Loading...
nl

Prison Break!

Helma
Helma mei 4 '09
Aanstaande zaterdag Prison Break, 20.10 uur, twee afleveringen! Hans, tip voor jou!
Delen:
admin
admin mei 5 '09
Was afgelopen zaterdag al!
Eerst een korte samenvatting, voor zover mogelijk
Dan een herhaling van de laatste uitzending.
En dan was de eerste van de nieuwe reeks.

Mijn dochter loopt ver vooruit via Internet. Daar wordt al de zwangerschapstest van Sara uitgevoerd.....
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 5 '09
Origineel bericht van: Hans

Mijn dochter loopt ver vooruit via Internet. Daar wordt al de zwangerschapstest van Sara uitgevoerd.....

Oh? Wij volgen het niet meer via de televisie, maar ook via downloads. Geen irritante reclames, en de mogelijkheid om meer dan 1 aflevering te zien. Want 1 smaakt naar meer.

Zijn er ook 24-verslaafden onder ons? smile
admin
admin mei 5 '09
Dan weet je dus ook al dat het geen broers zijn...

Ja die reclames, je wordt en wel redelijk ziek van...evenals de popups tijdens de uitzendingen.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 5 '09

Ja die reclames, je wordt en wel redelijk ziek van...evenals de popups tijdens de uitzendingen.

Wij hebben geen popups winkLekker ongestoord kijken dus.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '09
Inderdaad, heerlijk downloaden en op het moment kijken dat het uitkomt. Meestal wacht ik totdat er een stuk of 10 zijn uitgezonden en gedownload, en dan kijk ik in een weekje ze allemaal. Zit je er lekker in, en hoef je niet op de spannende momenten nog een weekje te wachten laugh.
admin
admin mei 5 '09
Dat doet mijn dochter dus ook, downloaden, bekijken en me alvast bijpraten. smile
En vervolgens heeft ze toch de DVD collectie gekocht.

Ik wacht op de reguliere uitzendingen op TV. Maar de verhaallijn is redelijk complex en het is niet mogelijk om, zoals bij een soap, even in het verhaal te stappen.

Goede acteurs trouwens. Favoriet blijft T-Bag.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 5 '09
Goede acteurs trouwens. Favoriet blijft T-Bag.

Ja, kwalitatief heel goede acteurs, absoluut. In de eerste serie genoot ik vooral van de kwaliteit van de getatoueerde rug wink
gast
gast mei 5 '09
Hier kunnen we het zo wie zo niet ontvangen, en we hebben niet eens kabel dus kunnen wij alleen op dvd kijken. De eerste drie series hebben we gezien in een week tijd. Ik kan me niet langer dan twee afleveringen achter elkaar concentreren maar mijn man kijkt er zo 4 achter elkaar.
Ja die T-bag, ik vind hem maar een engert maar hij speelt het wel heel goed. Ik vond sugar (heet ie geloof ik) altijd wel een lief ventje.
admin
admin mei 5 '09
Is het een soap?
ik heb geen TV.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie