Loading...
nl

Me even voorstellen

Nelufera
Nelufera apr 6 '09
Hoi,
Mijn naam is Carla,ik ben 43 jaar en 23 jaar getrouwd en we hebben twee lieve kids.
De oudste is Kevin en die is 20 en dan nog Mandy, ook lid van deze site, van 16.
Ook hebben we nog een lieve hond, Sarko.Zijn foto staat ook op deze site om hem te lezen.
Ik werk nu 2 jaar als alphahulp bij oudere mensen ervoor ben ik bijna 9 jaar oppasmoeder geweest van een hele boel hele lieve kindjes!
Heb ook al een paar jaar Usui Reiki 1 en 2 en hoop dit jaar mijn master te krijgen. Ook de inwijdingen van de Kundalini Reiki heb ik ontvangen, vind het heerlijk om hier mee bezig te zijn en hoop over een paar jaar er meer tijd voor te krijgen.
Nou dat was het wel zo`n beetje, zal vast wel vaker op deze site snuffelen vind het allemaal wel interessant.
Groetjes Carla
Delen:
Emuca
Emuca apr 6 '09
Hoi hoi!
Welkom hier. Dat je een fijne en leerzame tijd mag hebben. smile

Liefs,
Emmy
Muin
Muin apr 6 '09
Welkom Carla smile

Ik ken alleen Kundalini Yoga maar de laatste tijd hoor ik veel van Kundalini Reiki (I, II en III). Grappig dat er verschillende soorten Reiki zijn (net als bij Yoga, er zijn ook verschillende soorten Yoga). Tien jaar geleden hoorde ik alleen van Reiki I, II en III. Later hoorde ik van Rainbow Reiki en Lightarian Reiki. Er komen steeds meer bij..lijkt het..

Ik ben benieuwd en wil graag meer van jou weten over die Kundalini Reiki (werkt met aardse energie?). Misschien een idee voor een topic? grin

Groetjes,
Anna
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
welkom hier op deze site!!

hopelijk ga je een leerzame tijd tegemoet

liefs natalie
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Welkom Carla. Ik ben benieuwd naar je naam Nelufera. Wat betekend het, en waar komt het vandaan?

Groetjes Julien
Maryssa
Maryssa apr 7 '09
Welkom hier, Nelufera.
koenewoen
koenewoen apr 7 '09
Welkom op merudi nelufera!
admin
admin apr 7 '09
Hoi Carla,