Loading...
nl

gidsen

Natalie1986
Natalie1986 apr 12 '09
Als ik uit mijn lichaam treedt zie ik nooit iemand bij mij die mij begeleidt. Het klinkt misschien stom omdat overal staat dat iedereen gidsen heeft. Maar als ik uit mijn lichaam ben, ben ik altijd alleen.
Ik heb 1 keer een engel gezien en een man en een vrouw die waarschijnlijk ook engelen zijn. Dat weet ik overigens niet zeker. Maar echt een gids heb ik nog nooit gezien.

Hoe denken jullie hierover? heeft iedereen gidsen?
Delen:
Richie Richard
Richie Richard apr 12 '09
Je herkend je gids niet altijd meteen hoor. Zowiezo, ze zijn niet altijd aanwezig. Ze zijn er zodra het moet. Zodra je in nood bent.
Natalie1986
Natalie1986 apr 12 '09
Daar ben ik het niet helemaal over eens als het goed is zijn ze er altijd. Ze blijven altijd bij je, ze zijn je levensbegeleiders. Want als ik in meditatie ga en ik vraag wat krijg ik wel altijd antwoord.. Maar ik kan ze gewoon niet zien. Maar engelen wel dat is toch vreemd
Richie Richard
Richie Richard apr 12 '09
ho eens even. Wat jij doet in meditatie is telepathie. De gids en jij zijn verbonden met elkaar, natuurlijk krijg je antwoord terug. Maar hij heeft meerdere mensen om te beschermen.
Natalie1986
Natalie1986 apr 12 '09
nee nee nee een gids is alleen verbonden met jou hoor!!

je zal wel een engel bedoelen
Richie Richard
Richie Richard apr 12 '09
Nee, ik het echt over een gids.. Die van mij heeft nog een 2e persoon.. Zelf weet ik niet wie.. Maar ze zijn er niet constant.

Kan ook gewoon zijn, dat jij ze niet kan zien.
admin
admin apr 12 '09
Gidsen zijn verbonden aan een of meerdere mensen. Mijn vrouwelijke gids heeft nog drie mensen onder haar hoede. Mijn mannelijke gids heeft enkele niet aardse personen onder begeleiding. Ik heb nog enkele lichtwezens die me begeleiden en ik heb ze allemaal een keer gezien. Ook mijn hoofdgids, al heeft die het druk met andere personen. Gidsen kan je aanroepen en zijn er meteen. En in geval van nood kunnen ze je (ongevraagd)beschermen. Ik heb dat enkele keren mogen ervaren, dat een verkeersongeluk onvermijdelijk leek en waar ik ongeschonden uit kwam. Je kunt ook gidsen vragen om te vretrekken en een andere gids laten komen die beter bij je past. Je belangrijkste gids is bij je sinds je geboorte en meestal al meerdere levens je gids. Gidsen zijn erg geduldig en wachten altijd op jouw vraag. En je krijgt altijd antwoord, soms op onverwachte wijze.
Emuca
Emuca apr 13 '09
Hier komt mijn verhaal.

Je hebt een hoofdgids, dit is je beschermengel. Een beschermengel heeft tussen de 10 a 15 personen om te beschermen. Iedereen heeft een beschermengel en heeft er maar 1.
Je andere gidsen zijn zielen die je in je huidige leven (of vorige) bent tegengekomen en die heeft besloten je te begeleiden. Dit is NIET je engel. Het is gewoon een ziel die zich verbonden met je voelt en je zal helpen. Ook deze kan meerdere mensen helpen, maar heeft geen groep toegewezen, een beschermengel wel.

Ze zijn niet altijd bij je.. Enkel als je hun hulp nodig hebt. Ze waken over je.
Natalie1986
Natalie1986 apr 13 '09
Ik geloof gewoon dat je 1 persoonlijke gids hebt die je heel je leven bij je hebt. Die overal met je mee kijkt en misschien wel een beschermengel maar dat weet ik allemaal niet zeker.
Een gids ken je uit vorige levens.
tenminste zo zie ik het.
Emuca
Emuca apr 13 '09
Maar wat is dan volgens jou het verschil tussen een persoonlijke gids en een gewone? En heeft een persoonlijke gids maar 1 beschermeling?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '09
Klopt, een persoonlijke gids is altijd maar bij 1 iemand. Dit is overigens de meest gebruikelijke vorm van gidsen. Het komt echt heel zelden maar voor dat een gids bij meerdere mensen gidst.

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/8_de%20verschillende%20zielen.htm
de gids is een persoonlijke ziel. Een gids blijft bij iemand totdat deze overleden is. De gids is beschermend voor de ziel waaraan deze is toegewezen. Het kan voor de gids soms erg lastig zijn om zijn toegewezene te bereiken. Dit is ook afhankelijk van hoe ver gids geëvolueerd is en de gevoeligheid van de toegewezene. Het kan dus heel goed voorkomen dat een gids zijn toegewezene nooit zal kunnen bereiken. De gids zal echter wel alles in het werk zetten om de toegewezene te beschermen. De gids groeit zelf namelijk ook verder door de ervaringen die hij doorkrijgt van de toegewezene. Wel kan de gids proberen om andere mediums te beïnvloeden om zo toch nog enigszins de toegewezene te kunnen sturen.
Emuca
Emuca apr 13 '09
Maar waarom verteld mijn beschermengel dan anders? Het lijkt me nogal loos als hij zou zeggen dat het normaal is dat er 10 a 15 man in een groep zitten, terwijl het eigenlijk persoonlijk is...
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '09
De gids van engelmensen is overigens geen gids, maar een beschermengel. En die is altijd bij meerdere engelmensen tegelijk (simpelweg vanwege de efficitentie en aantallen). Dus hier komt bij de mensen hierboven het andere beeld vandaan. Zo is mijn beschermengel gabriel, maar ik weet dat hij er vaak niet is. Ik heb verder geen "klassieke gids".
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ik heb ook geen gids. Enkel een beschermengel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Maar waarom verteld mijn beschermengel dan anders? Het lijkt me nogal loos als hij zou zeggen dat het normaal is dat er 10 a 15 man in een groep zitten, terwijl het eigenlijk persoonlijk is...


Hier is sprake van dezelfde namen voor verschillende begrippen, namelijk gidsen vs beschermengelen. Jouw beschermengel heeft het over de gidsen van engelmensen en niet over de gidsen van mensen.

Een gids en een mens kennen elkaar ook altijd uit vorige levens, en zijn vaak elkaars gidsen.
admin
admin apr 25 '09
Gids(of engel) en jezelf!! Het is samen één groei.
Liefs,
Bellefleur.
admin
admin jun 10 '09
En hoe maak je dan contact met je gids? Ik heb wel een meditatie om hem/haar te ontmoeten maar het lukt me niet ... cry
Islandlady
Islandlady jun 11 '09
Er zijn een aantal meditaties om met je gids of engel in contact te komen. Heb er wel een aantal. Zal je ze morgen sturen goed liefje?Gaat dan wel om engelen maar als je je engelen kunt aanroepen komen je gidsen vanzelf denk ik zo.
Eruan
Eruan jun 11 '09
Het klinkt allemaal behoorlijk ingewikkeld, maar ik wist eigenlijk helemaal niet dat mensen 2 gidsen hebben. Ik was er altijd van overtuigd dat er maar 1 was.
Islandlady
Islandlady jun 11 '09
je kunt er meerderen hebben lieverd.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki