Loading...
nl

rienssa Kan iemand mijn foto lezen?

rienssa
rienssa apr 27 '09
hey allemaal,
ik was benieuwd of iemand mijn foto kan lezen
Alvast bedankt
[img]http://www.mijnalbum.nl/Album=EJLYQN6K[/img]
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '09
Dit is de foto:

Hoe lang geleden is deze foto gemaakt?
rienssa
rienssa apr 27 '09
5 jaar geleden ongeveer. Helaas geen duidelijke foto's op pc digitaal dus heb deze maar gescand. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '09
Heb je niet de mogelijkheid om een recente foto te maken? Telefoon, webcam? De kans is namelijk groot dat er dan oude informatie naar bovenkomt en de lezing dan niet meer klopt.
Maryssa
Maryssa apr 27 '09
Hallo Rienssa,

Ik wil je foto wel lezen...

* Ik krijg gelijk sjamaan en indianen te zien. Heb je daar wat mee?

* Je bent volgens mij iemand die kan healen; magnetisme. Indianen- en sjamanistische rituelen en gebruiken interesseren je.

* Je kunt uren dwalen in de natuur; je verliest elk besef van tijd als je zo wandelt.

* Op de foto ben je door de liefde aangeraakt; je bent verlifd op de foto maar je durft niet helemaal jezelf te laten zien bij de persoon waar het om gaat. Er speelt wat onzekerheid mee. Wist de persoon op wie je verliefd was nog niets van je gevoelens ten tijde van de foto?

* Je bezit heel veel warmte en compassie, bent begaan met anderen

* Je kunt je echt verbazen over de kortzichtigheid van anderen en de beperkingen die zij zichzelf opleggen en laten opleggen. Jij leeft zoals jij dat wilt en mensen vinden jou apart, misschien ook wel wat vreemd. Maar ergens benijden ze je wel, vanwege de vrijheid die je bezit.

* Australië en Alaska komen voorbij

* Heb jij iets met honden / wolven?

* Je hebt een stoere kant maar kunt ook echt opvallend lief zijn, wow! Je hebt echt heel veel voor iemand anders over als je van iemand houdt.

* Hou jij zo van vuur (kampvuur) zingen en gitaarspelen?

* Volgens mij drink je graag een glas bier of whiskey en je houdt ook wel van een sigaret of joint.

* Vreemd maar er komen ineens wat geitjes voorbij grin. Geen idee wat ik daar mee moet, maar houd jij zelf geitjes of is dat in de buurt van jouw huis?

* Je hebt een hele warme diepe stem en kunt goed verhalen vertelen

* Eens kijken naar je gezondheid..Geniet van het leven maar wel met mate..dat moet ik er nog even bij zetten. Je kunt behoorlijk veel drinken en roken en hebt de volgende dag dan last van je stem, een soort heesheid.

Noue Rienssa dat was wat ik uit je foto heb kunnen lezen. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

P.S dan kan ik wel klaar zijn met de lezing maar er komt nog wat door...heb jij een trui of deken, van (alpaca?) wol met de kleuren rood, zwart, wit en blauw er in verwerkt?
Heidelroos
Heidelroos apr 27 '09
Ik zie een hele mooie man smile
linda18
linda18 apr 28 '09
dat istie zeker xd
Tabii2
Tabii2 apr 28 '09
hahahahhahahahaha
Lena
Lena apr 28 '09
Origineel bericht van: heidelroosje
Ik zie een hele mooie man smile

nu wachten we natuurlijk nog op jou lezing wink
Maryssa
Maryssa apr 28 '09
Ja ik ook! En natuurlijk op de reactie van Rienssa laugh
rienssa
rienssa apr 28 '09
Dag lieve dames,

bedankt voor het lezen van mijn foto, mijn complimenten.

Ik ben geinteresseert in indianen inderdaad, het volk spreekt mij erg aan. Vooral de gebruiken ed.

Natuur is voor mij zeer belangrijk, zonder natuur geen ik, alles is voor mij een geheel.

Ik heb heel mijn leven al honden, vind het schitterende beesten, en naar Australia gaan staat op mijn to do lijstje!

Voor de rest herken ik nog het een en ander in je beschrijving, mooi gedaan.
Helaas kan ik met de geiten en de deken niet veel, maar misschien komt dat nog.

Bedankt voor de lezing en voor de complimenten!

Groeten Rienssa
Maryssa
Maryssa apr 28 '09
Graag gedaan Rienssa, fijn dat het aardig klopt. Tja die geitjes en die trui / deken.... dat blijft een mysterie smile
admin
admin apr 28 '09
Als ik naar de foto kijk, lijkt ie wel een beetje weghebben van een schaapherder, vind ik.
(moderne versie dan, grin)
Heidelroos
Heidelroos mei 1 '09
Nadat ik de foto heb opgeslagen op mijn desktop...
(Ik lees géén reacties, doek daarna pas anders verlies ik mijn puurheid van wat ik voel) Hersens zijn rare dingen die beïnvloedbaar zijn en voorbij gaan aan het eerste gevoel..

Ik vraag me af of je nog dat haar hebt, of nu licht kalend aan het worden, kortgeknipt (zou zonde zijn als dat haar afgeknipt is hoor) Deze 'look' is zoals je bent, het past bij je.. onveranderbaar..

Ik zie iemand met een rustige geest, een rustige uitstraling.. Iemand die heerlijk kan genieten van een haardvuur , kampvuur in het donker, mooie verhalen vertellend (of juist luisterend)

Heerlijk genieten komt in mij op, iemand die de klappen van de zweep van het leven wel kent..

Gescheiden is geweest van alles wat hem lief was, verloren heeft en weer is opgeklommen tot de man die hij toen was..

Ik zie gevoeligheid voor verslaving?

Een goed gesprek, waardering en intelligente mensen..
Deze persoon houdt van intelligente mensen, omdat hij zelf een filosoof is en graag over het nut van leven nadenkt..

Mooie boeken lezen met een goed glas whiskey..
Een helper een ziener.. een sensuele man die meer heeft met Tantra dan met platte seks smile

Geen dikdoener, heeft een hekel aan arrogante (narcistische) persoonlijkheden..
Bescheidenheid siert de mens als lijfspreuk hebben..

Ik krijg weer sensualiteit door haha.. nou ja zeg..
Iemand die houdt van vrouwen in de breedste zin van het woord, niet veroordelend, alles is mooi, zelfs de minder mooie kant is mooi.. een vrouw voelt zich gewaardeerd in jouw armen..

Een persoon die niet het achterste van zijn tong laat zien, iemand die niet hoeft te praten om gezien te worden..
Hij 'weet' en vindt het verder wel best.. Laat anderen zich maar druk maken om de economie.. Laat mij maar lekker bezig zijn met het milieu..

Iemand die begaan is met dieren..

Ik zie een totemdier, misschien zegt het je niet veel..
Een stinkdier.. !!
(Effe mijn boekje erbij pakken, want ik vind het wel interessant dat ik een stinkdier doorkrijg..) Kijken wat de eigenschappen van dat beestje is..

Vernuftig beestje, druk doende, maar OH WEE, als je in de buurt komt van dat beest of wanneer er gevaar is..
Jullie weten het al hé..
Loop maar een end uit de buurt!!

Effe kijken:
Kwintesses, sensualiteit, respect en zelfachting (klopt)
Machtscyclus: Gehele jaar door.

Nou ja zeg..
Misschien is de bovenstaande reading van mij wel heel erg toepasselijk op het totem dat in je leven is gekomen..
Mensen met het totem als stonkdier mogen leren evenwicht te vinden tussen aantrekken en afstoten van anderen.. Stinkdier leeft grotendeels van zijn leen solitair..

Groot aanpassingsvermogen, alles-eter, nachtelijke jager, onbevreesd maar vreedzaam...

Voeding: Allergie voor tomaten, of juist de vitaminen uit tomaten..
Steen: aquamarijn: (Effe opzoeken)
Werking op het fysieke lichaam: in aquamarijn is het element aluminium aanwezig en heeft daarom een positieve invloed op het autonome zenuwstelsel van ons lichaam. De steen versterkt de werking van de alvleesklier en ondersteunt de lever, door de aanwezigheid van het element beryllium heeft het een sterke werking op de functie en de werking van de hypofyse en de schildklier. Aquamarijn ondersteunt de genezing bij keelaandoeningen en ontstekingen van het mondslijmvlies en de kaak voorhoofdsholte, opgezette klieren en angina. (Aquamarijnwater met kamille en een beetje citroen helpt bij ernstige keelontstekingen.) Een speciale werking heeft de aquamarijn bij aandoeningen aan de luchtwegen en de longen. Bij allergieën is aquamarijn een goede helper, bv. bij hooikoorts of huidaandoeningen. Aquamarijn verheldert niet alleen het innerlijk zicht, maar bevordert ook het uiterlijk gezichtsvermogen. Bij vele volkeren werd de aquamarijn geprezen om zijn genezende invloed op de ogen.

Werking op de psyche: de invloed van een aquamarijn blijft lang duren, hij raakt onze geest diepgaand. De aquamarijn heeft op alle niveaus een sterke evenwicht brengende functie en stabiliseert ons emotionele, mentale en fysieke lichaam. Het is een steen met een reinigende werking, helpt om emoties te verwerken, waarbij men “sprakeloos” is of op een andere wijze niet in staat is zich te uiten. Aquamarijn is een steen voor de zuivere ziel, hij bevordert helderziendheid en is de steen van mystici en zieners.

Succes smile
Groetjes Heidel
Heidelroos
Heidelroos mei 1 '09
Bij deze dus hehehe..
Prada
Prada mei 2 '09
Hey Rienssa

Ik wil ook graag je foto lezen! Heb nog niet gelezen wat de andere hebben geschreven zodat ik niet bevooroordeeld raak..

xx sabine
Prada
Prada mei 2 '09
Hier komtie:

Het eerste wat in me opkomt als ik je foto zie is indiaan, weet niet of je hier iets mee hebt? Of het vaker tegen je gezegd wordt (mss ook mede door je uiterlijk/langer haar)

Je bent een rustig en wijs persoon, je overdenkt veel. En mensen komen vaak bij je om hun verhaal kwijt te kunnen. Je bent een goede luisteraar en geeft dan ook vaak goede tips. Heb het idee dat je het ook fijn vindt om mensen te kunnen helpen daarmee.

Je straalt ook echt rust uit, ik denk dat de mensen uit je omgeving zich ook lekker rustig en op hun gemak voelen bij je.

Je hebt graag wat tijd voor jezelf om alles te verwerken van wat je hebt mee gemaakt. Zodat je het allemaal een beetje van je af kunt zetten en je hoofd weer even helemaal leeg is..

Je houdt ook erg van reizen volgens mij, krijg nu in een beeld in mn hoofd van een grote open zandvlakte (doet me denk aan amerika) met een soort paardenrange ofzo erbij..Zie in iig zon grote houten ballustrade erbij (heb verder nooit dat ik echt een beeld erbij zie dus ben wel benieuwd wat deze beschrijving je zegt)

Volgens mij ben je erg op jezelf gericht, woon je op het moment ook alleen(??)

Verder komt er niet veel meer uit.. Maar vooral dat rustige (in je uitstraling) komt elke keer weer bij me naar boven

Hoop dat je je erin kunt vinden, en ben erg benieuwd naar je reactie

xx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske