Loading...
nl

Voorstellen Willem (zappa)

zappa
zappa mei 8 '09
Mijn naam Willem, 51 jaar en een vriend van Angel die mij met deze site heeft laten kennismaken.Ik moet eerlijk vertellen dat ik er de laatste jaren een zooitje van had gemaakt. De laatste tijd begin ik dat steeds meer te beseffen. Ben daardoor veel kwijt geraakt. Angel,die blijft proberen ondanks al mijn streken om mij op het rechte pad te houden kan ik eindelijk laten zien dat het niet voor niets is geweest al heb ik nog een lange weg te gaan. Er is zoveel in de wereld waar ik nooit bij stil gestaan heb en nu ben ik net een klein kind die (nog wel aan het handje)veel zaken aan het ontdekken is. Soms is het even teveel. Maar pak toch steeds weer die hand en wil meer en meer. Misschien klinkt dit allemaal een beetje vreemd, maar misschien dat enkele me begrijpen.
Delen:
Emuca
Emuca mei 8 '09
Welkom hier!

Een fijne tijd gewenst voor jou op dit bijzondere forum :3
Beschermengel
Beschermengel mei 8 '09

Hallo Willem,

Van Harte Welkom..

Ik denk dat je het erg naar je zin zal hebben op het forum, fijne mensen en veel informatie.
admin
admin mei 8 '09
Hey Willem,

Welkom op dit forum.
Ik wens je een fijne en leerzame tijd hier. En ik hoop dat we ook veel van jou mogen leren!

Groet, Hans
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Hoi Willem, van harte welkom. Ik ben benieuwd naar je verhaal, dus als je dit een keer onder "Mijn Verhaal" wilt opschrijven dan lees ik het met plezier.

Ook kun je hier al je vragen kwijt, dus stel ze gerust.

Groetjes Julien.
admin
admin mei 8 '09
Welkom Zappa,
Oh ja , er valt veel te ontdekken.
Geniet!!

liefs,
Bellefleur
Maryssa
Maryssa mei 8 '09
Een warm welkom voor jou Zappa! Leuk dat je via Angel hier terecht bent gekomen. Veel plezier en kennis gewenst.
Lena
Lena mei 8 '09
hallo zappa
soms moet je wel even stilstaan....
Heidelroos
Heidelroos mei 8 '09
smileGoed zo..
admin
admin mei 8 '09
Hoi Willem, leuk dat je ook bij komt.
Ach iedereen maakt er op zijn tijd wel eens een zooitje van, zolang je dat besef hebt en de wil om te veranderen zal het best goed komen. Blijf die hand maar pakken!
Eruan
Eruan mei 8 '09
Heel erg goed dat je er wat van probeert te maken, het zit ook niet altijd mee! Ik hoop dat merudi je goed kan helpen!
gast
gast mei 8 '09
Welkom laugh
Natalie1986
Natalie1986 mei 8 '09
Welkom Willem

Dat je maar mooie ervaringen mag hebben hier

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki