Loading...
nl

Me even voorstellen

Nelufera
Nelufera apr 6 '09
Hoi,
Mijn naam is Carla,ik ben 43 jaar en 23 jaar getrouwd en we hebben twee lieve kids.
De oudste is Kevin en die is 20 en dan nog Mandy, ook lid van deze site, van 16.
Ook hebben we nog een lieve hond, Sarko.Zijn foto staat ook op deze site om hem te lezen.
Ik werk nu 2 jaar als alphahulp bij oudere mensen ervoor ben ik bijna 9 jaar oppasmoeder geweest van een hele boel hele lieve kindjes!
Heb ook al een paar jaar Usui Reiki 1 en 2 en hoop dit jaar mijn master te krijgen. Ook de inwijdingen van de Kundalini Reiki heb ik ontvangen, vind het heerlijk om hier mee bezig te zijn en hoop over een paar jaar er meer tijd voor te krijgen.
Nou dat was het wel zo`n beetje, zal vast wel vaker op deze site snuffelen vind het allemaal wel interessant.
Groetjes Carla
Delen:
Emuca
Emuca apr 6 '09
Hoi hoi!
Welkom hier. Dat je een fijne en leerzame tijd mag hebben. smile

Liefs,
Emmy
Muin
Muin apr 6 '09
Welkom Carla smile

Ik ken alleen Kundalini Yoga maar de laatste tijd hoor ik veel van Kundalini Reiki (I, II en III). Grappig dat er verschillende soorten Reiki zijn (net als bij Yoga, er zijn ook verschillende soorten Yoga). Tien jaar geleden hoorde ik alleen van Reiki I, II en III. Later hoorde ik van Rainbow Reiki en Lightarian Reiki. Er komen steeds meer bij..lijkt het..

Ik ben benieuwd en wil graag meer van jou weten over die Kundalini Reiki (werkt met aardse energie?). Misschien een idee voor een topic? grin

Groetjes,
Anna
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
welkom hier op deze site!!

hopelijk ga je een leerzame tijd tegemoet

liefs natalie
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Welkom Carla. Ik ben benieuwd naar je naam Nelufera. Wat betekend het, en waar komt het vandaan?

Groetjes Julien
Maryssa
Maryssa apr 7 '09
Welkom hier, Nelufera.
koenewoen
koenewoen apr 7 '09
Welkom op merudi nelufera!
admin
admin apr 7 '09
Hoi Carla,

Welkom op dit forum. Reiki past hier heel mooi, er zijn meerdere mensen mee bezig. Zelf ben ik reiki master en ook ingewijd in Dolfijn Reiki. Er is altijd iets te leren. En wij ook van jou!

Groetjes,
Hans
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 7 '09
Hartelijk welkom Carla.

Fijne en misschien ook wel een leerzame tijd hier op het forum.

Groeten, Paulette
gast
gast apr 7 '09
Welkom Carla laugh
Cialara
Cialara apr 7 '09
Welkom Carla laugh
Nelufera
Nelufera apr 8 '09
Hallo allemaal!
Bedankt voor jullie welkom!
Voor mijn naam Nelufera heb ik mijn fantasie laten werken haha.
Het is een samenvoeging van de wetenschappelijke naam van de roze lotus bloem: Nelumbo Nucifera.
De betekenis van deze bloem spreekt mij aan, voor degene die hem niet weten:
De roze lotusbloem is symboliek voor de ware ziel van een individu en staat voor puurheid.de lotus groeit met zijn wortels in de modder via een lange steel door het water naar het licht. Deze wordt ook gezien als de menselijke groei. De mens groeit vanuit een onbewust leven ( wortels in de modder) via zijn levenspad ( de lange steel) naar het bewust zijn ( de geopende lotusbloem) In haar hoogste bloei vertegenwoordigt de lotus het zuiver spirituele.
Vandaar dus de naam Nelufera!
Zo gauw ik tijd heb zal ik wat meer over de Kundalini Reiki laten weten, het is heerlijk om met deze vorm bezig te zijn het is een sterke Reiki en je voelt duidelijk verschil of je de Usui of de Kundalini "gebruikt".
Groetjes Carla
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Prachtige naam en mooie uitleg van je naam! Leuk dat je er bent.
Helma
Helma apr 9 '09
Mooi, die uitleg van je naam! En ook van harte welkom hier!
Richie Richard
Richie Richard apr 10 '09
Welkom op Meduri winkIk wens je hier veel plezier, en mocht je maar veel leren smile
Apparte en mooie naam trouwens
Lena
Lena apr 11 '09
welkom wat een mooie naam smile
admin
admin apr 23 '09
Veel plezier hier Carla

Een warme groet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki