Loading...
nl

Wat is de vijfde dimensie?

Heidelroos
Heidelroos mei 5 '09
Wat is het vijfde dimensie trouwens?
Ligt dat op het hartgebied?
Want daar heb ik zoooooooveel druk op zitten de laatste jaren!!
Delen:
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Oh, ik snap het al..
Deze is tussen een topic uitgehaald..

Ik heb inmiddels gelezen over dat vijfde dimensie-gebeuren..

Het was naar aanleiding van de omschrijving van die 'gemeenschappelijke kenmerken' die blijkbaar iets hadden te maken met die vijfde dimensie..
Vandaar mijn vraag of dat in de buurt van het hart ligt..
Dat was toch niet off topic?

Niet nodig om daar een heel topic voor op te starten frown..
Ik weet niet wie mijn vraag daarover apart neer heeft gezet...

Maar ik ben in ieder geval niet degene die dit topic gestart is... smile
Het is wel een beetje vreemd dit uit mijn naam te doen?


Groetjes Heidel..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Ik heb het apart gezet omdat er veel vragen zijn over wat nu precies de 5e dimensie is. Ik hoop dat je het niet al te verwarrend vindt, maar dat is om het overzichtelijk te houden. Meestal als ik iets zie dat een eigen onderwerp waard is, dan start ik daarmee een nieuw onderwerp. Zo hou je het forum divers en overzichtelijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Om je vraag overigens te beantwoorden heeft in mijn ogen de 5e dimensie helemaal niets met het hart te maken. De 5e dimensie is de energiewereld waar geesten zich bevinden als ze overlijden. Sommige mensen kunnen deze dimensie, waarnemen als ze bijvoorbeeld geesten kunnen zien.
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Ik begrijp het hehehe, je hebt het uitgelegd, wist alleen niet dat iemand met mijn account een topic kon starten..

Heb er vrede mee..
Ik las dat lichtwerkers nu veel last ervaren met het hart, wat ook weer indirect heeft te maken met mensen begeleiden naar een vijfde dimensie?
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Oh, geesten zien, vormen om mensen heen en entiteiten enzo.. dat kan ik al heel mijn leven eigenlijk..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki