Loading...
nl

weer een nieuwe !!!

paula39
paula39 nov 21 '06
Hallo allemaal
Ik heb al veel gelezen hier op de site,zoveel mooie dingen zeg!en ik dacht ,kom op, stel jezelf ook eens voor ,nou bij deze dan.Ik ben dus paula,35 jaar 2 kindjes Romano geb 18-5-1996 en Amanda 09-04-1999,sinds februari gescheiden, en weer superhappy met mn nieuwe vriend waar ik inmiddels ook mee samenwoon en met de kids natuurlijk,maaaar dat superhappy komt er even niet uit , ben zo moe pffff heb eigenlijk nergens meer puf voor,ben ook benieuwd of iemand met fotolezen daar iets mee kan (heb gezien dat er goeie fotolezers zijn hier !!!)en wat ik eraan kan doen
Hoop later wat meer over mezelf te vertellen hier op dit forum zodat jullie me een beetje leren kennen
t lijkt me gezellig en interessant hier
groetjes paula
Delen:
LPChip
LPChip nov 21 '06
Welkom Paula, Welkom op het levensforum. :)Veel geluk bij het zoeken naar jezelf. :)
Thomas A
Thomas A nov 21 '06
Er is een stoorzender in jouw leven Paula. Iets of iemand trekt alle energie bij je. Je weet eigenlijk zelf heel goed hoe het zit. Wees niet bang kijk er naar.

Thomas
Thomas A
Thomas A nov 21 '06
maar euhhhhh

welkom op het forum

Thomas
paula39
paula39 nov 21 '06
jeetje!!!
De eerste waar ik aan denk is mn ex man
ik wil wel kijken maar help me ff dan ;-(
Thomas A
Thomas A nov 21 '06
In een keer goed Paula
paula39
paula39 nov 21 '06
hahaha
bedankt voor het welkom heten Thomas A
paula39
paula39 nov 21 '06
pffffffffffffff

hoe kan ik me daar in godsnaam van afsluiten dan??
is scheiden niet voldoende ???
hellup
Thomas A
Thomas A nov 21 '06
Een andere houding in de situatie zal je helpen. Dit vereist een van jou wel dat je situaties die stressvol zijn anders gaat aanpakken. De telkens opnieuw ontstane spanning tussen jou en je ex is te elimineren door hem geen handvatten meer te geven voor nieuwe bonje. Dit is niet gemakkelijk, maar als je de resultaten ziet zul je merken dat jij daar zelf rustiger door wordt en ook de ruimte krijgt van de nieuwe liefde te genieten. Ook zal de spanning die de kids ervaren stukken minder worden.
Omzeil zijn onhebbelijke gedrag door je niet meer tekort gedaan te voelen. Laat hem je kwetsen zonder je nog gekwetst te voelen. Zie zijn pijn als zijn pijn, enz. Het is jouw vrijheid en kans om in harmonie verder te komen.

Thomas
jo
jo nov 21 '06
welkom!!
paula39
paula39 nov 21 '06
Klinkt allemaal makkelijk hoor,maar ik ben iemand die zich snel dingen aantrekt lees:last van heeft
wel raar dit is pas van de laatste tijd een week of 3 denk ik ,waarom had ik daar eerder niet zo'n last van?? Hij heeft een vriendin maar ik ben bang dat hij nog steeds niet los van mij is
kun je daar wat mee?
wat een vragen he


enne bedankt voor het welkom jo ;-)
Thomas A
Thomas A nov 21 '06
LPChip; "Veel geluk bij het zoeken naar jezelf".

Jezelf zoeken hoeft niet; je bent er al. Mensen hebben de neiging te zoeken daar waar zij niet zijn. Wij zijn ons ook niet kwijt geraakt. wij hebben ons afgedekt met conditioneringen en zijn daardoor vanuit ons ego gaan leven en dat is niet ons ware zelf. Ons ware zelf is wat ons hart(ziel) ons in(aan)geeft.
Zolang het in de stilte niet stil is, horen wij niet onze zielen en harten, maar onze maskers.....
Thomas A
Thomas A nov 21 '06
ja Paula daar kun je last van hebben als je er gevoelig voor bent en je lijkt me erg gevoelig.
Misschien is juist deze situatie wel de direkte aanleiding hier iets aan te gaan doen. Er zijn talloze mogelijkheden jezelf af te schermen.
Zorg dat je geweten rein is.

Thomas
paula39
paula39 nov 21 '06
kun je mij daar mee helpen dan?
mn geweten rein?? oepsie
ben een moeilijk mens hoor ,niet alleen voor een ander maar ook voor mezelf
soms haat ik mezelf echt om dingen die ik denk
Thomas A
Thomas A nov 21 '06
Okee dan is je geweten rein, anders kon je dit niet ervaren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
Hoi Paula, welkom hier. Op je vraag of iemand je kan helpen, is het juiste antwoord eigenlijk, alleen jij bent degene die zichzelf kan helpen. Wij kunnen enkel en alleen de pijnpunten voor je aanwijzen. Je zult echter zelf moeten kijken, en de oorzaak van het probleem inzien. Pas dan kun je het ook echt oplossen.
paula39
paula39 nov 21 '06
jaja NiMS ik doe hard mijn best
het klinkt allemaal makkelijk zo op virtueel papier,maar doe het maar eens!!
Ben de laatste tijd ook erg opgefokt ,heb last van een zenuwentic(hoe kom ik daar in godsnaam vanaf!!!)en ik wil weer eens gaan genieten van het leven!!!!!!!!!!!!!!
o ja tips zijn welkom !!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
Het klinkt als een cliche, maar je zou wat makkelijker moeten zijn. Je trekt je echt teveel aan. Ik weet dat het makkelijk klinkt, maar ja. Laat ook je verleden los. Er zit veel onverwerkt verdriet. Je hebt veel moeten vechten voor jezelf. De koek is nu een beetje op. Het is tijd om je vruchten te plukken.
paula39
paula39 nov 21 '06
en dat heb jij helemaal juist !!!

tips tips tips
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 22 '06
Kijk eens goed om je heen, naar alle goede dingen die je hebt. Laat de vervelende en nare dingen los.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki