Loading...
nl

keuze

Natalie1986
Natalie1986 mei 2 '09
Hallo allemaal

Ik vroeg me af wat deze droom zou kunnen betekenen! misschien dat iemand dat hier weet?
Ik droomde dat ik op de rails stond van een trein spoor. Ik wilde het perron op en dat lukte niet. Ik zag een trappetje en dacht dat ik daar wel op zou kunnen komen! Er stond daar een jongeman in legerkleding ik denk jaartje of 25 a 30 jaar. Hij keek me aan en zei: Hey Natalie, ik had je hier niet echt verwacht, waarop mijn antwoord was "wie wel". Het lukte mij niet om op het perron te komen dus vroeg ik of hij me kon helpen en hij ging op z'n hurken zitten en zei nee, Natalie het is aan jouw de keuze blijf je leven of ga je dood eeken liep weg met z'n grote tas. Ik keek opzij en zag een heel fel licht op me afkomen van de trein het kwam steeds dichterbij en dacht dat ik het niet meer zou halen. Toen het zo dichtbij was schrok ik wakker.
Nu vroeg ik me af wat zou dit kunnen betekenen en wie was de man in de legerkleding! Was dit mijn gids die mij verteld dat ik de keuze heb in dingen?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '09
Meestal is je eerste gevoel wel het juiste. In dit geval kan het dus best je gids zijn die je verteld dat je een keuze hebt. Een trein in je droom staat voor het missen van een kans. Heb je soms het gevoel dat je niet alles uit het leven te halen dat erin zit?
Natalie1986
Natalie1986 mei 2 '09
Ja ik denk wel dat je gelijk hebt dat ik niet echt het gevoel heb er alles uit te kunnen halen!
Mijn verlegenheid belemmerd veel dingen wel ja!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '09
Voor jezelf kiezen, mag altijd he!
Natalie1986
Natalie1986 mei 2 '09
Dat zeker weten!! Daarom merken veel mensen dat ik anders ben! Omdat ik nu gewoon voor mezelf kies en niet meer voor anderen..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '09
En hoe reageren ze daar op? Wat merk je er zelf van, dat je nu anders bent?
Natalie1986
Natalie1986 mei 2 '09
Nou ik merk dat vriendschappen over gaan nou ik meer bij mezelf blijf.. Ik heb ze niet meer nodig en zij mij niet meer aangezien ze niks meer gedaan krijgen. Dit is nou al een jaar of 2 bezig en heb al aantal "vriendschappen" afgesloten. Voor mij is het klaar!!
Heidelroos
Heidelroos mei 2 '09
Goed zo meissie..

Euhm, ik zeg altijd zolang je elkaar nodig hebt, in vriendschap, zal deze bestaan, maar als je klaar bent..
en je hebt elkaar niets meer te leren... is het mij prima..
Ik bind me niet makkelijk..

Liefssssssssssss
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Nee ik bind me ook niet meer makkelijk!! Vriendschappen gaan toch over als je elkaar niets meer te leren hebt!
Maar dan komen er weer nieuwe mensen op je pad! Het lijkt ook wel of je elkaar helpt zolang het nodig is...
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
Jah... mooi..

Echte liefde is loslaten.. (L)
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Precies ben ik helemaal mee eens al is dat soms wel het moeilijkste wat er is blush
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
Ach, aan je jaartal achter je naam te zien, ben je nog een jonkie wink
Dus mag je nog lekker een tijdje oefenen, leren, aanpassen, bijstellen.. wink

En euhm..
Ikke va 1969, moet nog dagelijks leren ..
Volgens mij zijn mensen niet gauw uitgeleerd...

Laatst heb ik voor het eerst van mijn leven een aalscholver eek
Nou ja zeg !!
En euhm, nu zie ik ze dagelijks hahaha..
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Ik denk dat je nooit uitgeleerd bent !! Het leven is 1 leerschool...
Een aalscholver? haha dat heb ik ook nog nooit gezien niet in het echt in ieder geval haha
Zo zie je maar weer!!
koenewoen
koenewoen mei 3 '09
Wat is een aalscholver? Is dit een typisch hollands woordje?
gast
gast mei 3 '09
koenewoen
koenewoen mei 3 '09
hmm Geen hollands woordje dus blush

Voila in de leerschool heb ik dan ook weer iets bijgeleerd vandaag. wink
gast
gast mei 3 '09
Het kan best zijn dat ze in België anders genoemd worden. Maar als je deze vogel ziet op de foto heb je die dan wel eens gezien in het echt?
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
Ik nu in ieder geval wel (en steeds vaker)
Ik was eigenlijk best wel onder de indruk van de grootte, de vorm, die nek en hun vliegen..
Dus ik vraag heel onozel aan mijne man:
Wat is Dááát!??

Hij lachen (hihih) Ik schijn wel vaker van die euhm, dommige opmerkingen te hebben..
Hij zegt:
Een vogel?!!

Ja duh..

Dus toen bleek het een aalscholver te zijn..
Mooi hoor..
koenewoen
koenewoen mei 3 '09
Nee nooit gezien, denk zelfs niet dat deze vogel België weet liggen. wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
ik heb deze vogel ook nog nooit gezien maar wel een ernorm mooi beest hoor!!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki