Loading...
nl

ik zoek antwoorden

mama37
mama37 aug 11 '06
ik ben een mama van 4 kids en ik woon in Belgisch limburg, sinds 3 jaar ben ik gescheiden en raar maar waar kom ik vaak alleen maar negativiteit tegen en mensen die nt zo goed met mij voor hebben, ik heb een grote interesse in spiritualiteit, ik heb mijn ziel eens laten lezen en er zou veel veranderen maar tot nu toe is dat nog steeds nt gebeurd, wat hij zei, klopte wel bijna allemaal, terwijl hij niks van mij wist, ik heb zoveel vragen maar geen antwoorden, ik kan mijn verhaal nergens kwijt want mensen vragen wel hoe het met je gaat maar als je dan wil vertellen hoe het met je gaat, dan hebben ze geen tijd (geen zin dus)ik vraag mij ook vaak af waarom ik hier ben, ben te vroeg geboren, heb een hartstilstand gehad, woog maar 1500 gr, wat in die tijd echt nt veel was, ik heb al eens zelf mijn leven willen beeindigen maar ben er nog steeds, ik kan mensen aanvoelen, zaag ik nu? ja wss, ach ja, ik ben het kwijt :)
Delen:
LPChip
LPChip aug 11 '06
Welkom op het forum.

Misschien dat we je kunnen helpen bij je zoektocht naar jezelf.

Overigens is het zo dat je vaak dingen opvallen waar je je op dat moment mee bezig houdt. Als jij dus veel negativiteit ziet, is het vaak even veel als normaal, alleen nu valt het je ineens op.

Mijn advies daarom is ook: sta niet stil bij dat wat fout is, maar zoek datgeen wat juist goed is, en koester het. Je zult zien dat jouw uitstraling veranderd waardoor andere mensen positief op jou gaan reageren.

Ze zeggen wel eens: Het leven bestaat uit geven en nemen. Geef jij negativiteit, dan ontvang je het ook. Ik wil niet zeggen dat je negativiteit geeft, maar misschien dat je het onbewust toch doet?

Ik kom trouwens ook regelmatig negativitet tegen, maar ik heb me positief ingesteld waardoor dat me niet raakt, terwijl het positieve juist in overvloede naar mij toe komt.
mama37
mama37 aug 12 '06
jullie hebben het over 2012, daar had hij het ook over, die man die mijn ziel heeft gelezen, verder had ik 7 levens gehad en kwam het getal 7 steeds biji mij terug, ik heb 4 engelen bij staan waaronder 1 die raziel noemt, zegt dit jullie iets?Dan heb ik een linx bij mij staan, dat kan kloppen omdat mensen mij vaak als mysterieus bestempelen en soms geen hoogte van mij krijgen, ik weet ook nt wat ik er allemaal mee aanmoet, zoiets hoef je op straat tegen niemand te vertellen want ze zullen naar hun hoofd wijzen.

grtjs
????
???? aug 12 '06
Raziel (bode van God): engel van Chochma en verantwoordelijkheid voor geheime wijsheid.

2012 is het jaar dat ws de overgang naar het volgende tijdperk. We gaan van vissen naar waterman (aquarius). Ofwel van het 3e naar de 5e dimensie. In de overgangs periode waarin we nu zitten is het zaak dat alle karma verwerkt wordt. Niet alleen van de mens maar van de hele wereld. Dit betekend dat ieder mens dingen uit verleden te verwerken krijgt en zijn goddelijke vonk te vinden. Ofwel volledig "zichzelf" word. Dus zonder alle geconditioneerde en opgelegde leefregels maar puur vanuit zijn "zelf" en niet meer zijn ego.
Om dit te berijken is het van belang om kritisch naar je eigen handelen te kijken. Waarom doe je iets. Doe je dit vanuit je ware zelf of doe je dit vanuit je ego (hebzucht, lust, eigenbelang enzovoort) Sta er dus bij stil en erken je motieven. Het is voor velen geen makkelijke tijd maar als je doorbijt wordt het daarna wel een hele mooie tijd waar vooral liefde en vrede centraal staat.

Ik zou je best tegen willen komen hoor, maar ik denk dat het vooral belangrijk is dat je het zelf eerst oplost. En misschien is de informatie die jij hebt ook wel alleen voor jou bedoeld gezien Raziel 1 van je engelen is.

We zullen vast nog wel meer van je horen. In iedergeval nog welkom op dit forum en veel lees plezier.

greetz
Sylli
Thomas A
Thomas A aug 12 '06
Dag Mama 37

hoe alledaags; mensen die vragen hoe het met je gaat, maar totaal niet luisteren. Hier in elk geval niet.

Vraag je vragen, vertel je tails........

Thomas
Thomas A
Thomas A aug 12 '06
Ik ken Raziel niet, maar zag even Ra de god van de zon en dan natuurlijk de ziel.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '06
 Quote:
Origineel van sylli:
2012 is het jaar dat ws de overgang naar het volgende tijdperk. We gaan van vissen naar waterman (aquarius). Ofwel van het 3e naar de 5e dimensie.
Als extra opmerking, de aarde is al over naar de 5e dimensie. De verschillende sterrenpoorten o.a. 8:8, 11:11 poort zijn hiervoor alweer enige tijd geopend. 2012 wordt vaak genoemd als het einde der tijden, wat vrij vertaald betekend, dat er dan geen tijd meer is. Dit is een eigenschap van de 5e dimensie, daar is geen tijd meer. Het verleden en de toekomst zijn een ilusie. De aankomende 6,5 jaar zitten wij dus in de overgangsjaren.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki