Loading...
nl

Negatieve entiteiten

Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
Ik heb eigenlijk nooit kwade entitieiten gezien of gevoeld.

hoe weet je het verschil eigenlijk dan?
Delen:
Emuca
Emuca apr 7 '09
Als je entiteiten kan voelen dan voelen kwade entiteiten altijd koud. Helskoud. Als je dat niet kan, zijn sommige mensen er soms gevoelig voor qua hoofdpijn door de negatieve energie.
bako3
bako3 apr 7 '09
Yep zo 1 ben ik er!!!!
Soms kan ik ze zien, maar meestal voel ik alleen. En ben erg gevoelig voor negatieve energien helaas....
Emuca
Emuca apr 7 '09
Ik ook. Ik krijg meteen last van hoofdpijn en ik krijg het erg koud. Maar gelukkig heb ik de laatste tijd weinig last van kwaadwillende entiteiten. smile
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
ooh op die manier, ja ik voel wel regelmatig een hele kou. Maar als ik ze vriendelijk verzoek om te rotten gaan ze wel gewoon..
bako3
bako3 apr 7 '09
Nou gelukkig. Ik zat laatst op de bank en kreeg het toen heel koud vlak daarna kreeg ik enorme hoofdpijn. Ik wist dat er iets in me huis was wat het veroorzaakte, want me hond begon ook onrsutig te worden. Na wat wierrook en een paar stevige asperine was alles weer rustig. Maar wat of wie het was, daaar heb ik nog steeds geen idee van ..
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
Misschien voelt iemand wel aan dat jij er voor open staat.
Een vriend van mij vergeleek het als volgt: Stel je bent verdwaalt dan ga je ook automatisch naar huizen waar ligt brand.
Nu weet ik niet als je wat gevoeliger bent dat geesten het gelijk voelen.
Faith1988
Faith1988 apr 9 '09
Ik voel het ook een deeel aan de kracht die ze hebben een bepaalde manier van veel kracht is boosheid,wraak noem maar op daar voel ik het veel aan en altijd donder bijna zwart de geest zelf
Emuca
Emuca apr 9 '09
Ja, ze kunnen heel sterk overkomen met die emoties. Vooral als ze iemand echt kwaad willen doen. Toch zijn de positieve emoties vaak sterker.
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Enigste waar ik ze aan kan herkennen, is de kou en warmte..
Sinds kort is het melodie geval erbij gekomen, wat ik nog niet geheel snap. En af en toe zie ik ook een bepaalde gloed over hen heen..
Emuca
Emuca apr 9 '09
Ik zie ze, helaas, meestal hetzelfde als goede entiteiten. Het is echt het gevoel dat ik erbij krijg. Tenzij ik bij iemand kijk die mogelijk last heeft van de invloed van een entiteit, dan is het een soort zwartkleurige bol.
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Ik vraag me af of ik dat zie.. Onder invloed van..
Ik heb de meeste mensen wel snel door, of ze te vertrouwen zijn o.i.d...
Ik denk niet dat dat met entiteiten te maken heeft.. Kan net zo goed zijn, dat ik scherp ben in het ontcijferen van lichaamstaal en hun manier van praten, denken, etc..
Emuca
Emuca apr 9 '09
Of je dat nou hebt met entiteiten of met mensen die nog leven, maakt weinig uit denk ik. Je maakt toch een soort van 'contact' met de ziel.
Kinki DeVille
Kinki DeVille apr 9 '09
Ik heb naar eigen idee een keer een negatieve entiteit gevoeld. Ik voel dan energie om me heen, en 'weet' dat het goed of slecht is. meestal voel ik de energie van mensen als ik sterk aan ze moet denken. Ik ben niet bang voor negatieve entiteiten, 'k heb namelijk het gevoel dat mijn vader altijd 'toekijkt'. Daarbij kan ik ze van me wegduwen.
Maryssa
Maryssa apr 9 '09
Ik kan ook voelen of ze positief of negatief zijn. Maar dat wat er wordt gezegd over dat negatieve entiteiten koud aanvoelen dat weet ik niet zeker omdat ik ook wel eens heb gehoord dat positieve entiteiten óók koud aanvoelen. Voelen positieve eniteiten dan warm aan?
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ja. Positieve zielen zijn warm. Natuurlijk kan het wel dat je een soort koude rilling voelt van een goede, maar dat is meer een soort teken van; 'hier ben ik!'
Als ze langer in je buurt zijn voelt het alsof er iemand warms achter je staat die je een knuffel geeft. smile
Debbie
Debbie jun 3 '09
Tijdje terug zat ik achter de pc, en kreeg ineens uit het niets een heel naar gevoel, er was iemand in de kamer. (Nou heb ik al tijden het idee dat er iemand (dezelfde persoon?) in de gang staat, bij de deur van mijn schoonvader) krijg er telkens de rillingen van, maar het voelt niet ijskoud aan?
Toen ik dus achter de pc zat en dat nare gevoel kreeg dacht ik ineens, van laat ik een foto maken.
Daar was wel een orb (of stof) te zien, vervolgens heb ik die foto aan mijn tante laten zien, en die kreeg het er wel ijskoud van.

Is het zo dat ik dan alleen negatief en positief aanvoel? en dus niet het warme en koude?
Of hoor je het wel warm en koud te krijgen? Nee toch?
Ben een beeeetje in de war.. tongue
Emuca
Emuca jun 3 '09
Ik denk dat een negatief gevoel ook voldoet... Dat is denk ik maar net hoe je dingen aanvoelt.
admin
admin jun 3 '09
Ik voel altijd koude, maar kan wel onderscheiden of het positief of negatief is.
Soms wordt ik aangeraakt, maar het is wel altijd very fris zeg maar.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Het koude gevoel heeft eigenlijk niet zoveel met positief of negatief te maken, maar meer met het feit dat de eniteit wat energie uit de omgeving (en dus ook jij) gebruikt. Daarmee gaat er wat warmte van jou verloren, en voelt het voor jou dus kouder aan. Niets om je zorgen over te maken, want dat is namelijk een "makkelijke" manier waarop contact met ons gemaakt kan worden.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki