Loading...
nl

Wat gebeurde er toen?

Eruan
Eruan mei 2 '09
Een poos geleden heb ik iets meegemaakt met mijn broertje, maar snap nog niet helemaal wat er toen gebeurde.
We zaten zoals wel vaker op een zaterdag avond op de bank, en merkte toen hij iets uitlegde over de yoga-les die hij toen een keer op school had gehad en het voordeed, dat zodra hij met zijn handen op 10 à 20 cm afstand langs mijn lichaam ging, dat hij giga warme handen kreeg en ik helemaal zwaar werd in heel mijn lichaam, vooral in de buurt van de nek en schouders was het effect het heftigst. Omgekeerd gebeurde hetzelfde, mijn handen werden heet en mijn broertje voelde zich ook helemaal zwaar worden.
Wij beiden snappen nog niet zo wat er toen gebeurde maar het voelde wel erg raar...
Weet iemand wat het kon zijn?
Delen:
koenewoen
koenewoen mei 2 '09
Is dit bij de ene keer gebleven, of hebben jullie dat wel vaker voorgehad?
Eruan
Eruan mei 2 '09
We hebben het na die keer niet vaker geprobeert... We hebben het nog een keer gehad, en daarna eigenlijk niet meer geprobeerd, echt samen rustig op de bank zitten gebeurt niet meer.. wink
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Ik denk dat jullie in elkaars energieveld bezig waren (in de aura of een bepaalde laag ervan) Je kunt op die manier energie geven of energie afnemen. Jullie hebben blijkbaar allebei een energetische gevoeligheid. Magnetisme geeft ook die warme handen. Goed gronden is belangrijk zeker als je met energie gaat werken maar ik begrijp dat wat er gebeurde niet echt de bedoeling was. wink

Als het je interesseert zou je kunnen kijken of je een cursus Intuïtieve vaardigheden kunt volgen dan krijg je ook inzicht in de chakra's en hoe het energetisch in elkaar steekt. Een boek lenen uit de bieb kun je natuurlijk ook doen.
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Klinkt interessant Maryssa, maar wat als je in een christelijke/katholieke buurt woont? Ik denk dat de bibliotheek geen boeken bevat hier over..
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Jee dat is echt belachelijk dat ze vanwege die christelijke overtuiging bepaalde onderwerpen niet in hun bibliotheek hebben staan!

Is er niet een stad in de buurt waar ze een grotere bibliotheek hebben? Daar moet wel wat te vinden zijn..
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
de grotere stad is.. gorinchem.. dat is 15 km hier vandaan.. Ik heb daar ook eens gekeken, maar ik kon niks vinden.. Sterker nog, mijn 1e boek die ik er over kon vinden heb ik in londen gekocht!
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Dat is jammer dat er daar niets te vinden was...
Elke bieb heeft daar wel een afdeling van met boeken over wijsbegeerte/ filosofie/ parapsychologie etc Heb je het gevraagd aan de bibliothecaris?? Misschien keek je erover heen
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Ik heb het bij de plaatselijke bieb gevraagd. De vrouw keek mij met grote ogen aan, mijn lidpasje werd afgenomen en ik was niet meer welkom tot dat ik beloofde dat ik er niet meer mee aan kwam... En aangezien ik het nodig heb voor school, stemde ik daar maar in mee..

Daarom voel ik mij hier ook erg opgesloten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 3 '09
Wtf confused. Welkom in Heukelum.
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Nee, Heukelum is een dorp waar in ik woon, Leerdam grenst hier aan, dat is 'onze stad'. Maar ook Heukelum is streng gelovig.. Gewoon weg irritant, er is echt nauwelijks iemand hier, waartegen ik dit kan vertellen.In mijn omgeving, René, Eveline.. En Yoëla gedeeltelijk.. Verder weet niemand het.. Probleem is dat mijn moeder gelovig is, mijn zus ook en haar vriendje ook.. mijn vader niet.
Prada
Prada mei 3 '09
hej mss een idee om via bol.com iets te bestelle? Ze hebbe soms ook goeie goedkope 2e handseboeken
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Op zich geen slecht idee, maarja, het wordt dan bezorgd. Wat als ik niet thuis ben. Nemen mijn ouders het aan. En hoe onbeschoft ook, ze kijken altijd in mijn post! Vandaag kreeg ik AniWay binnen met een DeathNote Pocket. Dit zat in een pakketje. Het lag plots op mijn bureau, ik zag het voor het eerst. En het pakketje was gewoon open gemaakt!
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Hoezo mag je daar geen boeken over lezen dan ? Ben je dan volgens hen met de duivel bezig ofzo?
Eruan
Eruan mei 3 '09
Oke, dankuwel.. smile
Ik ga zeker eens in de bieb kijken.. smile

Wat naar Denzil! Ik hoop dat het wel gaat lukken om een boek te vinden... Ik ben ook katholiek opgevoed maar mijn ouders weten dan ook niet dat ik er mee bezig ben...
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Ik denk zelf ook dat het iets met magnetiseren is.
Voel je het ook tintelen?
Eruan
Eruan mei 3 '09
Ja vooral dat getintel was erg raar.. winkMaar je voelde het dan ook in je lichaam tintelen en stromen naar waar de handen in de buurt waren.. wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Heb je al eens iets opgezocht over magnetiseren op google ofzo? Want ik heb aan magnetiseren gedaaan en ik had precies hetzelfde je voelde het helemaal warm worden en tintelen.. Je hebt ook geen inwijding nodig dus het kan heel goed!
Misschien is het handig om eens te kijken. Volgens mij zijn er niet veel boeken in de bibiliotheek over magnetiseren of tenminste niet bij ons in de buurt winkIk woon niet in een christelijke of katholieke buurt.. Kan ook zijn dat er niet veel boeken over zijn.
Je moet maar even kijken wat je doet hehe
Eruan
Eruan mei 3 '09
Ik heb eigenlijk nog niet gezocht.. wink
Maar dat ga ik zo wel even doen, ben nu aan het werken.. wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
doe maar op je gemak wink

werkse nog...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki