Loading...
nl

kinderen zoeken de ouders uit?

Erna
Erna aug 29 '06
Hallo Allemaal,

Ergens las ik dat kinderen hun eigen ouders uitzoeken voor of bij de geboorte, weet iemand hier iets meer van?

Groetjes Erna
Delen:
Erna
Erna aug 29 '06
Sorry was vergeten me voor te stellen bij deze dus.

Ik ben Erna geboren op 16-07-1956, ben getrouwd en moeder/ schoonmoeder en oma van 2 geweldige dochters/schoonzoons en kleindochters.
Ben door mijn dochter op deze site terecht gekomen en sindsdien kom ik elke dag even kijken, ik vind het een super interessante site.

Groetjes en tot morgen maar weer.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '06
Hoi Erna,

Ten eerste welkom hier. Ik ben er zelfs van overtuigd dat een kind zijn eigen ouders kiest, en zelf ook zijn eigen naam kiest. Bewijzen kan je zoiets eigenlijk niet.

Is je dochter ook lid? En zo ja, wie is ze dan?
blue eye witch
blue eye witch aug 29 '06
hoi hoi welkom erna,
ik ben er zelf ook van overtuigd dat het zo is dat de kind de ouders kiezen.

groetjes ingrid
LPChip
LPChip aug 29 '06
Hoi Erna, welkom. :)

Ik ben daar ook van overtuigd.
Thomas A
Thomas A aug 29 '06
wanneer de ziel indaalt......
Deze komt met al wat deze ziel al verworven heeft (eerdere incarnaties) naar het ongeboren kind en hecht zich in de foetus. Dit gebeurd al voor de geboorte dus en daardoor kunnen wij ook her-inneringen hebben van de baarmoedertijd. De ziel - die wij zijn - zoekt zelf een lichaam om te aarden in dit leven.
Onze ouders hebben hier geen enkele invloed op.

Thomas
Erna
Erna aug 29 '06
Hoi Allemaal.

Bedankt voor deze reacties, mijn dochter is mause

Groetjes Erna
mause
mause aug 29 '06
hoi hoi. leuk dat jij ook hier bent. en inderdaad zoals je wel weet, geloof ik ook dat een kind op de een of andere manier zijn ouders uitzoekt.
Erna
Erna aug 29 '06
Ben blij dat jij mij hebt uitgezocht mause.
mause
mause aug 29 '06
hihi.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '06
Wat lief :).
mause
mause aug 30 '06
echt wel he. ze is lief hoor.
indigo
indigo aug 30 '06
Ik weet niet of je iets aan dit antwoord hebt.
Maar ik denk echt dat kinderen hun ouders kiezen.

Ik denk dat omdat ik vroeger toen ik net een beetje in zinnen begon te praten. Tegen mijn moeder heb gezegd : "Ik zag jou liggen en dacht deze mama moet ik hebben".

Mijn moeder heeft me dat later verteld dat ik dat heb gezegd en ik vind dat erg bijzonder
mause
mause aug 30 '06
dat is inderdaad erg bijzonder. helemaal omdat je als kind nog vaak geen weet hebt van dingen. dus als kinderen dat soort dingen zeggen is het vaak oprecht. hoe vond je moeder het dat je dat zei?
Thomas A
Thomas A aug 31 '06
Als kind heb je alle weet van dingen, immers we brachten het mee naar deze aarde. Wij hebben juist de neiging om dat niet te zien. Maar mause toen jij op aarde kwam wist jij ook alles al....
punt is dat wij het niet meer weten door de maatschappelijke conformatie..............
Indigo bewijst dit wel met haar zin"ik zag jou...

Thomas
Erna
Erna aug 31 '06
NIMS wat bedoel je met zijn of haar eigen naam kiezen? Er wordt dikwijls getwijfeld over de naam die je je kind mee wilt geven, meestal heb je wel meerdere namen voor je a.s kind, ik vind mij naam helemaal niet mooi! zou ik die dan toch zelf uitgekozen hebben?
LPChip
LPChip aug 31 '06
Ja.

Kinderen kiezen inderdaad zelf hun naam. Het is al voorbestemd welke naam je kind gaat krijgen voordat je er zelf over hebt nagedacht.

De reden hiervoor is dat namen gelinkt zijn aan bepaalde karakter eigenschappen. (denk maar aan een horoscoop, maar dan speciafiek voor een naam)

Namen hebben dan ook een bepaalde betekenis die dit weer weerspiegelen.
indigo
indigo aug 31 '06
 Quote:
Origineel van mause:
dat is inderdaad erg bijzonder. helemaal omdat je als kind nog vaak geen weet hebt van dingen. dus als kinderen dat soort dingen zeggen is het vaak oprecht. hoe vond je moeder het dat je dat zei?
Mijn moeder had ooit eens gelezen of gehoort ik weet niet meer, maar dat je als kinderen net kunnen praten je erop moet letten wat ze vertellen omdat ze dan dingen uit de hemel of iets dergelijks kunnen zeggen. Of athans iets bijzonders.

De zin : ik zag jou liggen en dacht die mama moet ik hebben.
Vond ze wel heel bijzonder. Vooral omdat mijn mama toen ziek was en maanden lang alleen maar op bed lag. Ze vind het wel mooi en bijzonder.
Ik heb vroeger ook wel meer van dat soort dingen gezegt.
mause
mause aug 31 '06
ik vind het ook erg mooi en bijzonder.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '06
 Quote:
Origineel van Erna:
NIMS wat bedoel je met zijn of haar eigen naam kiezen? Er wordt dikwijls getwijfeld over de naam die je je kind mee wilt geven, meestal heb je wel meerdere namen voor je a.s kind, ik vind mij naam helemaal niet mooi! zou ik die dan toch zelf uitgekozen hebben?
Ik bedoel dat een kind zijn eigen naam uitzoekt. Waarom jij je naam nu niet mooi vind weet ik niet, maar toen je hem uitzocht wel. Ben je misschien niet meer jezelf op dit moment? Is het mss tijd om weer Erna te worden?
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki