Loading...
nl

vaccineren?

gast
gast mei 1 '09
Ga jij je laten vaccineren als er een vaccin is tegen de mexicaanse griep?

Ik weet het nog niet. Als het aan mij zelf ligt zeer zeker niet maar ik weet niet hoe de druk opgevoerd wordt in deze.
Als het net zo ver gaat als met dieren dan zul je wel moeten vaccineren als je naar een ander land wil of in een hotel o.i.d. wil overnachten. Zonder vaccinatie de grens niet over.
Natuurlijk hoop ik dat het niet zo ver gaat komen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '09
Nee hoor, ga ik niet doen omdat ik het toch niet krijg.
Heidelroos
Heidelroos mei 1 '09
Ik ga het niet doen..
Het schijnt in Nederland goed beheersbaar te zijn..
Bovendien is het virus minder agressief dan aanvankelijk gedacht..

Je kan toch ook aan een gewone griep dood gaan met een beetje pech als je gezondheid niet meer zo prima is?
gast
gast mei 1 '09
Ja, helemaal gelijk. Maar wat als ze het als verplichting gaan doen om een "pandemie" te voorkomen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '09
Dat kan niet in Nederland.
gast
gast mei 1 '09
En waarom denk je dat dat niet kan in Nederland?
admin
admin mei 1 '09
Ik ga me niet vaccineren,
Het mag aan mij voorbij gaan!
Eruan
Eruan mei 1 '09
Ik weet niet of ik me laat vaccineren, maar heb nou niet een enorm sterke gezondheid, ik pak makkelijk griepjes etc op.. wink
Maar nims hoe weet je eigenlijk dat je het niet krijgt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '09
Origineel bericht van: gast
En waarom denk je dat dat niet kan in Nederland?
Dat is wettelijk op dit moment niet toegestaan. Het is in Nederland niet verplicht om je te laten vaccineren. In veel andere landen is het vaccineren wel verplicht. Maar in Nederland vind men dat iedereen een vrije keuze moet hebben om ingeënt te worden of zijn/haar kinderen in te enten. Er zijn in Nederland dus nooit gevallen waarin iemand verplicht kan worden om gevaccineerd te zijn.
Als iemand naar het buitenland gaat kan soms wel verplicht worden dat iemand ingeënt is. Zo moet je in veel Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse landen laten zien dat je ingeënt bent tegen bijvoorbeeld cholera en gele koorts. Maar ook pelgrims die naar Mekka gaan moeten verplicht worden ingeënt: tegen meningitis.

Bron: http://www.kinderinfo.nl/artikelen/artikel.asp?ArticleID=339
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '09
Origineel bericht van: Anniek
Ik weet niet of ik me laat vaccineren, maar heb nou niet een enorm sterke gezondheid, ik pak makkelijk griepjes etc op.. wink
Maar nims hoe weet je eigenlijk dat je het niet krijgt?

Geen idee hoe ik dat weet smilemaar ik weet wel dat het zo is. Noem het een beter-weten laugh.
linda18
linda18 mei 1 '09
ik zou me wel laten vaccineren want ben doodsbang dat ik het ook krijg, en er dan ook nog eens dood aan zou gaan haha:P
Eruan
Eruan mei 1 '09
Wel fijn als je zelf zo zeker kan zijn denk ik.. smileGeeft wel rust denk ik... Weet je dan ook hoe het met vrienden en familie zou aflopen en de rest van de wereld? Sorry als ik domme of vervelende vragen stel, ik ben een nieuwsgierig aagje.. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '09
Op dit moment heb ik geen enkel idee, en ben er ook niet zo mee bezig.
Eruan
Eruan mei 1 '09
Oke, bedankt voor het beantwoorden van mn vragen... smile
(moet zeggen dat ik er ook (nog) niet echt mee bezig ben, maar mijn broertje wel.. ;))
gast
gast mei 1 '09
Nims, wetten zijn zo veranderd, die staan nl niet zo vast als je misschien nu denkt. Maar dat betekend niet dat ik het er mee eens ben overigens. Als het even kan zal ik me ook zeker niet laten enten. En als ik het mocht krijgen; ik vertrouw erop dat wat er ook gebeurd dat is wat moet gebeuren.
Richie Richard
Richie Richard mei 1 '09
Ik laat mij niet inenten.

Zelf weet ik ook dat het mij niet zal over komen.
Emuca
Emuca mei 2 '09
Ik doe het niet. Ik ga als ik gaan moet.
Takhihiii
Takhihiii mei 3 '09
Natuurlijk neem ik vaccinatie, als die er zou zijn. Als het niet voor mij zou zijn, dan toch zeker voor mijn medemensen die ik aan zou kunnen steken en die er misschien slechter tegen kunnen dan ik (zoals mijn moeder, vader of mijn neefje en nichtje)
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Misschien dat ik het zou doen! Maar meestal worden in griep prikken eiwitten verwerkt dus dan zou ik het alsnog niet kunnen krijgen..
admin
admin mei 3 '09
Ik zou de vaccinatie wel nemen. Maar ik besef dat elke vaccinatie een zekere nadelige invloed heeft. Via reiki kan in ieder een deel van de nadelige effecten teniet worden gedaan. Dat geldt ook voor de bijwerkingen van medicijnen. Daarom vertrouw ik op de vaccinatie plus de zuivering via reiki.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki