Loading...
nl

Ik wordt te snel afgeleid

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Origineel bericht van: Natalie1986

Ik wordt zo snel afgeleidt dat zou ik nooit kunnen alleen als ik heel moe wordt en dat gebeurd nogal eens als ik in een overvolle bus op metro of trein zit

Heb je ooit wel eens op je voeding gelet? Eet je veel voeding waar veel suiker in zit? Een suiker klontje weegt 5 gram, dus zoek eens op de verpakkingen op, hoeveel suiker erin zit. Zo zag ik laatst op een verpakking met crackers dat er per cracker(!) wel 23 gram suiker in zat. Dat zijn gewoon bijna 5 suikerklontjes. Terwijl in een verpakking ernaast van een veel goedkoper merk, "maar" 7 gram suiker in zat. Dat is nogal een verschil. 5 klontjes suiker of maar anderhalf.

Laat je ook niet afleiden door verpakkingen waarop staat "geen suikers toegevoegd", want dat betekend dat er van nature al enorm veel suikers inzitten. Ook moet je uitkijken over die verpakkingen waarop wordt gesproken over "natuurlijke suikers", want ook daarvan wordt je net zo hyper.

Als je dus moeite hebt met tot rust komen, kijk dan eens naar je voeding. Ik kan je zowiezo aanraden om vooral water te drinken in plaats van sapjes en frisdranken. Sinds ik daarnaar ben overgestapt, ben ik veel rustiger en in balans.
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
Ik let op mijn voeding, ik eet heel weinig suiker. Want ik weet dat ik er extreem op reageer ik drink daarom ook veel water.
Ik eet gewoon gezond en ik slaap 8 tot 9 uur per nacht.

Dus daar kan het niet aan liggen. Geen idee waar wel aan confused
bako3
bako3 apr 7 '09
hey das grappig!! Ik heb dat een paar jaar geleden ook gehad! Nu heb ik er gelukkkig geen last meer van. Bij mij is de rust wedergekeerd sinds ik me hondje in huis heb. Daar wordt ik heel rustig van!
Hoeft niet altijd aan eten te liggen, maar nims je hebt wel gelijk hoor! Suiker is heel erg voor je rust.
En natalie ik hoop dat het snel over gaat bij je !
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
oh sorry ik las het verkeerd. Misschien moet ik toch maar wat meer suiker gaan eten dan tonguehahaha
bako3
bako3 apr 7 '09
ja dat kan natuurlijk ook !!! laugh
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
Hahaha ja maar ik heb ook vaak het idee dat mensen die zuigen wel graag in mijn buurt staan confused
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Heb je al geprobeerd een piramide van licht te maken, zodat je je makkelijker overal voor kunt afsluiten?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki