Loading...
nl

Hoofdpijn

Lady
Lady mei 6 '09
Ik heb nu al anderhalf jaar van barstende hoofdpijn, zo erg dat ik gewoon flauwval van de pijn. Ben nu al een jaar het zieknhuis in en uit en alle artsen af en zij kunnen niets vinden. wat ik wel merk is dat het moment dat ik thuis kom de pijn begint. Mijn vriend heeft hier geen last van. Als ik buiten ben heb ik nergens last van maar zodra ik mijn huis binnen kom krijg ik pijn. Het gaat nu al een tijd zo door en ben daar door ook doodmoe en heb nergens energie meer voor en geen zin meer in...Zou het aan ons huis liggen of kan het iets anders zijn???
Delen:
Emuca
Emuca mei 6 '09
Het kan aan het huis liggen... Misschien hangt er negatieve energie? Als ik ergens negatieve energie tegenkom, krijg ik ook hoofdpijn.
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Aardstralen zou ook kunnen...
Lady
Lady mei 6 '09
hoe weet ik of ik negatieve energie in mijn huis heb en hoe krijg ik deze weg?Het rare is dat niemand het heeft als ze hier zijn alleen ik
Eruan
Eruan mei 6 '09
Zoals maryssa zegt kunnen het aardstralen zijn, daar heb ik ook wel eens last van..
Maar weet je zeker dat alles in je rug en nek goed staat? Want buiten heb ik ook minder last van mijn rug en nek omdat ik het vergeet, binnen begint vaak de pijn.. wink

Ik hoop dat je gauw weet waar het vandaag komt.. smile
Eruan
Eruan mei 6 '09
Origineel bericht van: Lady
hoe weet ik of ik negatieve energie in mijn huis heb en hoe krijg ik deze weg?Het rare is dat niemand het heeft als ze hier zijn alleen ik


Sommige mensen zijn er gevoelig voor.. winkEn heel veel mensen ook niet...
Emuca
Emuca mei 6 '09
Je zou er iemand die het kan waarnemen ernaar kunnen laten kijken. Vaak kunnen die mensen het ook wel weghalen.
Lady
Lady mei 6 '09
in mijn rug en nek is alles goed,daarvoor ben ik ook langs de arts geweest. ik voel me ook erg moe zodra ik thuis ben en heb dan ook nergens zin meer in.heb het nu al anderhalf jaar sinds we hier wonen.
Emuca
Emuca mei 6 '09
Het klinkt een beetje alsof er iets bij je thuis zit dat mee lift op je energie. Heb je wel eens vaker dat je ergens opeens hoofdpijn krijgt? Of dat je ergens een bepaald gevoel krijgt?
Lady
Lady mei 6 '09
Hoi Angel of Death,

Ik heb wel eens als ik ergens ben een bepaald gevoel krijg ja, zeker als ik ergens ben wat niet goed voelt,maar die pijn kan je niet echt beschirjven wat ik thuis voel. Ik voel echt een drukkende barstende pijn alsof mijn hoofd uit elkaar barst,niet te omschrijven. De artsten kunnen helemaal niets vinden en dat is raar.volgens hun ben ik kerngezond en soms vraag ik me af of ik het niet tussen mijn oren zit. Ik denk er ook niet aan als ik naar huis ga of zo het gevoel komt gewoon op zodra ik net 5 minuten binnen ben dat is zo vreemd..
Eruan
Eruan mei 6 '09
Slik je eigenlijk veel aspirines of andere pijnstillers?
Lady
Lady mei 6 '09
nee slik helemaal niets, kan niet tegen medicijnen raakt mijn maag van overstuur
Eruan
Eruan mei 6 '09
Dat is in ieder geval heel goed, want pijnstillers maken hoofdpijn uiteindelijk erger...
Dan denk ik eigenlijk ook het meest aan een meelifter...
Lady
Lady mei 6 '09
maar hoe weet ik dat dan en hoe krijg ik dat weg?
Emuca
Emuca mei 6 '09
Je zou je huis kunnen zuiveren. Of je vraagt een ander dat voor je te doen. Er zijn verschillende manieren en verschillende mensen die dat kunnen.
Lady
Lady mei 6 '09
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn huis kan zuiveren?ik zou het graag zelf willen proberen als dat kan
koenewoen
koenewoen mei 6 '09
Lijkt me heel vervelend Lady.
Hopelijk vindt je snel iemand die je daar vanaf kan helpen.
Want dat lijkt mij ondraaglijk om iedere dag zo te moeten thuiskomen.
koenewoen
koenewoen mei 6 '09
Quote:
Dat is in ieder geval heel goed, want pijnstillers maken hoofdpijn uiteindelijk erger...



Is dat zo Anniek?
koenewoen
koenewoen mei 6 '09
Ik zuiver soms mijn woning met wierook.
Ik gebruik daarvoor "Nag Champa" en bovendien ruikt je huis dan ook goed.

Weet wel niet of dit sterk genoeg zal zijn om dit weg te krijgen.
Lady
Lady mei 6 '09
Origineel bericht van: koenewoen
Quote:
Dat is in ieder geval heel goed, want pijnstillers maken hoofdpijn uiteindelijk erger...



Is dat zo Anniek?


ik denk dat ze bedoelt als je het elke dag inneemt.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki