Loading...
nl

Nou dan maar even her-voorstellen maar

admin
admin mei 8 '09
Hallo allemaal, ik ben dus die Karin.
Ben een hele tijd weggeweest, door vervelende verhalen die achteraf niet waar bleken te zijn heb ik toendertijd besloten hier weg te gaan. Na een aantal gesprekjes met Nims en excuses over en weer en zijn wanhopige smeekbede of ik terug wilde komen omdat hij anders niemand had die hem tegen de haren kon instrijken... winkheb ik besloten om weer eens te gaan rondfladderen hier.

In het dagelijkse leven ben ik een christelijke eclectische heks ( ook al kan dat volgens velen niet), ik werk met pendel, kristallen, kruiden, heb diverse workshops gevolgd de afgelopen maanden op heksengebied en ga volgende week beginnen aan een opleiding voor de tarot. Ik legde al wel eens een kaartje maar wil nu het naadje van de kous weten.

Ook ben ik geen onbegenadigd dromenuitlegger.
Gaves heb ik net als iedereen, zeer hooggevoelig, intuitief ingesteld (ga daardoor regelmatig op mijn gezicht) maar dat mag de pret niet drukken. Soms snel op de tenen getrapt maar vooral een mensenmens.

Kortom ben volgens mij best een leuk en lief persoon smile
Ow ook even een foto van het koppie dan weten jullie tegen wie jullie schrijven.

Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 8 '09
Hallo lieve Karin,

Wat geweldig dat je weer terug bent!! smileecht waar ik heb vorige week nog aan je gedacht..je kwam ineens in mijn gedachten, en toen wist ik dat je terug zou komen smiledat is nou telepathie! haha ...leuk hoor!

Erg mooie foto van jou!
liesanne
liesanne mei 8 '09
hey Karin

leuk weer van je te horen!



liefs van Liesanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Ha Karin! Dit berichtje heeft mijn dag gemaakt! Welkom terug.
admin
admin mei 8 '09
Dag Karin, welkom.
Ik heb het woord Eclectisch opgezocht en kwam uit op een soort kunststijl?
wil dat zeggen dat jij je heks-zijnde uit in allerlij kunstvormen?


Ik merk dat vele mensen opnieuw geInteresseerd zijn in Tarot.
Hmmm... ga misschien m'n oude werk als lesgeefster weer oppakken.

ik wens ons een fijne uitwisseling,
veel liefs,
Bellefleur
admin
admin mei 8 '09
@ Engeltje: ha moeder ik ben er weer, fijn dat je me al voelde aankomen ( NIms tijd voor knuffelsmileys smile)

@ Liesanne: mijn lievelingsbloem dank je wel! xxx

@ Bellefleur: misschien even opnieuw googlen, eclectisch betekent eigenlijk dat ik van alle geloven meeneem wat mij aanstaat, dus een soort van eigen religie maak zeg maar.
Ik ben christelijk maar heb moeite met de bijbel, in het boedhisme vind ik ook mooie dingen en zo rommel ik alles een beetje door elkaar, snappie?

@ Nims: dikke knuffel, ben blij dat we het hebben uitgesproken!
admin
admin mei 8 '09
Ok, snap um.
je omschrijft jezelf graag grin

Morgen is het Wesakfeest, ga je vieren?
admin
admin mei 8 '09
Dat lijkt me ook de bedoeling van het voorsteltopic....

Nee ik ga geen Wesakfeest vieren, wel gaan mijn steentjes naar buiten aangezien het volle maan is en dat vier ik savonds buiten, mijn eigen viering dus.
Maryssa
Maryssa mei 8 '09
Hey Karin!

Wat leuk dat je er weer bent! Welkom terug en wat een mooie foto met die bloemenkrans, prachtig.
admin
admin mei 8 '09
Hey Maryssa! Het voelt enorm goed weer terug te zijn! De krans is van de meiviering (Beltane) van vorige week.

xxx
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Voor iemand die niet van etiketjes houdt, begin je toch een aardige Merudiaan te worden tonguehaha.
Helma
Helma mei 8 '09
JJJJIIIIIEEEEE - HHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

You go girl! You've made my day! En ook mijn weekend kan niet meer stuk!

Voelt vertrouwd en super, je hier te lezen lieverd.

Dikke kus voor jou van Helma.
Natalie1986
Natalie1986 mei 8 '09
welkom terug !

Liefs Natalie
gast
gast mei 8 '09
Haha, deed je bezem het deze kant op weer wink
Echt super dat je er weer bent, heb je echt wel gemist hier hoor laugh
Lena
Lena mei 8 '09

welkom terug karin...
nou zeker fijn en ergens hoop ik ook nog op inneke,s smilereturn
gast
gast mei 8 '09
Ja, dat hoop ik ook nog steeds Lena smile
admin
admin mei 8 '09
Ha ha die Helma, mijn oren tuteren...*dikke klapzoen*

Ja Syl ben er weer, fijn weer hier te zijn, bezem is opgevoerd, lol.

Hai Lena! Alles goed meissie?

Waanzinnig loop al de hele dag te stuiteren enne...die sticker heb jij erop geplakt Juul, maar eerlijk is eerlijk, voel me wel enorm thuis hier.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Fijn te horen dat je je weer thuis voelt hier smile. En ja, die sticker plak ik graag wink.
Grunie
Grunie mei 15 '09
Nog even een verlaat welkommetje van mij die ook alleen maar af en toe aanwezig is! Werkelijk waar, ik heb zo aan je gedacht en wilde je mailen om te vragen hoe het met je gaat, maar niet gedaan, dat moet even voordat je weer hier actief werd zijn geweest want ik heb nog gezocht naar je posts hier, maar niets gevonden.
admin
admin mei 15 '09
Hé Grunie! Hoe is het met jou! Grappig heb vorige week ook aan je lopen denken, ha ha.
Leuk van je te horen.

xx Karin
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki