Loading...
nl

Wie van de Merudianen wil je ontmoeten?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Ik was eigenlijk benieuwd naar, als je een lijstje zou maken van de mensen die je eens in het echt zou willen ontmoeten die op Merudi komen, wie zou je dan willen zien?
Delen:
gast
gast mei 6 '09
Als het spontaan gebeurd; met iedereen.
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Ai dat is een beetje een link topic...

Stel dat je een lijstje doorgeeft en bepaalde mensen staan er niet op? Die kunnen zich dan gekwetst gaan voelen.

Maar ik wil heel graag iedereen zien smileAl merk ik wel dat het anonieme karakter van een beeldscherm ook wel zn charmes heeft.
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Ik heb geen voorkeur..
Maar Maryssa heeft bij bij iets losgemaakt. .lijkt me een leuke teut om in de stad te duiken en lekker een drankje achterover te halen bij een leuk gesprek laugh

Verder is mijn vraag hier maar meteen..
Is een dagje organiseren niets?
admin
admin mei 6 '09
Niet alle 700. Maar wel de actieve leden.
Gewoon, om een gezicht te hebben bij elke naam.
En een gesprekje is zoveel meer dan de getypte woorden....
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Hee lieve Heidel, dat heb ik zeker ook met jou hik ...proost alvast! laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ai dat is een beetje een link topic...

Stel dat je een lijstje doorgeeft en bepaalde mensen staan er niet op? Die kunnen zich dan gekwetst gaan voelen.

Dat had ik ook al bedacht, maar toen dacht ik. Zijn we niet open en eerlijk genoeg om te weten dat je niet iedereen aardig kunt vinden? Met sommige mensen heb je nu eenmaal meer als met een ander. Als je je gekwetst voelt, vind ik dat toch echt bij die persoon zelf liggen. Waarom zou iedereen je leuk moeten vinden? Ik weet dat er genoeg mensen zijn, die mij nooit zouden willen ontmoeten. En dat vind ik alleen maar goed smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Origineel bericht van: heidelroosje

Is een dagje organiseren niets?

Ja vind ik een super idee. Twee eerdere pogingen zijn helaas op niets uitgelopen, omdat iedereen uiteindelijk toch liever veilig achter het schermpje bleef zitten.
gast
gast mei 6 '09
Misschien zou je juist met die mensen in contact moeten komen. Kun je misschien van gedachten veranderen wink
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hee lieve Heidel, dat heb ik zeker ook met jou hik ...proost alvast! laugh


JAAAAAAAAAAA-JA-JAJAJAJA, zou ik ook zeggen nu.. tongue
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: heidelroosje

Is een dagje organiseren niets?

Ja vind ik een super idee. Twee eerdere pogingen zijn helaas op niets uitgelopen, omdat iedereen uiteindelijk toch liever veilig achter het schermpje bleef zitten.


Jammer, ook al zijn het maar een paar mensen...
Mijn zus organiseert weekenden, spirituele workshops, oefeningen doen, lekker op elkaar 'uitproberen' wat je in huis hebt, of de baan wel bij je past enzo.. vééél inzichten kan dat geven..

Dan is een ontmoetingsdag waarin je lekker vrijuit kan praten over dingen die anderen misschien een beetje 'dommig' vinden.. wel héél erg lekker leuk...

Met een borrel voor Maryssa en mij natuuurlijk..
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Ik had even een flashback naar de sterretjes affaire Nims vandaar dat ik dacht dat het best wel gevoelig zou kunnen liggen.

Inderdaad heb je met de 1 meer als met de ander en dat is prima. Toch vind ik het leuk om iedereen eens te ontmoeten. Het zou zomaar kunen dat je niet zo veel hebt met iemand op het forum en je na een ontmoeting dat beeld kunt bijstellen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Dat is zeker waar. Soms krijg je toch geen duidelijk beeld van de persoon achter de teksten.
Cialara
Cialara mei 6 '09
Ik zou best wel een aantal van jullie willen ontmoeten, vooral de actieve Merudianen! Ben benieuwd of jullie in het "echt" net zo interessant zijn of nog meer dan hier ha ha wink
Eruan
Eruan mei 6 '09
Ik ben ook wel benieuwd naar de meesten hier, ook al ben ik pas sinds een week weer heel actief.. wink
Vooral omdat jullie allemaal bijzondere mensen zijn die erg veel kunnen leren aan anderen.. smile
Helma
Helma mei 6 '09
Ik pas dit keer, misschien volgend jaar.
Emuca
Emuca mei 6 '09
Het lijkt me best wel grappig om wat mensen van hier te ontmoeten. Maar een grote meet organiseren is moeilijk, geloof me. Er zijn immers geen dagen waar iedereen kan...

Maar toch zouo het leuk zijn om eens wat mensen tegen te komen, zij het toevallig. tongue
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '09
Denk niet in GROOT Angel of death..
Een GROTE meet hoeft het niet te zijn..
Emuca
Emuca mei 7 '09
Wat vind je groot? Een meet met 10 mensen is al moeilijk. Ik heb er tot nu toe 2 georganiseerd. Eentje met zo'n 15 mensen en eentje met 8... en zelfs met 8 mensen ging het nog mis.
Maryssa
Maryssa mei 7 '09
Dat is ook moeilijk om een meeting te organiseren! Als je zeker wilt zijn dat iedereen kan, dan moet je agenda's trekken en een jaar van te voren een datum vastleggen. Minder leuk zo lang van te voren vind ik.

Kleinere groepjes vind ik veel leuker, dan kun je je daar op focussen, wat meer de diepte in gaan in plaats van dat je je steeds opnieuw staat voor te stellen. Door een groot aantal mensen heb je vaak niet de kans om een goed gesprek aan te gaan omdat je energie dan versnipperd. Tenminste zo werkt dat voor mij..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki