Loading...
nl

Tabii2 Wie wil mijn foto lezen

Tabii2
Tabii2 apr 27 '09
Sorry staat er al een keer op maar nu met een foto.
wie wil er mijn foto lezen ik sta rechts met donker haar

alvast bedankt [img]http://www.mijnalbum.nl/Album=8AUPEZVP[/img]
Delen:
Tabii2
Tabii2 apr 27 '09
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '09
Deze dus:

Ik zal dat ondere topic sluiten smile.
linda18
linda18 apr 27 '09
gelezen wordt tie niet voor je:S
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '09
Jawel hoor, maar je moet gewoon even geduld hebben. We worden er niet voor betaald en doen het vrijwillig. Ook is het niet zo makkelijk om er zomaar een lezing uit te "gooien". Probeer het zelf maar eens bij een ander te doen. Je hebt er aanleg voor wink.
linda18
linda18 apr 28 '09
heb ik er aanleg voor?
En hoe weet je dat:P
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 28 '09
Dat zie ik aan je foto wink
linda18
linda18 apr 28 '09
ow grappig haha.
Maar hoelang ik ook naar een foto staar, er komt niets tevoorschijn hahahaha

Groetjes
Maryssa
Maryssa apr 28 '09
Ga gewoon eens kijken wat andere foto lezers uit een foto lezen en kijken of je dat kunt herkennen. Zo ben ik er mee begonnen.
Maryssa
Maryssa apr 28 '09
Eens kijken naar de donkere dame op de foto....

* Nou dat is wel leuk ik krijg gelijk bakvormen en taarten te zien. Hou jij zo van snoepen? Bak je zelf ook taarten en hou je zo van koken? Ik hoor je bijna zingen of neuriën in die keuken, gezellig hoor!

* Ik krijg ineens een kettinkje met heel bijzonder hangertje (niet een standaard hangertje) te zien. Heb jij zoiets waaraan je erg aan gehecht bent? Je draagt het niet zo vaak omdat je bang bent het te verliezen volgens mij.

* Op de foto lacht je mond maar je ogen doen niet echt mee. Ben jij een type die problemen weglacht van jezelf en doet alof ze er niet zijn? Je bent verdrietig op de foto.

* Zooo wat heb jij een hekel aan ruzie! Je doet er veel voor om ruzie te voorkomen en kunt jezelf ook echt wegcijferen, soms iets te veel..

* Liefde en harmonie dat is wat jij jezelf en anderen wenst maar soms moet het gewoon even knallen om de lucht te klaren. Gooi er uit wat je dwars zit, spreek die persoon; (ik denk dat het om een man gaat) er op aan! Er is iets gebeurd...en je zegt ik heb het niet verdiend! Het is niet eerlijk..heeft iets met loyaliteit / trouw zijn te maken

* Je hebt een gevoelige huid, last van rode vlekjes, droge plekjes e.d als je moe bent of niet gezond eet. Ook wel aanleg voor eczeem en allergieën. Heb je hooikoorts?

* O wow wat heb jij veel kleding e.d! Je vindt het heerlijk om mee bezig te zijn. Draag je wel eens rood? Het past bij je en geeft je net dat extra stukje power. Eens kijken...lila is ook wel een mooie kleur voor jou draag je dat wel eens?

* Je bent een opvallende verschijning niet alleen door je uiterlijk maar ook door je energie. Mensen kijken om als jij onopvallend binnen sneakt op een feestje of zo hahaha. Je valt gewoon op in de menigte

* Ik heb het idee dat je kunt healen, heb je Reiki gedaan?

* Een wit diertje...eens kijken wat dat is...een hondje? Heb jij een hondje?

* Eens kijken of er nog wat doorkomt...je bent volgens mij echt een kou kleum, de winter is niet jouw seizoen..je hebt er echt een hekel aan.

Nou meid dat was wat ik kon lezen. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Groetjessss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420