Hallo allemaal, ik ben dus die Karin.
Ben een hele tijd weggeweest, door vervelende verhalen die achteraf niet waar bleken te zijn heb ik toendertijd besloten hier weg te gaan. Na een aantal gesprekjes met Nims en excuses over en weer en zijn wanhopige smeekbede of ik terug wilde komen omdat hij anders niemand had die hem tegen de haren kon instrijken... heb ik besloten om weer eens te gaan rondfladderen hier.
In het dagelijkse leven ben ik een christelijke eclectische heks ( ook al kan dat volgens velen niet), ik werk met pendel, kristallen, kruiden, heb diverse workshops gevolgd de afgelopen maanden op heksengebied en ga volgende week beginnen aan een opleiding voor de tarot. Ik legde al wel eens een kaartje maar wil nu het naadje van de kous weten.
Ook ben ik geen onbegenadigd dromenuitlegger.
Gaves heb ik net als iedereen, zeer hooggevoelig, intuitief ingesteld (ga daardoor regelmatig op mijn gezicht) maar dat mag de pret niet drukken. Soms snel op de tenen getrapt maar vooral een mensenmens.
Kortom ben volgens mij best een leuk en lief persoon
Ow ook even een foto van het koppie dan weten jullie tegen wie jullie schrijven.