Loading...
nl

Wat andere mensen ooit zeiden tegen je.

Eruan
Eruan mei 10 '09
Ik kan behoorlijk nieuwsgierig zijn en vroeg me even wat af...

Wat is het meest bijzondere wat iemand ooit tegen je gezegd heeft en zal je nooit vergeten?
Delen:
Emuca
Emuca mei 10 '09
Pff... er zijn wel meerdere dingen die ik nooit zal vergeten. Ik zal bijvoorbeeld niet vergeten hoe een klasgenoot opeens op me afkwam met de vraag: jij hebt een gave, is het niet?

Maar ook wat Koen me onlangs gezegd heeft, heeft me diep geraakt.
admin
admin mei 10 '09
Grappige vraag Ann_ik...

Op een gegeven dag had ik een zwart t-shirt aan, met daarop een rood embleem waar "VIP" op stond. Mijn dochter van toen 8 jaar vroeg me wat dit betekende. Ik zei dat het Very Important Person betekende, een erg belangrijk persoon terwijl ik erbij lachte en zei dat dat wel meeviel (omdat ik het shirt aan had). Toen zei ze: nou, dat is helemaal niet waar, want jij bent papa, en dat maakt je wel erg belangrijk smile
Eruan
Eruan mei 10 '09
Klasgenoten kunnen af en toe wel heel grappig zijn.. tongue

Een vriendin van mij die nu geen vriendin meer is, maargoed, Die heeft een keer verteld dat het zo bijzonder vond dat ik altijd rustig reageerde op alles, dat ik zo veel van mensen wist, en niet snel boos wordt op anderen. Dit vond ik wel heel erg grappig toen.
Ook heeft een Spaans/Engels 'zusje' van mij een keer gezegd dat er iets vreemds was met mij, wat wist ze niet maar er was iets weirds zoals ze zei. Dit vond ik erg grappig omdat ik mezelf soms ook anders/weird voel.
Deze 2 dingen zou ik ook niet snel vergeten...

Wat ontzettend lief van je dochter! Leuke uitspraak en ieder mens is eigenlijk een VIP op deze aarde... smile
admin
admin mei 10 '09
Haha, thanks Ann_ik .. zo is het ook, we zijn allen VIP's laugh
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 10 '09
Er zijn veel dingen gezegd die impact op mij hebben gehad. Zeer recent een onbekend iemand die op de bres voor veiligheid in het algemeen sprong. Raakte me diep...
Richie Richard
Richie Richard mei 10 '09
Mij verklaren ze altijd voor gek. Of het nou gaat over 't paranormale of het dagelijkse leven. Onderandere omdat ik de moeite neem om naar een feest te gaan die ruim 50km verder op is. meer dan een uur treinen.. En dan de kosten die vrijwel hoog zijn.. Maarja, bij mij speelt geld eigenlijk geen rol..
admin
admin mei 11 '09
Ik heb een aantal weken geleden een interview gegeven aan een blad over het heks zijn, dan krijg je de geijkte vragen dus:
Kom je nu voortaan met de bezem naar je werk?
Dansen jullie dan 'snachts in je blote k..bips rond het vuur?

Op beide vragen heb ik volmondig ja geantwoord, leuk die verbaasde gezichten grin
admin
admin mei 11 '09
Een garagist tegen mijn vriend over mij :
"oh en ze is nog nooit getrouwd geweest? Wat een goede occasie heb jij kunnen vinden,zeg!" en hij keek bewonderend naar mij.
Ik moest er hartelijk om lachen.

Mijn broer " waarom moet jij je altijd inzetten voor anderen, wordt dan non"

Een kennis : " ik heb aan de cosmos gevraagd, of ze me een man willen laten ontmoeten, met de zelfde glinsterende lichtjes in de ogen als jij "

grin
admin
admin mei 11 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Klasgenoten kunnen af en toe wel heel grappig zijn.. tongue

Een vriendin van mij die nu geen vriendin meer is, maargoed, Die heeft een keer verteld dat het zo bijzonder vond dat ik altijd rustig reageerde op alles, dat ik zo veel van mensen wist, en niet snel boos wordt op anderen. Dit vond ik wel heel erg grappig toen.
Ook heeft een Spaans/Engels 'zusje' van mij een keer gezegd dat er iets vreemds was met mij, wat wist ze niet maar er was iets weirds zoals ze zei. Dit vond ik erg grappig omdat ik mezelf soms ook anders/weird voel.
Deze 2 dingen zou ik ook niet snel vergeten...

Wat ontzettend lief van je dochter! Leuke uitspraak en ieder mens is eigenlijk een VIP op deze aarde... smile

Dit "iets vreemd" aan je, vinden vele mensen in mijn leven ook.
Er is iets mystieks aan je, zeggen ze, iets dat we niet 'te pakken' krijgen, niet kunnen doorgronden, niet kunnen 'bevatten'.

grin
Emuca
Emuca mei 11 '09
Dat hebben ze bij mij ook heel sterk.

Nog een leuke... vooral hilarisch.

Mijn zusje: als ik jou in die kleding 's avonds zou tegenkomen in een donker steegje, zou ik denken dat je aan de crack was...
ik: hoezo?
mijn zusje: dat doen al die types toch?
ik: nee...
mijn zusje: ....oh....
Eruan
Eruan mei 11 '09
Haha wat een grappige uitspraken zeg!

Wel fijn dat ik niet de enige ben die weird word gevonden.. wink

@Hakuoro: Geld maakt mij ook niet uit al wordt het anders als ik het geld op heb... wink
DutcheSsS
DutcheSsS mei 27 '09
De mijne betekende voor mij heel veel, omdat ik nooit echt het gevoel van liefde gekend heb daarvoor. Ik ben soms een verschrikkelijke koukleum 's nachts, dus ik vroeg mijn ex wat hij zou doen als we buiten stonden te wachten en hij al 5 x gehoord had ik heb het koud. Hij antwoordde dat dat niet kon, 1x en ik had zijn jas, stond tegen hem aan en hij had een taxi gebeld. Dit vond ik zo lief, het raakte me gewoon.
Fatna
Fatna mei 27 '09
dat iemand tegen mij zei, je wordt een knappe oma confused

ik was 16 op dat moment en ietwat onzeker over mijn uiterlijk

ook heeft me man ooit iets tegen mij gezegd, dat hij het gevoel had dat hij voor mij moest zorgen en mij moest beschermen, hij was er echt van overtuigd dat hij daarom "gestuurd" was en mij moest leren kennen......
Natalie1986
Natalie1986 mei 27 '09
een knappe oma confusedzo oud zie je er niet uit hoor haha
Fatna
Fatna mei 27 '09
hahahaha dat was een toekomst voorspelling hahahah
admin
admin mei 27 '09
Het bijzonderste vind ik nog steeds wat mijn oudste als klein hummeltje ooit zei: Mam toen ik groot was en jij klein, toen gaf ik jou ook medicijnen hé?

Ik heb altijd geloofd dat dit een herinnering uit een vorig leven moet zijn geweest.
Maryssa
Maryssa mei 27 '09
Een vriend heeft eens tegen mij gezegd: "De man met wie jij ooit trouwt heeft goud in zn handen, ik hoop dat hij dat wel weet"

Dat vond ik heel lief.
Spud
Spud mei 31 '09
Vandaag bij de tolweg, "Later op de avond lijkt het wel of de dames steeds mooier worden"

Misschien best doorsnee, maar voor mij op dat moment effe een onverwachts steuntje in de rug. Er bestaan dus nog steeds mensen die verder kijken dan het plaatje alleen. wink
Cialara
Cialara jun 13 '09
Mijn man zei vanaf het allereerste moment dat ik een "stralertje" ben... nu weet ik eindelijk waarom wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420