Dank je wel lieve Phoenix, ja we hebben het het eerder over gehad het is mijn verwerkingsproces ..ik denk dat het nooit over gaat het 'verwerken' daar blijf je mee bezig. En ja het blijft onvoorstelbaar...soms kan ik het nog steeds niet geloven, het zijn maar momenten hoor...maar het zit er nog steeds.
Lieve Natalie,
De doodsoorzaak weten we eigenlijk niet ..ik wilde geen autopsie laten doen..het zal altijd een raadsel blijven.
Ja dat hij me begeleid is zeker!! daar ben ik van overtuigt!! hij heeft het me ook vaak laten zien ..via waarnemningen. En daar ben ik zielsgelukkig mee, ik weet dat hij ergens anders is..zie het maar zo ..hij is op een lange vakantie, en af en toe krijg ik een berichtje.
Dank je wel Hans voor de kaarsjes, erg lief! en ja het hele leven is zeer betrekkelijk daar ben ik wel achter gekomen, niets blijft het zelfde.
Als ik het positieve er uit moet halen ( wat ik de eerste 8 jaar niet had hoor) dan is het het spirituele ik ben na het overlijden gaan zien voelen en horen het werd ineens geactiveerd.
Ik ben daar erg gelukkig mee ..omdat het het bewijs voor mij is dat mijn kind verder leeft.
En ik weet ook dat mijn kind daar achter zit, want op aarde waren we er al mee bezig ( met paranormale dingen) en nu gaat hij gewoon verder met het me te leren.
Dank je wel lieve Paulette, ja al die feestdagen en verjaardagen ..overlijdensdatum ..zijn niet echt fijn om mee te maken, vaak zijn we dan bijelkaar ( ik heb nog 2 kinderen en 5 kleinkinderen ) en beleven het dan samen.
Het leven gaat door ..zeggen ze, nou ja ik probeer het zo goed mogenlijk te doen, zodat ik vrolijk aankom als ik ooit bij de hemelpoort aankom en verwelkomt word door alle dierbaren want het worden er steeds meer als je ouder word.
Daar kijk ik echt naar uit
........ over 20 jaar pas hoor