Loading...
nl

Vreemde droom

Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Ik droomde dat ik samen met een vriendin en 2 vage kennissen en mijn baby naar een meet en greet mocht van de toppers.
Ik ben helemaal geen fan van de toppers en ik vind ze zelfs heel overdreven.
Een vriendin die er bij was, is daarin tegen wel helemaal fan van ze.
Ik zat naast Rene Froger, met mijn baby in mijn hand. Nu komt het gekke ik had mijn baby uitgekleed en mosterd opgesmeerd en tussen een broodje gestopt om haar op te eten. confused

Nou wil ik wel weten wat het betekent.
Ik heb in het echt geen baby hoor haha.

hebben jullie een idee wat deze droom zou kunnen betekenen?
Delen:
admin
admin apr 6 '09
Inderdaad een vreemde droom.
Geen broodje aap, maar een broodje baby? smile

Nu iets serieuzer: Je bezoekt een evenement wat jou niet aanspreekt en niet jouw keuze is.
En je gaat iets doen wat zeer ongewoon is.

Betekent de droom misschien dat je meer je eigen leven moet leiden en niet laten bepalen door een ander?

Hoe voelde jij je terwijl je je broodje ging klaarmaken?
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Ik ben zelf van mening dat ik wel mijn eigen leven leef, maar dat is ook maar sinds kort. Ik weet wel dat iedereen veel van mij verwachtte en ik daar niet aan kon toegeven. Ik doe dat ook niet meer ik ga nu beginnen met een nieuwe opleiding waar ik 1000% achter sta maar veel mensen zijn het er niet mee eens.

Hoe ik me voelde toen ik mijn broodje klaar aan het maken was?
In mijn droom vond ik het de normaalste zaak van de wereld en kon het me niet schelen dat er mensen waren die het er niet mee eens waren.

misschien moet ik mijn meningen bijstellen ofzo
Maryssa
Maryssa apr 6 '09
Je kunt het ook zien als dat die baby staat voor een deel van jou. (visies, overtuigingen, verwachtingen etc) Feit dat je dat opeet / vernietigd geeft aan dat je daarmee klaar bent. Dat je dit droomt op een moment dat je aan de vooravond staat van een opleiding waar je helemaal achterstaat betekent dus een nieuw begin en achter je laten / verslinden van datgene waarmee je niets meer kunt
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Oh ja dat zou heel goed kunnen ja.

Dank je wel voor je berichtje. Toch fijn zo'n forum je krijgt dingen te horen die je eigenlijk van binnen weet maar omdat iemand anders het zegt dringt het meer tot je door.

Nogmaals bedankt voor de inzicht.
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Wat ook heel toevallig is, gisteravond ging ik in meditatie en hoorde ik het gaat je goed. Ik snapte er helemaal niks van.
Toen had ik maar 3 engelenkaarten getrokken. De eerste die ik trok was Caressa en er stond bij dat ik aan het einde van een bepaalde cyclus in mijn leven ben aangekomen. Dus dan klopt het helemaal met wat je zegt!

Nogmaals bedankt
Maryssa
Maryssa apr 6 '09
Dat is mooi wat de engelenkaart zegt. En ook bijzonder dat je die boodschap hebt gekregen tijdens meditatie. Echt een stukje bemoediging. Lijkt me een hele leuke opleiding die je gaat doen! Wanneer ga je beginnen?
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
De opleiding medewerker maatschappelijk zorg begint in september.
Dan ga ik ook gelijk werken in een huis voor mensen met een verstandelijke beperking.
Ik moet nog even geduld hebben maar de tijd gaat zooo langzaam als je iets graag wilt haha.

nogmaals bedankt ik heb veel aan je uitleg gehad!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki