Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Mickey
Mickey apr 6 '09
Hoi,

Ik zou graag mijn foto willen laten lezen:

Ik hoop dat hij duidelijk genoeg is anders hoor ik het wel!

Groetjes Mickey
Delen:
Maryssa
Maryssa apr 6 '09
Hey Mickey,

Ik wil jouw foto wel lezen:

* Ik krijg stijldansen te zien bij je.

* Je bent een analytisch persoon denkt veel maar piekert ook behoorlijk

* Je beschikt over charme en kunt mensen vrij snel voor je innemen. Ik denk dat je best wel wat aandacht hebt van vrouwen. Je vindt het volgens mij eng om definitief voor iemand te kiezen. Daarmee bedoel ik zeker niet dat je een player bent er zijn alleen genoeg dames die je wel leuk vindt

* Ten tijde van de foto opname krijg ik het gevoel bij je van verliefdheid. Was je toen verliefd?

* Je bent iemand met een heel zachtaardig karakter bent ook echt een dierenvriend.

* Je houdt erg van muziek op de 1 of andere manier komt in het bijzonder Rock & Roll en Blues voorbij heb je daar iets mee? Live optredens daar ben je graag bij. Ik zie je voor me in een Café.

* Watersport zie ik ook bij je. Volgens mij zwem je graag en ook dingen als surfen en op een waterscooter over het water razen past wel bij je.

* Volgens mij ben je aardig gezond. Ik krijg geen pijntjes of klachten te voelen bij je

* Ben je graag bezig met taal en poëzie? Ik heb het gevoel dat je zelf wel eens wat schrijft

Nou Mickey dat is wat ik uit je foto heb kunnen halen. Ik vond het moeilijk om de informatie uit je foto te krijgen en heb daardoor het idee dat je best wel een gesloten persoon bent. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.
Mickey
Mickey apr 7 '09
Zijn er nog meer mensen die mijn foto willen lezen (ik hoop van wel!) voordat ik antwoord op Maryssa ga zetten.
Maryssa
Maryssa apr 7 '09
Waarom is 1 lezing niet genoeg? Er zijn niet zo veel fotolezers aanwezig hier
Mickey
Mickey apr 7 '09
Dat maakt inderdaad niet zoveel uit het leek me alleen leuk smile

Groetjes
Mickey
Mickey apr 7 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hey Mickey,

Ik wil jouw foto wel lezen:

* Ik krijg stijldansen te zien bij je.
Ik dan inderdaad wel graag op feestavonden enz.

* Je bent een analytisch persoon denkt veel maar piekert ook behoorlijk
Dat klopt een beetje.

* Je beschikt over charme en kunt mensen vrij snel voor je innemen. Ik denk dat je best wel wat aandacht hebt van vrouwen. Je vindt het volgens mij eng om definitief voor iemand te kiezen. Daarmee bedoel ik zeker niet dat je een player bent er zijn alleen genoeg dames die je wel leuk vindt
Als ik voor iemand kies ga ik er wel ook helemaal voor.

* Ten tijde van de foto opname krijg ik het gevoel bij je van verliefdheid. Was je toen verliefd?
Ja, en nog steeds!!

* Je bent iemand met een heel zachtaardig karakter bent ook echt een dierenvriend.
Klopt inderdaad!

* Je houdt erg van muziek op de 1 of andere manier komt in het bijzonder Rock & Roll en Blues voorbij heb je daar iets mee? Live optredens daar ben je graag bij. Ik zie je voor me in een Café.
Ik hou inderdaad veel van muziek, en vooral live optredens vind ik erg gezellig in een café of een tent. Ben dan ook wekelijks in het café te vinden met een lekker pilsje!

* Watersport zie ik ook bij je. Volgens mij zwem je graag en ook dingen als surfen en op een waterscooter over het water razen past wel bij je.
Op zijn tijd zwem ik wel eens graag, maar echt watersport niet.

* Volgens mij ben je aardig gezond. Ik krijg geen pijntjes of klachten te voelen bij je
Klopt ook.

* Ben je graag bezig met taal en poëzie? Ik heb het gevoel dat je zelf wel eens wat schrijft
Hier herken ik mijzelf niet in.

Nou Mickey dat is wat ik uit je foto heb kunnen halen. Ik vond het moeilijk om de informatie uit je foto te krijgen en heb daardoor het idee dat je best wel een gesloten persoon bent. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.
Ik ben inderdaad een vrij gesloten persoon.

purple
purple apr 9 '09
hallo,

is er een zoektocht naar iets anders, of wil je een andere weg inslaan,verlangen naar verandering.
tegenvallers en gemiste kansen zijn er geweest, maar maakt plaats voor succes,je bent niet iemand die zich gemakkelijk laat overhalen, een soort van zelfbescherming, en een verbintenis van iets, zie ik bij je.
en probeer meer open te zijn, zeker ook voor je naaste.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki