Loading...
nl

Nymira nog eens fotolezen ? wie ?

Nymira
Nymira mei 4 '09
Hallo allemaal !

Na een lange tijd niet meer op het forum te zijn geweest , ben ik de laatste tijd weer wat aan het meelezen...oa de fotolezingen , ik heb het zelf ook ooit gedaan en geniet van de treffende readingen...
Ik heb ooit zelf een foto geplaatst vorig jaar, ben nu wel weer benieuwd ! kijk 'n beetje sjaggie en let niet op mn haar, kwam net onder de douche vandaan ;-)) groetjes Nymira..

Delen:
Prada
Prada mei 4 '09
Hey Nymira

Ik wil vd week wel even naar je foto kijken.. (zal waarschijnlijk halverwege eind deze week worden)

xxx
Maryssa
Maryssa mei 4 '09
Ik zal eens naar je foto kijken Nymira..

* Het eerste dat ik voel is dat je heel veel waarneemt van je omgeving; meer dan anderen. Helderzien-, heldervoelen. HSP denk ik ook. Volgens mij is er ook nog het 1 en ander in ontwikkeling op dat vlak (paranormale)

* Grappig ik krijg een rok te zien met donkere achtergrond met grote fel gekleurde bloemen erop. Heb jij zoiets in je kast hangen?

* Je bent een gevoels mens maar kiest ervoor jezelf niet meer zo te laten zien als eerder. Er is iets gebeurd, je bent behoorlijk gekwetst door iemand. Het heeft denk ik met de liefde te maken.

* Angst om gekwetst te worden; je denkt dat het wel gaat en dan komen de ervaringen terug in je beleving en maakt het je onzeker. Je trekt je terug en kunt je dan echt afsluiten ook als je midden in een gesprek zit met iemand.

* Ik krijg een brok in mn keel als ik naar je foto kijk. Je bent volgens mij verdrietig op de foto.

* Je houdt erg van reizen; andere culturen ontdekken. Thailand komt speciaal naar voren maar ook Indonesië

* Qua vriendschappen leg je makkelijk contact maar er zijn er een behoorlijk aantal uit je vriendenkring verdwenen. Je bent er niet verdrietig over en je weet dat het zo moest gaan, dat het geen vrienden voor het leven zouden zijn.

* Ben jij behoorlijk bang voor bepaalde insecten? Ik krijg je even in elkaar gedoken te zien als er wat overvliegt.

* Als ik zo naar je foto kijk krijg ik mn rechteroor te voelen. Een soort druk maar ook een geïrriteerdheid.

* Nek en schouders zitten behoorlijk vast bij je.

* Ayurveda komt door. Heb je daar wat mee? Zou goed bij je passen. Een massage met ayurvedische oliën zou je echt goed doen.

* Dansen; Biodanza? 5 ritmes dansen? Doe je dat al? Het past bij je.

* Ow ik hoor een trommel; handtrommel. Geen idee hoe ik dat moet duiden..

* Je mag wel iets meer tijd aan jezelf besteden krijg ik door. Neem eens wat meer rust in plaats van je agenda best wel vol te plannen en verwen jezelf. Dan slaap je ook beter...

* Voeding. Daar ben je volgens mij heel bewust mee bezig. Ben je vegetarisch? Kijk ook eens naar Ayurvedische kruiden en recepten.

* Als ik zo in je ogen kijk krijg ik in mn hoofd de vragen:"Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Wat heb ik gemist? Heb ik iets niet gezien?" Je denkt en denkt en piekert en analyseert maar je komt er niet uit. Bepaalde lessen leer je en zitten opgeslagen in je onderbewustzijn, je hoeft niet altijd te snappen WAAROM dingen op je pad zijn gekomen om eruit te leren.

* Volgens mij kies je zelden voor een echt felle kleur in je kleding. Maar doe het eens, val eens lekker op in dat felroze of prachtig fel turquoise! Je mag best wel meer op de voorgrond.

Nou Nymira dat was wat ik uit je foto heb kunnen halen ow haha er komt nog wat door...een zingende Nymira onder begeleiding van een gitaar... Een applaus vanaf deze kant, klonk goed! grin

Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Liefs

P.S Leuk dat je er weer bent smile
Nymira
Nymira mei 5 '09
Hi Maryssa....bedankt voor jouw snelle reactie !
Ik reageer even tussen haakjes aangezien mijn kleur en boldknoppen niet werken.....

* Het eerste dat ik voel is dat je heel veel waarneemt van je omgeving; meer dan anderen. Helderzien-, heldervoelen. HSP denk ik ook. Volgens mij is er ook nog het 1 en ander in ontwikkeling op dat vlak (paranormale)

(Ja gevoelig zat, mag wel wat minder ;-))....volg op dit moment een traject om dit in goede banen te leiden)

* Grappig ik krijg een rok te zien met donkere achtergrond met grote fel gekleurde bloemen erop. Heb jij zoiets in je kast hangen?

( Nee ik heb niet zo'n rok...wel een feloranje jurk )

* Je bent een gevoels mens maar kiest ervoor jezelf niet meer zo te laten zien als eerder. Er is iets gebeurd, je bent behoorlijk gekwetst door iemand. Het heeft denk ik met de liefde te maken.

( Ik heb zelf het contact verbroken met een zielsverwant, hij is meer gekwetst dan dat ik dat ben, alhoewel ik het wel betreur maar hij blokkeerde mijn ontwikkeling dus het moest zo gaan...)

* Angst om gekwetst te worden; je denkt dat het wel gaat en dan komen de ervaringen terug in je beleving en maakt het je onzeker. Je trekt je terug en kunt je dan echt afsluiten ook als je midden in een gesprek zit met iemand.

(ik kan me weleens afsluiten, dit klopt)

* Ik krijg een brok in mn keel als ik naar je foto kijk. Je bent volgens mij verdrietig op de foto.

(Ik voelde me op dat moment inderdaad wat verdrietig...het afsluiten van een periode en het aanbreken van een nieuwe...zit een beetje in een soort vacuum op dit moment )

* Je houdt erg van reizen; andere culturen ontdekken. Thailand komt speciaal naar voren maar ook Indonesië

(ik hou wel van andere culturen ontdekken, maar Thailand en
Indonesie ben ik nog nooit geweest )

* Qua vriendschappen leg je makkelijk contact maar er zijn er een behoorlijk aantal uit je vriendenkring verdwenen. Je bent er niet verdrietig over en je weet dat het zo moest gaan, dat het geen vrienden voor het leven zouden zijn.

(dit klopt helemaal ...op dit moment ben ik erg op mezelf
gericht maar vind dat ook zoals je zegt niet erg, soms
moet je in een bepaalde periode even helemaal op jezelf geworpen
worden en daarna komen er weer nieuwe mensen op je pad )

* Ben jij behoorlijk bang voor bepaalde insecten? Ik krijg je even in elkaar gedoken te zien als er wat overvliegt.

( ik ben niet echt bang voor insecten, spinnetjes pak ik
met een doekje en zet ik buiten uit...ik heb wel een vrese-
lijke hekel aan neefjes...mn hun gezoem )

* Als ik zo naar je foto kijk krijg ik mn rechteroor te voelen. Een soort druk maar ook een geïrriteerdheid.

(haha, die heeft gisterochtend even zeer gedaan omdat ik
er een te dikke prop papier in gestopt had (vanwege het
geluid van die irritante neefjes ;-))

* Nek en schouders zitten behoorlijk vast bij je.

(behoorlijk....;-(

* Ayurveda komt door. Heb je daar wat mee? Zou goed bij je passen. Een massage met ayurvedische oliën zou je echt goed doen.

( niet specifiek, maar heb wel ooit eens zo'n fantastische
massage gehad met hete olie, ook je haar wordt gedaan,
heerlijk !dat moet ik nodig weer eens laten doen !! )

* Dansen; Biodanza? 5 ritmes dansen? Doe je dat al? Het past bij je.

(dansen deed ik eerder wel en moet ik eens weer wat vaker
gaan doen...wilde ooit eens de 5 ritmes proberen;-)

* Ow ik hoor een trommel; handtrommel. Geen idee hoe ik dat
moet duiden..

(heb een djembe thuis, waar ik af en toe weleens op trommel)

* Je mag wel iets meer tijd aan jezelf besteden krijg ik door. Neem eens wat meer rust in plaats van je agenda best wel vol te plannen en verwen jezelf. Dan slaap je ook beter...

(Ja ik mag wel wat meer aandacht aan mezelf besteden....)

* Voeding. Daar ben je volgens mij heel bewust mee bezig. Ben je vegetarisch? Kijk ook eens naar Ayurvedische kruiden en recepten.

(Klopt ik ben bewust met gezonde voeding bezig, weinig suiker , melkproducten etc. ..maar ik ben niet vegetarisch, ayurveda daar weet ik eigenlijk weinig van ,wat zou dan bij me passen denk je ? )

* Als ik zo in je ogen kijk krijg ik in mn hoofd de vragen:"Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Wat heb ik gemist? Heb ik iets niet gezien?" Je denkt en denkt en piekert en analyseert maar je komt er niet uit. Bepaalde lessen leer je en zitten opgeslagen in je onderbewustzijn, je hoeft niet altijd te snappen WAAROM dingen op je pad zijn gekomen om eruit te leren.

(Ja je hoeft niet alles te begrijpen , ik wil soms tot het naadje alles begrijpen, en alles kaderen.....maar niet alles valt te kaderen en moet je gewoon loslaten )

* Volgens mij kies je zelden voor een echt felle kleur in je kleding. Maar doe het eens, val eens lekker op in dat felroze of prachtig fel turquoise! Je mag best wel meer op de voorgrond.

(mm dit heeft heel erg te maken met hoe ik me voel ...ik heb wel een felroze blouse en oranje jurk maar die trek ik liever niet aan als ik me wat down voel...)

Nou Nymira dat was wat ik uit je foto heb kunnen halen ow haha er komt nog wat door...een zingende Nymira onder begeleiding van een gitaar... Een applaus vanaf deze kant, klonk goed!

(hihi...ik heb een gitaar en het lijkt me zo mooi om te leren gitaarspelen en daarbij mooie mantra's te zingen oid..dus dat is misschien een kijkje in de toekomst ? ;-)

Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

(bedankt voor jouw lezing Maryssa, ga zo door!
lieve groet Nymira.

Liefs

P.S Leuk dat je er weer bent

Prada
Prada mei 6 '09
Hier komt mijn lezing..

Ik zie iemand die al veel levenslessen heeft gehad! je hebt al veel meegemaakt en mogen leren over het leven., Je weet daar veel over

Je hebt een rustig maar fijn leventje, ben je huismoeder?
Je weet soms niet hoe je met andere mensen om moet gaan, en wat je moet zeggen. Ik denk dat dit komt doordat je vaak niet wordt begrepen door mensen, en ze snel weer over iets anders beginnen te praten.

Jij weet wie jij kunt vertrouwen en wie niet, hier hebje volgens mij wel even over moeten doen voordat je daar achter was.

Je bent erg gesloten over je zelf, ik krijg ook een beetje een verdrietig gevoel. Ben je erg verdrietig?
Je hebt niet echt iemand waar jij je verhaal/gevoelens bij kwijt kunt, of je durft deze niet te uiten omdat je weer bang bent dat men je niet begrijpt.

heb het gevoel dat jij je in houdt. Dat je niet helemaal bent zoals je zou willen zijn. Je bent erg trughoudend, en dat zou je zelf eigenlijk heel anders willen zien maar je hebt een beetje moeite met hoe je dat moet doen

Verder zie ik dat je erg zorgzaam en netjes bent. Volgens mij ziet jou huisje er altijd picobello uit! Je bent erg precies.

Dit was mn lezing, hoor graag wat je ervan vondt.
xx
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Dag jongedame..

Symetrisch gezicht, mooie gezichtstrekken, iemand met een bepaalde 'blik in de ogen'

Nee, je kijkt niet sjagerijnig, je kijkt gewoon zoals je kijkt.. Niemand glimlacht als deze gewoon kijkt.. smile

Je haren, ach, dat is het minst belangrijk..

HSP is het eerste wat binnenkomt.. iemand die erg gevoelig is en iemand die snel de zaken als vermoeiend ervaart..

Je bent snel overvraagd.. en dat betekent niet dat je geen draagkracht hebt, maar ik heb eerder het idee dat je niet in het juiste wereldje bevindt..
In het juiste wereldje bedoel ik de juiste sferen..
Iemand die zo sfeergevoelig is.. dat ik er zelfs niets bij ben (haha) heeft rust, ruimte, groen en rust nodig.. te druk is not done!!

Verder zie ik je in een winkeltje staan, leuke sieraden, snuisterijtjes, lekker uitzoeken.. rommelmarkten en dan net iets leuks op de kop tikken.. een collecter..
Je verzamelt graag vanalles en nog wat.. althans dat ligt in je aard.. of het je toegestaan wordt is een ander verhaal..

Ik zie iemand die op personen valt en niet op geslacht.. je zou evengoed verliefd kunnen worden op zowel een man als een vrouw..

Er is heel wat gebeurd in je leventje..
Nu voel ik een druk op mijn hart.. longen..
Misschien happen naar adem, hyperventileren..

Ik krijg door hulpverlener van hart..
Weet niet of je in de hulpverlening werkt...
Door je ervaringen zou je in staat zijn om mensen te helpen..

ben je momenteel in between two jobs?

Ik zie ook helderziende ogen..
je voelt aan wanneer iemand belt, wanneer er iemand aan de deur zou kunnen staan.. als je het kwijt bent geraakt, denk je er maar aan, hoe je was als kind..

Iemand die van leven wil genieten..
Niet in staat is om te haten.. hoewel pijn en haat dicht bij elkaar liggen, past vergiffenis en begrip bij je.. je zou in staat zijn met moordenaars te kunnen werken, omdat je hun ziel en hun handeling wil doorgronden.. niet omdat je het veroordeelt..

Ik heb megisteren heel toevallig verdiept in lichtwerkers.. misschien zou jij dat ook moeten doen..

KWINTESSES: Verziendheid
MACHTSCYCLUS: gehele jaar door
Als totem krijg ik giraffe door:
Bronvermelding: Luisteren naar dieren:

de Giraffe is een lang end (ben jij dat toevallig ook?) en het uiterlijke kenmerk is vooral de lange nek.. een zeer sterke nek..

je bent in staat nieuwe dimensies te betreden, en nieuwe waarnemingen te doen..

Ben je bang voor de toekomst? Voor wat er voor je uit ligt? heb je geen grip op morgen, en vind je gisteren veiliger?

ben je beïvloedbaarder van het standpunt van de ander, dan voor je eigen standpunt?
Overzie je de gevolgen van je eigen gedachten, gevolgen en daden? Of ben je bang voor datgene wat je komt te weten?

Een kronkelig pad zal je lot zijn, maar je kunt uiteindelijk anderen er mee helpen..
Het leven wordt alsmaar moeilijker als je te statig of te zelfgenoegzaam wordt..

Sociaal karakter, iemand die hulpverlenersbloed heeft (komt ie weer terug) Gezelschapsmens, moeder / baby... (symbioserende band met moeder, jij voelt wat zij voelt)

Als steen: Groene calciet:
Calciet (groen)
Door zijn bijzondere kleur groen en zijn zachte harmonische energie is deze steen geschikt om te worden gebruikt in een periode van vernieuwing en bewustwording van de eigen mogelijkheden. Groen is de kleur van het hartchakra, eventuele oude, vastzittende patronen kunnen gemakkelijker losgelaten worden, een plekje krijgen zonder pijn te blijven doen, waardoor er weer ruimte ontstaat om te vernieuwen en te groeien. Groene calciet is een steen die hulp geeft aan mensen die moeite hebben met loslaten, en daardoor geblokkeerd zijn in hun voelen, denken en handelen. Ook bij het nemen van beslissingen is de groene calciet geschikt, de steen helpt om dit op een rustige, weloverwogen manier te doen. Voor kinderen is dit een goede steen samen met de rozekwarts, die ook bij het hart hoort om veiligheid en zachte groeikracht te bevorderen.

persoonlijke informatie
Ik breng je alle kwaliteiten van de natuur en de natuurwezens. Diep in je hart verlang je naar een diepere verbinding hiermee want je weet dat dit mogelijk is.

Deze mooie groene calciet helpt je om deze kwaliteiten naar boven te halen en ze te integreren. Ook haal je met deze steen een stukje natuur in huis waardoor je makkelijker met stress om kunt gaan en je spanningen zo van je af kunt laten glijden.

Hij helpt je ook om je hart verder te openen, niet alleen naar de natuur en haar wezens, maar ook naar anderen en vooral ook naar jezelf. Kijk eens hoe prachtig en stralend je bent.

Door met open hart naar jezelf te kijken sta je anders in het leven en kijk je anders tegen situaties aan, ga je anders met mensen om en zij ook met jou waardoor alles lichter wordt en soepeler verloopt. Dit kristal is een groot geschenk voor jezelf waar je heel veel plezier aan hebt.

Bron: http://www.elohim-centre.org/site/mc/1/6...ne+calciet.html

Liefs van Heidel..
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Het valt me op dat je hele gladde irissen hebt, weinig strepen of 'bloemen' het ziet er bijna on-echt uit smile

Verder kwam er een symbool in voor.. een scepter met of aan een touw.. ??!!
Het krijgen van recht..
Nymira
Nymira mei 6 '09
Hallo Prada, jij ook bedankt voor jouw lezing....ik zal even tussen haakjes reageren....

Ik zie iemand die al veel levenslessen heeft gehad! je hebt al veel meegemaakt en mogen leren over het leven., Je weet daar veel over

(Ik heb inderdaad wel het een en ander meegemaakt wat mij gevormd heeft tot wie ik nu ben,..)

Je hebt een rustig maar fijn leventje, ben je huismoeder?
Je weet soms niet hoe je met andere mensen om moet gaan, en wat je moet zeggen. Ik denk dat dit komt doordat je vaak niet wordt begrepen door mensen, en ze snel weer over iets anders beginnen te praten.

(Ik ben alleenstaande moeder van een handenbindertje ;-)en ik doe een opleiding...ook werk ik enkele ochtenden per week..je zegt dat ik vaak niet wordt begrepen door mensen, en ze snel over iets anders beginnen..... wat bedoel je daar precies mee?)

Jij weet wie jij kunt vertrouwen en wie niet, hier hebje volgens mij wel even over moeten doen voordat je daar achter was.

(Ik weet inderdaad feilloos of iemand te vertrouwen is....en heb inderdaad moeten leren meer op mn intuitie te vertrouwen....want ik kon me nooit zo goed voorstellen dat sommige mensen geen zuivere bedoelingen hebben , door de 'juiste 'partner te treffen heb ik hiermee kennisgemaakt...)

Je bent erg gesloten over je zelf, ik krijg ook een beetje een verdrietig gevoel. Ben je erg verdrietig?
Je hebt niet echt iemand waar jij je verhaal/gevoelens bij kwijt kunt, of je durft deze niet te uiten omdat je weer bang bent dat men je niet begrijpt.

(Ik ben niet gesloten over mezelf, eerder juist erg open (soms te open ?) Het klopt wel dat ik toen de foto genomen werd in een verdrietige periode zat ....het klopt wel dat ik wat meer mensen om me heen mag hebben met wie ik dingen kan delen..dit heeft te maken met mn vorige relatie die me nogal opgeslokt heeft en ik mn sociale contacten een beetje heb verwaarloosd.)

heb het gevoel dat jij je in houdt. Dat je niet helemaal bent zoals je zou willen zijn. Je bent erg trughoudend, en dat zou je zelf eigenlijk heel anders willen zien maar je hebt een beetje moeite met hoe je dat moet doen.

(Mja,op dit moment wel enigszins..ik heb ook een spontane en extraverte kant maar die is door de afgelopen gegbeurtenissen een beetje naar de achtergrond geraakt...hoog tijd om die wat es wat meer naar voren te halen !)

Verder zie ik dat je erg zorgzaam en netjes bent. Volgens mij ziet jou huisje er altijd picobello uit! Je bent erg precies.

(Ben wel zorgzaam.....maar een sloddervos in huis hihi;-), maar heb wel overzicht in mn chaosje.....dus nog net geen echte chaoot ;-)....detaillist en precies ben ik zeker wel...

Nou Prada, veel dingen kloppen dus van jouw lezing ! dankjewel...lieve groet Nymira.
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
ach, je hebt ook gestructureerde chaoten!!
Nymira
Nymira mei 6 '09
Haha...ik ben inderdaad een gestructureerde chaoot....;-)
kom nog op jou terug...;-) Nymira.
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Jaaaaaaaaaaaaaaaa..
Okaaaay.. wink
Nymira
Nymira mei 6 '09
Hoihoi....

zo nou ga ik even reageren op jouw uitgebreide lezing...

Je bent snel overvraagd.. en dat betekent niet dat je geen draagkracht hebt, maar ik heb eerder het idee dat je niet in het juiste wereldje bevindt..
In het juiste wereldje bedoel ik de juiste sferen..
Iemand die zo sfeergevoelig is.. dat ik er zelfs niets bij ben (haha) heeft rust, ruimte, groen en rust nodig.. te druk is not done!!

(ik ben inderdaad vrij snel overprikkeld en dat dat ook te maken kan hebben met niet in een juiste omgeving zitten dat kan kloppen....ik woon nl. in de drukke stad , heerlijk vlakbij zo'n geweldige umts-mast , en wil hier graag weg..want zodra ik weer thuis kom ervaar ik een onprettige druk, dus geef mij maar een huisje midden in de natuur...maar ja zo makkelijk gaat dat niet he ;-))

Verder zie ik je in een winkeltje staan, leuke sieraden, snuisterijtjes, lekker uitzoeken.. rommelmarkten en dan net iets leuks op de kop tikken.. een collecter..
Je verzamelt graag vanalles en nog wat.. althans dat ligt in je aard.. of het je toegestaan wordt is een ander verhaal..

(oh ja, snuisterijen, stenenwinkeltjes rommelmarktjes ....heerlijk, het enige wat ik verzamel is stenen die ik zelf zoek ...voor de rest probeer ik steeds meer weg te gooien ;-)..mijn zolder wordt steeds toegankelijker

Ik zie iemand die op personen valt en niet op geslacht.. je zou evengoed verliefd kunnen worden op zowel een man als een vrouw..

(uhh dat laten we even in het midden ;-))

Er is heel wat gebeurd in je leventje..
Nu voel ik een druk op mijn hart.. longen..
Misschien happen naar adem, hyperventileren..

(er is heel wat gebeurd dat klopt...druk op mn borst &hyperventileren niet zozeer wel een pijnlijk gevoel bij de zonnevlecht waardoor ik soms niet zo goed kan ademen)

Ik krijg door hulpverlener van hart..
Weet niet of je in de hulpverlening werkt...
Door je ervaringen zou je in staat zijn om mensen te helpen..

(mwaah hulpverlening..ik werk een paar ochtenden voor pgb-ers , en ben dan soms wel even praatpaal )

ben je momenteel in between two jobs?
( het nieuwe moet nog vorm krijgen...maar ben nog met een opleiding bezig en als ik daar iets mee moet gaan doen zal zich dat wel aandienen in wat voor vorm dan ook...)

Ik zie ook helderziende ogen..
je voelt aan wanneer iemand belt, wanneer er iemand aan de deur zou kunnen staan.. als je het kwijt bent geraakt, denk je er maar aan, hoe je was als kind..

(ik heb wel die gevoeligheid , is soms wel handig, maar niet altijd ;-))

Iemand die van leven wil genieten..
Niet in staat is om te haten.. hoewel pijn en haat dicht bij elkaar liggen, past vergiffenis en begrip bij je.. je zou in staat zijn met moordenaars te kunnen werken, omdat je hun ziel en hun handeling wil doorgronden.. niet omdat je het veroordeelt..

(dit klopt...hoe iemand ook kan zijn, ik ben altijd benieuwd naar het hoe en waarom iemand zo kan zijn ...alhoewel ik wel daarin om mijn grenzen moet denken..ik trek soms mensen aan met zware energieen waarvan ik leer...zo had mijn vorige partner een stoornis en zware entiteiten bij zich, ik heb er veel van geleerd maar op een gegeven moment moest ik mezelf ook beschermen want wilde teveel 'helpen'..)

Ik heb megisteren heel toevallig verdiept in lichtwerkers.. misschien zou jij dat ook moeten doen..

(ik volg momenteel een lichtwerkersopleiding...alhoewel ik wat moeite heb met die term, maar grappig dat jij dit zo benoemt ;-))

KWINTESSES: Verziendheid
MACHTSCYCLUS: gehele jaar door
Als totem krijg ik giraffe door:
Bronvermelding: Luisteren naar dieren:

de Giraffe is een lang end (ben jij dat toevallig ook?) en het uiterlijke kenmerk is vooral de lange nek.. een zeer sterke nek..

(Ik ben nogal een lang eind ja hahahaaaa!! ;-))zo hee de giraffe hoe verzin je het...en ik heb nogal een lange en stijve nek hihi..)

je bent in staat nieuwe dimensies te betreden, en nieuwe waarnemingen te doen..

Ben je bang voor de toekomst? Voor wat er voor je uit ligt? heb je geen grip op morgen, en vind je gisteren veiliger?

( ik weet inderdaad niet wat de toemkomst brengt en dat probeer ik nu ook maar los te laten en vertrouwen te hebben op dat wat komt dat komt, loslaten en in het 'diepe' springen )

ben je beïvloedbaarder van het standpunt van de ander, dan voor je eigen standpunt?
Overzie je de gevolgen van je eigen gedachten, gevolgen en daden? Of ben je bang voor datgene wat je komt te weten?
(mm daar zal ik nog eens ff over nadenken )

Een kronkelig pad zal je lot zijn, maar je kunt uiteindelijk anderen er mee helpen..
Het leven wordt alsmaar moeilijker als je te statig of te zelfgenoegzaam wordt..

Sociaal karakter, iemand die hulpverlenersbloed heeft (komt ie weer terug) Gezelschapsmens, moeder / baby... (symbioserende band met moeder, jij voelt wat zij voelt)

(mm weet niet of ik echt een sociaal gezelschapsdiertje ben , heb op dit moment ook veel behoefte aan alleenzijn...)

Als steen: Groene calciet:
Calciet (groen)
Door zijn bijzondere kleur groen en zijn zachte harmonische energie is deze steen geschikt om te worden gebruikt in een periode van vernieuwing en bewustwording van de eigen mogelijkheden. Groen is de kleur van het hartchakra, eventuele oude, vastzittende patronen kunnen gemakkelijker losgelaten worden, een plekje krijgen zonder pijn te blijven doen, waardoor er weer ruimte ontstaat om te vernieuwen en te groeien. Groene calciet is een steen die hulp geeft aan mensen die moeite hebben met loslaten, en daardoor geblokkeerd zijn in hun voelen, denken en handelen. Ook bij het nemen van beslissingen is de groene calciet geschikt, de steen helpt om dit op een rustige, weloverwogen manier te doen. Voor kinderen is dit een goede steen samen met de rozekwarts, die ook bij het hart hoort om veiligheid en zachte groeikracht te bevorderen.

persoonlijke informatie
Ik breng je alle kwaliteiten van de natuur en de natuurwezens. Diep in je hart verlang je naar een diepere verbinding hiermee want je weet dat dit mogelijk is.

( ha ik heb de laatste tijd erg behoefte om bij een boom te zitten mediteren om zo meer binding te krijgen met de natuur , grappig dat die groene calciet om het hoekje komt kijken...
ik heb hem nog niet zelf gevonden, groene calciet..wel roze en witte...en een grote brok obsidiaan.....ik heb nog wel een groenachtige steen in mn vensterbank liggen....t'zal toch geen groene calciet zijn he? ;-)zal eens goed kijken.

Deze mooie groene calciet helpt je om deze kwaliteiten naar boven te halen en ze te integreren. Ook haal je met deze steen een stukje natuur in huis waardoor je makkelijker met stress om kunt gaan en je spanningen zo van je af kunt laten glijden.

Hij helpt je ook om je hart verder te openen, niet alleen naar de natuur en haar wezens, maar ook naar anderen en vooral ook naar jezelf. Kijk eens hoe prachtig en stralend je bent.

Door met open hart naar jezelf te kijken sta je anders in het leven en kijk je anders tegen situaties aan, ga je anders met mensen om en zij ook met jou waardoor alles lichter wordt en soepeler verloopt. Dit kristal is een groot geschenk voor jezelf waar je heel veel plezier aan hebt.

(mooi dat je stenen ook erbij doet....ik ben gek op stenen !)

bedankt voor jouw lezing ! lieve groet Nymira..

Bron: http://www.elohim-centre.org/site/mc/1/6...ne+calciet.html
Maryssa
Maryssa mei 8 '09
Hallo Nymira,

Je vroeg naar wat ik qua voeding op ayurveda gebied bij je vindt passen. Dat kreeg ik er niet specifiek bij door. Er zijn wel boeken met recepten en kruiden die passen bij de verschillende dosha's (types). Kijk maar eens in de bibliotheek.

Op de onderstaande link vind je informatie over ayurveda en een interactieve zelftest om uit te zoeken welk type je bent.

http://www.starmanproductions.nl/ayurveda/ayurveda.html
Nymira
Nymira mei 8 '09
Hoi Maryssa,

Interessante link....ik heb me er nooit zo in verdiept....
ik zal eens kijken, wellicht kunnen ayurvedarecepten een aanvulling zijn op een glutenvrij dieet wat ik sinds kort volg omdat ik ook een glutenintolerantie blijk te hebben....

Thanx voor de tip ! groetjes Nymira ...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420