Pineal Attunement) is zelfs helemaal krachtig. Maar besef dat als je veel luistert naar deze Attunements je misschien kunt ervaren wat ik een psycho-spirituele ontgifting, die eigenlijk een reiniging is van beperkende gedachtevormen, negatieve emoties en in sommige gevallen een vrijmaken van onderdrukte herinneringen. Ik heb pas een artikel afgemaakt over een onderwerp van psycho apirituele reiniging en heb die bij de Articles section van onze website gezet. Getiteld: Psycho-Spiritual Detoxification: Thoughts and Observations.
De Pineal and de Heart Attunements worden gratis aangeboden om persoonlijk te beluisteren op onze website (hieronder de links)

Laatste Gedachten
Alleen de tijd zal het leren of we werkelijk in een planetaire ascentie zitten zoals de Hathors denken. Precies nu er zoveel “stront” in de ventilator zit is het moeilijk te zeggen of we in het proces van ascentie zitten en òf we eigenlijk wel ascenderen. Onze situatie op Aarde herinnert me aan een verhaal over twee kinderen aan wie een pony beloofd was. In de schuur liepen ze op een dag en ze keken om zich heen en zagen een reusachtige hoop paardenpoep liggen. Ze gilden van opwinding: “Er moet hier dus ergens een pony zijn!”Dus, met zoveel stront die rondvliegt kan er inderdaad een pony in de vleugels zitten, zeg maar. Natuurlijk voor mijn afgestompte persoonlijkheid, loop ik daarop vooruit als een ezel. Maar ik dwaal af in mijn eigen scepticisme.Ik biecht op dat het een eigenaardige situatie voor me is om een groep wezens te channelen die altijd omhoog kijken naar de dingen en een visie bewaren van menselijke grootheid, die ik, als mens niet altijd deel.En toch weet ik ook dat midden in de immense chaos en het negativisme die we allemaal onder ogen moeten zien, er wonderen gebeuren. Maar de meeste van deze wonderen van genade gebeuren in en tussen individuele mensen. En het meeste ervan wordt niet gemeld in die hersenen-verdovende hypnotische suggestie marathons die mainstream nieuws wordt genoemd.Ik weet ook dat we leven in een vreemd en magisch universum waar nieuwe onvoorstelbare mogelijkheden kunnen verschijnen en dat ook soms doen, als plotselinge onverwachte werkelijkheden. En wat eens een schijnbare vaste werkelijkheid was kan snel van de radar af verdwijnen om geschiedenis te worden.Aan het eind denk ik veel na over wat de mensheid gebeurt of dat veroorzaakt wordt door louter toeval en willekeurigheid. Maar iets van wat er gebeurt voor ons is duidelijk een direct resultaat van wat we denken en doen, individueel en collectief. En hier is het waar ik de grootste hoop voor ons vasthoud, ondanks mijn afgestompte scepticisme en ondanks de voortdurende hersenverdovende manipulatie waar we allemaal aan onderworpen zijn door onze gezamenlijke opperheren, onze regeringen, onze instituten en onze godsdiensten.Ik voel dat velen meer van ons op deze echt verbazende planeet wakker aan het worden zijn op manieren die nooit konden worden bedacht door de Controllers. Ondanks al hun grote bronnen om ons te hypnotiseren en te controleren door vrees, boos opzet en desinformatie, is magie aan de gang.Er is een enorm toenemende massa van ons die wakker aan het worden is op oh zoveel manieren.
Sommigen van ons worden wakker voor de onzekere werkelijkheid dat onze politieke en economische leiders ons blind geroofd hebben, ons beroofd hebben van onze mensenrechten en ons bestolen hebben van onze spaarvarkens om hun eigen onverzadigbare wensen voor geld, status en macht te voeden, zelfs tot nadeel van hen die ze gezworen hebben te dienen.Weer anderen worden wakker voor de schokkende realiteit dat, met een paar uitzonderingen, onze godsdiensten onze hoogste spirituele aspiraties gekaapt hebben. En door een rare ironie werden velen van hen bronnen van kwaad in de wereld – als we kwaad definiëren als dat wat schade aanricht in of tussen mensen van onze menselijke familie. Een snelle blik op de geschiedenis en de huidige wereldwijde golf van fundamentalisme en op godsdienst gebaseerde intolerantie is meer dan genoeg om dit duidelijk te maken.Een groeiend aantal mensen, wereldwijd worden ook wakker voor de waarheid dat we deel zijn van de natuur, er niet van afgescheiden zijn. En voor hen is het verlies van een soort een niet onbetekenend iets. Leven is voor deze groep een heilige verantwoordelijkheid, en de noodzaak om voor Aarde en haar grote ecosystemen te zorgen, is een zelf bewezen waarheid.Anderen van ons worden wakker voor de trance van drie-dimensionale werkelijkheid om zich te realiseren dat er veel, veel meer is dan ons leven en voor wie we zijn dan onze cultuur ons doet geloven.En dit zijn maar een paar gebieden waarin wij menselijke primaten wakker worden.Misschien hebben de Hathors gelijk. Misschien is er een evolutionaire golf van energie die door de hele ruimte trekt. En misschien, zoals ze zeggen, zitten we midden in een groot experiment – de evolutie van bewustzijn in materie.Maar welke de redenen ook mogen zijn, het schijnt me dat meer en meer van ons kiezen om niet op de snoezel knoppen te drukken van onze Kosmische Wekker. En in plaats van door te gaan in ijdele pogingen om onbewust te blijven, kiezen meer en meer van ons de radicale, moedige en gedurfde daad om wakker te worden uit de Grote Slaap van Maya, en het miasma van onze beschaving. Wat er zal gebeuren als de meeste op de wereld wakker worden, daar kunnen we naar raden.

Tom Kenyon, Orcas Island, Washington.
Cialara
Cialara mei 2 '10
Ik heb de eerste twee alinea's gelezen, erg interessant en heel herkenbaar in wat mijn zoon ook zegt...

Alleen wel een erg lang verhaal, ik viel bijna in slaap wink
Beschermengel
Beschermengel aug 13 '11

Channeling van 16 maart 2011 Tom Kenyon en de Hathors

Medicijnen van LichtBescherming en genezing van Radioactieve vergiftiging Neurotoxinen, bacteriën en virussen.
Een bericht voor de hele planeet afkomstig van de Hathors. 
Doorgegeven via Tom Kenyon

Met de aardbeving in Nieuw Zeeland, gevolgd door de aardbeving in Japan, is duidelijk geworden dat jullie een ingewikkelder fase van de Chaotische Node zijn ingegaan.

( Onder ‘Chaotische node’ verstaan we elk energetisch systeem dat overgaat naar een hogere of lagere orde van eenheid en dat door chaotische gebeurtenissen gaat, op zijn weg naar een nieuwe staat van energie. Red.)

Wij willen een methode doorgeven voor bescherming en genezing van stralingsvergiftiging, die ook geschikt is voor andere lichamelijke mankementen. We noemen dit Medicijnen van Licht.

Dit houdt duidelijk verband met de recente gebeurtenissen in Japan. Maar wanneer toekomstige veranderingen zich ontwikkelen, zou het kunnen dat jullie vergelijkbare uitdagingen tegenkomen in de nabije toekomst op andere plaatsen van de wereld.

Deze methode zal jullie helpen om je zowel te beschermen tegen, als genezen van besmetting van niet alleen radioactiviteit, maar ook neurotoxinen (Gif dat inwerkt op zenuwbanen) en gemuteerde vormen van bacteriën en virussen. Onze zienswijze is dat jullie in de nabije toekomst een toename hiervan kunnen verwachten.

Deze methode houdt een verbinding met je Celestial Soul (Hogere Zelf), de BA. Je verbindt je met de sferen van licht die een deel van je wezen vormen.

Alles wat in jullie cosmos bestaat, kan gezien worden als een kwalificatie of energetische uiting van licht – zelfs jullie dichtste vormen van materie zijn in essentie een vorm van licht.

In deze methode verbind je je met je Hogere Zelf, met de intentie en verwachting dat je Hogere zelf jou een energie doorgeeft die jou beschermt en/of geneest. Je stuurt deze intentie aan je Hogere zelf met de emotionele trilling van waardering of dankbaarheid. Dit is eenvoudigweg de trillingsresonantie die dit hogere deel van je wezen activeert.

Op het moment dat je deze intentie, met waardering of dankbaarheid er aan toegevoegd, naar je Celestial Soul stuurt, verplaats je je aandacht naar je hartchakra, terwijl je de energie van genezing of bescherming in je hartchakra ontvangt. Je ervaart mogelijk deze energie als een vorm van licht, of als geometrische patronen of je zou een gevoel van afdaling van energie kunnen voelen. Je zou deze energie ook kunnen ervaren als een gedachte of een gevoel.

Als deze energie in het hartchakra aangekomen is, is het klaar om verder te sturen.

In deze fase heb je zuiver (schoon) water nodig, want water houdt deze vorm van energie zeer goed vast. Terwijl je een glas water in je handen houdt, stuur je met je aandacht deze energie, die zich in je hartchakra bevindt, via je armen naar je handen en door de chakra’s die in het midden van elke handpalm zitten. De energie wordt via dit pad in het water opgenomen.

Wij stellen voor dat je deze energie vergroot door deze procedure drie maal te herhalen – dus in totaal drie keer. Daarna drink je het water op. Het water dringt door in de waterelementen van je lichaam en de genezing en beschermende eigenschappen zullen vervolgens elke cel van je lichaam binnengaan.

Door deze handeling zorg je ervoor dat licht, dat je in je hart laat dalen, via het centrum van je lichaam vervolgens doorstuurt naar het water. Het bewustzijn van het water ontvangt deze energie en wanneer je het water opdrinkt, ontvangt het lichaam deze energie.

Als je in de situatie verkeert dat je radioactief besmet bent, zou je de procedure zoals wij beschreven hebben moeten uitvoeren, waarmee je de energie die uit je Hogere zelf neerdaalt, toepast, om je te beschermen voor en genezen van elke mogelijkheid van stralingsvergiftiging. Als je andere mogelijkheden hebt om jezelf te beschermen, moet je die uiteraard ook gebruiken, maar zelfs als je niets anders hebt dan de mogelijkheden van je eigen bewustzijn, dan kun je jezelf beschermen en genezen.

Als je aan neurovergif bent blootgesteld zou je hetzelfde moeten doen. Als er een epidemie is met bacteriële of virusinfecties , raden we je aan ditzelfde ook te doen.

Als jullie collectief dieper in deze complexere en intense fase van de Chaotische Node gaan, zullen bacteriën en virussen sneller muteren. Deze methode zal jullie in staat stellen jezelf te beschermen tegen en te genezen van deze muterende levensvormen.

Het is belangrijk te beseffen dat jullie de bescherming en genezing scheppen door de krachten van je eigen bewustzijn. Jullie hebben direct toegang tot jullie eigen lichtsferen. Jullie hebben het soevereine recht om de lichtsferen voor jezelf en die van jullie geliefden te gebruiken.

Als jullie in een van de situaties die we beschreven, terecht komen, raden we aan het Medicijn van Licht, dat zich bevindt in het water dat je geladen hebt, meerdere keren per dag te gebruiken, zo vaak je intuïtie aangeeft.

De lichamelijke uitwerking van de aardbeving en de daaropvolgende tsunami in Japan is erg moeilijk om mee om te gaan, maar we willen onze aandacht verleggen van de lichamelijke naar de geestelijke, emotionele en spirituele effecten die door zo’n ramp veroorzaakt worden.

Als gevolg van het feit dat jullie in een Chaotische Node zitten en energieën uit de verre ruimte, samen met actieve zonnevlammen jullie energielichamen beïnvloeden, worden jullie als collectief zwaarder belast. We bedoelen hiermee dat het getuige zijn van het lijden van de medemens jullie harten breekt. Er is erkenning dat hun moeilijke situatie jullie ook makkelijk kan overkomen. Deze erkenning kan een opening in jullie harten veroorzaken en via het hart – jullie hart – worden hogere staten van bewustzijn bereikt en dus is de Japanse aardbeving op veel manieren een aardbeving van het collectieve hart.

De tijden die voor jullie liggen, zijn niet makkelijk. Vanuit ons oogpunt wachten jullie toenemende aardeveranderingen. Maar een resultaat van zulke gebeurtenissen is dat jullie naar jullie wortels geschud worden en dat de massahypnose een tijd zal stoppen. En in zo’n totale en surrealistische ontreddering, zien velen van jullie zeer duidelijk dat jullie beschaving rust op een smalle basis. We bedoelen dit letterlijk en figuurlijk.

En dus is ons advies voor deze fase van de Chaotische Node om te leren en de vaardigheid van het creëren van Medicijnen van Licht voor jullie zelf onder de knie te krijgen. Zodat je als de tijd komt, weet hoe je deze vaardigheid van bescherming en genezing, die je van nature in je hebt, kunt toepassen. We stellen ook voor dat jullie je door deze tijden voortgaan, niet alleen met jullie hoofden, maar ook met jullie harten – en jullie harten laten aanraken, want het is door jullie harten dat je zult oprijzen op het spiraalvormige pad naar je eigen grootsheid.

The Hathors
March 16, 2011

Addendum
Wat we bedoelen met zuiver water …

We hebben voorgesteld om water te gebruiken om Medicijnen van Licht te creëren, omdat water dit soort informatie uitzonderlijk goed vasthoudt. Met ‘zuiver water’ bedoelen we eenvoudigweg helder water. Het maakt niet uit wat voor soort water het is. Je kunt zelfs kraanwater gebruiken.

Als er geen zuiver water beschikbaar is …

In zeldzame gevallen waarin jullie geen toegang hebben tot drinkwater volg je de procedure die we eerder beschreven hebben, maar in plaats van de energie van bescherming en/of heling van het hartchakra via je armen in je handen en het water in te sturen, stuur je de energie van bescherming en/of heling van je hartchakra direct in het water dat je lichaam bevat. Met andere woorden, jullie hebben helemaal geen extern water nodig. Omdat je lichaam grotendeels uit water bestaat, zal dit het Medicijn van Licht ontvangen en ermee werken op vergelijkbare manieren als wanneer je een slok had genomen van opgeladen water.

We stellen jullie echter voor om het water op te laden wanneer dat maar mogelijk is, omdat dit externe ritueel van intentie voor de meeste mensen de meest krachtige manier is om Medicijnen van Licht te creëren. Omdat de meeste mensen bekend zijn met het innemen van medicijnen als in pil- of vloeibare vorm geeft dit ritueel om opgeladen water te drinken een indruk op de onderbewuste geest en activeert diepere niveaus van je zelfgenezende vermogens.

Als je enige drinkwater radioactief is …

Mochten jullie je in een situatie bevinden waar de enige beschikbare waterbron om van te drinken besmet is met radioactiviteit en je bent gedwongen om te drinken om te overleven dan stellen we jullie voor om twee eenvoudige stappen te volgen.

Eerste stap: Laadt het water op met bescherming en heling tegen stralingsvergiftiging (voordat je het drinkt) net zoals je zou doen om een Medicijn van Licht te scheppen. Drink dit water in zo klein mogelijke hoeveelheden op om te overleven, wetende dat het door je eigen intentie opgeladen is met bescherming tegen en heling van stralingsvergiftiging.

Tweede stap: Creëer nu een Medicijn van Licht zonder water (zoals we hierboven beschreven) voor je bescherming tegen en/of heling van stralingsvergiftiging. Met deze tweede stap laadt je direct het water in je lichaam op. Denk aan deze tweede stap als een vorm van energetische verzekering.

Deze stap gebruikt het water in je lichaam als water dat opgeladen is. Dus om duidelijk te zijn: na behandeling van het water dat je nodig hebt voor overleving en het drinken ervan stuur je de energie van bescherming en/of heling van je hart chakra direct in het water dat je lichaam bevat. Je gebruikt geen extern water voor deze stap. Omdat je lichaam grotendeels uit water bestaat zal dit het Medicijn van Licht ontvangen en ermee werken op soortgelijke wijze als wanneer je een slok opgeladen water had genomen.

Pas door de dag heen telkens wanneer je water drinkt de twee bovenstaande stappen toe totdat er geen vermoeden van radioactieve besmetting meer bestaat.

We beseffen dat het in zulke nijpende omstandigheden heel moeilijk kan zijn om de emoties van paranoia en angst te overstijgen, maar dit is wat je alleen in de korte tijdsspanne dat je het water oplaadt, moet doen. Herinner je dat, wat je externe situatie ook mag zijn, je Hemelse Ziel (je Hoger Zelf) verblijft in de rijken van licht en altijd een vrede met zich mee brengt die aan alle begrip voorbij gaat. In dat eiland van vrede, zelfs te midden van grote moeilijkheden, kun je een doorgang vinden naar de gevoelsstaat van waardering en/of dankbaarheid (die je Hemelse Ziel activeert). Dit is het trillingsgebied vanwaar alle Medicijnen van Licht gecreëerd worden, ongeacht hun vorm.


--------------------------------------------------------------------------------

Tom’s gedachten en observaties
Ik heb de Hathors nu ongeveer 20 jaar gechanneld en begon hun berichten voor de planeet in februari van het jaar 2003 te publiceren. In al die jaren heb ik bij hen nooit zo’n drang gevoeld om een van hun berichten te plaatsen. Meestal wordt mij enkele dagen gegeven om me in te leven en na te denken over hun berichten voordat ik mijn commentaar schrijf. Maar die luxe bestaat op dit moment niet. Ze hebben Judy en mij gevraagd om dit bericht zo snel mogelijk te plaatsen en daarom zal ik mijn commentaar kort en to the point houden.

De centrale boodschap hier is dat ieder mens in staat is wat de Hathors noemen Medicijnen van Licht te scheppen en dit type medicijn bevat de capaciteit en de potentie om ons te beschermen en genezen van niet alleen radioactieve besmetting, maar ook van de effecten van neurovergif en bacteriële en virale infecties.

De methode is simpel en rechtlijnig. Omdat sommigen van jullie die dit lezen voor het eerst horen over het hele concept van een Celestial Soul (of BA), wil ik even verduidelijken waar die zit en hoe je er mee in contact komt. De BA, (Celestial Soul), is een aspect van je eigen bewustzijn, dat zich bevindt buiten de beperkingen van tijd en ruimte. Sommigen van jullie zouden de Celestial Soul het Hogere Zelf kunnen noemen. Maar hoe je het ook noemt, je Celestial Soul bestaat in wat de Hathors noemen the light realms, (de lichtsferen) en je legt contact met dit aspect van jou wanneer je het waardering of dankbaarheid stuurt.

Je BA heeft geen plaats in tijd en ruimte omdat het beiden overstijgt.

Maar het heeft wel een ingangspunt in je energieveld, dat zich ongeveer een armlengte boven je hoofd bevindt. Als je je armen boven je hoofd strekt en je vingertoppen raken elkaar, dan zouden je vingers zich dichtbij dit ingangspunt bevinden. En dit is de plek waar je in de eerste fase van hun methode je aandacht op richt om een Medicijn van Licht te maken. (Het plaatsen van je handen boven je hoofd is alleen voor je oriëntatie. Je houdt tijdens het proces je handen niet echt boven je hoofd.)

Op het moment dat je je aandacht richt op de plaats van je BA ingangspunt, denk je aan de eigenschappen van het licht dat je wilt ontvangen. Laten we als voorbeeld nemen dat je aan gevaarlijke vormen van radioactieve straling hebt blootgestaan, of zal staan. Na het aandacht richten op het BA punt boven je hoofd, denk je dat je graag wilt dat de energie die uit je BA neerdaalt, een energie zal zijn van genezing van en/of bescherming tegen radioactieve besmetting.

Dan stuur je het gevoel van waardering of dankbaarheid omhoog vanaf je hartchakra naar het BA punt boven je hoofd terwijl je de bedoeling vasthoudt dat de energie die je doorgegeven wordt door je BA (Celestial Soul / Hogere Zelf) je zal beschermen tegen en/of genezen van radioactieve besmetting.

Vervolgens verplaats je je aandacht van je BA punt naar je hartchakra (In het centrum van je bortskas net onder het borstbeen), waarna je wacht op het ontvangen van de energie van bescherming en genezing afkomstig van je BA.

Wie hier nieuw in is, moet misschien meerdere keren de intentie of de eigenschappen samen met het gevoel van waardering of dankbaarheid sturen voordat je een reactie bemerkt. Maar ga gewoon door met sturen van de intentie of de eigenschappen samen met het gevoel van waardering of dankbaarheid tot je een neerdalen van energie voelt. Wanneer je dat neerdalen van energie voelt, verplaats dan je aandacht naar je hartchakra. Stel het centrum van je hart in staat om deze energie van bescherming en heling te ontvangen.

Plaats daarna je handen rond een glas zuiver (schoon) water en stuur deze energie, die je ontving van je Celestial Soul in het water. De energie uit het centrum van je hart zal door je armen in het water stromen, via de twee chakra’s die in het midden van de palm van elke hand zitten.

Herhaal dit proces drie keer in totaal. Drink daarna het water.

Als je je in een ernstige situatie bevindt, adviseren de Hathors dat je meerdere keren per dag het Medicijn van Licht maakt en drinkt, naar gelang je intuïtie aangeeft.

Zoals de Hathors aangeven, hebben Medicijnen van licht veel meer mogelijkheden dan alleen bescherming en genezing van radioactieve besmetting. Je kunt ze ook gebruiken om te beschermen tegen en genezen van neurovergiftiging, en ook voor bacteriële en virusinfecties. Hoewel ze er niet over vertelden, vroeg ik de Hathors nadat ze dit bericht stuurden, of deze methode zou werken voor andere lichamelijke uitdagingen zoals kanker. En ze zeiden dat Medicijnen van Licht zeer zeker op dezelfde manier gemaakt kunnen worden om met dit type situaties af te rekenen, als ook met andere situaties.

Het mag duidelijk zijn dat als je in zo’n ernstige situatie zit als radioactieve besmetting, blootstelling aan neurovergif en/of bacteriële of virusinfecties, je gebruik wilt maken van alle medische mogelijkheden. Met andere woorden, deze methode is niet bedoeld om medische of volksgezondheidsoplossingen te vervangen, maar het is bedoeld als aanvulling. Iets wat je zelf voor jezelf kunt doen.

Na het geven van de boodschap, vroeg ik de Hathors naar het maken van Medicijnen van Licht voor degenen die niet in staat zijn dit voor zichzelf te doen, zoals kinderen en huisdieren. Ze zeiden dat je dezelfde methode gebruikt, behalve dat je de intentie meegeeft voor het kind of dier aan wie je het Medicijn geeft. Bijvoorbeeld als je een Medicijn van Licht maakt om jezelf te beschermen of genezen van radioactieve besmetting, dan zou je de gedachte sturen dat de energie die je gaat ontvangen van je Celestial Soul bestemd is voor je eigen persoonlijke bescherming of genezing, maar als je dit voor een huisdier doet, dan stuur je de gedachte dat de energie die je gaat ontvangen van je Celestial Soul, bestemd is voor de genezing of bescherming van het wezen aan wie je het Medicijn gaat geven, bijvoorbeeld je kind of je huisdier.

Hier wil ik graag iets tussen brengen. Het is veel beter iemand te leren hoe een Medicijn van Licht te maken, dan afhankelijkheid te scheppen. Het kunnen maken van Medicijnen van Licht is een inherente vaardigheid aan alle mensen. Het maakt deel uit van onze multidimensionele erfenis. En iemand in staat stellen dit voor zichzelf te doen is een bijdrage aan zijn of haar meesterschap.

Persoonlijk zou ik het verschrikkelijk vinden te merken dat deze methode gebruikt wordt door genezers die Medicijnen van Licht maken voor anderen, onder het mom dat zij speciale krachten hebben die anderen niet hebben. Deze methode van het maken van Medicijnen van Licht, is een menselijk geboorterecht en ik voel dat het gedeeld moet worden met alle mensen.

Er is veel dat ik zou willen delen over deze eenvoudige methode om Medicijnen van Licht te maken, maar filosofische en metafysische observaties zullen tot een andere keer moeten wachten.

De Hathors staan erop dat we deze informatie zo snel mogelijk publiceren en het zo snel mogelijk laten rondgaan.


http://tomkenyon.com/medicijnen-van-licht
Cialara
Cialara okt 12 '11
Eigenlijk is dit een prachtige methode, geschikt voor allerlei ziekten en dingen die ons nadelig beinvloeden smile

Beetje laat misschien, maar bedankt voor het plaatsen BE smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 12 '11
Er zijn al meerdere artikelen over dat water (dan niet bestraalt) je kan genezen van diverse ziekten. Door dit gewoon regelmatig te drinken.
Beschermengel
Beschermengel nov 18 '13
Lang geleden dat ik geplaatst heb....maar hier de volgende boodschap.

Een Hathor Planetaire Boodschap oktober 2013 - Tom Kenyon



Cognitieve en Emotionele Uitdagingen tijdens de Chaotische Knopen.

* Opmerking: Deze boodschap gaat over specifieke problemen die betrekking hebben op de Chaotische Knopen. Volgens de Hathors gebeurt een Chaotische Knoop als chaotische gebeurtenissen zich verveelvoudigen en in schijnbaar ongerelateerde gebieden van de Kosmos (inclusief de Aarde) uitwisselen met elkaar, die zich keren in nog meer chaotische gebeurtenissen. Als Chaotische Knopen in kracht toenemen, worden veel gebieden van ons Aardse bestaan beïnvloed.

Door hun aard, dagen alle Chaotische Knopen biologische systemen uit. Deze specifieke Chaotische Knoop is helemaal moeilijk vanwege talrijke factoren die we al genoemd hebben in vorige planetaire boodschappen.
Hathors

Terwijl problemen voor jullie eco-systeem, je financiële stelsels en culturele instituten toenemen zullen we ons in deze boodschap richten op een specifiek gebied – van de herinnering en bewuste/cognitieve functie.
De versnelde escalatie van deze huidige Chaotische Knoop wordt aangestuurd door een verschuiving in het magnetische veld van jullie Zon - een omkering van zijn magnetische polen om precies te zijn. Dit is een cyclisch gebeuren en vindt plaats ongeveer elke 11 jaren.
De volgende verschuiving van het magnetisch veld van jullie Zon is dichtbij en dit zal een serie van betekenisvolle energetica beginnen.

Vanwege de vertrouwelijke relatie tussen de magnetische velden van de Aarde en de Zon, zitten jullie gevangen in een soort kosmische fout. Dit komt door het feit dat herinnering een functie is van magnetische velden – interne magnetische velden zoals gegenereerd worden door jullie zenuwstelsel en de buitenste magnetische velden zoals die van de Aarde. Verder wordt de menselijke herinnering enorm beïnvloed door het magnetische veld van de Zon.
Vanwege het feit dat de magnetische velden van de Aarde en de Zon fluctueren, kunnen jullie cognitieve problemen krijgen. Die problemen kunnen komen als tijdelijke haperingen in het korte termijn geheugen, een onmogelijkheid om met taken verder te gaan op de manier die je gewend was en een neiging van emotionele vluchtigheid of instabiliteit, specifiek in periodes van hoge fluctuaties in de magnetische velden van Aarde of van de Zon.

De energetische relatie tussen het magnetisch veld van de Zon en die van jullie Aarde is werkelijk een complex en fascinerend gebied van onderzoek. Maar voor de bedoeling van deze boodschap, die praktisch van aard is, zullen we niet in details gaan van deze relatie. Maar laten we de complexe relatie tussen Zon en Aarde op deze manier verkorten – jullie Zon wordt beïnvloed door de Centrale Zon van jullie zonnestelsel, die in waarheid een zwart gat is. Dit zwarte gat werpt diverse vormen van energie in jullie galaxy. Als menselijke wezens, als biologische organismen worden jullie zeer beïnvloed door dit kosmische proces.

Terwijl jullie huidige Chaotische Knoop verder escaleert, zullen velen van jullie meer cognitieve verstoringen ervaren en emotionele vluchtigheid of verwarring. Die staten van on -balans kunnen enkele momenten blijven, enkele uren of in het geval van grote fluctuaties wel dagen lang duren. Dit zijn echt moeilijke tijden voor belichaamde wezens op jullie Aarde.

Wat wij willen delen met jullie in deze boodschap is een eenvoudige, praktische en zeer effectieve techniek om balans en evenwicht weer te vestigen in de neurale paden van jullie brein. Denk er over als een tegenkracht voor chaos. Deze methode heeft slechts drie minuten nodig van jullie tijd. Als je je met deze techniek enige keren per dag bezig houdt zul je merken dat het een soort van balans schenkt. Je kunt deze techniek de hele dag herhalen wanneer je maar wilt, specifiek als je je niet in evenwicht voelt of bewust uitgedaagd. We zeggen niet dat je deze methode moet doen voordat je gaat slapen omdat het je mentale processen neigt te verlevendigen, en dit kan slaap problematisch maken.

De Methode

Deze methode houdt zich bezig met jullie pranische buis, die uitsteekt vanuit de kruin van je hoofd door naar het centrum van je lichaam naar je perineum, die midden tussen je anus en je genitaliën ligt. Dit kanaal (dit is de pranische buis) volgt de centrale axis van het magnetisch veld van je lichaam.

Als je een duim zet tegen je eerste of tweede vinger en een cirkeltje vormt dan is dit ongeveer de omtrek van je pranische buis. Dit energie kanaal is een doorvoer om de hemelse en aardse energieën te verbinden.
Een volgend deel van die methode zet een platonisch vaste die een octahedron wordt genoemd aan het werk. Een octahedron is een achtzijdige vaste die essentieel twee vierkante basis piramides heeft die aan hun basis aan elkaar vast zitten. Octahedrons komen heel natuurlijk voor in veel kristallijne en moleculaire structuren. We hebben gewezen op octahedrons in vorige boodschappen, specifiek als we spraken over de Holon van Balance/Evenwicht. Op een subtiel energie niveau schenken octahedrons evenwicht.

Bij deze methode kun je je een octahedron voorstellen in het centrum van je hoofd. Die is ongeveer twee centimeters van hoogte. Deze voorgestelde octahedron zit in het centrum van je hoofd en interessant genoeg is dit ook de plek van jullie pijnappelklier. De octahedron en je pijnappelklier zitten ook in je pranische buis.
Die methode houdt het trekken van subtiele energieën in uit het Aarde magnetische veld in de pranische buis via je perineum en dat je dan die subtiele energie omhoog trekt naar de octahedron die in het centrum van je hoofd zit. Tegelijkertijd gaan subtiele energieën van uit het magnetische veld van de Zon door de kruin van je hoofd en dalen af naar de octahedron die in het centrum van je hoofd zit. Als deze twee subtiele energieën in de octahedron elkaar ontmoeten, scheppen zij een alchemistische reactie. Door de structuur van de octahedron is de energie die wordt losgelaten, balancerend van aard, en dit balancerend effect strekt zich tot in je gehele zenuwstelsel. Het is een heel eenvoudige maar hoog effectieve en elegante methode.
Eerst kan het misschien lastig lijken maar als je eenmaal de methode voelt zal die zo natuurlijk zijn als ademhalen. Er zijn vijf stappen bij deze methode.

Stap Een: Probeer je pranische buis te voelen die loopt vanaf je kruin door het centrum van je lichaam heen tot in je perineum. Maak dan die buis groter tot in de Aarde. Enkelen kunnen het binnengaan van de Aarde maar een paar centimeters voelen terwijl anderen dat naar het diepste centrum van de Aarde kunnen doen. Dat maakt niet uit, hoe ver je dat in de Aarde laat afdalen, zo lang als het maar contact maakt met de Aarde.

StapTwee: Dan breng je het buitenste deel van je pranische buis verder dan je kruin naar je BA punt (een kosmisch portal of sterrenpoort) dat boven je hoofd zit in het gebied waar je vingers het zouden raken als je je armen direct boven je hoofd samenbrengt. (Opm: Je handen boven je hoofd brengen dient alleen maar als aanwijspunt. Je hoeft je handen niet omhoog te houden als je met de methode bezig bent.)

Stap Drie: Je stelt je een octahedron voor die ongeveer twee cm groot is in het centrum van je hoofd. Dit zal het voornaamste focus zijn van je aandacht bij deze methode.

Stap Vier: Deze actie gebeurt alleen door de intentie. Het kan helpen om zachtjes deze zin te zeggen: “Door mijn eigen wil breng ik mijn werelden in beweging.” Dan haal je natuurlijk adem in, laat de subtiele energie uit de Aarde door je pranische buis omhoog gaan tot in de octahedron terwijl je tegelijkertijd de subtiele energie laat afdalen vanaf je pranische buis via het BA punt in de octahedron. Begrijp dat je subtiele energieën binnentrekt die horen bij het magnetisch velden van de Aarde en die van de Zon.

Stap Vijf: Terwijl deze twee energieën elkaar ontmoeten in de octahedron, die in het centrum van je hoofd zit, voel dan de puls of het samengaan van die twee subtiele energieën. Als je uitademt laat die gecombineerde energie naar buiten stromen in je hersenen en in je zenuwstelsel overeenkomstig zijn eigen aard. Hiermee bedoelen we dat het een ingeboren intelligentie heeft en stromen zal waar het naar toe moet gaan, als je dat toestaat.

Afhankelijk van je niveau van gevoeligheid kun je een sensatie van energie voelen in het centrum van je hoofd. Je kunt dit beleven als een tastbare energie die door je hersenen gaat. Je kunt ook heel goed pulsen van licht voelen die vanuit de octahedron gezonden worden. En in sommige gevallen kan de octahedron beginnen te draaien of te roteren. Dit zijn allemaal positieve tekens. Als je octahedron begint te bewegen, draaien of roteren houdt deze dan in het centrum van je hoofd. Daar het mogelijk is om in andere dimensies te reizen door de octahedron te gebruiken, houdt je bij deze methode de octahedron in het centrum van je hoofd. Dit moet zo omdat de energieën die zich opbouwen in de octahedron in je hersenen en je zenuwstelsel zullen stromen. Dit zal balancerende energieën schenken en de neurale netwerken verlevendigen van je hersenen, ze helpen je cognitieve processen te versterken, je geheugen en je emotionele stabiliteit.

Deze eenvoudige methode kan een grote bondgenoot zijn als je door de volgende fase gaat van deze Chaotische Knoop. Vanuit ons perspectief is deze Chaotische Knoop aan het toenemen in een geometrische progressie, wat betekent dat die nog steeds intenser wordt. De niveaus van chaos op jullie Aarde (dwz, sociale onrust, politiek conflict, ecologische stress, geld onveiligheid, gebrek aan bronnen, enz.(w: behoeftes in noodgebieden, zoals Filipijnen) ) zijn allemaal aan het toenemen op een steeds sneller tempo. Dit zal overmatige druk op jullie biologische stelsels leggen.

Wij stellen jullie sterk voor om deze eenvoudige methode deel van je dagelijkse leven te maken. Het is beter om door de portalen van chaos te gaan met je mentale en emotionele vermogens intact.
The Hathors, Oktober 14, 2013 (w: in oktober was er nog geen orkaan in de Filipijnen gew.)

Tom Kenyon’s Gedachten en Observaties






Volgens de Hathors kunnen wij toegenomen problemen verwachten te zien in de toekomst voor ons cognitieve en geheugen functies als wij ons aanpassen – of falen ons aan te passen – aan nieuwe niveaus van planetaire en kosmische energetica.




Het onderwerp van de cognitieve functies en herinnering in de toekomst is een hele complexe en ik denk dat het wijs is om te zeggen dat de Hathors alleen die problemen noemen van de cognitieve functie en herinnering die horen bij de veranderingen in de magnetische velden van Zon en Aarde.




Als je dramatische tekorten beleeft in je cognitieve vermogens en herinnering die negatief je vermogen tot normaal functioneren beïnvloeden, in je dagelijkse leven – meer dan de tijdelijke problemen waar de Hathors over spreken – denk ik dat het verstandig is om een medisch beroepskundige in te schakelen. Dit komt omdat sommige van de problemen in mentale volgorde en het geheugen waarover de Hathors praten, ook tekenen kunnen zijn van een onderliggend neurologisch probleem.




De katalysator voor deze speciale boodschap was feitelijk een vraag die ik ongeveer een maand geleden aan hen (de Hathors) stelde. Ik beleefde zelf een tijdelijke en vreemde daling van mijn normale niveau van cognitieve functie – zo veel dat ik hen vroeg wat er bezig was. Hun antwoord was de essentie van deze boodschap.




Sedert ik deze techniek kreeg heb ik die in veelvoudige situaties en samenhangen uitgeprobeerd. Ik stel me voor dat ieder van ons zelf onze juiste timing zal ontdekken voor deze methode – wat betekent hoe lang of je wacht voordat je de volgende instroming van subtiele energieën in de pranische buis trekt. Ik heb persoonlijk ontdekt dat het ’t best is om met de dingen niet te racen en om enkele momenten te nemen om de energetica te voelen die door de octahedron zijn vrijgelaten. Bij sommige gelegenheden heb ik veel meer octahedrons gemerkt, die allemaal ronddraaien in verschillende richtingen. Toen ik de Hathors hiernaar vroeg, zeiden zij dat het omhoog gaan van veelvoudige octahedrons een uitdrukking van multidimensionaliteit was, voor sommige mensen. Het belangrijke, volgens hen, is om de octahedrons te laten draaien welke kant uit ook, maar er zeker van te zijn om ze altijd in het centrum van het hoofd te laten.




Ik vindt dat het beter is om deze techniek in korte sessies te doen op tijden door de dag heen dan om ze in lange sessies te doen, wat ik bij een paar gelegenheden hebt uitgeprobeerd. Terug kijkend, denk ik dat drie minuten een ideale tijd is om met deze methode bezig te zijn. Toen ik met veel langere sessies experimenteerde werd ik soms teveel “opgeladen”, wat betekent dat er soms teveel energie stroomde in mijn zenuwstelsel voor mijn comfort gevoel. Het doel van deze methode is om periodiek korte uitbarstingen van samenhangende energieën te steken in het zenuwstelsel, gedurende de dag met het doel om evenwicht te verkrijgen. Een ding waar ik van houd bij deze methode is dat die zeer praktisch is. Hij kan overal en altijd gedaan worden als je niet bezig bent met iets dat je aandacht nodig heeft.




De Hathors zien de huidige Chaotische Knoop waar op gewezen wordt in deze boodschap, als een groeiende tsunami- achtige energie van immense proporties die gaat en zal doorgaan om veel niveaus van ons dagelijkse leven te beïnvloeden. Met andere woorden, zoals mijn Algebra leraar van de zevende klas gewend was te zeggen – “Het wordt erger voordat het beter wordt.”

De Hathors hebben altijd de positie vast gehouden dat de reis van een Ingewijde (daarmee bedoel ik degenen van ons die in bewustzijn streven omhoog te gaan, ondanks de “spirituele” tradities die we misschien volgen) meer gaat over wat er met ons gebeurt dan het gaat over wat er om ons heen gebeurt. Dit betekent niet dat we de wereld om ons heen niet kunnen of zouden moeten beïnvloeden, maar het betekent dat de schat van het leven (dit is het spirituele goud van zelf-illuminatie) binnenin wordt gevonden.




Terwijl we dieper in deze huidige Chaotische Knoop gaan, die werkelijk een “whopper” (“iets kolossaals”) is en ook die er op volgen, denk ik dat we allemaal ons persoonlijke pad vinden tot innerlijk evenwicht dat iedere dag meer gekker schijnt te worden.

Voor mij is innerlijk evenwicht niet het doel, maar het is absoluut een sleutel bondgenoot. Zonder een zin van innerlijk evenwicht is het moeilijk om de schat in ons te vinden – het spirituele goud dat ik eerder noemde.




Het is mijn hoop dat jullie deze eenvoudige techniek om een soort van cognitieve balans te herwinnen, nuttig zullen vinden in deze moeilijke tijd. Of je die techniek nu gebruikt of niet, hij is immaterieel. Maar een manier vinden om een soort van balans te verkrijgen midden in groeiende chaos is in mijn opinie, een vitaal belangrijke vaardigheid voor ons allemaal.

Alhoewel ze het niet zeiden, zijn er twee methoden om een soort van emotionele balans te krijgen die ze in vorige boodschappen gaven, dan wil ik jullie nog wijzen op de the Holon of Balance maar ook the Aethos (een intense geluidsmeditatie die de Hathors gaven om een niet-duële staat van bewustzijn binnen te gaan) Beiden kunnen gevonden worden, vrij van kosten, in de Hathor sectie van de website.(of onder HathorHolonEvenwicht van winny)




©2013 Tom Kenyon All Rights Reserved www.tomkenyon.com

You may make copies of this message and distribute it in any media you desire so long as you do not charge for it, alter it in any way, credit the author and include this entire copyright notice.

Information not directly related to this message:

We are pleased to announce that we now have mp3 download versions of the Hathor workshop (The Sphere of All Possibilities), that took place in Seattle, Washington in 2012, available on our website. For a description of the workshop set, click here.

Our new book, The Arcturian Anthology by Tom Kenyon and Judi Sion, with an Introduction by the Hathors, was just released, but it essentially sold out in a matter of days. The second printing is at the printers and should be available soon on our website. The book comes with a Companion CD of Arcturian Sound Meditations. Check the Store on our website (www.tomkenyon.com) to find out when the book is ready for shipping.





(vertaling winnyd@stralendetoekomst.nl )



Geplaatst door Ulla op 09:43

Labels: Tom Kenyon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki