Loading...
nl

Melodie van de ziel

Emuca
Emuca apr 7 '09
Ik kwam eergister, samen met een ander, in contact met een entiteit die iets vertelde over dat elke ziel een melodie heeft. Ik sta er zelf een beetje sceptisch tegenover, maar vroeg me toch af of een van jullie daar ooit van gehoord heeft.

Volgens die ziel zou iedereen een melodie hebben die zijn persoonlijkheid, doel, toestand e.d. zou weergeven.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Klinkt meer als een ander woord voor afstemmingsfrequentie of ook wel sterkte genoemd. Ik kan me goed voorstellen dat de een het ziet als licht (kleurtjes), of als vormen (bollen,sterren, vierkantjes) of hoort als melodie.

Uiteindelijk is het allemaal dezelfde energie, die op een bepaalde manier gepresenteerd wordt.

Ik geloof dus wel dat deze entiteit gelijk heeft, en is het afhankelijk van hoe iemand het kan zien.
Emuca
Emuca apr 8 '09
Ah. Want ik heb wel eens gehoord van symbolen. Dat elke ziel een symbool bij zich draagt, maar bij een melodie had ik een beetje van: ...okeeeee...
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Ja kan ik me voorstellen. Toch is het maar net hoe je sommige dingen kunt zien. Iedereen ziet en voelt weer anders, dus wat aansluit bij jouw wereld, zo zie je de dingen.
Richie Richard
Richie Richard apr 8 '09
Maar wat als deze melodie.. Echt een melodie is, Dat dus eens gecomponeerd is??
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Dan wat?
Richie Richard
Richie Richard apr 8 '09
Nou, of dat dus klopt.. Ik ben het 'ander' persoon waarover zij het had.. Het was een avondje, waarbij wat maffe dingen gebeurde.. En toen hoorde ik wat melodietjes, van paar intiteiten.. En die van mijzelf.. Ik weet niet echt wat ik er mee moet xD
Emuca
Emuca apr 8 '09
Hij bedoeld of het dus ook een bestaand nummer kan zijn.
Trouwens.. hoorde je die van mij ook?
Richie Richard
Richie Richard apr 8 '09
Geen idee eigenlijk, ik had er niet opgelet.. Ik vond het al heel raar dat ik het van 1 entiteit kon horen en die van mijzelf..
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Het is maar net hoe jij de signalen interpreteert als jij ze binnen krijgt. Als het een bekend nummer is, probeer dan eens te kijken welke gevoelens dit nummer bij je oproepen, of zoek de lyrics eens op. Grote kans dat er dan meer duidelijk wordt.
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Enigste die ik ken, is die van mij.. Dit melodietje: http://www.youtube.com/watch?v=pAnIB_Y7suM&fmt=18

Waarbij eigenlijk deze lyrics horen:
When you walk away
You don't hear me say
"Please, oh baby, don't go"
Simple and clean is the way that you're making me feel tonight
It's hard to let it go

You're giving me
Too many things
Lately
You're all I need (Oh, oh)
You smiled at me
And said, "Don't get me wrong I love you, but does that mean I have to meet your father?"

When we are older you'll understand
What I meant, when I said "No"
I don't think, life is quite that simple

When you walk away
You don't hear me say
"Please, oh baby, don't go"
Simple and clean is the way that you're making me feel tonight
It's hard to let it go

So simple and clean

The daily things
Like this and that and what is what
That keep us all busy
Are confusing me
That's when you came to me
And said, "Wish I could prove I love you, but does that mean I have to walk on water?"

When we are older you'll understand
It's enough when I say so
And maybe
Some things are that simple

When you walk away
You don't hear me say
"Please, oh baby, don't go"
Simple and clean is the way that you're making me feel tonight
It's hard to let it go

Hold me
Whatever lies beyond this morning
Is a little later on
Regardless of warnings
The future doesn't scare me at all
Nothing's like before

When you walk away
You don't hear me say
"Please, oh baby, don't go"
Simple and clean is the way that you're making me feel tonight
It's hard to let it go

Hold me
Whatever lies beyond this morning
Is a little later on
Regardless of warnings
The future doesn't scare me at all
Nothing's like before

Hold me
Whatever lies beyond this morning
Is a little later on
Regardless of warnings
The future doesn't scare me at all
Nothing's like before
Emuca
Emuca apr 9 '09
Misschien heeft het iets te maken met je huidige situatie?
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Denk ik niet.. Dit is al jaren mijn favoriete melodie, niet wetend natuurlijk dat dit de mijne is.. Het is gewoon raar, ik had, toen eigenlijk wel verwacht dat dit de mijne zou zijn.. Ik bedoel.. Jaren vast blijven zitten bij een liedje, dat je gevoel op de juiste manier uitdrukt..

Liefdes verdriet komt in dit nummer niet echt naar voren, het is een metafoor.Gaat over de goeie tijden die je heb. Dat je die dus moet ontarmen, en dan verder moet gaan. Iets wat voor veel mensen eigenlijk lastig is, voor mij ook overigens..

En dit is trouwens het vervolg er op, Sanctuary:
http://www.youtube.com/watch?v=nbnD7sVCBOE&fmt=18
Richie Richard
Richie Richard apr 12 '09
Nog steeds, ben ik, onwetend, wat het nou precies is.
Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
Ik merk nu wel, dat dus ieder zijn eigen heeft. De instrumenten veranderen vrijwel naar de stemming van de persoon. Het melodie zegt wat over zijn leven en hoe deze persoon is. Al kan ik het nog steeds niet 'ontcijferen'.
Ik weet wel dat de piano neutraliteit uitstraalt. Maar de rest, is nog een raadsel. Heeft iemand ideeën wat een klokkenspel, een fluit en een viool kan zijn?
Emuca
Emuca apr 16 '09
Heb je dan al eens verschillende instrumenten bij mensen gehoord?

Misschien staat de fluit voor vrolijk? Ligt wel een beetje aan het nummer denk ik. Een fluit kan ook wel voor treurig ingezet worden.
Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
Ja, ik hoor verschillende intrumenten, tot nu toe heb ik bij mij, piano, bij jou viool.. kan nu anders zijn, en bij christina een klokkenspel..
Cialara
Cialara apr 16 '09
Sorry voor mijn wat minder serieuze reactie; het lijkt wel of jullie de film "Happy feat" vertellen; daarin heeft ieder pinguin zijn eigen melodie! Leuk ;-)
Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
Happy Feat? Rofl.. Nooit aan gedacht tongue

Maja, of het leuk is weet ik nog niet ..
Cialara
Cialara jun 9 '09
Hoi Denzil,

Ik zat de laatste channeling van Ronna Herman te lezen. Zij channel maandelijks met Aartsengel Michael. Al in de eerste regels begon hij met een verhaal over het zielelied dat iedereen heeft! En toen moest ik weer even aan dit topic denken!

Hier is de link naar de vertaling:

http://www.deblauwelotus.com/index.php?option=com_content&task=view&id=678&Itemid=113
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki