Loading...
nl

Schildklier

Eruan
Eruan apr 7 '09
Hoihoi,,

Ik ben hier een poosje niet meer geweest ivb met grote drukte op school omdat ik een paar maanden ziek geweest ben, toch probeer ik het schooljaar te halen...

Kan een langzaamwerkende schildklier ook met andere dingen dan thyrax worden opgelost?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Ha Anniek,

Je schildklier staat voor: "Vernedering. Nooit te doen krijgen wat we willen doen. Wanneer ben IK nu eens aan de beurt?"

Om dit patroon bij jezelf te doorbreken is de volgende affirmatie: "Ik ga voorbij aan oude beperkingen en ik sta mezelf toe om me creatief en vrij te uiten."

Als hij langzaam werkt staat dit voor "Opgeven. Ons hopeloos verstikt voelen.". Dit doorbreek je met de volgende affirmatie: "Ik creëer een nieuw leven met nieuwe regels die me helemaal steunen."

Ik ben benieuwd of je er iets mee kunt, of in herkent.
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
Ik denk niet dat een langzaamwerkende schildklier met andere dingen dan thyrax kan worden opgelost hoor.

Ik zeg en blijf het altijd zeggen:

GA EERST NAAR DE DOKTER.

Nooit andere dingen doen die mensen zeggen dat "zogenaamd" zou helpen...

blijf vooral je medicijnen innemen en je kan het altijd met je dokter bespreken.
Eruan
Eruan apr 8 '09
Ik ben al aan de thyrax, ben onder behandeling van een kinderarts.. wink
Maar ik vroeg me ook eigenlijk af waar het vandaan zou kunnen komen.. Dit was ik vergeten te vermelden in mijn openingspost.. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Zie mijn eerdere reactie waarin de geestelijke achtergrond van schildklier problemen staat opgeschreven. Herken je er iets van jezelf in?
Eruan
Eruan apr 8 '09
Ik weet niet of ik me er echt in herken... Mijn schildklier gaat te langzaam, maar ik ben juist geen opgever en probeer altijd met alles wat ik doe door te zetten, opgeven voelt voor mij als falen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Origineel bericht van: Anniek
opgeven voeld voor mij als falen.


"Ik creëer een nieuw leven met nieuwe regels die me helemaal steunen."

Gebruik deze affirmatie, want hoe steunt jouw regel je, dat opgeven als falen voelt?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki